המדריך השלם לבחירת מחשב נייד זול אבל טוב

השאירו פרטים ונחזור אליכם

מחיר לכרטיס 1
250 ש"ח לשנה +מעמ לשנה
כולל האפליקציה המתקדמת שלנו לשליחת כרטיס הביקור בסיום שיחה בלחיצת כפתור ללא תוספת תשלום
מחיר ל5 כרטיסים
150 שח לשנה
כולל האפליקציה המתקדמת שלנו לשליחת כרטיס הביקור בסיום שיחה בלחיצת כפתור ללא תוספת תשלום

אם אתם מעוניינים לרכוש מחשב נייד חדש, אתם בוודאי יודעים שהמטרה היא לרכוש את המחשב האיכותי ביותר, במחיר הטוב ביותר. לא מעט אנשים שמים דגש על פרמטר המחיר בלבד. חשוב מאוד להבין כי בהחלט לא כדאי לרכוש מחשב נייד רק בהתאם למחיר זול, אך יש לזכור כי לא פעם הזול הוא היקר ואם לא בודקים איזה מחשב איכותי ומתאים לצרכים שלכם בצורה מספקת, המחיר פשוט לא יהיה שווה את זה. במאמר הבא תקבלו את כל המידע שיסייע לכם לבחור מחשב איכותי במחיר משתלם.

כיצד בוחרים מחשב נייד?

הנה כמה פרמטרים שיסייעו לכם בבחירת מחשב נייד איכותי:

ראשית כל, חשוב מאוד שתכירו את הרכיבים השונים הקשורים למחשב נייד: הדבר הראשון הוא אחראיות על המצב, חשוב מאוד להקפיד תמיד שהמחשב יגיע מיבואן רשמי ושתהיה לו אחראיות יבואן מוסדרת ולא דרך מעבדה או חנות כלשהי.

דבר נוסף, יש לדאוג שמערכת ההפעלה של המחשב הנייד תהיה מקורית

עוד דבר חשוב הוא אנטי וירוס, על אף שהוא לא יכול להגן על המחשב שלכם בצורה המקסימלית שכן, אף אחד לא באמת יכול להבטיח לכם הגנה מלאה לחלוטין על המחשב, הרי שאין ספק שכדאי שיהיה מותקן במחשב אנטי וירוס שיספק הגנה כלשהי למחשב.

מחשב נייד חדש או מחודש?

כיום ניתן למצוא מגוון רחב של מחשבים ניידים מחודשים שהם למעשה מחשבים יד שניה או יותר. מדובר למעשה על מחשבים שיעלו לכם הרבה יותר זול. על אף שמדובר על מחירים מפתים לא פעם למחשבים של מותגים מובילים, הרי שכדאי שתזכרו שאם יש לכם צורך במחשב נייד איכותי, לא כדאי להתפשר על מחשב מחודש אלא רק על מחשב מקורי. גם אם המחשב הנייד שתבחרו יהיה עם מפרט פשוט יותר מהמפרט של מחשב נייד מחודש, הרי שלא פעם זה ישתלם לכם יותר. אם בכל זאת החלטתם ללכת על מחשב נייד מחודש, לא כדאי שתבחרו אותו באופן עצמאי וחשוב שתבחרו באנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום, שיסייעו לכם לזהות עסקה וכן יעניקו לכם הצעה למחשב נייד זול שהוא גם איכותי על אף שהוא מחודש.

לקנות מחשב נייד בחול או בישראל?

לא מעט אנשים רוצים לחסוך כסף ועל כן הם מזמינים מחשבים ניידים בחול. יחד עם זאת, חשוב מאוד להבין כי ברכישה מחול יש לשים דגש על הפרטים הקטנים, לבחון את המפרט של המחשב, את הסוג שלו. זכרו כי לא תמיד יכבדו בישראל אחראיות של מחשב נייד שמגיע בחול וכן, המקלדת לא תהיה בעברית והדבר לא תמיד נוח. לעיתים גם תדרשו לשלם מיסים במכס על המשלוח של המחשב ואז זה כבר יצא לכם יקר יותר ועל כן, חשוב מאוד לבחון כל עסקה העומדת על הפרק הנוגעת לרכישת מחשב מחול על מנת לוודא שהיא אכן מתאימה לכם ואכן תהיה משתלמת יותר.

לסיכום, אין ספק שרכישת מחשב נייד צריכה להתבצע בצורה הטובה ביותר הן בהיבט של המחיר והן בהיבט של האיכות. המומחים של PCPRO יסייעו לכם ברכישת מחשב נייד זול, שיתאים לצרכים שלכם וישמש אתכם בצורה הטובה ביותר.

ניווט מהיר בחזרה:
New digital
New digital

כרטיס ביקור דיגיטלי מעולם לא היה קל יותר!
מערכת New digital מאפשרת לבעלי עסקים ליצור כרטיס ביקור מקצועי בקליק! פשוט בחרו מתוך התבניות הקיימות, הכניסו את המידע הרלוונטי על העסק שלכם כולל מספר טלפון, כתובת, אתר אינטרנט, דף פייסבוק ועוד, שתפו את הכרטיס עם לקוחות פוטנציאלים ומתעניינים ושפרו את החשיפה שלכם!

עיצוב כרטיס ביקור על ידי מעצבת גרפית מומחית!

רוצים שהמעצבת המומחית שלנו תעצב לכם כרטיס מותאם אישית, עם עמוד וקישור משלכם? השאירו פרטים ונחזור אליכם >>