השתלת שיער לא מה שחשבתם!

השאירו פרטים ונחזור אליכם

מחיר לכרטיס 1
250 ש"ח לשנה +מעמ לשנה
כולל האפליקציה המתקדמת שלנו לשליחת כרטיס הביקור בסיום שיחה בלחיצת כפתור ללא תוספת תשלום
מחיר ל5 כרטיסים
150 שח לשנה
כולל האפליקציה המתקדמת שלנו לשליחת כרטיס הביקור בסיום שיחה בלחיצת כפתור ללא תוספת תשלום

השתלת שיער היא בכלל לא מה שרוב האנשים חושבים! הליך זה הוא הליך רפואי לכל דבר והוא למעשה ניתוח בו משתילים לנו שיער בראש. תהליך זה בטוח ואיכותי מבחינה רפואית ובשביל שהוא יצליח חשוב לקחת אנטיביוטיקה במהלכו. לרוב צריך מספר ימי התאוששות של מנוחה לאחר שעוברים ניתוח השתלת שיער וחשוב לא לזלזל בכך ולא לחזור מהר מדי לעבודה.

 

השתלת שיער בחוץ לארץ – למה זה משתלם?

אם אנחנו רוצים לעבור השתלת שיער יותר משתלם לעבור אותה בחוץ לארץ מאשר לעבור אותה בארץ. השתלת שיער בחוץ לארץ היא איכותית וזולה יותר במחיר מאשר השתלות שיער בישראל. המחיר של השתלות שיער בישראל יכול להגיע לעשרות אלפי שקלים. טיפולי רפואי זה נחשב לטיפול רפואי משלים וככזה רוב הביטוחים הפרטיים וקופות החולים לא ממנות אותו לציבור המבוטחים שלהם. אם אנחנו רוצים מאוד לעבור השתלת שיער – כדאי לנו לעשות זאת במדינה אחרת כמו טורקיה או רוסיה.

 

השתלת שיער – איך היא תעזור לנו בעולם הדייטים?

השתלת שיער יכולה לסייע לנו מאוד בעולם הדייטים. כאשר אנחנו בוחרים להשתיל שיער אנחנו יכולים לשפר מאוד את המראה החיצוני שלנו כך שנראה מושכים יותר. אם אנחנו רוצים לשפר את המראה האישי שלנו כך שנראה מושכים יותר בעיני נשים חשוב מאוד שנוודא שיהיה לנו שיער. אם בעבר לא היו באמת פתרונות יעילים נגד התקרחות – הרי שהיום יש הרבה פתרונות כירורגים יעילים לכך שהיעילות שלהם מוכחת במקרים רפואיים עכשוויים. חשוב שנעשה מחקר מקדים לפני שאנחנו עוברים השתלת שיער אודות השתלת שיער מחיר וגם אודות תופעות הלוואי של טיפול זה – כך שנגיע מוכנים אליו.

 

השתלת שיער – איך היא תעזור לנו בשיפור התדמית האישית שלנו?

השתלת שיער יכולה לסייע לנו לשפר את התדמית האישית שלנו. אנשים מגיבים באופן בטוח יותר לאנשים שיש להם שיער יפה. כאשר אנחנו רוצים לשפר את הרושם הראשוני שלנו אנחנו חייבים לעשות הכול על מנת נוכל לעבור השתלת שיער. השתלת שיער מחיר יכולה לאפשר לנו להיראות הרבה יותר טוב כך שהרושם שנשאיר על אנשים אחרים יהיה הרבה יותר חיובי.

בסופו של דבר, ההחלטה לעבור השתלת שיער היא החלטה שרק אנחנו יכולים לקבל על עצמנו ועל הגוף שלנו. אם אנחנו מרגישים תסכול מכך שאין לנו שיער ויש לנו קרחת אנחנו צריכים לעשות הכול בשביל לשפר את המראה האישי שלנו כך שנאהב את מה שאנחנו רואים במראה. השתלות שיער הן הליך פשוט יחסית והוא לא לוקח שעות ארוכות. ניתן לעבור בקלות רבה את הטיפולים האלה גם בחוץ לארץ וגם בארץ. לפני שאנחנו עוברים השתלת שיער חשוב שנוודא שאנחנו מודעים לכך שהשתלה זו כוללת גם כאב והתמודדות עם תחושות פחות נעימות.

 

 

ניווט מהיר בחזרה:
New digital
New digital

כרטיס ביקור דיגיטלי מעולם לא היה קל יותר!
מערכת New digital מאפשרת לבעלי עסקים ליצור כרטיס ביקור מקצועי בקליק! פשוט בחרו מתוך התבניות הקיימות, הכניסו את המידע הרלוונטי על העסק שלכם כולל מספר טלפון, כתובת, אתר אינטרנט, דף פייסבוק ועוד, שתפו את הכרטיס עם לקוחות פוטנציאלים ומתעניינים ושפרו את החשיפה שלכם!

עיצוב כרטיס ביקור על ידי מעצבת גרפית מומחית!

רוצים שהמעצבת המומחית שלנו תעצב לכם כרטיס מותאם אישית, עם עמוד וקישור משלכם? השאירו פרטים ונחזור אליכם >>