טופס 116 בעולם הדיגיטל – מה זה אומר

השאירו פרטים ונחזור אליכם

מחיר לכרטיס 1
250 ש"ח לשנה +מעמ לשנה
כולל האפליקציה המתקדמת שלנו לשליחת כרטיס הביקור בסיום שיחה בלחיצת כפתור ללא תוספת תשלום
מחיר ל5 כרטיסים
150 שח לשנה
כולל האפליקציה המתקדמת שלנו לשליחת כרטיס הביקור בסיום שיחה בלחיצת כפתור ללא תוספת תשלום

אנו חיים וגם עובדים בעולם הדיגיטל כאשר כמעט כל פעולה שאנו מבצעים היא דיגיטלית בצורה כזו או אחרת. גם כאשר זה מגיע לעולם המסים, ניתן ורצוי להגיש טפסים באופן מקוון, בטח כאשר זה מגיע לעובדים פרילנסרים שעובדים קשה ואין להם זמן מיותר לעמוד בתורים במס הכנסה. על טופס 116 מקוון והדרך להגיש אותו במאמר זה בהרחבה. 

 

עידן חדש של עובדים 

אנו חיים בעידן בו אנשים עובדים במודל היברידי, כתוצאה מכך אנשים רבים גילו את העבודה מהבית ואף פתחו לעצמם עסקים קטנים מהם הם מתפרנסים באופן מלא או חלקי. כיום עובד פרילנסר אמנם עובד קשה, אך הוא עושה זאת בזמנים שלו, תוך תכנון יומן וחופש מוחלט לבצע החלטות לגבי סדר יומו. עם זאת, כל עובד פרילנסר גם יודע שכמה שניתן – כך רצוי לעבוד עם משרדי הממשלה והגופים השונים באופן מקוון. זה חוסך זמן, זה חוסך ישיבה בפקקים ובתורים ובימים כמו שלנו גם חושף אותנו לפחות התקהלויות. לא מעט מהעובדים הפרילנסרים עובדים במקום עבודה אחד או יותר ולכן הם נדרשים למלא טופס 116 מידי שנה.

 

מהו טופס 116 ואת מי הוא משמש? 

אנשים שעובדים כשכירים ביותר ממקום עבודה אחד צריכים למלא טופס 116 כדי שלא יגבה מהם מס מקסימלי. הטופס הוא טופס בקשה לתיאום והקלה בחישוב ניכוי מס אותו מבצע פקיד השומה. אם אדם עובד כשכיר ביותר ממקום עבודה אחד והוא לא ממלא טופס 116 הוא יכול למצוא את עצמו במצב בו מנכים לו מס בגובה של 48%. 

הטופס מורכב מחמישה חלקים: הפרטים האישיים, פרטי הילדים, פירוט ההכנסות בשנת המס ופירוט הבקשה להקלת המס. ישנה חשיבות רבה במילוי מדויק ומפורט של הטופס. כדאי גם לדעת שמי שלא ממלא את הטופס יעמוד לא רק בפני ניכוי מס מלא אלא גם נתון לסנקציות שונות של רשות המיסי, בין היתר סימון על ידי הרשויות ואף עיקולים, עיכובי יציאה מן הארץ ואף מאסר במקרי קיצון. 

 

מהו טופס 116 מקוון ומדוע הוא עדיף? 

אין ספק שמי שיכול להימנע מבירוקרטיה ישמח להימנע ממנה, אך בעולם של היום אין צורך לגרור רגליים כשהדברים ניתנים לפתרון באמצעים דיגיטליים. כיום ניתן להגיש טופס 116 מקוון בזריזות, יעילות ומכל מקום. אנשים כיום עובדים בעולם הדיגיטל ואם בעבר היה להם קשה לבצע משימות דיגיטליות פשוטות הרי שכיום מדובר על אחת הדרכים המהירות והקלות ביותר לביצוע ההליך. 

כיום יש מערכות מקוונות מתקדמות שמספקות גישה נוחה ומילוי טופס 116 מקוון במהירות רבה וללא הסתבכות כלל. יש להכין מראש את מספר החברות או העסקים של המקומות בהם מועסקים. רצוי להכין את כל הפרטים מראש כיוון שבעת מילוי טופס 116 עובדים מהמעסיקים במהירות. כמו כן, אם יש שינוי תמיד ניתן למלא שוב טופס 116 ולעדכן את מספר המעסיקים וגובה המשכורת מהם, כל זאת כדי לא להיקלע למצב בו משלמים מס עודף. דבר נוסף שכדאי לקחת בחשבון – אם לא ממלאים טופס 116 בזמן וכן מנוכה מס מלא מאחת המשכורות, יהיה צורך לחכות לשנת המס הבאה כדי לבקש את ההחזר עבורו.

ניווט מהיר בחזרה:
New digital
New digital

כרטיס ביקור דיגיטלי מעולם לא היה קל יותר!
מערכת New digital מאפשרת לבעלי עסקים ליצור כרטיס ביקור מקצועי בקליק! פשוט בחרו מתוך התבניות הקיימות, הכניסו את המידע הרלוונטי על העסק שלכם כולל מספר טלפון, כתובת, אתר אינטרנט, דף פייסבוק ועוד, שתפו את הכרטיס עם לקוחות פוטנציאלים ומתעניינים ושפרו את החשיפה שלכם!

עיצוב כרטיס ביקור על ידי מעצבת גרפית מומחית!

רוצים שהמעצבת המומחית שלנו תעצב לכם כרטיס מותאם אישית, עם עמוד וקישור משלכם? השאירו פרטים ונחזור אליכם >>