יצירת כרטיס ביקור דיגיטלי חינם

השאירו פרטים ונחזור אליכם

מחיר לכרטיס 1
250 ש"ח לשנה +מעמ לשנה
כולל האפליקציה המתקדמת שלנו לשליחת כרטיס הביקור בסיום שיחה בלחיצת כפתור ללא תוספת תשלום
מחיר ל5 כרטיסים
150 שח לשנה
כולל האפליקציה המתקדמת שלנו לשליחת כרטיס הביקור בסיום שיחה בלחיצת כפתור ללא תוספת תשלום

יצירת כרטיס ביקור דיגיטלי חינםיצירת כרטיס ביקור דיגיטלי חינם היא אפשרות שכל עסק יכול לשקול. יש לכם את האפשרות לבחור האם לקחת שירות של מעצב, או ליצור כרטיס ביקור דיגיטלי באופן עצמאי. בדרך כלל, התוכנות החינמיות יציעו לכל עסק תבנית כלשהי מתוך המאגר. האפשרויות שלכם הן בהתאם למאגר ולא ניתן באמת לסטות מהתבנית באופן קיצוני. כמו כן, תוכלו לייצר תבנית משלכם, אך עדיף לבחור דווקא בתבניות קיימות מכיוון שיש חשיבות מאוד גדולה לשמירה על תבנית תקינה של כרטיס ביקור דיגיטלי.

 

מה התפקיד של כרטיס ביקור דיגיטלי?

אתם יכולים להציג את עצמכם בעת פגישת עסקים, אבל אתם רוצים שיזכרו אתכם ושיהיה נוח לכל לקוח או שותף עסקי לפנות אליכם. התפקיד של כרטיס ביקור דיגיטלי הוא להמיר את הכרטיס המודפס לכרטיס דיגיטלי שיותר מתאים למצב העכשווי. היתרון של כרטיס דיגיטלי הוא ברור, אתם לא צריכים להדפיס בכל פעם כרטיסי ביקור ובינינו, מי בכלל שומר כרטיסי ביקור? כאשר אתם שולחים כרטיס ביקור דיגיטלי אתם יכולים להרגיש הרבה יותר בנוח עם התוצר שלכם. מדובר על יצירת כרטיס ביקור דיגיטלי חינם באופן חד פעמי אותו אתם שולחים באמצעות לינק לכל גורם דיגיטלי, בין אם מדובר על מספר טלפון או על מייל. יש חשיבות מאוד גדולה לכרטיס הביקור שלכם כי הוא למעשה המפגש הראשון של הלקוח עם העסק שלכם. 

מדובר על כלי שיווק לכל דבר ועניין, על כרטיס הביקור להציג את מה שהעסק שלכם מציע באופן פשוט ומדויק. עליכם לגרום ללקוח לרצות לקבל עוד אינפורמציה לגבי העסק שלכם וזאת באמצעות לינק שאתם מוסיפים לכרטיס ביקור או דרכים ליצירת קשר. יש להדגיש, כרטיס ביקור דיגיטלי לא אמור להחליף אתר אינטרנט אלא אם כן מדובר על עסק מאוד קטן ועצמאי. אבל תמיד רצוי שיהיה לכם בנוסף לכך גם אתר אליו הלקוח יוכל לפנות כדי לקבל אינפורמציה מלאה לגבי השירות שלכם, להכיר את הפעילות שלכם ואף לקנות מוצרים דרך האתר. 

קראו עוד: כרטיס ביקור דיגיטלי מומלץ

האם כדאי להתייעץ עם מעצב?

יצירת כרטיס ביקור דיגיטלי חינם היא אפשרות מאוד נוחה לבתי עסקים, במיוחד כאלה שאין להם תקציב נרחב. עם זאת, הבחירה להתייעץ עם מעצב מקצועי לא מזיקה לכם, אלא יכולה להפוך את הכלי השיווקי הזה להרבה יותר יעיל. כאשר אתם משתמשים בתבניות קיימות, ייתכן ויש כמוכם עוד עסקים רבים. לכן, הייחודיות שלכם לא תופסת מקום. אתם תוכלו גם לשנות את עיצוב התבנית באופן אישי, אך עדיין המגבלה שלכם מבחינה עיצובית נוכחת. בדיוק בגלל זה יש לנו מעצבים שיווקיים אשר תורמים לשיפור הנראות של כרטיס הביקור. 

 

כמה אמור לעלות כרטיס ביקור שאינו חינמיכמה אמור לעלות כרטיס ביקור שאינו חינמי?

המחיר אותו אנחנו משלמים על כרטיס שאינו עבור יצירת כרטיס ביקור דיגיטלי חינם, ינוע בין 100 ש"ח ועד כ-1,200 ש"ח. המחיר הנמוכים מתייחסים לכרטיסי ביקור פשוטים יותר, אין תבנית ייחודית ואם יש לכם אפשרות לבחור בין כרטיס ביקור של מאה שקלים לעומת חינמי, סביר להניח שההבדלים לא יהיו מהותיים. עם זאת, כאשר אנחנו מגיעים לסכומים של 400 ש"ח ומעלה, אנחנו מקבלים איכות גבוהה יותר של עיצוב וכמו שאתם יודעים, היום הלקוח קונה עם העיניים. חשוב לזכור שמדובר על השקעה חד פעמית עבור יצירת כרטיס ביקור דיגיטלי חינם או בתשלום. 

 

עלויות אחסון תקפות לכולם?

גם כאשר אתם בוחרים בשירות של יצירת כרטיס ביקור דיגיטלי חינם, אתם עדיין צריכים לשלם עבור אחסון כרטיס הביקור. כרטיס הביקור נמצא על שרת ולמעשה, לא משנה אם מדובר על תוכנה חינמית או לא, כמעט בכל מקרה אנחנו נצטרך להיעזר בשירותי אחסון. המחיר אותו אנחנו משלמים עבור שירותי אחסון נעים בין 150 ש"ח ועד 400 ש"ח לשנה. אם אנחנו משווים את ההוצאות שלנו עבור הדפסות כרטיסי ביקור, אנחנו יכולים לראות פער משמעותי. כרטיסי ביקור דיגיטליים, גם כאשר שאינם בשירות של יצירת כרטיס ביקור דיגיטלי, עדיין אנחנו משלמים פחות עבור כרטיסי הביקור מאשר הכרטיסים המודפסים. 

קראו עוד: איך מכינים כרטיס ביקור דיגיטלי?

דגשים על עיצוב באופן עצמאי

 

צבע – הצבע צריך להיות מותאם לסוג העסק שלכם, יש עסקים שעוסקים באורגניות לדוגמא, אז סביר להניח שאנחנו נרצה שצבע הרקע של כרטיס הביקור יהווה ייצוג גם לעסק שלנו. ככה זה לגבי כל עסק, מעצב מקצועי יודע את ההשפעה שיש לכל צבע עבור הלקוח. יש צבעים שאוטומטית משפיעים עלינו באופן פסיכולוגי ולכן, השימוש בהם חייב להיות ממוקד.

 

מיקוד – כאן יש דגש גדול. תחשבו על זה ככה, יש לכם דרך אחת לתאר את העסק שלכם במשפט. המשפט הזה חייב להיות ממוקד ולגרום ללקוח לרצות לשמוע עוד. אין לכם זמן בכרטיס ביקור דיגיטלי לספר על העסק שלכם באופן נרחב, מדובר על משפט עד שלושה משפטים קצרים בלבד. לכן, יצירת כרטיס ביקור דיגיטלי חינם היא אפשרות רק אם אתם יודעים איך לשווק את העסק שלכם בדרך נכונה. כאשר אנחנו פונים לאיש מקצוע, הוא יידע גם להתעסק מחוץ לפן העיצובי של הכרטיס, אלא איך אנחנו מושכים עוד לקוחות אלינו. 

 

תבנית – יש חשיבות מאוד גדולה על שמירה על תבנית ברורה ללקוח. עליכם לכלול בתבנית את לוגו העסק, אמצעי זיהוי ויצירת קשר. רצוי ששם העסק יופיע בחלק העליון של הכרטיס בכל אחד מצדדיו. כרטיס הביקור חייב לכלול לוגו כדי שיכירו את העסק שלכם כמו שצריך. את אמצעי התקשורת בדרך כלל מוסיפים בחלק התחתון באמצעות קישורים שמובילים לדף העסקי שלכם ולאתר האינטרנט. ובאמצע אתם צריכים לספר על העסק שלכם, כפי שציינו באופן ממוקד.

יצירת כרטיס ביקור דיגיטלי חינם
ניווט מהיר בחזרה:
New digital
New digital

כרטיס ביקור דיגיטלי מעולם לא היה קל יותר!
מערכת New digital מאפשרת לבעלי עסקים ליצור כרטיס ביקור מקצועי בקליק! פשוט בחרו מתוך התבניות הקיימות, הכניסו את המידע הרלוונטי על העסק שלכם כולל מספר טלפון, כתובת, אתר אינטרנט, דף פייסבוק ועוד, שתפו את הכרטיס עם לקוחות פוטנציאלים ומתעניינים ושפרו את החשיפה שלכם!

עיצוב כרטיס ביקור על ידי מעצבת גרפית מומחית!

רוצים שהמעצבת המומחית שלנו תעצב לכם כרטיס מותאם אישית, עם עמוד וקישור משלכם? השאירו פרטים ונחזור אליכם >>