יצירת כרטיס ביקור

השאירו פרטים ונחזור אליכם

מחיר לכרטיס 1
250 ש"ח לשנה +מעמ לשנה
כולל האפליקציה המתקדמת שלנו לשליחת כרטיס הביקור בסיום שיחה בלחיצת כפתור ללא תוספת תשלום
מחיר ל5 כרטיסים
150 שח לשנה
כולל האפליקציה המתקדמת שלנו לשליחת כרטיס הביקור בסיום שיחה בלחיצת כפתור ללא תוספת תשלום

גם אם אתם חסרי כישורים גרפיים לחלוטין וגם אם אתם סובלים ממחסום יצירתי, יצירת כרטיס ביקור היא אינה משימה שאמורה להיות מורכבת עבורכם. ובכל זאת, כאשר אתם יוצרים את כרטיס הביקור שלכם, חשוב שתעשו את זה מתוך הבנה של המטרה אותה אמורה הכרטיס למלא. בשורות הבאות נספר לכם איך יוצרים כרטיס ביקור מנצח, גם ברמה הטקסטואלית, גם ברמה הגרפית ואפילו ברמת המסירה שלו לקהל היעד לו הוא מיועד.

כרטיס ביקור – מידע לגבי פרטי התקשרות

התפקיד הראשון שאותו ממלא כרטיס הביקור שלכם הוא מסמך אינפורמטיבי שמיועד לספק לאדם המקבל אותו, את פרטייצירת כרטיס ביקור היא אינה משימה שאמורה להיות מורכבת עבורכם ההתקשרות עמכם. בהתאם לכך, בכל תהליך יצירת כרטיס ביקור אתם רוצים להכליל את הפרטים הבאים בתוך הכרטיס:

שם פרטי ומשפחה

תפקיד והסמכה אם יש

שם העסק

מספר טלפון נייח ו/או נייד

מספר פקס אם יש

כתובת דוא"ל

כתובת אתר אינטרנט

כתובת פיזית של העסק

שימו לב, לא מדובר ברשימה של פרטי התקשרות אפשריים בלבד – כל הפרטים הללו הם חובה ואף אחד מהם אינו בגדר המלצה.בכל תהליך יצירת כרטיס ביקור יש להכליל מגוון פרטים סטנדרטיים לכל פרט פה יש תפקיד, בין אם לספק פרט מידע שאכן ישרת את מקבל הכרטיס לצורך יצירת קשר עמכם (מספר טלפון ודוא"ל) ובין אם ליצור אצלו תחושה של אמון בכם ובעסק שלכם (כתובת פיזית וכתובת אתר). בנוסף לכך, אם במסגרת המקצוע שלכם, ישנה פעילות חשובה אונליין שאתם מקיימים ברשתות חברתיות, למשל תיק עבודות, כדאי לצרף גם שם משתמש לחשבון המרכזי שלכם. מעבר לזה, מומלץ לא להעמיס פרטים נוספים כדי לא להפוך את הכרטיס למצועצע מדי ובכדי לא להעמיס פרטים ברמה של מרוב עצים לא רואים את היער.

בנוסף, כדאי לשלב סלוגן של שתיים, שלוש או ארבע מילים, שמחבר את מקבל הכרטיס ברמה הרגשית עם הערך החשוב ביותר שאתם יודעים לספק לו. למשל, קוסמטיקאית יכולה להכניס את הכיתוב "עולם היופי" כדי להשיג את המטרה הזאת. "לא פחות מניצחון" יתאים לעורך דין.

עיצוב גרפי של הכרטיס

העיצוב הגרפי הוא מרכיב מפתח בתהליך של יצירת כרטיס ביקור. במרכיב הזה אנחנו רוצים לבנות את העיצוב שמעביר למקבלהעיצוב הגרפי הוא מרכיב מפתח בתהליך של יצירת כרטיס ביקור. במרכיב הזה אנחנו רוצים לבנות את העיצוב שמעביר למקבל הכרטיס את התמצית של העסק הכרטיס את ערכי היסוד של העסק בצורה הטובה, המובהקת והמשכנעת ביותר. כך למשל, מעצב אופנה, משרד פרסום, גרפיקאי או חברת הפקה ירצו לשדר ערכים של חדשנות, עדכניות, חשיבה מחוץ לקופסא, ייחודיות, סטייל, עכשוויות, חריגה מן השורות וכן הלאה. לעומת זאת, עורך דין או רואה חשבון, ישכילו אם יתמקדו בערכים כמו שמרנות, איתנות, רצינות, התמקדות בעיקר, סדר וארגון, חתירה למטרה וכן הלאה. מן הסתם, אם אינכם מעצבים מקצועיים ואינכם מעורים בעקרונות העיצוב המקצועיים, אתם בוודאי לא יודעים איך מעבירים למשל את הערך של חתירה למטרה באמצעות צורות, צבעים וטקסטורות ולכן, אם אתם רוצים לקחת את הפרויקט של יצירת כרטיס ביקור בצורה רצינית ולהפיק ממנו את המרב, בהחלט מומלץ לעבור את התהליך בליווי של גורם מקצועי ולא להפוך אותו למעין כסת"ח, שאתם פשוט צריכים להשלים במסגרת הצעדים הראשונים של הקמת העסק, כפי שנוהגים מרבית בעלי המקצוע ובעלי העסקים החדשים.

 

מסירת כרטיסי ביקור

לאחר שהשלמתם את השלב של יצירת כרטיס ביקור, כעת עליכם לאפשר לו להשיג עבורכם את המטרה שלשמה הוא נוצר – להגביראם ברצונכם לקחת את הפרויקט של יצירת כרטיס ביקור בצורה רצינית ולהפיק ממנו את המרב, בהחלט מומלץ לעבור את התהליך בליווי של גורם מקצועי את החשיפה שלכם בקרב קהל היעד ולייצר לעצמכם זרם של לקוחות חדשים לעסק. בהיבט זה, חשוב להבין שכרטיס ביקור הוא כלי שיווקי סטטיסטי, כלומר ככל שתפיצו אותו יותר, כך תגדילו את ההסתברות להצלחתו ולהיפך. לאחר שהזמנתם וקיבלתם את חבילת כרטיסי הביקור הראשונים שלכם, השאיפה המרכזית שלכם אמורה להיות לחסל את כל החבילה הזאת בהקדם ולהזמין חבילה חדשה כדי שתוכלו להפיץ גם אותה. בפועל, רבים מבעלי המקצוע מפזרים מספר כרטיסים, בעוד מאות ואולי אלפי הכרטיסים שהזמינו, נשארים בבוידעם. התנהלות זו מצביעה על חוסר הבנה בסיסי בתפקידו ומטרתו של כרטיס הביקור וזה לא המקום שאתם רוצים להיות בו.

שנית, זה לא רק למסור את הכרטיס, אלא גם לעשות את זה נכון. כאשר אתם מוסרים כרטיס ביקור, אתם רוצים ליצור אצל מקבל הכרטיס את התחושה שהוא חייב לעבוד איתכם ושהוא לא יכול לוותר עליכם מבלי לפחות לנסות. את זה תוכלו לעשות בשני שלבים. א' אל תיראו נזקקים, אל תכפו את עצמכם ואל תמסרו את הכרטיס ללא הקשר. החליפו כמה מילים וברגע שבו באופן טבעי תתעורר ההבנה שכדי לשמוע עוד, צריך ליצור עמכם קשר, או אז שלפו את הכרטיס ומסרו לאדם שמולכם. ב' נסו כמה שיותר והקפידו על כך מאוד, לבקש כרטיס ביקור מכל אדם שאתם גם נותנים לו את הכרטיס שלכם. החלפת כרטיסי ביקור יוצרת קשר רגשי עמוק הרבה יותר מאשר מסירת כרטיס ביקור. החלפה משמעותה, גם אני מתעניין בך ואני לא מצפה שרק אתה תתעניין בי ויש לכך המון ערך בעיני הצד השני.

החשיבות של כרטיס ביקור לעורך דין
ניווט מהיר בחזרה:
New digital
New digital

כרטיס ביקור דיגיטלי מעולם לא היה קל יותר!
מערכת New digital מאפשרת לבעלי עסקים ליצור כרטיס ביקור מקצועי בקליק! פשוט בחרו מתוך התבניות הקיימות, הכניסו את המידע הרלוונטי על העסק שלכם כולל מספר טלפון, כתובת, אתר אינטרנט, דף פייסבוק ועוד, שתפו את הכרטיס עם לקוחות פוטנציאלים ומתעניינים ושפרו את החשיפה שלכם!

עיצוב כרטיס ביקור על ידי מעצבת גרפית מומחית!

רוצים שהמעצבת המומחית שלנו תעצב לכם כרטיס מותאם אישית, עם עמוד וקישור משלכם? השאירו פרטים ונחזור אליכם >>