כרטיסי ביקור דיגיטליים – מה עוד נחוץ לעסק

השאירו פרטים ונחזור אליכם

מחיר לכרטיס 1
250 ש"ח לשנה +מעמ לשנה
כולל האפליקציה המתקדמת שלנו לשליחת כרטיס הביקור בסיום שיחה בלחיצת כפתור ללא תוספת תשלום
מחיר ל5 כרטיסים
150 שח לשנה
כולל האפליקציה המתקדמת שלנו לשליחת כרטיס הביקור בסיום שיחה בלחיצת כפתור ללא תוספת תשלום

אנו חיים בעולם דיגיטלי וזירת העסקים כבר מזמן עברה אליו גם כן. במיוחד אחרי תקופת הקורונה אך עוד קודם לכן, עסקים הבינו שכדי להגדיל את קהל לקוחותיהם וכדי להתרחב הם בעצם צריכים אפשרויות דיגיטליות שיסייעו להם לעשות זאת בקלות ומבלי צורך פיזי להתפרס. אם בעבר עסקים היו מקימים סניפים – היום הם משדרגים אתרים ובונים כרטיסי ביקור דיגיטליים.

 

מהו כרטיס ביקור דיגיטלי?

מתי בפעם האחרונה מישהו שלף מולך כרטיס ביקור רגיל? מתי בפעם האחרונה בכלל יצרת קשר עם אדם אקראי ברחוב שהציע לך שירות? כל העולם העסקי עשה שינוי בשנים האחרונות ומכאן נולד הצורך בבניית כרטיס ביקור דיגיטלי לכל מקצוע כמעט. מדובר למעשה בסוג של אתר קטן ומתומצת, יש בו את כל הפרטים שעסק או נותן שירות צריכים להציג, בדרך כלל בשילוב לוגו, פרטי קשר, כפתורים למעבר למייל או לווצאפ וכמובן מידע מתומצת ביותר על סוג פעילות העסק או מתן השירות. 

 

מי צריך כרטיס ביקור דיגיטלי לעסק? 

כל נותן שירות או עסק כדאי שיהיה להם כרטיס ביקור דיגיטלי אותו יוכלו לשלוח ולהדביק בכל מקום. לדוגמה, בעלי עסקים ונותני שירות לפעמים רואים בפייסבוק פוסט שקשור לנתינת שירות בתחום מסוים, שם הם יכולים להדביק את כרטיס הביקור בתגובות. כמו כן, אם נשלחת להם הודעה, ניתן לשלוח אוטומטית את כרטיס הביקור כדי שלקוחות פוטנציאליים יוכלו לראות את סוגי השירותים שהם מציעים. גם בשיחות אקראיות קל ופשוט יותר לשלוף את כרטיס הביקור הדיגיטלי ולשלוח אותו לכל מספר. מדובר על שירות נוח, זמין, מהיר ושכולם עושים בו שימוש. בסופו של יום הדרך הטובה ביותר של עסק להציג את עצמו היא באמצעות כרטיס ביקור דיגיטלי מעוצב ומעודכן. 

 

אילו שירותים נוספים עסקים ונותני שירות צריכים כדי להתקיים בעידן הדיגיטלי? 

אנחנו מדברים על עולם בו אין גבולות גזרה לעסקים, לכל עסק שרוצה לקיים את עצמו יש אתר ואת האתר הוא מפרסם בשלל דרכים יצירתיות שלאו דווקא תמיד עולות כסף. עם זאת, כל עסק כזה חייב אמצעי תשלום נוחים עבור אותם לקוחות מרוחקים, סליקת האשראי היא הדרך המהירה, הבטוחה והנכונה לעשות זאת. אמצעי תשלום נוח עבור הלקוחות מסייעים לכל אחד לבצע תשלום באמצעות הכרטיס האשראי וליהנות מהודעת משולם בתוך כמה שניות. מאותו רגע שהלקוח רואה הודעת משולם הוא כבר יכול לחכות למשלוח, וכאן כדאי להוסיף ששירות משלוחים יעיל, מהיר ומקצועי הוא חלק בלתי נפרד גם כן מהשירותים הנלווים לעסקים. 

 

להפוך את העסק כולו לדיגיטלי 

העולם הולך לשם אם נרצה ואם לא, ואנחנו צריכים להסתגל לעובדה שיותר ויותר עסקים מציעים שירותים דיגיטליים. אנשים נהנים לקנות אונליין בכל שעה של היום, לקבל משלוח מהיר וליהנות ממוצרים שקל להבין אותם ואת יתרונותיהם מהאתר. אם בונים אתר מקצועי, משקיעים בנראות שלו ובאיכות התמונות והגרפיקה בו, אם משקיעים בנוסף לכך בשיווק מותאם לעידן הדיגיטלי, ואם מאפשרים סליקת אשראי מאובטחת, השמיים הם הגבול. רצוי גם להוסיף לשלל האפשרויות הדיגיטלית גם הפקת חשבוניות וקבלות ירוקות, דיוור אלקטרוני, הנהלת חשבונות אלקטרונית ובכלל להיות עסק שמנוהל כולו באופן דיגיטלי. 

ניווט מהיר בחזרה:
New digital
New digital

כרטיס ביקור דיגיטלי מעולם לא היה קל יותר!
מערכת New digital מאפשרת לבעלי עסקים ליצור כרטיס ביקור מקצועי בקליק! פשוט בחרו מתוך התבניות הקיימות, הכניסו את המידע הרלוונטי על העסק שלכם כולל מספר טלפון, כתובת, אתר אינטרנט, דף פייסבוק ועוד, שתפו את הכרטיס עם לקוחות פוטנציאלים ומתעניינים ושפרו את החשיפה שלכם!

עיצוב כרטיס ביקור על ידי מעצבת גרפית מומחית!

רוצים שהמעצבת המומחית שלנו תעצב לכם כרטיס מותאם אישית, עם עמוד וקישור משלכם? השאירו פרטים ונחזור אליכם >>