כרטיס ביקור איפור

השאירו פרטים ונחזור אליכם

מחיר לכרטיס 1
250 ש"ח לשנה +מעמ לשנה
כולל האפליקציה המתקדמת שלנו לשליחת כרטיס הביקור בסיום שיחה בלחיצת כפתור ללא תוספת תשלום
מחיר ל5 כרטיסים
150 שח לשנה
כולל האפליקציה המתקדמת שלנו לשליחת כרטיס הביקור בסיום שיחה בלחיצת כפתור ללא תוספת תשלום

כרטיס ביקור איפור צריך לכלול לוגו ותמונה אישית, פרטי התקשרות ואפילו לינקים למדיותמה החשיבות של כרטיס ביקור למאפרת מקצועית החברתיות של האפרת. אמנם קשה לכלול את כל המידע הזה לעיתים בכרטיס, אבל בדיוק בשביל זה יש כרטיסי ביקור דיגיטליים למאפרות, קוסמטיקאיות וכל בעל או בעלת עסק.

אם אתם מרגישים שיש לכם מידע רב וחשוב להעביר ללקוחות (כמו למשל תיק עבודות), לא תמיד כרטיס ביקור מסורתי יהיה מה שיספק אתכם. לא פעם, בעלי עסקים מעדיפים ליצור כרטיסי ביקור דיגיטליים ואלקטרוניים. בניגוד לכרטיסים המסורתיים, כרטיסי הביקור הדיגיטליים יאפשרו הרבה יותר מקום להצגת מידע בפני הלקוחות. אם אתם מחפשת אחר כרטיס ביקור איפור, חשוב לדעת שיש לך 2 אופציות עיקריות – כרטיס מסורתי או כרטיס ביקור דיגיטלי.

כרטיס ביקור איפור – מדוע כל מאפרת צריכה אחד?

כרטיסי ביקור הם דרך להציג את עצמך ואת העבודה שאת עושה. הם מגיעים בכל הצורות,כרטיס ביקור למאפרת עשוי לכלול את שמה, פרטי התקשרות כמו כתובת דואר אלקטרוני או מספר טלפון וכן את סוג העסק או המקצוע שלה הגדלים והצבעים. באופן כללי, הם כוללים את שמך ופרטי הקשר שלך כמו כתובת, מספר טלפון, כתובת דואר אלקטרוני ואתר האינטרנט שלך. במקרים בהם מדובר בכרטיסים דיגיטליים אונליין, אפשר לכלול עוד מידע רב ומסוגים שונים (למשל, יצירת קשר במיידי דרך ווצאפ).

כרטיס ביקור למאפרת עשוי לכלול את שמה, פרטי התקשרות כמו כתובת דואר אלקטרוני או מספר טלפון וכן את סוג העסק או המקצוע שלה. במובן זה, חשוב לזכור שכל מאפרת עשויה להציע שירותים מעט שונים. בעוד שמאפרת מסוימת תעסוק בתחום איפור ערב, אחרת תתמחה באיפור כלות, איפור לאירועים מיוחדים, איפור טלוויזיה ועוד. אם כך, כרטיס ביקור איפור צריך לכלול גם את סוגי ההתמחויות של אותה מאפרת או מאפר.

ממה מיוצר כרטיס ביקור מאפרת?

כרטיס ביקור למאפרת הוא לרוב כרטיס למינציה ועליו שם החברה ופרטי התקשרות. זה כולל גם מידע על המאפר, כגון כישורים וניסיון. מבחינת חומרי הגלם שמהם מייצרים את הכרטיסים, ניתן לבחור בחומרים שונים כמו פלסטיק, נייר, מתכת ועוד.

כרטיסי הביקור משתנים בהתאם לאיזה סוג עבודה יש למאפרת, איזה סוג עבודה הוא עושה וכמה שנים יש לכם במקצוע. המידע הטיפוסי כולל את שמם, מספר איש הקשר, כתובת הדוא"ל, כתובת האתר או הבלוג שלהם, תמונה שלהם וכדומה.

כרטיס ביקור איפור הכרחי לכל מאפר או מאפרת

בסופו של דבר, כרטיס ביקור הוא הכרח לכל מאפרת. זה הרושם הראשוני של המותג שלך וזה יכול לעזור לך להגדיל את המכירות שלך. יש לתת את כרטיס הביקור לכמה שיותר אנשים על מנת לבנות קהל לקוחות ולהוציא את עצמך החוצה לשוק.

זה לא חייב להיות כרטיס מאוד מפואר – רק כרטיס פשוט בגודל סטנדרטי עם שמך, פרטי התקשרות, אתר אינטרנט והאינסטגרם שלך אם צריך. כמו כן, צריך גם לוודא שאתם כוללים את המדיות החברתיות שלכם בכרטיס, כדי שאנשים יוכלו לעקוב אחריכם גם בפלטפורמות האלה. כמו שאמרנו, כרטיס ביקור איפור הוא למעשה כלי שיווקי לכל דבר ועניין. ככה תוכלו לקדם את העסקים שלכם, להציג אותם בפני לקוחות שונים ולקדם באופן כללי את הפעילות העסקית.

כרטיס ביקור איפור כפריט ייצוגי לכל דבר

כרטיס ביקור הוא ייצוג פיזי או דיגיטלי של מי אתה ומה אתה עושה. זה משמש כדי להציג את עצמך ללקוחות פוטנציאליים, וזה יכול גם להיות כלי מיתוג שבו אתה יכול להציג את העבודה שלך. זה מאוד פשוט – הכרטיס משקף את מי שאתם ואת מה שהעסק שלכם מציע ללקוחותיו. כרטיס הביקור שלך צריך לשקף את המותג האישי שלכם, כמו גם את החברה שאותה אתם מנהלים.

אי אפשר להפריז בחשיבותו של כרטיס ביקור טוב. כרטיס ביקור טוב יכול לעזור לך להשיג עבודה בתחום הקריירה שאתה מעוניין בו או לתת ללקוחות שלך דרך ליצור איתך קשר ולהגיע אליך. זה גם עוזר לאנשים לזכור את מי הם פגשו והיכן הם פגשו אותם, כאשר יש להם מאות דברים אחרים לעשות בכל יום.

להקל על אנשים למצוא אתכם

כרטיס ביקור ייחודי יכול גם לעזור להקל על חייכם, מכיוון שהוא מקל על אנשים למצוא אתכםעיצוב כרטיס ביקור איפור אינו דומה לעיצוב עבור כל סוג אחר של עסק. בקלות ובזריזות. כאשר מעצבים כרטיס ביקור למאפרת, חשוב להבין את סוג העסק שהיא מנהלת. לדוגמה, אם הם מאפרת חתונות, אז העיצוב צריך להיות יותר אלגנטי ומתוחכם. אם הם עובדים במכון יופי, כדאי לשקול להשתמש בצבעים עזים יותר ובעיצובים מעט אחרים מאלו של המאפרת העצמאית לחתונות.

אנשים מסוימים עשויים לתהות מהי הדרך הטובה ביותר להבליט את כרטיסי הביקור שלהם. אז, למשל, אפשר לייצר כרטיסים בעיצוב מקצועי עם תמונות באיכות גבוהה של בית העסק. כמו כן, אפשרי להוסיף טקסט גדול כמו "אמן איפור מקצועי" באותיות מודגשות. זה מושך את מי שמחפש נותני שירותים מסוג כזה או אחר. בשורה התחתונה, עיצוב כרטיס ביקור איפור אינו דומה לעיצוב עבור כל סוג אחר של עסק. הסיבה העיקרית מאחורי זה היא, מגוון הכישורים וההתמחויות הרחב בתעשיית האיפור. צריך להיות בעל עין לצבע ולצורה, כמו גם להבין את הטרנדים של התעשייה כדי להצליח ליצור כרטיס מקצועי ומושך. בעזרת סיוע מקצועי של מעצב מוכשר, אין ספק שתצליחו לייצר את הכרטיס הנכון.

כרטיסי ביקור למאפרות
ניווט מהיר בחזרה:
New digital
New digital

כרטיס ביקור דיגיטלי מעולם לא היה קל יותר!
מערכת New digital מאפשרת לבעלי עסקים ליצור כרטיס ביקור מקצועי בקליק! פשוט בחרו מתוך התבניות הקיימות, הכניסו את המידע הרלוונטי על העסק שלכם כולל מספר טלפון, כתובת, אתר אינטרנט, דף פייסבוק ועוד, שתפו את הכרטיס עם לקוחות פוטנציאלים ומתעניינים ושפרו את החשיפה שלכם!

עיצוב כרטיס ביקור על ידי מעצבת גרפית מומחית!

רוצים שהמעצבת המומחית שלנו תעצב לכם כרטיס מותאם אישית, עם עמוד וקישור משלכם? השאירו פרטים ונחזור אליכם >>