כרטיס ביקור גרפיקאי

השאירו פרטים ונחזור אליכם

מחיר לכרטיס 1
250 ש"ח לשנה +מעמ לשנה
כולל האפליקציה המתקדמת שלנו לשליחת כרטיס הביקור בסיום שיחה בלחיצת כפתור ללא תוספת תשלום
מחיר ל5 כרטיסים
150 שח לשנה
כולל האפליקציה המתקדמת שלנו לשליחת כרטיס הביקור בסיום שיחה בלחיצת כפתור ללא תוספת תשלום

כרטיס ביקור גרפיקאי

אם יש לכם עסק עצמאי המספק שירותי גרפיקה או אם אתם גרפיקאים המספקים שירותי גרפיקה במודל פרילנס, זה אומר שההצלחה שלכם תלויה במספר הלקוחות שלכם ובהיקפי העבודה החודשיים שלכם עם כל אחד מהלקוחות הללו. זה גם אומר, שאם אתם לא מבצעים שום פעילות שיווק מצדכם, סביר להניח שאתם לא נמצאים בשיא הצלחתכם ולבטח לא ממצים את הפוטנציאל המקצועי והאישי שלכם. מצד שני, כגרפיקאים, אתם לאו דווקא מתמצאים או מסוגלים להזניק מהלכים שיווקיים גדולים ואפקטיביים, אלא שאחד מהכלים השיווקיים האפקטיביים ביותר הוא הכלי של כרטיס ביקור ואם תצרו לעצמכם כרטיס ביקור גרפיקאי בצורה נכונה, זה יכול לשנות את כל פני העסק עבורכם.

 

כרטיס הביקור שלכם לא מביא לקוחות – מדוע?

ובכן, כרטיס ביקור הוא לא שרביט קסמים שפשוט מוסרים אותו לידיים של אחרים והופכים אנשים ללקוחות פעילים. כרטיס ביקור צריך להיות בנוי בצורה נכונה, להעביר את המסר הנכון בצורה נכונה וגם להימסר למקבל שלו בצורה נכונה. כמו כן, כרטיסי ביקור הם כלים סטטיסטיים – ככל שתפזרו יותר כרטיסי ביקור, כך האימפקט שלהם יהיה משמעותי יותר. אם הדפסתם אלף כרטיסי ביקור ורובם עדיין מאוחסנים אצלכם בבוידעם, זה אומר שאין לכם מה לצפות לתוצאות כלשהן מכרטיסי הביקור שלכם. השאלה היא מהי הצורה הנכונה לבנות כרטיס ביקור ומהי הצורה הנכונה למסור אותו ואת התשובה הזאת, במיוחד אתם כגרפיקאים, רוצים להכיר מקרוב.

כרטיס ביקור גרפיקאי – בואו נבנה אותו יחד

אז איך צריך להיראות כרטיס ביקור גרפיקאי? ובכן, נתחיל במידע הבסיסי שהכרטיס אמור לספק – כרטיס ביקור מיועד לספק פרטי התקשרות ופרטי התקשרות בלבד. זה לא המקום לספר על מבצעים, על יתרונות תחרותיים ועל ערכים מוספים שבגינם כדאי לעשות איתכם עסקים. אנשים המקבלים את כרטיס הביקור שלכם, רוצים להרגיש שהם קיבלו כלי פונקציונלי שמיועד לאפשר להם ליצור איתכם קשר אם יבחרו בכך. מה שהם לא רוצים, זה להרגיש שאתם מנסים למכור את עצמכם ומצפים שכרטיס הביקור יעשה את עבודת השכנוע. על כן, הקפידו מאוד לשמור על המרכיב הפונקציונלי של כרטיס ביקור ולמקד את המידע הנמסר באמצעותו לפרטים הבאים בלבד: שם פרטי ושם משפחה, תפקיד והסמכה אם יש, כתובת פיזית, טלפון נייח ו/או נייד, כתובת דוא"ל, כתובת אתר אינטרנט ואם אין אתר, אז כתובת לחשבון רשת חברתית בו אפשר להתרשם מהעבודות שלכם. זהו.

כמו כן, כגרפיקאים אתם יודעים שעליכם לשחק עם הפונטים והגודל שלהם על מנת להדגיש את פריטי המידע החשובים מבחינתכם. כך למשל, אם מרבית הלקוחות שלכם פונים אליכם בדוא"ל, ציינו את כתובת הדוא"ל בפונט גדול יותר. את מספר הטלפון תמיד כדאי להציג בפונט גדול יותר מן הרגיל. הכתובת הפיזית נועדה ליצור תחושה של אמון, של משהו קיים ואמיתי ולכן חשוב שהיא תוצג, אבל היא בהחלט יכולה להיות מוצגת בקטן בתחתית הכרטיס. כגרפיקאים המפיקים לעצמם כרטיס ביקור גרפיקאי, אלו הם דברים שאתם אמורים לדעת ובכל זאת, אנו רואים חשיבות להדגיש אותם כאן בפניכם.

ברמה הטקסטואלית, אתם רוצים להוסיף טקסט סלוגן קצר וקולע, שייצור אצל מקבל הכרטיס את התחושות שאתם רוצים לחבר איתכם. כך למשל, "גרפיקה אומנתית" או "עולם העיצוב" או כל סלוגן אחר שיכול ליצור אצל מקבל הכרטיס את התחושה של עיצוב, יופי, אסתטיקה ויעילות גרפית בהשגת מטרותיו. אם תצליחו ליצור את זה, תוכלו גם ליצור את הקשר בין התחושות הללו וביניכם עצמכם וזה בדיוק מה שאתם רוצים להשיג.

העיצוב הגרפי של כרטיס ביקור גרפיקאיהעיצוב הגרפי של כרטיס ביקור גרפיקאי

שוב, פה אנו נכנסים ממש לליבת הפעילות והידע המקצועי שלכם כגרפיקאים ובכל זאת, אלו הם דברים שצריכים להיאמר. ככלל, העיצוב הגרפי צריך להיות נעים ומזמין, אבל זאת רק ההתחלה. מעבר לכך, העיצוב צריך לשדר את המסרים השיווקיים ואת ערכי היסוד שאותם אתם רוצים להעביר לקהל היעד שלכם. כך למשל, גרפיקאי אמור להיות איש מקצוע שיודע להציע עדכניות מקצועיות, עכשוויות, חשיבה מחוץ לקופסא, יכולת שימוש בגרפיקה להשגת מטרות, הצלחה, יצירתיות, ייחודיות, הבנה של הטרנדים הנוכחיים ושל ציפיות הלקוח המודרני וכן הלאה. כל אלה צריכים לעבור דרך העיצוב של הכרטיס ואם זה נשמע לכם מורכב, זה באמת מורכב.

כגרפיקאים, עליכם לשבת עם עצמכם להבין בדיוק איך אתם מעבירים את כל המסרים הללו דרך הגרפיקה של הכרטיס. הגרפיקה שתבחרו בה צריכה לא רק להיראות נעימה ומזמינה, אלא ממש להיות כזאת שלא ניתן לעמוד בפניה. כאן אולי נכשלים מרבית כרטיסי הביקור – הם נעימים, הם נחמדים, הם מאוד פונקציונליים, אבל לאף אחד שום בעיה לקבור אותם אי שם במגירה או אפילו בפח האשפה. כרטיס הביקור שלכם צריך להיות מעוצב בצורה כזאת, שהאדם המקבל אותו יגיד לעצמו "את הגרפיקאי הזה אני חייב לבדוק". אם לא הגעתם לעיצוב הזה, אל תפיקו את כרטיס הביקור. הקדישו את כל הזמן והמאמץ הנדרש ובמקרה שלכם, גם את כל היכולות הגרפיות המקצועיות שלכם בכדי להפיק כרטיס ביקור גרפיקאי שאף אחד לא רוצה לפספס ורק אז עברו לשלב ההפקה והדפוס.

בשלב בחירת העיצוב, מקדו את עצמכם אך ורק סביב ערכי היסוד החשובים בתחום הגרפיקה. שמרנות, יציבות, איתנות פיננסית הם ערכים רלוונטיים לעורכי דין ורואי חשבון, אבל לא לגרפיקאים. יצירתיות, תעוזה, אינטליגנציה וחדשנות הם בהחלט ערכים שאתם כגרפיקאים רוצים להעביר לסביבה וכל אלה צריכים להנחות אתכם בכל שלב של גיבוש העיצוב לכרטיס.

מסירת הכרטיס – סטטיסטיקה פשוטה

אחרי שיצרנו כרטיס ביקור גרפיקאי, צריך לזכור שהכרטיס הזה הופך לבעל ערך רק כשהוא יושב בידיים של מישהו אחר, מישהו מקהל היעד שלכם שיכול להפוך ללקוח פעיל שלכם. המשמעות היא שאתם צריכים להעביר את הכרטיסים שלכם ללקוחות פוטנציאליים בקהל היעד והכלל הוא מאוד פשוט – ככל שתמסרו יותר כרטיסים, כך תראו יותר תוצאות. לא מדובר פה במשאלת לב, אלא במתמטיקה פשוטה מעולמות הסטטיסטיקה. זה אומר שהמטרה שלכם היא להדפיס נניח אלף כרטיסים ולשאוף כל הזמן לפזר את כולם ולהזמין חבילה נוספת. אם זה לא מה שמנחה אתכם, זה לא משנה כמה הכרטיס שלכם אפקטיבי, הוא לא יוכל להשיג את מטרותיו.

אחרי שאמרנו את זה, במסירת כרטיסי ביקור לקהל היעד, כדאי לעשות את זה עם קלאס, מבלי להראות לחץ ומבלי להתחנן או ליצור תחושה שאתם זקוקים לכל אדם שאתם מוסרים לו את הכרטיס. למרבה הצער, אנשים המקדישים את זמנם לשיווק העסק שלהם, בהחלט עלולים להיות בסטייט אוף מיינד הזה, שיכול בקלות להכשיל אותם. גשו למשימה ממקום של כוח וביטחון, ממקום של ידיעה מי אתם ומה אתם שווים ומהמקום שבו אתם מעניקים לעולם הזדמנות ליהנות ממה שיש לכם להציע ולא להיפך. מסרו את הכרטיס ושכחו ממנו, מסרו עוד כרטיס ושכחו ממנו – הפכו את הפרקטיקה של מסירת כרטיסי ביקור לשגרה וחשוב עוד יותר, עשו זאת במודל של החלפת כרטיסים – תנו לצד השני להרגיש שלא רק אתם מקבלים אצלו הזדמנות, אלא גם הוא מקבל הזדמנות אצלכם.

ניווט מהיר בחזרה:
New digital
New digital

כרטיס ביקור דיגיטלי מעולם לא היה קל יותר!
מערכת New digital מאפשרת לבעלי עסקים ליצור כרטיס ביקור מקצועי בקליק! פשוט בחרו מתוך התבניות הקיימות, הכניסו את המידע הרלוונטי על העסק שלכם כולל מספר טלפון, כתובת, אתר אינטרנט, דף פייסבוק ועוד, שתפו את הכרטיס עם לקוחות פוטנציאלים ומתעניינים ושפרו את החשיפה שלכם!

עיצוב כרטיס ביקור על ידי מעצבת גרפית מומחית!

רוצים שהמעצבת המומחית שלנו תעצב לכם כרטיס מותאם אישית, עם עמוד וקישור משלכם? השאירו פרטים ונחזור אליכם >>