כרטיס ביקור הוא מוצר מיתוגי שיווקי שכמעט כל בעל עסק קטן, בינוני או גדול צריך שיהיה לו זמין ונגיש. עם השטח הקטן הזמין בכרטיס ביקור רגיל, בעלי עסקים בוחרים בעיצוב כרטיס ביקור דו צדדי כשיטה לשלב פרטי מוצר או מידע נוסף על החברה שלהם.
לכרטיס ביקור, בין אם רגיל ובין אם מדובר בכרטיס דו צדדי, יש המון יתרונות. קודם כל, כרטיס כזה עוזר להעביר את המסרים המדויקים והפרטים של העסק כמו שם העסק, הלוגו של העסק, אפילו הערכים שהעסק מייצג לצד פרטים טכניים כמו כתובת, טלפון, דף פייסבוק פעיל, אינסטגרם וכדומה. כל עסק צריך כרטיס ביקור כדי שניתן יהיה להעביר את פרטי העסק ולהגדיל את מעגל הלקוחות הפוטנציאלי של העסק.
הנה כמה טיפים ורעיונות יצירתיים שיסייעו לכם להפיק את המרב מכרטיסי ביקור דו צדדיים, כשאתם מוכנים לשלוח פרויקט עיצוב לבית דפוס.
צבע מלא משני הצדדים
מומלץ לנצל את היתרון של הדפסה בצבע מלא משני צידי כרטיס ביקור דו צדדי. זוהי שיטה מצוינת לגרום לכרטיסי הביקור שלכם להיראות מקצועיים וגם לקשר את ערכת הצבעים והלוגו של המותג שלכם. חשוב רק לוודא שצבעי הרקע והטקסט הקדמי מובלטים בניגוד חזק מספיק על מנת להיות קריאים. בעיקרון ניתן לעצב כרטיס ביקור דו צדדי בעצמכם דרך אפליקציות או תכונות חינמיות ייעודיות, אך אין ספק שאם תבחרו בשיטה של עיצוב כרטיס ביקור בעזרת אתר מקצועי מאחוריו עומדים מעצבים גרפיים או תפנו באופן ישיר למעצבת גרפית התוצאה תהיה טובה הרבה יותר, איכותית ומקצועית יותר.
הצגת מידע חשוב בחזית
יש להקפיד להציג את פרטי הקשר של בית העסק בחזית כרטיס ביקור דו צדדי, ולהציג את התוספות מאחור. המטרה היא שכרטיס ביקור דו צדדי יהיה עדיין כרטיס ביקור ולא חוברת.
גרפיקה ותמונות
במספר תעשיות, גרפיקה ותמונות בצבע מלא נחשבים לשיטות עיצוב שגרתיות. נדל"ן ועיצוב אמנותי הם שתי דוגמאות. בענפים אחרים צפוי עיצוב פשוט. אנשי מקצוע כמו עורכי דין ורואי חשבון, למשל. מומלץ להבין את הסטנדרטים בתעשייה שלכם על מנת למנוע יצירת רושם מביך.
אם אתם כן משתמשים בגרפיקה ובתמונות לעיצוב כרטיס ביקור דו צדדי, כדאי להקפיד לוודא שהם יהיו בגודל הנכון כדי להציג את התמונות באיכות הגבוהה ביותר.
עיצוב כרטיס ביקור דו צדדי אנכי
יותר ויותר כרטיסי ביקור מעוצבים בסגנון אנכי היום, כשיטה לבלוט בין כרטיסי הביקור האחרים. אתם יכולים להשתמש בחלק הקדמי להצגה אופטית של פרטי הקשר שלכם, אבל להשתמש בחלק האחורי על מנת לתפוס את תשומת לב הלקוחות שלכם.
עיצוב כרטיס ביקור עגול
פינות מעוגלות הן טרנד חדש שמעניק לעיצוב כרטיס ביקור דו צדדי מראה מודרני. חשוב רק לוודא שאינכם מאבדים שום מידע כאשר הפינות המעוגלות נחתכות.
צוות מקצועי בבית דפוס משתמש בתבניות מיוחדות על מנת שהתוכן בכרטיסים לא יפגע, וחשוב לבדוק היטב את התבנית הדיגיטלית לפני הדפסת הכרטיסים, כדי להיות בטוחים.
עלות עיצוב והדפסת כרטיס ביקור
עלות עיצוב והדפסת כרטיס ביקור זמינה במחירים משתלמים ברוב בתי הדפוס בישראל. כך, למשל, המחיר להדפסת 1,000 כרטיסים דו צדדיים מעוצבים, עשוי לעלות כ-200 ₪.
חשוב להבין שהמחיר משתנה בין בתי הדפוס השונים, ובכרטיסי ביקור דו צדדיים יש מספיק מקום להבלטת המידע החשוב של בית העסק, כולל בחירת צבעים שתואמים את הלוגו ובחירת עיצוב ייחודי שבולט בין שאר כרטיסי הביקור הרגילים. כמות הכרטיסים, העיצוב שתבחרו, הצבע, רמת הרזולוציה ואיכות הכרטיס משפיעים כמובן על המחיר הסופי.
איזה מידע חשוב שיופיע בכרטיס הביקור שלכם?
ובכן, בין אם יש לכם מרפאת שיניים, בין אם אתם מומחים בסושיאל מדיה, תופרים שמלות כלה או בעלים של מספרת כלבים מצליחה, יש כמה דברים שצריכים להופיע בכל כרטיס ביקור. קודם כל אתם צריכים לדאוג שיופיע שם העסק והלוגו של העסק. אם עדיין אין לכם לוגו לעסק, זה הזמן להשקיע גם במיתוג שלו. בנוסף, אתם צריכים גם את הטלפון של העסק. במידה ויש גם טלפון נייח וגם טלפון נייד, שווה להשקיע ולדאוג ששניהם יופיעו. אם אתם פעילים ברשתות החברתיות ויש לכם אפילו אתר אינטרנט, כדאי גם כן להציג את המידע הזה בכרטיס הביקור ואם אין לכם מקום בפרונט, בשביל מה יש צד שני? כמובן שכתובת מייל חשובה לא פחות.
בשורה התחתונה, כרטיסי ביקור דו צדדיים פופולריים בשנים האחרונות
כרטיס ביקור דו צדדי הוא סגנון עיצוב שהפך במהירות להכרח, מכיוון שיותר עסקים מעוניינים להשתמש בכל הזדמנות שיווקית זמינה על מנת למשוך לקוחות לבית העסק שלהם, או ליצור איתם קשר.
מומלץ לבחור בית דפוס שיש לו שנים של ניסיון בתחום, עם מחירים משתלמים בתעשייה, עמידה בלוחות זמנים, ויצירת כרטיסי ביקור משביעי רצון, כך שתוכלו להיות בטוחים שתקבלו תוצאות מקצועיות בכל פעם.