כרטיס ביקור דיגיטלי אפליקציה

השאירו פרטים ונחזור אליכם

מחיר לכרטיס 1
250 ש"ח לשנה +מעמ לשנה
כולל האפליקציה המתקדמת שלנו לשליחת כרטיס הביקור בסיום שיחה בלחיצת כפתור ללא תוספת תשלום
מחיר ל5 כרטיסים
150 שח לשנה
כולל האפליקציה המתקדמת שלנו לשליחת כרטיס הביקור בסיום שיחה בלחיצת כפתור ללא תוספת תשלום

כרטיס ביקור דיגיטלי אפליקציהאפליקציית כרטיסי ביקור דיגיטליים היא תוכנה, שניתן להוריד ולהתקין בטלפון או בטאבלט. אתם יכולים להשתמש באפליקציה זו כדי ליצור כרטיס ביקור משלכם ולשתף אותו עם אחרים. הרעיון מאחורי האפליקציות הללו הוא, שתוכלו ליצור כרטיס ביקור וירטואלי שיכיל את כל המידע הדרוש עליכם ועל החברה שלכם בקלות ובזריזות.

כאשר מישהו מקבל את כרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם, הוא יוכל לגשת לכל המידע שהוא צריך ברגע מבלי שיצטרך לעבור כל טרחה של ניסיון למצוא אותו בעצמו. אפליקציית כרטיסי הביקור הדיגיטליים היא אפליקציה המאפשרת להציג את כישוריכם, היסטוריית העבודה ופרטי הקשר שלכם. אפליקציית כרטיסי הביקור הדיגיטליים היא אפליקציה לנייד בד"כ, שמהווה דרך מצוינת עבור עסקים לשווק את עצמם ולהפיץ את המסר העסקי שלהם. 

כל המידע בקליק בודד – כרטיס ביקור דיגיטלי אפליקציה 

אפליקציית כרטיסי הביקור הדיגיטליים היא אפליקציה לנייד המאפשרת למשתמשים ליצור ולשתף את המידע האישי שלהם בצורה דיגיטלית. חלק מהתכונות של אפליקציה זו הן: היכולת ליצור ביוגרפיה אישית ולכלול אותה באפליקציה, כמו גם היכולת ליצור תיק עבודות מקוון עם דוגמאות עבודה. כמו כן, כרטיס ביקור דיגיטלי אפליקציה מאפשר לשתף מידע ליצירת קשר כמו כתובת דוא"ל, מספר טלפון, כתובת אתר ועוד. 

תוכלו להעלות לכרטיס תמונות או סרטונים, להוסיף מיומנויות ומומחיות כגון שפות מדוברות או תכונות אישיות, פיצ'רים של העסק, קישורים למדיה חברתית ועוד. במובן זה של הדברים, אפליקציית כרטיסי ביקור דיגיטליים היא שירות מקוון המאפשר ליצור כרטיס ביקור מותאם אישית.

אפליקציות כרטיסי ביקור דיגיטליים 

אפליקציות כרטיסי ביקור דיגיטליות הן טרנד די חדש בשוק. הן מאפשרות לכם ליצור כרטיסי ביקור מותאמים אישית משלכם, שניתן לגשת אליהם מכל מקום ובכל זמן. אתם יכולים גם להשתמש בהם ככלי שיווקי עבור החברה או המותג שלכם. בסופו של דבר, אפשר להגיד שאפליקציית כרטיסי ביקור דיגיטליים היא אפליקציה לנייד המשמשת ככרטיס ביקור וירטואלי. ניתן להוריד את האפליקציה מחנות מקוונת, כמו Apple Store או Google Play Store. כמו כן, ישנם אתרי אינטרנט שמציעים עיצוב כרטיסי ביקור דיגיטליים ויצירתם. 

אפשרי עבור המשתמש באפליקציית כרטיס הביקור הדיגיטלי, להוסיף פרטי יצירת קשר משלו, קישורי מדיה חברתית ופרטים אישיים אחרים כדי לשתף עם אלה שסורקים את הקוד שלהם. קוד ה-QR אינו קיים בכל סוגי כרטיסי הביקור, אבל בהחלט מומלץ שהוא יהיה קיים. ככה תוכלו לקצר את הדרך של הלקוח אליכם. עוד על כרטיס ביקור דיגיטלי אפליקציה כאן: 

התכונות של כרטיסי ביקור דיגיטליים עם קוד QR 

אפליקציית כרטיסי הביקור הדיגיטליים יכולה לשמש כסורק כרטיסי ביקור, מה שאומר שהיא יכולה לסרוק קודי QR וברקודים מכרטיסים קיימים. יש לו גם תכונות כמו: היכולת לאחסן מספר כרטיסים בו זמנית, היכולת לייצא אנשי קשר בפורמטים שונים, היכולת לסנכרן עם מכשירים אחרים ועוד. כמו כן, זה יכול לשמש גם כדי להציג את השירותים והמוצרים שהחברה שלך מציעה. מה עוד חשוב לדעת על כרטיס ביקור דיגיטלי אפליקציה – המשיכו לקרוא. 

כל עסק צריך אפליקציה כזו, כי זו דרך טובה לשמור על קשר עם לקוחות פוטנציאליים. זה יעזור להם לזכור את שם החברה שלך ומה אתה מציע, גם אם אין להם מידע עליך או אם הם שומעים עליך רק פעם או פעמיים. בשורה התחתונה, כרטיסי ביקור אלו יכולים לשמש למטרות שונות ומגוונות. אפילו אם אתם מעוניינים להתראיין למקומות עבודה בתור שכירים, תוכלו ליצור לעצמכם כרטיס ביקור דיגיטלי עם קורות החיים שלהם בצורה אינטראקטיבית. 

כרטיס ביקור דיגיטלי הכולל קו"ח של שכיר שמחפש עבודה 

למה כדאי ליצור כרטיס ביקור דיגיטלי אפליקציה עם קורות חיים כאשר מתראיינים למקומות עבודה? ובכן, כרטיס הביקור הדיגיטלי הוא אפליקציה שתוכל להשתמש בה כדי להציג את הכישורים והכישורים שלך לעבודה. זה יכול לשמש כקורות חיים, תיק עבודות ואפילו רקורד של הפרויקטים שבהם לקחתם חלק בעבר. 

כרטיס הביקור הדיגיטלי מכונה גם "אפליקציית כרטיסי ביקור", שהיא אפליקציה המאפשרת לך ליצור ולשתף תוכן על עצמך למטרות נטוורקינג ושיווק. אפליקציית כרטיסי הביקור הדיגיטליים היא אחת הדרכים הטובות ביותר לגרום למעסיקים ומגייסים לשים לב אליכם.  למעסיקים ומגייסים שמחפשים מועמדים פוטנציאליים, יהיה הרבה יותר קל להבחין בכם כאשר תבלטו מהקהל האחר שמחפש עבודה. 

טיפים ליצירת כרטיס ביקור דיגיטלי אפליקציה 

כרטיס ביקור דיגיטלי אפליקציה הוא מסמך אינטרנטי, הכולל מידע חשוב על האדם או החברה. זה נשלח בדרך כלל ללקוחות פוטנציאליים ולאנשים אחרים בתעשייה. ישנן דרכים רבות ליצור כרטיס ביקור דיגיטלי, אך הדרכים הנפוצות ביותר כוללות שימוש באפליקציה בטלפון שלך או יצירת אחד באתר בעזרת תבניות עיצוב חינמיות.

בימינו ניתן ליצור כרטיס ביקור דיגיטלי באמצעות מגוון אפליקציות. אפליקציות מסוימות מאפשרות לך להעלות את קורות החיים ולערוך אותם באמצעות תבניות וגרפיקה, בעוד שאחרות מאפשרות לכם להתאים אישית את כרטיס הביקור שלכם עם המידע הרלוונטי. אפשר אפילו להגיד שכרטיס הביקור הדיגיטלי הוא הרחבה של המותג האישי שלכם. זה צריך לשקף את האישיות שלכם ושל החברה שלכם. הדבר הראשון שצריך לעשות הוא לבחור תבנית שמתאימה לך ולסגנון של החברה שלך. לאחר מכן תוכלו להוסיף כל מידע רלוונטי כמו קישורים למדיה חברתית, מידע ליצירת קשר וצילומי ראש אפילו. 

בראש ובראשונה – הקפידו על עיצוב הכרטיס 

ודאו שהשם שלכם ניתן לזיהוי בקלות על הכרטיס, גם אם זה רק ראשי התיבות שלכם. כמו כן, תכללו קישור לאתר האינטרנט או לדף המדיה החברתית שלכם כדי שאנשים יוכלו ליצור אתכם קשר בקלות וללא מאמצים.

אם אפשרי ויש לכם, תכללו קישורים לתיק העבודות שלכם או לעבודה רלוונטית אחרת כדי שאנשים יוכלו לראות מי אתם ומה אתם עושים הכי טוב. והכי חשוב, שמרו על כרטיס ביקור דיגיטלי אפליקציה פשוט ומקצועי עם עיצוב קליל – אל תגזימו. 

כרטיס ביקור דיגיטלי אפליקציה
ניווט מהיר בחזרה:
New digital
New digital

כרטיס ביקור דיגיטלי מעולם לא היה קל יותר!
מערכת New digital מאפשרת לבעלי עסקים ליצור כרטיס ביקור מקצועי בקליק! פשוט בחרו מתוך התבניות הקיימות, הכניסו את המידע הרלוונטי על העסק שלכם כולל מספר טלפון, כתובת, אתר אינטרנט, דף פייסבוק ועוד, שתפו את הכרטיס עם לקוחות פוטנציאלים ומתעניינים ושפרו את החשיפה שלכם!

עיצוב כרטיס ביקור על ידי מעצבת גרפית מומחית!

רוצים שהמעצבת המומחית שלנו תעצב לכם כרטיס מותאם אישית, עם עמוד וקישור משלכם? השאירו פרטים ונחזור אליכם >>