כרטיס ביקור דיגיטלי דוגמאות

השאירו פרטים ונחזור אליכם

מחיר לכרטיס 1
250 ש"ח לשנה +מעמ לשנה
כולל האפליקציה המתקדמת שלנו לשליחת כרטיס הביקור בסיום שיחה בלחיצת כפתור ללא תוספת תשלום
מחיר ל5 כרטיסים
150 שח לשנה
כולל האפליקציה המתקדמת שלנו לשליחת כרטיס הביקור בסיום שיחה בלחיצת כפתור ללא תוספת תשלום

כרטיס ביקור דיגיטלי דוגמאותהחלטתם לנסות את האופציה של כרטיס ביקור דיגיטלי לעסק? קיבלתם החלטה טובה ויש כבר אלפי בעלי עסקים שיגידו לכם את זה בעצמם. יחד עם זאת, כעת אתם עומדים מול האתגר של בנייה ועיצוב של כרטיס הביקור שלכם ולא די בכך שאין לכם מושג איך לבנות את הכרטיס ברמה הטכנית, ייתכן שאתם גם לא לגמרי מבינים איך אמור להיראות כרטיס ביקור דיגיטלי, מה הוא צריך לכלול, איך הוא צריך להיות מעוצב ומה לא נכון לשלב בתוכו. בדיוק מהסיבה הזאת, בבניית כרטיס ביקור דיגיטלי דוגמאות ותבניות קיימות, יכולות מאוד לסייע לכם. יחד עם זאת, חשוב לדעת שחברות מקצועיות המציעות את השירות, יכולות לסייע לכם בכל תהליך בניית ועיצוב הכרטיס, החל מהשלב הקונספטואלי ועד השלב הטכני של בניית הכרטיס עצמו.

 

מה צריך לכלול כרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם?

ובכן, בתהליך של בניית כרטיס ביקור דיגיטלי דוגמאות יכולות לסייע לכם עם רעיונות וקווים מנחים, אבל חשוב שאתם לאורך התהליך כולו, תבינו את המהות של הכלי הזה בכדי שתוכלו להפיק ממנו מקסימום ערך. כרטיס ביקור דיגיטלי הוא מעין אתר זעיר, הנשלח למכשירו של הנמען ונפתח על המסך שלו באופן אוטומטי לחלוטין ללא צורך בלחיצה על כפתור או קישור וללא צורך בפתיחת קובץ. יחד עם זאת, עצם העובדה שמדובר באתר לא אומר שהוא צריך להיראות כמו אתר אינטרנט. כרטיס ביקור דיגיטלי הוא עדיין כרטיס ביקור והמטרה שלו היא אותה מטרה כמו זו של כרטיס ביקור מודפס – לספק לנמען את פרטי ההתקשרות שלכם. בגרסה הדיגיטלית אתם יכולים ליהנות מכרטיס יותר עשיר מבחינה עיצובית, לשלב מדיה ולשלב אינפורמציה טקסטואלית, אינטראקטיבית וגרפית נוספת כדי להעשיר את החוויה, אבל בסופו של דבר, המטרה היא אותה מטרה וחשוב שלא לחרוג ממנה.

ברמה הפרקטית, זה אומר שאתם רוצים לכלול בכרטיס את כל פרטי ההתקשרות איתכם, את הלוגו וערכת הצבעים שלכם, תמונה שמוסיפה ערך עיצובי ופונקציונלי ואפשר גם להוסיף סרטון וידאו קצר שמספר קצת עליכם. כעת רק נשאר לכם להבין איך משלבים את כל אלה ובשלב הזה של בניית כרטיס ביקור דיגיטלי דוגמאות יכולות בהחלט לסייע לכם.

 

איפה מוצאים דוגמאות כאלהאיפה מוצאים דוגמאות כאלה?

לפני שאתם מחפשים דוגמאות של כרטיסי ביקור דיגיטליים, חשוב שתבינו כי דוגמאות אלה נועדו לתת לכם השראה ורעיונות בלבד. אתם לא חייבים לאמץ אף אחת מהדוגמאות ואולי גם לא נכון לכם לאמץ אף אחת מהן. במרבית המקרים, תצטרכו לקבל השראה ורעיונות מהדוגמאות בהן אתם צופים ולבחון כיצד תוכלו להתאים אותן אליכם ואף לשפר אותן. ככלל, בבניית כרטיס ביקור דיגיטלי דוגמאות שאתם בוחנים צריכות להיות דוגמאות של כרטיסים בתחום העיסוק שלכם. כך למשל, אם אתם עורכי דין, חשוב שתבחנו דוגמאות של עורכי דין אחרים ולא של משרדי פרסום או קופירייטרים. הסיבה לכך היא שלכל עסק יש את ערכי היסוד שלו וערכי היסוד האלה צריכים לעבור דרך כרטיס הביקור. ערכי היסוד של עורך דין למשל כוללים אלגנטיות, שמרנות, איתנות, קפדנות, הישגיות, הצלחה, סדר וארגון, תחכום וכן הלאה וזאת, לעומת ערכי היסוד של משרד פרסום שכוללות בדרך כלל חדשנות, חשיבה מחוץ לקופסא, עדכניות, צבעוניות, מוחצנות וכן הלאה.

בנוסף לכך, בתהליך של בניית כרטיס ביקור דיגיטלי דוגמאות שאתם בוחנים צריכות לשקף את המעמד האמיתי שלכם בשוק. אתם לא רוצים לקחת דוגמא ממשרד עורכי הדין המוביל בישראל אם אתם רק בתחילת דרככם ואתם בטח ובטח  לא רוצים לעשות את ההיפך. כדי להימנע מכל המכשולים הפוטנציאליים הללו, חשוב שתחשבו בעצמכם מהם ערכי היסוד שאותם אתם רוצים להעביר לקהל היעד ואיך אתם רוצים שקהל היעד יתפוס אתכם לאחר צפייה בכרטיס הביקור. לאחר שתגדירו את אלו, תוכלו לעבור על שלל דוגמאות ולדעת במדויק מה יכול להתאים לכם יותר ומה יכול פחות.

 

מומלץ לקבל סיוע מקצועי

אחרי שאמרנו את כל זה, בבניית כרטיס ביקור דיגיטלי דוגמאות לצורך בנייה עצמית של הכרטיס הן לא האופציה הטובה ביותר. חברות מקצועיות המספקות את השירות של כרטיס ביקור דיגיטלי, מציעות בדרך כלל סיוע מקצועי שמתחיל בתבניות בנויות מראש אותן תוכלו להתאים אישית לצרכים שלכם ומסתיים גם בעיצוב מקצועי על ידי צוות מקצועי מטעם ספק השירות. לרוב, הרבה יותר נכון להאציל את המשימה על אנשי מקצוע שיודעים לעצב את הכרטיס על פי עקרונות עיצוב מקצועיים, שאתם כנראה כלל לא מכירים ושגם מכירים לעומק את התחום של כרטיסי ביקור דיגיטליים ויודעים בדיוק כיצד לבנות את הכרטיס נכון כדי לאפשר לו להשיג את מטרתו.

זה לא אומר שבחינת דוגמאות שונות של כרטיסי ביקור דיגיטליים היא פרוצדורה לגמרי מיותרת מבחינתכם. גם כשאתם מאצילים את המשימה על צוות מקצועי, אתם עדיין רוצים לאחוז במידה מסוימת של שליטה בתהליך. אתם רוצים להיות סגורים על ערכי היסוד שאתם רוצים לשדר דרך הכרטיס ואתם רוצים להיות סגורים לגבי הנוסחים ופרטי המידע החשובים שתרצו לכלול בתוכו. את כל אלה אתם מעבירים לידיו של הצוות המקצועי, שיגבש הכל יחד לכדי מוצר סופי מוגמר, שמעוצב על פי עקרונות מקצועיים ובנוי בצורה מקצועית הכוללת את כל הפיצ'רים המתקדמים של כרטיס ביקור דיגיטלי.

בשורה התחתונה, אם אתם נכנסים לתהליך של כרטיס ביקור דיגיטלי דוגמאות הן בהחלט משהו שאתם רוצים לבחון כדי לקבל רעיונות והשראה, אבל אתם לחלוטין לא רוצים לבחון אותן במטרה לחקות אותן. את משימת הבנייה והעיצוב הסופיים של הכרטיס, אתם רוצים להאציל לידיים מקצועיות על בסיס קווים מנחים שאתם נותנים, בין היתר על סמך מה שלמדתם מאותן דוגמאות.

כרטיס ביקור דיגיטלי דוגמאות
ניווט מהיר בחזרה:
New digital
New digital

כרטיס ביקור דיגיטלי מעולם לא היה קל יותר!
מערכת New digital מאפשרת לבעלי עסקים ליצור כרטיס ביקור מקצועי בקליק! פשוט בחרו מתוך התבניות הקיימות, הכניסו את המידע הרלוונטי על העסק שלכם כולל מספר טלפון, כתובת, אתר אינטרנט, דף פייסבוק ועוד, שתפו את הכרטיס עם לקוחות פוטנציאלים ומתעניינים ושפרו את החשיפה שלכם!

עיצוב כרטיס ביקור על ידי מעצבת גרפית מומחית!

רוצים שהמעצבת המומחית שלנו תעצב לכם כרטיס מותאם אישית, עם עמוד וקישור משלכם? השאירו פרטים ונחזור אליכם >>