כרטיס ביקור דיגיטלי חינם

השאירו פרטים ונחזור אליכם

מחיר לכרטיס 1
250 ש"ח לשנה +מעמ לשנה
כולל האפליקציה המתקדמת שלנו לשליחת כרטיס הביקור בסיום שיחה בלחיצת כפתור ללא תוספת תשלום
מחיר ל5 כרטיסים
150 שח לשנה
כולל האפליקציה המתקדמת שלנו לשליחת כרטיס הביקור בסיום שיחה בלחיצת כפתור ללא תוספת תשלום

כרטיס ביקור דיגיטלי חינםכרטיס ביקור דיגיטלי חינם

כרטיס ביקור דיגיטלי, בדומה לכרטיס ביקור מודפס מכיל את כלל הפרטים החשובים של העסק שלכם ביניהם השם שלכם ודרכים ליצירת קשר. ההבדל המרכזי ביניהם, הוא שלעומת כרטיס ביקור מודפס שתוכלו לחלק ללקוחות הפוטנציאליים שלכם בעת מפגש איתם, כרטיס ביקור דיגיטלי הוא עמוד אינטרנטי שתוכלו לשלוח. מהו כרטיס ביקור דיגיטלי והאם ניתן להשיג כזה בחינם? על כך במאמר הבא. 

 

מהו כרטיס ביקור דיגיטלי?

כרטיס ביקור דיגיטלי, לעומת כרטיס ביקור מודפס, הוא לא כרטיס פיזי. למעשה, כרטיס הביקור הדיגיטלי הוא עמוד אינטרנטי המכיל מידע רב על העסק שלכם. כרטיס ביקור דיגיטלי הוא נוח וממוקד וניתן להעביר אותו בקלות בין חברים, לקוחות פוטנציאליים ועוד. 

לפני שבוחרים באופציה זו, חשוב מאוד להבין מי קהל היעד שלנו והאם כרטיס ביקור דיגיטלי יתאים לו. אם לדוגמא אנחנו עסק שפונה לקהל יעד מהגיל השלישי, כנראה שפחות יתאים לעבוד מולם עם כרטיס ביקור דיגיטלי, לכן  יש לקחת זאת בחשבון. 

כרטיס ביקור דיגיטלי לא מוגבל בגודל שלו וכך גם לא מוגבל בכמות המידע שניתן להכניס אליו. בצורה כזו תוכלו להכניס מידע רב אודות העסק שלכם, תמונות מתאימות, תכנים בהתאם לאתר שלכם ולמה שאתם רוצים להעביר, כפתורים שיניעו לפעולה ועוד. 

כך תמיד ניתן לשלוח את הכרטיס ולא לפחד שייגמר המלאי שלו. כמו כן, במידה שנרצה לעדכן את פרטי הכרטיס נוכל לעשות זאת בקלות מבלי להצטרך להדפיס המוני כרטיסים חדשים. 

למרות כל היתרונות של כרטיס ביקור דיגיטלי, גם לו יש מספר חסרונות. על מנת לשלוח את כרטיס הביקור הדיגיטלי, כלומר להעביר לינק שלו, צריך להיות לנו דרך התקשרות כלשהי (מספר טלפון או חשבון מייל). לא כל לקוח פוטנציאלי שנפגוש ירצה להעביר לנו מהר כל כך את פרטי ההתקשרות שלו, וכך לא תמיד יהיה לנו איך להעביר לו את כרטיס הביקור שלנו. כמו כן, כל אדם מקבל המון הודעות אסמס או וואטסאפ, כך שכרטיס הביקור שלנו יכול להתפספס מבין כל ההודעות השונות. 

דבר נוסף שיש לקחת בחשבון הוא ששליחת לינקים לאדם שאין לו את פרטי ההתקשרות שלנו יכול להתפרש כספאם או פרסום מעיק שבסופו של דבר ינסו להיפטר ממנו. 

 

היתרונות של כרטיס ביקור דיגיטלימה היתרונות של כרטיס ביקור דיגיטלי?

לכרטיס ביקור דיגיטלי יש מספר יתרונות ברורים- 

  • מידע- כרטיס ביקור דיגיטלי מכיל את כל המידע הרלוונטי על העסק שלכם במקום אחד. כך הלקוח מקבל את כל מה שהוא צריך בקלות, מבלי לחפש, מבלי לעבור בין עמודים ולהסתבך. כמו כן, המידע בכרטיס ביקור דיגיטלי יהיה ממוקד וברור על מנת לתת ללקוח את היכולת להחליט האם להמשיך איתנו או לא. 
  • מחליף כרטיס ביקור מודפס- כאשר מתנהלים עם כרטיס ביקור מודפס צריכים לקחת בחשבון שלא תמיד יהיו עלינו כרטיסים כשנצטרך אותם, יהיה עלינו לחדש את המלאי כל תקופה מסוימת ועוד. כמו כן, במידה שנרצה לעדכן את המידע יהיה עלינו לחכות שהכרטיסים שברשותנו יאזלו או להפסיד את הכסף ששילמנו על הדפסתם ולהדפיס חדשים. לעומת זאת, כרטיס ביקור דיגיטלי תמיד עלינו, הוא לא נזרק לפח ותמיד ניתן לעדכן אותו בקלות.
  • נוכחות בגוגל- כרטיס ביקור דיגיטלי איכותי יופיע בגוגל עבור כל מי שיחפש אתכם או את העסק שלכם. 
  • עלות נמוכה- יחסית לאמצעי שיווק אחרים או לכרטיס ביקור מודפס, כרטיס ביקור דיגיטלי ניתן לביצוע בעלויות נמוכות מאוד, ואפילו בחינם. כך תוכלו להנות מכרטיס ביקור יעיל, איכותי, שמניב תוצאות טובות ומגיע לכל מי שתרצו מבלי לשלם על כך סכומים גבוהים. 

 

מה חשוב לבדוק לפני רכישה של כרטיס ביקור דיגיטלי?

  • עיצוב- האם אנחנו נראים כמו שהיינו רוצים להיראות? כרטיס ביקור דיגיטלי מומלץ יתכתב עם מותג העסק בצורה ראויה. 
  • התאמה למכשירים השונים- אחד הדברים החשובים ביותר בכרטיס ביקור דיגיטלי הוא שהכרטיס ייראה טוב גם דרך המחשב וגם דרך הטלפון הנייד. לא כולם עושים התאמה בין כרטיס הביקור הדיגיטלי למכשירים השונים וכתוצאה מכך כרטיס הביקור שלהם יכול להיראות לא טוב במקרים מסוימים. לדוגמא, אם כרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם מותאם לטלפון הנייד והלקוח יפתח אותו דרך המחשב, יש סיכוי גדול שהכרטיס לא ייראה טוב. לכם חשוב מאוד לוודא שהכרטיס מותאם לכלל המכשירים. 
  • מהירות הטעינה- מהירות טעינה היא אחד הדברים החשובים ביותר בעולם של היום. כאשר לקוח נכנס ללינק שקיבל וללינק לוקח המון זמן להיטען, ברוב המקרים הלקוח יפרוש וינטוש את העמוד לפני שנטען. לכן, חשוב מאוד לוודא שכרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם נטען במהירות. על מנת לוודא זאת היכנסו לכרטיס הביקור שלכם במקום עם קליטה סלולרית טובה. שימו לב לא לבדוק את מהירות ההטענה כאשר אתם גולשים על wifi כיוון שבדרך כלל מהירות ההטענה תהיה איטית יותר. 
  • נוכחות בגוגל- כרטיס הביקור הדיגיטלי הוא זה שנותן ללקוחות שלנו פרטים בצורה קלה ומדויקת ולכן אנו רוצים שהוא יהיה נקודת החיכוך הראשונה שלנו איתם. גוגל הוא  מנוע החיפוש הגדול ביותר בעולם. הוא משמש המוני אנשים בכל יום על מנת לחפש כל מה שעולה על רוחם, החל משירות או מוצר שהם צריכים ועד לפירושי מילים ועוד. כאשר מדובר בעסק מסוים, אנשים מחפשים את שם העסק או את שם בעל העסק המון על מנת להגיע אליו וליצור קשר. לכן, לפני שאתם רוכשים כרטיס ביקור דיגיטלי, מומלץ לחפש את שם העסק או שם בעל העסק של כרטיס הביקור עליו אתם מסתכלים ולראות האם הוא מופיע בעמוד הראשון של גוגל, באחת התוצאות הראשונות. רוב המשתמשים לא ממשיכים לעמוד השני בגוגל, לכן חשוב מאוד שכרטיס הביקור שלכם יופיע בראשית תוצאות החיפוש של גוגל, בעמוד הראשון. 

כרטיס ביקור דיגיטלי חינם- האם זה אפשרי?

התשובה היא כן. לכרטיס ביקור דיגיטלי יש טווח מחירים רחב מאוד שמתחיל ב-חינם. 

כרטיס ביקור דיגיטלי חינם הוא כרטיס פשוט מאוד שיכיל את פרטי ההתקשרות הבסיסיים בלבד. 

על מנת להכין כרטיס ביקור דיגיטלי חינם יש מספר דרכים אפשרויות. הדרך הטובה ביותר היא על ידי בנייה עצמאית שלו על ידי מערכת מתאימה כמו WIX. יש לקחת בחשבון כי מדובר בדרך מורכבת יותר שמצריכה ידע מתאים ולוקחת יותר זמן. כמו כן שימו לב שבדרך זו יש לרכוש דומיין לאתר. 

דרך פשוטה יותר לבניית כרטיס ביקור דיגיטלי חינם תהיה על ידי תוכנה בה יהיה עליכם למלא פרטים מתאימים וכך תקבלו כרטיס דיגיטלי מוכן עם הפרטים שלכם. 

יש לקחת בחשבון כי כרטיס ביקור דיגיטלי חינם יהיה נטול עיצוב ייחודי, מידע חשוב, תמונות, לקוחות ממליצים ועוד. למעשה, לא יהיה בו את הערך המוסף שיש בכרטיסי ביקור דיגיטליים ואיכותיים שעולים כסף. שימו לב שלא תמיד הבחירה בכרטיס חינמי תהיה הבחירה הטובה ביותר. 

 

האם כדאי להכין כרטיס ביקור דיגיטלי חינם?

כפי שהבנו, לכרטיס ביקור דיגיטלי חינם יש יתרון ברור שכן הוא לא עולה כסף והוא מאפשר לנו לשווק את העסק שלנו גם עם תקציבים נמוכים מאוד. עם זאת, עלינו לקחת בחשבון כי כרטיס ביקור דיגיטלי חינם לא יהיה הכרטיס המומלץ ביותר שכן, אלא יהיה פשוט ויכיל רק את הפרטים ההכרחיים. 

מספר חסרונות של כרטיס ביקור דיגיטלי חינם- 

  • מגבלת כניסות- כרטיס ביקור דיגיטלי חינם עלול להגביל את כמות הכניסות או השיתופים של הכרטיס, כך שלא תוכלו לשלוח אותו לכל מי שתרצו ולבקש שיפיצו. את המגבלה הזו בדרך כלל יהיה ניתן לעקוף רק על ידי תשלום נוסף. בסופו של דבר אתם רוצים את כרטיס הביקור הדיגיטלי על מנת שתוכלו להפיץ אותו בקרב כמה שיותר אנשים, לכן מומלץ לבחור בתוכנה שלא תכלול את המגבלה או לשלם כסף על מנת לעקוף אותה. 
  • מגבלת עיצוב- כפי שציינו קודם, כרטיס ביקור דיגיטלי חינם יהיה פשוט מאוד ונטול עיצוב ייחוד. עיצוב הוא אחד הדברים החשובים ביותר בשיווק עסק וכך גם בכרטיס ביקור שלו. מגבלת עיצוב תמנע מאיתנו להתאים את עיצוב הכרטיס ואת האופי שלו לאופי העסק. בצורה כזו נקבל כרטיס ביקור דיגיטלי סטנדרטי שלא בהכרח מתאים לאופי העסק שלנו. 
  • קידום בגוגל- כרטיס ביקור דיגיטלי חינם לא מקודם בתוצאות החיפוש של גוגל. כפי שציינו קודם, קידום בגוגל הוא אחד הדברים החשובים ביותר עבור כרטיסי ביקור. במצב כזה, הלקוחות הפוטנציאליים שיחפשו את העסק שלכם לא יוכלו להגיע אל כרטיס הביקור שלכם אלא אם כן הם יחפשו המון. בצורה כזו תפספסו הרבה פניות מלקוחות פוטנציאליים. 

כרטיס ביקור דיגיטלי חינם

כמו במרבית השירותים המקוונים, גם בתחום של כרטיס ביקור דיגיטלי חינם היא אופציה קיימת. יחד עם זאת, כמו במרבית השירותים המקוונים, אופציית החינם היא בדרך כלל חלקית מאוד ולא נותנת מענה מלא לצרכים השיווקיים של העסק. ובכל זאת, ישנם לא מעט בעלי מקצוע שיוכלו למצוא ערך רב גם באופציה החינמית ואם תחפשו מספיק טוב, תוכלו למצוא גם אופציה כזאת עם מגוון מספיק גדול של פיצ'רים כדי להבטיח את יעילותו השיווקית של הכרטיס. מצד שני, לבתי עסק רבים אחרים, האופציה הזאת פשוט לא מתאימה ובשורות הבאות נסביר גם למה.

 

כרטיס ביקור דיגיטלי – למה זה בכלל עולה כסף?

ובכן, אם המחשבה שעולה לכם בראש כשאתם חושבים על כרטיס ביקור דיגיטלי היא מחשבה על קובץ תמונה שפשוט מעבירים במייל או בווטסאפ, אז זה הזמן לדעת שזה לחלוטין לא המצב. כרטיס ביקור דיגיטלי הוא למעשה מעין אתר אינטרנט זעיר, שאותו ניתן להעביר למכשירים שונים באמצעות קישור. בנוסף לכך, קישור זה לא מגיע לנמען בתור קישור עליו הוא צריך ללחוץ כדי לראות את תוכן הדף, אלא שהקישור נפתח באופן אוטומטי ומוצג על גבי המסך במסך מלא. בנוסף לכך, כרטיס הביקור צריך להישלח למישהו ובמקרים רבים להרבה נמענים באופן רציף. כך למשל, אתם רוצים שכל מי שהתקשר לבית העסק ולא זכה למענה, יקבל אוטומטית כרטיס ביקור שלכם עם הודעה מתאימה. לשם כך נדרשת מערכת שמזהה את השיחה ואת המספר הנכנס, מזהה את עצם העובדה כי השיחה לא קיבלה מענה ובמקביל שולחת את כרטיס הביקור עם הנוסח המתאים אל הנמען המתאים.

כל אלה דורשים פ

האם ישנה גם גרסה חינמית?

לטפורמה מקוונת שפעילה מסביב לשעון ומבצעת למעשה את כל הפעילות של משלוח כרטיסי הביקור שלכם, גם כשהעסק סגור וגם כשאתם ישנים. בדיוק מהסיבה הזאת, לשירות הזה יש עלות, אם כי מדובר בעלות נמוכה מאוד לכל עסק, ברמה של 200-300 שקלים לשנה בלבד.

 

התשובה היא כן, אם כי לא כל ספקי השירות מציעים את הגרסה הזאת. כמו שירותים מקוונים רבים, גם האופציה של כרטיס ביקור דיגיטלי חינם מוצעת כחלק מסל של פתרונות, המציעים טווח רחב של פיצ'רים. גרסת החינם היא מן הסתם הגרסה המינימלית ביותר ובכל זאת, מדובר בגרסת חינם לחלוטין. השאלה כעת היא, האם גרסת החינם הזאת משתלמת והאם היא באמת עונה לצרכים שלכם. ובכן, חשוב להבין שחברות המציעות את גרסת החינם לא עושות זאת במטרה לפנק את הציבור, אלא מתוך טקטיקה הקרויה בעולם המכירות "רגל בדלת". אותן חברות רוצות שתפתחו בפניהן את הדלת ואז הן תוכלנה להכניס את רגלן ולמנוע מכם לסגור אותה. זה בדיוק מה שעושה הגרסה החינמית – היא מחברת אתכם לשירות, היא מבטיחה שהשלמתם את כל תהליך ההרשמה וההכנה של הכרטיס ואז, לאחר זמן מסוים של שימוש בשירות, אתם כבר תבינו שהאופציה של כרטיס דיגיטלי חינם היא לא באמת אופציה שיכולה לענות לצרכים שלכם ואז תלכו בכיוון הטבעי ביותר – לשדרג את חבילת השירות שלכם לחבילה בתשלום.

אבל טקטיקת המכירות של חברות המציעות את האופציה של כרטיס ביקור דיגיטלי חינם זה לא הנושא שלנו. הנושא הוא רמת היעילות של האופציה הזאת, ואפשר כבר להבין כעת, שמדובר ברמת יעילות נמוכה מאוד. אם כל מה שאתם רוצים זה להרגיש שיש לכם כרטיס ביקור דיגיטלי, גרסת החינם תספק לכם שביעות רצון מלאה, אבל אם אתם גם רוצים להפיק מהשירות הזה את הערך העסקי שאותו הוא נועד לספק, לא תוכלו לעשות זאת באמצעות גרסת החינם. מדוע? מכיוון שגרסת החינם מוגבלת מאוד במספר הנמענים אליהם תוכלו להפיץ את הכרטיס, כמו גם ביכולת שלכם להגדיר את העיתוי ואת הנוסח המתאים בכל משלוח. עבור כלי שיווק סטטיסטי שהערך שלו נובע מהיקף ההפצה שלו בקהל היעד, מדובר במגבלה מהותית שלמעשה מוציאה את כל העוקץ.

 

אז למה נועדה הגרסה החינמית?

ובכן, פרט לערך המכירתי של כרטיס ביקור דיגיטלי חינם עבור החברה המספקת את השירות, לאופציה הזאת יש גם ערך חשוב ללקוח עצמו והערך הזה יכול להיות מאוד משמעותי כשמדובר בשירות חדש או בטכנולוגיה חדשה. לערך הזה אפשר לקרוא "מבצע היכרות". כרטיס ביקור דיגיטלי חינם מאפשר לכם למעשה להכיר את התחום, לבנות את הכרטיס ולהבין איך הוא נראה ואיך משתמשים בו, להתנסות בו מספר פעמים ולהבין איך הוא נשלח ומתי הוא נשלח לנמענים השונים. המטרה היא שלאחר שתבינו את הערך ותרגישו מספיק בטוחים לעבוד איתו, תוכלו לשדרג את החבילה שלכם לחבילה בתשלום, שגם תעניק לכם את כל טווח היכולות והפיצ'רים הנדרשים בכדי להפוך את הכלי הזה לכלי שיווקי אפקטיבי.

 

ממה צריך להיזהר בשימוש בגרסה החינמית?

כפי שהסברנו קודם לכן, כרטיס ביקור דיגיטלי חינם היא אופציה חלקית מאוד, שלא מאפשרת באמת לחוות את הערך השיווקי של כרטיס הביקור הדיגיטלי ומהסוגיה הזאת בדיוק צריך מאוד להיזהר כאשר בוחרים לצאת לדרך עם הגרסה החינמית. במילים אחרות, כאשר אתם בוחרים באופציה של כרטיס ביקור דיגיטלי חינם, הסיבה לכך צריכה להיות היכרות עם השירות החדש ועם הטכנולוגיה החדשה, אבל בשום פנים ואופן אתם לא רוצים לאמץ את האופציה הזאת מתוך מחשבה שהיא תאפשר לכם לבחון האם השירות הזה בכלל יעיל והאם הוא מסייע לכם להשיג את המטרות השיווקיות שלכם. אם כרטיס הביקור החינמי היה מאפשר להשיג את המטרות השיווקיות המיוחלות, אף אחד לא היה משלם על השירות וכולם היו מסתפקים באופציה החינמית.

אלא שהאופציה החינמית נבנתה במיוחד בכדי לאפשר לכם להכיר את השירות לעומק לפני שאתם מחליטים להשקיע בו כסף, אבל גם במיוחד כדי להבטיח שלא תוכלו להשיג את מטרותיכם השיווקיות באמצעותה, ובצדק מבחינת ספק השירות. על כן, חשוב מאוד להיזהר ממצב בו אתם בוחרים באופציה החינמית כצעד ראשון, מגלים שהאופציה הזאת לא מסייעת בשום דבר לשורה התחתונה של העסק ואז מחליטים לנטוש לחלוטין את כל הרעיון של כרטיס ביקור דיגיטלי. האופציה של כרטיס ביקור דיגיטלי חינם נועדה לאפשר לכם להכיר את השירות עצמו ולא לחוות את הערך האמיתי שהוא יכול להציע לכם ואת זה חשוב מאוד לזכור.

 

מי מציע את האופציה החינמית?

כפי שאמרנו בפתח דברינו, האופציה של כרטיס ביקור דיגיטלי חינם היא אופציה קיימת אך היא אינה מוצעת על ידי כלל הספקים העוסקים בתחום. ככלל, עצם העובדה שספק מסוים מציע או לא מציע את האופציה הזאת, אינה אמורה להצביע על הרמה המקצועית שלו. יחד עם זאת, אופציה זו מסופקת בדרך כלל על ידי חברות מובילות בלבד ואפשר גם להניח שעל ידי חברות חכמות, שמבינות דבר או שניים בשיווק חכם. לאחר שהתנסיתם בשירות החינמי תוכלו כמובן לרכוש חבילה בתשלום גם בחברה אחרת לגמרי, אם כי לרוב, כשכבר יש לכם את הכרטיס בנוי ומוכן ולאחר שהכרתם את המערכת הספציפית לעומק, אתם כנראה תבחרו להמשיך עם אותה החברה ואין בכך כמובן, שום פסול.

כרטיס ביקור דיגיטלי חינם
ניווט מהיר בחזרה:
New digital
New digital

כרטיס ביקור דיגיטלי מעולם לא היה קל יותר!
מערכת New digital מאפשרת לבעלי עסקים ליצור כרטיס ביקור מקצועי בקליק! פשוט בחרו מתוך התבניות הקיימות, הכניסו את המידע הרלוונטי על העסק שלכם כולל מספר טלפון, כתובת, אתר אינטרנט, דף פייסבוק ועוד, שתפו את הכרטיס עם לקוחות פוטנציאלים ומתעניינים ושפרו את החשיפה שלכם!

עיצוב כרטיס ביקור על ידי מעצבת גרפית מומחית!

רוצים שהמעצבת המומחית שלנו תעצב לכם כרטיס מותאם אישית, עם עמוד וקישור משלכם? השאירו פרטים ונחזור אליכם >>