כרטיס ביקור יואב חייק

השאירו פרטים ונחזור אליכם

מחיר לכרטיס 1
250 ש"ח לשנה +מעמ לשנה
כולל האפליקציה המתקדמת שלנו לשליחת כרטיס הביקור בסיום שיחה בלחיצת כפתור ללא תוספת תשלום
מחיר ל5 כרטיסים
150 שח לשנה
כולל האפליקציה המתקדמת שלנו לשליחת כרטיס הביקור בסיום שיחה בלחיצת כפתור ללא תוספת תשלום

עסוקים במחשבות על כרטיס הביקור האולטימטיבי שאתם רוצים לעצב לעצמכם ורוצים לקחת את העניין ברצינות? לפני שאתם מתחילים, שאלו את עצמכם מהי הכוונה במשפט "תן לנו את כרטיס הביקור שלך", משפט שאותו אפשר לשמוע מעת לעת בתכניות טלוויזיה או כאשר מכירים אדם חדש. משפט זה מגלם בתוכו את הכוונה והמשמעות האמיתית של כרטיסי ביקור והתפקיד אותו הם אמורים למלא בעסק וההבנה של כל אלה היא מרכיב קריטי בעיצוב ובנייה של כרטיס ביקור מנצח.

כרטיס ביקור מהו?

כרטיס ביקור יואב חייק הוא ספר שירים מצוין, שכתב יואב חייק, שגם בחר את שם הספר. שם הספר לבדו יכול לספר לנו המון על אופיכרטיס ביקור יואב חייק הוא ספר שירים מצוין, שכתב יואב חייק, שגם בחר את שם הספר השירים והתוכן שלהם. כאשר אדם מגדיר את ספר השירים שהוא כותב תחת הכותרת כרטיס ביקור, זה אומר לנו שהשירים מספרים למעשה על חייו של הכותב ושקריאת השירים תאפשר לנו לחשוף את נפשו של הכותב. במידה מסוימת, זה גם מה שאמור כרטיס ביקור עסקי לעשות, גם אם בצורה פחות פילוסופית ופחות פואטית.

ברמה הברורה והמובהקת ביותר, שאותה כולם מבינים, מיועד כרטיס הביקור לספק למקבל אותו, את פרטי ההתקשרות של מוסר הכרטיס. אתם מוסרים את כרטיס הביקור שלכם ללקוח פוטנציאלי ואתם מצפים שהוא ישתמש בפרטי ההתקשרות המופיעים על גבי הכרטיס בכדי ליצור עמכם קשר, כאשר הוא יזדקק לשירות שלכם או למוצר שאתם מוכרים. אבל כפי שאפשר ללמוד מהדוגמא של כרטיס ביקור יואב חייק, כרטיס ביקור הוא הרבה מעבר לכך. כרטיס ביקור נועד לספר למקבל אותו מי אנחנו ופרטי ההתקשרות שלנו הם חלק קטן ואפילו אפשר ללמוד מהדוגמא של כרטיס ביקור יואב חייק, כרטיס ביקור הוא הרבה מעבר לסתם כרטיסשולי בזהות העסקית שלנו.

בסופו של דבר, כרטיס ביקור מיועד לספר ללקוחות הפוטנציאליים שלכם מהו הייחוד שלנו, מהם היתרונות התחרותיים שלנו, מהם ערכי היסוד שעל פיהם אנו פועלים, האם אנחנו יוקרתיים או זולים, האם אנחנו מצליחים או ממוצעים, האם אנחנו חושבים מחוץ לקופסא או שמרניים, האם אנחנו פועלים בצורה אלגנטית או חופשית ומשוחררת. את כל זה אמור כרטיס הביקור לספר בלי אף מילה אחת ופה נכנס האתגר הגדול בעיצוב כרטיס ביקור מנצח.

אז איך תעצבו נכון את כרטיס הביקור שלכם?

ובכן, עצם החיבור שיצרנו עכשיו בין העולם של כרטיסי ביקור עסקיים ובין ספר השירים כרטיס ביקור יואב חייק, יכול לסייע לכם מאודנוצר חיבור בין העולם של כרטיסי ביקור עסקיים ובין ספר השירים כרטיס ביקור יואב חייק ביצירת ההבנה שצריכה ללוות אתכם לאורך כל תהליך עיצוב ובניית כרטיס הביקור שלכם. חשבו עם עצמכם מהי התמונה שתרצו ליצור אצל כל אדם שלו תמסרו את כרטיס הביקור שלכם. האם תרצו שהוא יחשוב שאתם שמרניים? אם אתם עורכי דין או רואי חשבון, זו בהחלט תפיסה שאתם רוצים ליצור אצל הלקוחות הפוטנציאליים שלכם. האם תרצו שהוא יחשוב שאתם יצירתיים וחושבים מחוץ לקופסא? אם אתם מנהלים משרד פרסום או קופירייטרים, זה בהחלט משהו שיכול להיות חיובי מבחינתכם. האם תרצו שמקבל הכרטיס יאמין שמולו עומד אדם שפועל בצורה אלגנטית, יוקרתית ויוצאת דופן? אם אתם מנהלים עסקים שמתבסס על תמחור נמוך ככלי תחרותי, ייתכן שזה לא הרושם שתרצו ליצור אצל לקוחותיכם הפוטנציאליים. שימו לב, כיצד כל אמירה של כרטיס הביקור שלכם יכולה לתמוך במטרות השיווקיות שלכם ויכולה גם להזיק להן.

במשימה של עיצוב כרטיס ביקור, אתם רוצים לזכור את הקונספט של כרטיס ביקור יואב חייק – כלומר לעצב את הכרטיס שלכם בצורההקונספט של כרטיס ביקור יואב חייק – כלומר לעצב את הכרטיס שלכם בצורה כזאת שבאמת מספרת מי אתם ומה אתם כזאת שבאמת מספרת מי אתם ומה אתם עבור השוק בו אתם פועלים. אל תנסו לחקות אחרים, אל תנסו ליצור דמות שהיא לא אתם ואל תנסו ליצור דמות שאולי הייתם רוצים להיות בעוד עשור מהיום בשיא הצלחתכם. בהנחה כמובן, שפתחתם עסק מתוך אמונה שיש לכם מה להציע לעולם ושהעולם יוכל להפיק רווח ותועלת מהעסק שלכם, עצבו את הכרטיס שלכם בצורה כזאת שתספר בדיוק מי אתם. בכל שוק בו אתם פועלים, תמיד ישנם הלקוחות שזקוקים לאיש מקצוע בדיוק כמוכם וככל שתדייקו את עצמכם בכרטיס, כך תוכלו להבטיח לא רק הצלחה של קמפיין כרטיסי הביקור שלכם, אלא גם הצלחה עסקית מול אלו שיוצרים עמכם קשר במסגרת הקמפיין.

אבל איך עושים את זה בפועל?

עיצוב כרטיסי ביקור היא משימה מורכבת ומקצועית הרבה יותר ממה שהיינו רוצים להאמין. את זה חשוב להבין בעיקר בעידן בו כל אחד יכול לעצב את כרטיס הביקור שלו לבד בחינם באונליין. בפועל, כל צבע, כל שילוב צבעים, כל פונט, כל אלמנט גרפי, כל רקע ולמעשה כל פיקסל על כרטיס הביקור שלכם, הם שאחראים על יצירת הדמות שאותה אתם רוצים ליצור מבלי להשתמש במילים כלל. לשם כך נדרש ידע מקצועי בתחום העיצוב ולשם כך נדרשים חשיבה ותכנון מעמיקים לפני שיוצאים לדרך. אז צאו לדרך, לבדכם או בליווי איש מקצוע, וזכרו לכל אורכה את המודל של ספר השירים כרטיס ביקור יואב חייק, כדי לזכור בדיוק מה מטרת הכרטיס ולמה אתם מחלקים אותו ברבים.

כרטיס ביקור נועד להעביר את פרטי ההתקשרות של נהג המונית ללקוחות שלו ולכל מי שיבחר באופן תמציתי ופשוט
ניווט מהיר בחזרה:
New digital
New digital

כרטיס ביקור דיגיטלי מעולם לא היה קל יותר!
מערכת New digital מאפשרת לבעלי עסקים ליצור כרטיס ביקור מקצועי בקליק! פשוט בחרו מתוך התבניות הקיימות, הכניסו את המידע הרלוונטי על העסק שלכם כולל מספר טלפון, כתובת, אתר אינטרנט, דף פייסבוק ועוד, שתפו את הכרטיס עם לקוחות פוטנציאלים ומתעניינים ושפרו את החשיפה שלכם!

עיצוב כרטיס ביקור על ידי מעצבת גרפית מומחית!

רוצים שהמעצבת המומחית שלנו תעצב לכם כרטיס מותאם אישית, עם עמוד וקישור משלכם? השאירו פרטים ונחזור אליכם >>