כרטיס ביקור יוקרתי

השאירו פרטים ונחזור אליכם

מחיר לכרטיס 1
250 ש"ח לשנה +מעמ לשנה
כולל האפליקציה המתקדמת שלנו לשליחת כרטיס הביקור בסיום שיחה בלחיצת כפתור ללא תוספת תשלום
מחיר ל5 כרטיסים
150 שח לשנה
כולל האפליקציה המתקדמת שלנו לשליחת כרטיס הביקור בסיום שיחה בלחיצת כפתור ללא תוספת תשלום

כרטיס ביקור יוקרתיכרטיס ביקור יוקרתי

כולנו מעריכים מאוד יוקרה וכולנו רוצים בעצמנו להיות בני אדם שמקיפים את עצמם ביוקרה. משכך, זה אך טבעי שרבים מאיתנו, בתהליך של הכנת כרטיסי ביקור לעסק, שואפים להעניק לכרטיסים נופך יוקרתי, אך האם זה נכון בכל מצב? האם כרטיס ביקור יוקרתי הוא בהכרח כרטיס הביקור הנכון לכל בעל עסק ולכל איש מקצוע? אם זה לא המצב, אז איך יודעים מהו הנופך שכן צריך לשאת כרטיס הביקור? ואם זה כן המצב ונופך יוקרתי אכן יכול לתרום לערכו של כרטיס הביקור שלכם, על מה חשוב להקפיד בתכנון ועיצוב הכרטיס ואיך משיגים את הנופך היוקרתי הזה? על כל אלה תוכלו לקרוא ממש כאן בשורות הבאות.

כרטיס ביקור – מסמך אינפורמטיבי ושיווקי גם יחד

כרטיס ביקור הוא בראש ובראשונה מסמך אינפורמטיבי שמיועד לספק מידע אודות פרטי ההתקשרות של מוסר הכרטיס למקבל הכרטיס. אנו מפיקים כרטיסי ביקור ומפזרים אותם עד כמה שניתן בכדי ליצור כמה שיותר הזדמנויות התקשרות עם אנשים אחרים, דרכם נוכל להגדיל את מעגל הלקוחות שלנו ואת היקף העסקאות שאנו מבצעים. יחד עם זאת, תפקידו של כרטיס הביקור לחלוטין אינו מסתכם במישור האינפורמטיבי. בסופו של דבר, המטרה המרכזית שלשמה אנו מפזרים את כרטיסי הביקור שלנו היא כאמור, להגביר את החשיפה של העסק ולהביא לקוחות חדשים או לבנות ערוצי צמיחה והתרחבות חדשים. בהתאם לכך, זה לא מספיק לקחת דף לבן, לכתוב עליו את פרטי ההתקשרות שלנו ולמסור אותו לכל דורש. עלינו לבנות כרטיס ביקור שגם מעודד את האדם המקבל אותו, ליצור את הקשר ולעבוד איתנו. במקרים מסוימים, כרטיס ביקור יוקרתי הוא בדיוק הכרטיס שיכול להשיג עבורנו את המטרה הזאת, אבל לא בכל מקרה.

למה דווקא יוקרה ולמה לא?

כדי לבחון את הרעיון של כרטיס ביקור יוקרתי, נתנתק לרגע מערך היוקרה ונדבר על ערכי יסוד בכלל. לכל עסק ישנם ערכי יסוד שאותם הוא רוצה לקדם ושמשקפים אותו יותר מכל ערך אחר. כך למשל, בית עסק שהיתרון התחרותי שלו נמצא דווקא בתמחור האטרקטיבי שלו, ירצה להעביר מסר שבנוי על ערכים של חיסכון וכדאיות. כרטיס ביקור של עסק כזה אמור לשדר לאדם המקבל אותו שאם הוא מחפש ערוץ לעשות ביזנס בתנאים טובים ומשתלמים, האיש מאחורי הכרטיס הוא האיש עבורו. אותו מקבל כרטיס, לו היה מקבל כרטיס ביקור יוקרתי, היה בוודאות נמנע מלהתקשר לאיש על הכרטיס, פשוט מכיוון שהוא לא מחפש עסק יוקרתי לעבוד איתו, אלא דווקא עסק משתלם וכדאי.

משרד פרסום או קופירייטר, מעוניינים למשל להעביר מסרים של חדשנות, חשיבה מחוץ לקופסא, יכולות מילוליות וגרפיות גבוהות, עדכניות, עכשוויות וכן הלאה. משרד רואי חשבון לעומת זאת, יעדיף להציג ערכים של שמרנות, יציבות, איתנות פיננסית, מקצועיות גבוהה, ארגון וסדר, מסירות, הקפדה על הפרטים וכן הלאה. לכל עסק ישנם ערכי יסוד שאותם רוצה להעביר בעל העסק לקהל היעד שלו ושגם אותם נכון להעביר, פרט לרצון זה או אחר של בעל העסק. ואם כך, אז באילו מקרים דווקא כן נרצה להציג כרטיס ביקור יוקרתי?

ובכן, כרטיס ביקור יוקרתי הוא כרטיס שמתאים לכל התקשרות שבה המחיר אינו משחק תפקיד מפתח או כאשר ישנם ערכים חשובים יותר שעליהם אנשים מוכנים בהגדרה לשלם יותר. כך למשל, עורך דין המשרת את הצווארון הלבן, בהחלט רוצה לשדר ערכים של הצלחה מסחררת, יכולות כספיות גבוהות והיכרות מעמיקה עם עולם הצווארון הלבן והערכים המאפיינים אותו. עבור עורך דין כזה, כרטיס ביקור יוקרתי יכול להיות הפורמט הטוב ביותר לכרטיס ביקור. מצד שני, עורך דין משפחה שעובד עם אנשים מכל שכבות האוכלוסייה, שנמצאים בשעת מצוקה ודוחק, לא ישיג עסקים רבים אם הערך המרכזי שהוא ישדר ללקוחותיו יהיה ערך היוקרה. מבחינתם, עורך דין יוקרתי הוא עורך דין יקר, שאולי מתאים לאנשי צווארון לבן אבל לא להם.

למה דווקא כרטיס יוקרה ולמה לאובכל זאת, אם יוקרתי אז איך יוקרתי?

אחרי שאמרנו את כל זה, ישנם כאמור בתי עסק ואנשי מקצוע שעבורם כרטיס ביקור יוקרתי הוא הכרטיס הנכון ביותר וכעת נשאלת השאלה איך יוצרים כרטיס ביקור כזה, שמשדר יוקרה, אבל עושה את זה באופן אותנטי. הדבר הנכון ביותר לעשות במצבים אלה הוא לחשוב על אדם שבאמת חי חיי יוקרה. אדם כזה אינו זקוק לדבר, הוא אינו רודף אחרי כסף כי הכסף רודף אחריו והוא לא צריך להרשים אף אחד. מצד שני, הוא משתמש במוצרים האיכותיים ביותר בשוק ועבורו, רכישת המוצר היקר ביותר בכל תחום, כמוה כרכישת מוצר פשוט וסטנדרטי עבור אדם מן השורה.

איך זה בא לידי ביטוי בתכנון ועיצוב כרטיס ביקור יוקרתי? בעיקר באמצעות מינימליזם מילולי וגרפי בשילוב פאר עיצובי. לצורך העניין, כרטיס ביקור יוקרתי יכלול שם פרטי ומשפחה, מספר טלפון, מספר מייל ואולי פרט התקשרות אחד נוסף שמשדר יוקרה או הצלחה, למשל טלפון של עוזרת אישית או מזכירה. העיצוב של כרטיס ביקור כזה יהיה גם הוא מינימליסטי כי הרי אנחנו לא מנסים להרשים אף אחד ובכל זאת, הוא יכלול אלמנטים יקרים כמו תבליטים – המילים אינן מודפסות בגובה הדף, אלא מובלטות על פניו כך שאפשר ממש למשש ולהרגיש אותן בולטות על פני שטח הפנים של הכרטיס. הכרטיס עצמו לא יהיה לבן, כי אנחנו אנשים של יוקרה ולבן משעמם אותנו וזול מדי עבורנו, אז נבחר בגוון בז' או קרם מעודן עם אותיות מובלטות בגוון כהה אלגנטי ונבחר גם דף נייר עבה וקשיח במיוחד כי יש לנו את הכסף לממן את זה בלי בכלל להרגיש.

יוקרה היא משהו שמרגישים, לא משהו שמספרים לנו עליו

כפי שאתם יכולים לראות מהדברים שכתבנו לעיל, יצירת כרטיס ביקור יוקרתי דורשת חיבור להלך הרוח של אדם החי בתוך סביבה יוקרתית שעוטפת אותו. מרבית האנשים הנכנסים למשימה של עיצוב כרטיס ביקור יוקרתי נכשלים בדיוק בשלב הזה ויוצרים כרטיס שעושה שימוש בשלל אלמנטים פסאודו יוקרתיים, עד כדי הצטעצעות של ממש. כל אדם שיקבל כרטיס כזה לידיו, יבין שיש לו עסק, לא עם אדם מצליח שחי חיי יוקרה, אלא אם אדם שמנסה לגרום לאחרים לחשוב כך.

תכנון ועיצוב כרטיסי ביקור הוא תהליך מקצועי סופר חשוב, שאנשים רבים נוטים לזלזל בו ופשוט מבצעים אותו בחופזה כאילו היה מדובר במסמך פשוט ללא ערך ממשי. כרטיסי ביקור הם חומרים שיווקיים שעליהם יכולים לקום וליפול עסקים וזה בהחלט מצדיק עבודה עם אנשי מקצוע מן השורה הראשונה בתכנון ועיצוב הכרטיס. מאחר ומדובר במסמך כל כך סטנדרטי, גם הטובים ביותר בתחום יגבו מכם מחיר שמתאים לכל כיס ובכל זאת, גם לכם בתהליך יש תפקיד חשוב ובתור מי שמאשר או לא מאשר את הכרטיס לפני ירידה לדפוס, כדאי בהחלט שתשבו מול הכרטיס שעוצב עבורכם ותנתחו אותו ממש על פי המודל אותו הצגנו פה עבורכם – האם הכרטיס שלכם אכן מרגיש כמו כרטיס ביקור יוקרתי או כמו אחד שמתיימר להיות כזה? אם אינכם שבעי רצון, עשו סבב תיקונים עד שתהיו שלמים במאה אחוז עם התוצאה. כי גם הקפדה על הפרטים הקטנים זה משהו שאנשים שחיים חיי יוקרה מקפידים עליו מאוד.

כרטיס ביקור יוקרתי
ניווט מהיר בחזרה:
New digital
New digital

כרטיס ביקור דיגיטלי מעולם לא היה קל יותר!
מערכת New digital מאפשרת לבעלי עסקים ליצור כרטיס ביקור מקצועי בקליק! פשוט בחרו מתוך התבניות הקיימות, הכניסו את המידע הרלוונטי על העסק שלכם כולל מספר טלפון, כתובת, אתר אינטרנט, דף פייסבוק ועוד, שתפו את הכרטיס עם לקוחות פוטנציאלים ומתעניינים ושפרו את החשיפה שלכם!

עיצוב כרטיס ביקור על ידי מעצבת גרפית מומחית!

רוצים שהמעצבת המומחית שלנו תעצב לכם כרטיס מותאם אישית, עם עמוד וקישור משלכם? השאירו פרטים ונחזור אליכם >>