כרטיס ביקור לדוגמא

השאירו פרטים ונחזור אליכם

מחיר לכרטיס 1
250 ש"ח לשנה +מעמ לשנה
כולל האפליקציה המתקדמת שלנו לשליחת כרטיס הביקור בסיום שיחה בלחיצת כפתור ללא תוספת תשלום
מחיר ל5 כרטיסים
150 שח לשנה
כולל האפליקציה המתקדמת שלנו לשליחת כרטיס הביקור בסיום שיחה בלחיצת כפתור ללא תוספת תשלום

רוצים לעצב לעצמכם כרטיס ביקור משלכם? זה אולי הזמן לומר שעומדת בפניכם משימה הרבה פחות פשוטה ממה שאתם חושבים וזאת כמובן, בתנאי שאתם אכן רוצים להפיק מכרטיס הביקור את הערך אותו הוא מיועד לספק לכם – לשווק את עצמכם. בכל מקרה, אם אתם מתכוונים להיכנס לתהליך בצורה רצינית, זה בהחלט יכול לעזור אם תבחנו מספר דגמים של כרטיס ביקור לדוגמא ובשורות הבאות נסביר בדיוק איך עליכם לבצע כל שלב בתהליך כדי להבטיח תוצאה מיטבית מבחינתכם.

כרטיס ביקור לדוגמא – איפה מוצאים אותו?

כדי למצוא כרטיס ביקור לדוגמא, כל שעליכם לעשות הוא להיכנס לאינטרנט ולערוך חיפוש פשוט ומהיר. בתוך שניות, תוכלו להיחשףכדי למצוא כרטיס ביקור לדוגמא, כל שעליכם לעשות הוא להיכנס לאינטרנט ולערוך חיפוש פשוט ומהיר לאינספור דוגמאות של כרטיסי ביקור, אבל זה המקום לומר שהעיקר הוא לא למצוא דוגמא של כרטיס ביקור. מהו, אם כך, העיקר? ובכן, כרטיס ביקור לדוגמא אמור לסייע לכם לקבל רעיונות ולשרטט לעצמכם קווים מנחים מחד וקווים אדומים מאידך. עיצוב כרטיס ביקור הוא לא תהליך שמטרתו לייצר כרטיס יפה או אסתטי, אלא תהליך שבסופו צריך לצאת כלי מכירה משכנע, שמבצע את מלאכתו ומשיג את מטרתו. מהי מטרתו ואיך משיגים אותה מייד נפרט, אבל לעת עתה רק נספר שדוגמאות של כרטיסי ביקור אמורות פשוט לעורר בכם את היצירתיות ולסייע לכם להבין בדיוק מה נדרש מכם. כמו כן, חשוב מאוד שכל כרטיס ביקור לדוגמא שממנו אתם שואבים השראה, יהיה כרטיס ביקור ששייך לבעל מקצוע בעל מאפיינים וערכי יסוד דומים לאלו המאפיינים אתכם ואת המקצוע שלכם. בשורות הבאות תבינו טוב יותר את משמעות הדברים הללו.

עיצוב כרטיס ביקור – איך עושים את זה?

כרטיס ביקור הוא כלי שיווקי סטטיסטי, שמטרתו להגדיל את החשיפה שלכם בקרב קהל היעד ולייצר עבורכם זרם של לקוחות. רבים מעצבים את כרטיס הביקור שלהם רק כדי לעמוד בציפיות החברתיות מהם מבלי בכלל להתייחס למטרה העיקרית. כדי שכרטיסחשוב מאוד שכל כרטיס ביקור לדוגמא שממנו אתם שואבים השראה, יהיה כרטיס ביקור ששייך לבעל מקצוע הביקור שלכם אכן יסייע לכם למכור את עצמכם, הוא אכן צריך להיות אסתטי, אבל עוד יותר מכך הוא צריך לשקף את ערכי היסוד שהלקוחות הפוטנציאליים שלכם מצפים לזהות אצלכם. כך למשל, אם אתם עורכי דין ואתם רוצים להציג את עצמכם כעורכי דין בקצה העליון, עליכם ליצור כרטיס ביקור שזועק אלגנטיות, יוקרה, מינימליזם, חוסר מאמץ לשכנע, נדירות, קשה להשגה וכן הלאה. אם לעומת זאת, אתם בעלי עסק שמשחק יותר על מחיר, אתם בהחלט רוצים שהכרטיס שלכם ישקף את זה, שלא יהיה מעוצב מדי, שיהיה אפילו עממי ושגם לא ממש יעמוד בעקרונות עיצוב מקצועיים. זה נשמע אולי מוזר, אבל זה בדיוק הסוד של כרטיסי ביקור וזאת הסיבה שבחינת כרטיס ביקור לדוגמא לא יכולה להספיק לכם בעיצוב כרטיס הביקור שלכם.

הדבר הראשון שאתם רוצים לעשות, עוד לפני שבחנתם אפילו כרטיס ביקור לדוגמא אחד, הוא לבחון מהם אותם ערכים שאתם רוצים לשדר החוצה דרך כרטיס הביקור שלכם. את כל הערכים האלה אתם רוצים לרשום ולהתכנס לרשימת ערכים שחייבים להיות שם ושיכולים להוות תנאי להצלחת קמפיין כרטיסי הביקור שלכם (שהוא למעשה קמפיין רציף וקבוע שמתנהל לאורך כל חיי העסק). לאחר מכן, תוכלו באמת לבחון דגמים שונים של כרטיס ביקור לדוגמא כדי לנסות לזהות אלמנטים שונים שמצליחים להעביר ערכים דומים לאלה שאתם רוצים להעביר. לחילופין, תוכלו להיעזר בגרפיקאי שיעשה זאת עבורכם בקלות רבה יותר, אם כי חשוב מאוד שהגרפיקאי יהיה סופר מקצועי ולא רק ידע להשתמש בתוכנות גרפיקה ממוחשבות.

בדקו את עצמכם תמיד אל מול ערכי היסוד של הכרטיס

מודל ערכי היסוד שאותו בניתם בשלב הראשון צריך ללוות אתכם לאורך כל התהליך והוא צריך גם להיות נקודת הייחוס אליה תשוו אתעוד לפני שבחנתם אפילו כרטיס ביקור לדוגמא אחד, יש לבחון מהם אותם ערכים שאתם רוצים לשדר התוצאה הסופית. לאחר שסיימתם את משימת העיצוב, בדקו היטב האם התוצאה הזאת אכן משקפת את כל ערכי היסוד שאותם זיהיתם ומניתם. ככל שמידת ההתאמה תהיה גבוהה יותר, כך תוכלו לצפות לתוצאות חיוביות יותר מפעילות כרטיסי הביקור שלכם. שימו לב, לא מדובר בסתם הצקה או בקפדנות יתר – מרבית בעלי העסקים ובעלי המקצוע העושים שימוש בכרטיסי ביקור אינם מצליחים ליצור באמצעותם שום פעילות עסקית בדיוק מהסיבה הזאת. כרטיס הביקור שלהם יכול אולי להיראות יפה בתור כרטיס ביקור לדוגמא באתרי גרפיקה, אבל הוא פשוט לא מצליח למכור את בעל הכרטיס לקהל היעד שלו.

לבסוף, חשוב לדעת – לאחר שעיצבתם והדפסתם את כרטיס הביקור, המשימה רק מתחילה. כעת עליכם לפזר כמה שיותר כרטיסי ביקור לכמה שיותר לקוחות פוטנציאליים בקהל היעד. בשלב הזה, אתם לא רוצים שיישארו לכם כרטיסים בבוידעם אלא בדיוק ההיפך. בשלב הזה אתם רוצים לפזר כמה שיותר כרטיסי ביקור כדי שתוכלו להזמין כבר את החבילה הבאה ולפזר גם אותה. גם האופן בו אתם מוסרים את כרטיס הביקור הוא קריטי להצלחה, אבל זה לפעם אחרת. כעת רק נגיד, שאם במקום למסור כרטיס שלכם לאחרים, תבצעו איתם החלפה תמורת כרטיסי הביקור שלהם, זה יכול מאוד לסייע.

כרטיס ביקור 
ניווט מהיר בחזרה:
New digital
New digital

כרטיס ביקור דיגיטלי מעולם לא היה קל יותר!
מערכת New digital מאפשרת לבעלי עסקים ליצור כרטיס ביקור מקצועי בקליק! פשוט בחרו מתוך התבניות הקיימות, הכניסו את המידע הרלוונטי על העסק שלכם כולל מספר טלפון, כתובת, אתר אינטרנט, דף פייסבוק ועוד, שתפו את הכרטיס עם לקוחות פוטנציאלים ומתעניינים ושפרו את החשיפה שלכם!

עיצוב כרטיס ביקור על ידי מעצבת גרפית מומחית!

רוצים שהמעצבת המומחית שלנו תעצב לכם כרטיס מותאם אישית, עם עמוד וקישור משלכם? השאירו פרטים ונחזור אליכם >>