כרטיס ביקור לכה סלקטיבית

השאירו פרטים ונחזור אליכם

מחיר לכרטיס 1
250 ש"ח לשנה +מעמ לשנה
כולל האפליקציה המתקדמת שלנו לשליחת כרטיס הביקור בסיום שיחה בלחיצת כפתור ללא תוספת תשלום
מחיר ל5 כרטיסים
150 שח לשנה
כולל האפליקציה המתקדמת שלנו לשליחת כרטיס הביקור בסיום שיחה בלחיצת כפתור ללא תוספת תשלום

כרטיס ביקור לכה סלקטיבית הוא כרטיס ביקור בעל ציפוי לכה. השימוש בלכה סלקטיבית נועד כדי לשמור על העיצוב שלנו. יש לתאם האם מדובר על לכה בצבע נפרד ואם כן יש להתאים את הגרפיקה בפורמט של PDF כדי לשמור על קווי חיתוך. בשביל ליצור כרטיס ביקור לכה סלקטיבית עליכם ליצור קשר עם בעל מקצוע שמכיר את התחום הזה, על מנת שנוכל ליצור באמת את התוצר הסופי כל השלבים הראשוניים חייבים להיות בהתאמה.

האם בכלל צריך כרטיס ביקור?

כרטיס ביקור לכה סלקטיבית או כל כרטיס ביקור אחר הוא אמצעי שיווק שכל עסק חייב להחזיקבשביל ליצור כרטיס ביקור לכה סלקטיבית עליכם ליצור קשר עם בעל מקצוע שמכיר את התחום בו. גם אם כבר הלקוח נמצא אצלכם בפגישה ושוקל האם לרכוש את המוצר שלכם או לא, הוא צריך למצוא דרכי התקשרות. ברגע שאתם מראים נכונות ליצירת קשר עם הלקוח הוא ירצה לפנות דווקא אליכם. כרטיס ביקור איכותי משדר יוקרתיות, לכן כאשר אנחנו מדברים על כרטיס ביקור לכה סלקטיבית אנחנו מדברים על כרטיס עיצוב שכן יכול למשוך לקוחות. לא מדובר כאן על כרטיס ביקור מנייר או קרטון זול אשר סביר להניח וייעלם ללקוח לפני שיספיק לראות אותו. 

כדי לבחור כרטיס ביקור לכה סלקטיבית איכותי עליכם לפנות למקום מקצועי שגם עובד עם המכשור המתקדם ביותר, אך לא רק זה. המטרה שלכם היא לבחור מקום מקצועי אשר מחזיק גם מעצבים גרפיים אשר יוכלו להעניק לכם שירות איכותי ולבחור ביחד אתכם את העיצוב של כרטיס הביקור. השלב של הלכה הוא השלב הסופי לאחר שכבר יש לכם כרטיסים מודפסים. 

סגנונות של לכה

יש סגנונות רבים של לכה, והם למעשה חייבים להיות קשורים לעיצוב שלכם. הבחירה בין סגנוןכרטיס ביקור לכה סלקטיבית הוא בעל יתרון גדול בכך שהוא למעשה שומר על כרטיס הביקור שלכם בהתאם לציפויים אחרים שיש של ציפוי מט לבין ציפוי מבריק חייבת להיעשות בהתאם לעיצוב הגרפי שלכם. תוכלו כמובן לראות את כל הדוגמאות של הציפויים השונים ולראות בעצם איזה ציפוי הכי נכון. כרטיס ביקור לכה סלקטיבית הוא בעל יתרון גדול בכך שהוא למעשה שומר על כרטיס הביקור שלכם בהתאם לציפויים אחרים שיש. יש בתי דפוס רבים אשר מציעים לכם ייבוש של הלכה במהירות באמצעות מנורות UV, ככה תוכלו לקבל את הכרטיסים שלכם בצורה מושלמת ונקייה. חשוב להדגיש, כרטיס ביקור לכה סלקטיבית יהיה יקר יותר מאשר כרטיס ביקור ללא. המחיר אותו אתם משלמים תלוי במורכבות העבודה, לכן, כאשר אתם בוחרים כרטיס ביקור לכה סלקטיבית אתם צריכים לדעת מה כולל הכרטיס עצמו. 

מדובר על גימור יוקרתי אשר מבצעים לאחר שיש לנו כבר תוצר מודפס. במקומות אשר הם לא מקצועיים ולא יודעים איך לעבוד עם לכה סלקטיבית, יכול להיות שאתם תקבלו תוצר לא שלם. יש מכונות ייעודיות עבור לכה סלקטיבית, המכונה למעשה יודעת לזהות אזורים מסוימים על הדף אשר עליו צריך למרוח לק ובהתאם לכך לקבל אפקטים מתאימים.

למה בכלל צריך להשקיע בכרטיס ביקור?

כרטיס ביקור הוא הרושם הראשוני אותו אתם עומדים להותיר על הלקוח שלכם. ברגע בו אתםכרטיס ביקור לכה סלקטיבית הינו חומר גלם אשר נשמר לאורך זמן ממושך ועומד בתנאים קשים יותר של מזג אוויר תוציאו כרטיס ביקור רשלני מהכיס שלכם, הלקוח יכול להאמין שגם ככה נראה השירות שלכם. כרגע זה לא משנה אם אתם הטובים ביותר בתחום שלכם או לא, אתם צריכים לשדר שאתם הטובים ביותר. עיצוב כרטיס ביקור יכול לסייע לכם באופן ניכר למצוא עוד לקוחות רבים ולקדם את העסק שלכם בצורה פנומנלית. היתרון הגדול שיש בכרטיס ביקור הוא שמדובר על מוצר שאינו יקר ואתם למעשה אחראים על השיווק שלו. כאשר אנחנו בוחרים כרטיס ביקור לכה סלקטיבית, אנחנו למעשה בוחרים בתוצר אשר משדר יוקרתיות, וכאשר הלקוח פונה לבית עסק הוא רוצה שהעסק באמת ישדר לו רמה גבוהה ולא משהו רשלני שיכול בקלות לההירס. כמו כן, כרטיס ביקור לכה סלקטיבית הינו חומר גלם אשר נשמר לאורך זמן ממושך ועומד בתנאים קשים יותר של מזג אוויר.

כרטיס דיגיטלי

אחת האפשרות שיש לכם בהשוואה אל כרטיס ביקור לכה סלקטיבית היא כרטיס ביקור דיגיטלי. המטרה לשמה יש אפשרות לבחור גם בכרטיס דיגיטלי היא במקרים בהם הכרטיס שלכם הפיזי לא עושה את העבודה. עם זאת, כאשר מדובר על כרטיס ביקור לכה סלקטיבית אנחנו יכולים להנות מכל היתרונות שיש לכרטיס דיגיטלי. למעשה, היתרון המרכז של כרטיס דיגיטלי הוא העיצוב שלנו על פני כרטיסים אחרים. עם זאת, כאשר אנחנו משקיעים בכרטיס ביקור מודפס, אנחנו יכולים להשקיע כמו שצריך ולהנות מעיצוב שגם שומר על הכרטיס וגם גורם ללקוחות לבוא אליכם. החיסרון של כרטיס דיגיטלי לעומת כרטיס ביקור לכה סלקטיבית הוא המחיר. עבור כרטיס דיגיטלי אתם צריכים לשלם חד פעמי עבור עיצוב הכרטיס ומדי שנה עבור האיחסון. המחיר של כרטיס דיגיטלי לרוב ינוע בין 500 עד 1,200 ש"ח. זאת בעוד כרטיס ביקור לכה סלקטיבית נע במחירון נמוך יותר אשר משתנה בהתאם לעיצוב ולכמות הכרטיסים אותם בחרתם.  

ניווט מהיר בחזרה:
New digital
New digital

כרטיס ביקור דיגיטלי מעולם לא היה קל יותר!
מערכת New digital מאפשרת לבעלי עסקים ליצור כרטיס ביקור מקצועי בקליק! פשוט בחרו מתוך התבניות הקיימות, הכניסו את המידע הרלוונטי על העסק שלכם כולל מספר טלפון, כתובת, אתר אינטרנט, דף פייסבוק ועוד, שתפו את הכרטיס עם לקוחות פוטנציאלים ומתעניינים ושפרו את החשיפה שלכם!

עיצוב כרטיס ביקור על ידי מעצבת גרפית מומחית!

רוצים שהמעצבת המומחית שלנו תעצב לכם כרטיס מותאם אישית, עם עמוד וקישור משלכם? השאירו פרטים ונחזור אליכם >>