כרטיס ביקור לק ג'ל

השאירו פרטים ונחזור אליכם

מחיר לכרטיס 1
250 ש"ח לשנה +מעמ לשנה
כולל האפליקציה המתקדמת שלנו לשליחת כרטיס הביקור בסיום שיחה בלחיצת כפתור ללא תוספת תשלום
מחיר ל5 כרטיסים
150 שח לשנה
כולל האפליקציה המתקדמת שלנו לשליחת כרטיס הביקור בסיום שיחה בלחיצת כפתור ללא תוספת תשלום

כרטיס ביקור לק ג'ל הוא אחד מאוד הרבה דרכים שאתן יכולות לשווק את העסק שלכן. בסופו שלמדוע מי שמציעה שירותי לק ג'ל צריכה לעצב כרטיס ביקור מתאים דבר העסק שלכם הוא דבר שפונה לקהל לקוחות יחסית מסוים, אתן יודעות מה החזון העסקי שאתן רוצות להעביר, אבל איך אתן עושות את זה? באמצעות כרטיס ביקור לק ג'ל תוכלו להעביר ללקוחות שלכן את הלב שלכן. כמו כן, הלקוחות יכולות בדרך הזאת להעביר את הכרטיס הלאה וככה אתן יוצרות מעגל שיווק מאוד חיובי לעסק שלכן. אבל צעד אחרי צעד, מאיפה מתחילים?

 

מה עדיף? כרטיס ביקור סטנדרטי או דיגיטלי?

בעבר כמעט כל עסק החזיק כרטיס ביקור, אבל היום כמעט ולא ניתן למצוא כרטיסי ביקור סטנדרטיים. כרטיס ביקור הוא בעצם אמצעי דרכו הלקוח יכול ליצור אתכם קשר, כתוב על הכרטיס את המספר שלכן, מייל ואתר בדרך כלל. אבל היום אנחנו בדור הרבה יותר עצלן, למי יש כוח להוציא את הטלפון ולהזין את המספר…? יותר מזה, מי הבטיח שמישהו ישמור בכלל על הכרטיס שלכן עד שיגיע הביתה? בדיוק בגלל זה יש כרטיס ביקור לק ג'ל דיגיטלי. מה זה אומר? אתן יכולות לבנות לעצמכן כרטיס ביקור דיגיטלי אותו תוכלו לשלוח לכל נמען שיהיה חפץ בכך. מלבד לכך, תוכלו לשלוח לכל אנשי הקשר שלכם את הקשר, והם יוכלו להפיץ את זה הלאה ובכך אתן יוצרות מעגל שיווק איכותי. 

כרטיס ביקור דיגיטלי מכיל בתוכו את הפרטים הבסיסיים והממוקדים ביותר של העסק שלכן. אתן צריכות לכתוב מי אתן, מה החזון העסקי שלכן, מבצעים אם יש, פרטי התקשרות בלחיצה וכן הלאה. לאחר מכן, יש לכם כרטיס מוכן, כמובן אחרי עיצוב. מרגע זה, כל מה שאתן צריכות לעשות הוא לשלוח את כרטיס הביקור הלאה.

למי זה מתאים?

כרטיס ביקור לק ג'ל מתאים לכל מי שיש לו עסק לק ג'ל, אבל בעיקר עבור מי שנמצאת בתחילתכרטיס ביקור לק ג'ל דיגיטלי אינו מהווה תחליף לאתר עבור העסק שלכן. חשוב להבין, יש הבדלים בין אתר ובין כרטיס ביקור הדרך שלה. עסק של לק ג'ל יכול להתחיל מאפס, אפילו מהחדר שלכן. לאט לאט אתן יכולות להתרחב עוד ועוד. אבל איך בעצם אתן אמורות לשווק את עצמכם? עלויות שיווק יכולות להיות מאוד גבוהות עבור עסק מתחיל, ואולי גם אין לכן דרך להתמודד עם שיווק אינטנסיבי כרגע. לכן, כרטיס ביקור לק ג'ל יכול לעזור לכן לשווק את עצמכם באופן מדוד, בהתאם לדרך בה אתן יכולות לעמוד. כמובן, כרטיס ביקור לק ג'ל דיגיטלי לא אמור להוות תחליף לכל כלי שיווק אחר שייעודי למקצוע שלכן, הוא אמור להיות תוספת ומקצפה להתחלה. 

גם עסקי לק ג'ל שכבר עובדים לא מעט יכולים להגדיל את כמות הלקוחות שלהם באמצעות כרטיס ביקור לק ג'ל. היתרון הגדול של כרטיס ביקור הוא שהכרטיס תמיד זמין ללקוח, יש לו דרך ליצור קשר אתכן. זאת בניגוד לכרטיס ביקור אחר שבדרך כלל נזרק לפח או נכנס למכונת כביסה בטעות. 

האם כרטיס ביקור מהווה תחליף לאתר?

כרטיס ביקור לק ג'ל דיגיטלי אינו מהווה תחליף לאתר עבור העסק שלכן. חשוב להבין, יש הבדלים בין אתר ובין כרטיס ביקור. המטרה שלכם בכרטיס ביקור הוא למשוך את הקהל שלכן באופן ראשוני. בכרטיס ביקור שלכן אמור להיות מידע ממוקד אודות העסק, דבר שישר רואים ורוצים להתקשר אליו. האתר שלכן יכול להכיל דברים נוספים כמו מבצעים, מוצרי טיפוח וכן הלאה. ללא כרטיס ביקור איכותי סביר להניח שלא יגיעו לאתר שלכן. אבל עם כרטיס ביקור איכותי יהיה לכם יותר כניסות לאתר ללא שיווק אחר. 

כמה עולה כרטיס ביקור לק ג'ל?

המחיר אותו אתן משלמות עבור כרטיס ביקור יכול לנוע בטווח רחב, למעשה החל מכמה שקלים בודדים ועד 1,200 ש"ח בערך. המחיר משתנה בהתאם לאיכות הכרטיס ובהתאם לשירותי האחסנה. אנחנו ממליצים לכן לא להתפשר על עיצוב כרטיס הביקור שלכן, הרי אנשים קונים עם העיניים. ברגע בו אתן רוצות כרטיס ביקור מעוצב ואיכותי שעובד בצורה תקינה וניתן ליצור קשר בלחיצה עליו אליכן, אתן צריכות לשלם כ-400 עד 1,200 ש"ח. כמו כן, שירותי אחסנה יעלו לכן בדרך כלל כ-200 עד 400 ש"ח בשנה. המחיר של כרטיס הביקור הינו חד פעמי, המחיר של שירותי האחסנה הוא שנתי. חשוב לבחור בחברת אחסנה טובה, בדרך כלל החברה אשר תדאג לכן לכרטיס ביקור תדאג לכן גם לשירותי אחסנה. שירותי האחסנה דואגים שהכרטיס ביקור שלכן עובד ללא שום מגבלה, באופן מהיר ויעיל לאורך כל השנה. 

איך אוכל ליצור כרטיס ביקור לק ג'ל?

היום יש תוכנות חינמיות אשר מאפשרות לכן ליצור כרטיס ביקור חינמי. עם זאת, אתן יכולות לראות את התוצאות. תחשבו מנקודת המבט של הלקוח, אם הוא יקבל כרטיס ביקור שנראה חובבני, האם הוא יבחר לפנות לאותו עסק? כל עסק תמיד חייב לחשוב על הדרך בה הלקוח יראה את השיווק שלו, השקיעו באופן חד פעמי ותראו את התוצאות. 

ניווט מהיר בחזרה:
New digital
New digital

כרטיס ביקור דיגיטלי מעולם לא היה קל יותר!
מערכת New digital מאפשרת לבעלי עסקים ליצור כרטיס ביקור מקצועי בקליק! פשוט בחרו מתוך התבניות הקיימות, הכניסו את המידע הרלוונטי על העסק שלכם כולל מספר טלפון, כתובת, אתר אינטרנט, דף פייסבוק ועוד, שתפו את הכרטיס עם לקוחות פוטנציאלים ומתעניינים ושפרו את החשיפה שלכם!

עיצוב כרטיס ביקור על ידי מעצבת גרפית מומחית!

רוצים שהמעצבת המומחית שלנו תעצב לכם כרטיס מותאם אישית, עם עמוד וקישור משלכם? השאירו פרטים ונחזור אליכם >>