כרטיס ביקור מגנטי זול

השאירו פרטים ונחזור אליכם

מחיר לכרטיס 1
250 ש"ח לשנה +מעמ לשנה
כולל האפליקציה המתקדמת שלנו לשליחת כרטיס הביקור בסיום שיחה בלחיצת כפתור ללא תוספת תשלום
מחיר ל5 כרטיסים
150 שח לשנה
כולל האפליקציה המתקדמת שלנו לשליחת כרטיס הביקור בסיום שיחה בלחיצת כפתור ללא תוספת תשלום

כרטיס ביקור מגנטי זולכרטיס ביקור מגנטי זול

כרטיס ביקור מגנטי זול הוא סוג של כרטיס ביקור המכוסה בחומר מגנטי. הרעיון מאחורי סוג זה של כרטיס ביקור, הוא להקל על אנשים למצוא את הכרטיס שלך ולשמור אותו על המקרר או משטחי מתכת אחרים. באופן זה, כשכרטיס העסק ממוגנט לאנשים על המקרר, העסק שלכם תמיד יהיה בתודעה של הלקוחות שלכם. 

בעת הצורך, הם יידעו בדיוק כיצד ליצור אתכם קשר. הם תוך רגע ייזכרו שיש להם כרטיס ביקור מגנטי ממוגנט על המקרר שלהם. כרטיסי ביקור מגנטיים הם לא רק נהדרים לחיסכון במקום, אלא יש להם גם כמה יתרונות על פני כרטיסי ביקור מסורתיים. כרטיסי ביקור מגנטיים מושלמים עבור כל סוג של ארגון או אדם, המחפשים מוצר בעל מראה מקצועי עם תג מחיר סביר. כמו כן, כרטיסי ביקור אלו אינם מתבלים במהירות כמו כרטיסי ביקור מסורתיים עשויים מנייר. 

מה חשוב לדעת על כרטיס ביקור מגנטי בזול? 

כרטיס ביקור מגנטי הוא סוג של כרטיס המשתמש במגנטים כדי להדביק על מקרר או לוח לבן. זה יכול לשמש גם כסימנייה, ככה שהכול עניין של החלטת קד"מ (קידום מכירות). לשיקולכם, תוכלו לבחור לעשות מגוון דברים עם כרטיסי ביקור אלו. ובכל הנוגע לכרטיסי ביקור, אנשים רבים תוהים מה עדיף – כרטיס ביקור מגנטי שממגנט על המקרר או כרטיס ביקור מגנטי שמהווה סימניה לספרים?

בהתאם למקרה השימוש של כרטיס הביקור שלך, כל אחת מהאפשרויות הללו עשויה להיות טובה. אם אתה רוצה להשתמש בכרטיס הביקור שלך כסימנייה לספרים, אז עדיף לייצר כרטיס ביקור מגנטי זול (כי יש לסימניות בלאי גבוה בד"כ בעקבות שימוש רב). מצד שני, אם אתה רוצה שהלקוחות שלך יראו את הלוגו על המקרר שלהם כל הזמן ולא יצטרכו לחפש אותו, אז כדאי לך ללכת עם כרטיס ביקור ממוגנט.

חברה עם כרטיס ביקור מגנטי זול הדרך הנכונה להציג את החברה עם כרטיס ביקור מגנטי זול 

כרטיסי ביקור מגנטיים הם דרך מצוינת להציג את שם החברה שלך ולוודא שהמותג שלך נמצא בחזית. כשמדובר בשתי האפשרויות של כרטיס ביקור מגנטי כסימנייה לספרים או על המקרר, זה מאוד תלוי במה שאתה מנסה לעשות ובמסר השיווקי שאתם מעוניינים להעביר החוצה ללקוחותיכם וקהלי היעד שלכם. 

במקרים מסוימים, אפשר לייצר גם כרטיס ביקור מגנטי שהוא כרטיס ביקור בעל פס מגנטי בגב. זה יכול לשמש ככרטיס אשראי או לאחסון מידע אישי. כרטיסים אלה עשויים בדרך כלל מפלסטיק ויש להם מגנט בגב המאפשר להם להיצמד בקלות לכל משטח מתכתי. כרטיס הביקור המגנטי הוא דרך זולה אך יעילה להחלפת פרטי קשר עם לקוחות פוטנציאליים. אבל למה אנשים נוטים לשמור אותם? כי פשוט קל מאוד לשמרם, ממגנטים אותם למקרר. בשורה התחתונה, כרטיסי ביקור מגנטיים הם דרך מצוינת לשמור את פרטי הקשר שלך בהישג יד. הם גם סוג נהדר של פרסום שאתה יכול להשתמש בו כדי לקדם את העסק שלך.

מה הסיבה שאנשים שומרים כרטיסי ביקור מגנטיים? 

הסיבה שאנשים נוטים לשמור את כרטיס הביקור המגנטי שלהם היא כי הם מרגישים שזה תזכורת לאדם שהם פגשו וכיצד הם יכולים ליצור אתו קשר במידת הצורך. הם גם נוטים להיות בלתי נשכחים יותר מכרטיסי ביקור רגילים, מכיוון שהעיצוב שלהם יותר תופס את העין לרוב. בסופו של דבר, כרטיסי ביקור מגנטיים הם דרך יעילה במיוחד לקדם ולפרסם את החברה שלך. הם עובדים היטב כי הם נצמדים למקרר ואנשים יכולים למצוא אותם בקלות.

בעידן הנוכחי, כרטיסי ביקור הם כלי חיוני בעולם העסקים. הם עוזרים לאנשים להציג את עצמם לאנשי קשר חדשים ולעשות רושם ראשוני טוב. עם זה, הם יכולים לשמש גם ככלי שיווקי. כרטיסי ביקור מגנטיים הופכים פופולריים מתמיד מכיוון שהם זולים וקלים להפצה. זאת בשל עלות ההדפסה הנמוכה שלהם והעובדה שהם אינם דורשים הרבה מאמץ או זמן ליצירתם. היתרונות של כרטיסי ביקור מגנטיים כוללים: הפצה קלה, זול ושיווק ממוקד יותר.

יתרונות נוספים של כרטיסי ביקור מגנטיים בזול 

כרטיסי ביקור מגנטיים מציעים יתרונות רבים לעסקים קטנים ובינוניים. הם זולים, ידידותיים לסביבה וקלים לייצור. כרטיסי ביקור מגנטיים הם דרך פשוטה וחסכונית לעסקים קטנים לקדם את המותג שלהם. ניתן להתאים אותם עם לוגו החברה שלך, מידע ליצירת קשר, הודעות מפתח, או אפילו קודי QR המקשרים לאתר שלך. 

עם העלייה האחרונה של השיווק הדיגיטלי, יש צורך לוודא שכרטיס הביקור שלך נראה מקצועי ובולט מהקהל. על מנת לעשות זאת, ניתן לשקול להדפיס כרטיסי ביקור מגנטיים. היתרון העיקרי של כרטיסים אלו הוא שהם זולים וקלים להדפסה. התהליך גם אינו דורש מיומנויות או ציוד מיוחדים. אם תרצו, אפילו תוכלו להוריד מהאינטרנט בשניות תבנית עיצוב מוכנה להדפסה של כרטיסי ביקור. 

הסיבה העיקרית לכך שכל עסק צריך לעצב ולהדפיס כרטיס ביקור מגנטי היא, בגלל שזו דרך זולה לפרסם את העסק שלך. זה קל להפצה והדרך הטובה ביותר להוציא את שם העסק החוצה לקהלי היעד שלכם. ואם אפשר, תמיד יהיה כדאי להסתייע במעצב גרפי!

כרטיס ביקור מגנטי זול
ניווט מהיר בחזרה:
New digital
New digital

כרטיס ביקור דיגיטלי מעולם לא היה קל יותר!
מערכת New digital מאפשרת לבעלי עסקים ליצור כרטיס ביקור מקצועי בקליק! פשוט בחרו מתוך התבניות הקיימות, הכניסו את המידע הרלוונטי על העסק שלכם כולל מספר טלפון, כתובת, אתר אינטרנט, דף פייסבוק ועוד, שתפו את הכרטיס עם לקוחות פוטנציאלים ומתעניינים ושפרו את החשיפה שלכם!

עיצוב כרטיס ביקור על ידי מעצבת גרפית מומחית!

רוצים שהמעצבת המומחית שלנו תעצב לכם כרטיס מותאם אישית, עם עמוד וקישור משלכם? השאירו פרטים ונחזור אליכם >>