כרטיס ביקור מיוחד

השאירו פרטים ונחזור אליכם

מחיר לכרטיס 1
250 ש"ח לשנה +מעמ לשנה
כולל האפליקציה המתקדמת שלנו לשליחת כרטיס הביקור בסיום שיחה בלחיצת כפתור ללא תוספת תשלום
מחיר ל5 כרטיסים
150 שח לשנה
כולל האפליקציה המתקדמת שלנו לשליחת כרטיס הביקור בסיום שיחה בלחיצת כפתור ללא תוספת תשלום

כרטיס ביקור מיוחד יכול להיות הרושם הראשוני שאדם מקבל כשהוא פוגש בעסק שלכם. עיצוב הכרטיס שלך משחק תפקיד חשוב באיתור קהלי יעד חדשים, לקוחות פוטנציאליים, ספקים, קולגות ועוד. מה הופך כרטיס ביקור לכרטיס ביקור מיוחד ומעוצב נכון? בואו נגלה, המשיכו לקרוא.

כרטיס ביקור הוא דרך מצוינת להעביר את זהות המותג שלך. זהו כלי שיווקי מעולה, מכיוון שהוא עוזר לך להגיע לקהל המתאים, להוציא החוצה את המסר השיווקי של העסק וכו'. עיצוב נכון של כרטיס ביקור ממלא תפקיד חשוב בהעברת זהות המותג שלך ובמשיכת לקוחות חדשים. חשוב לזכור, כרטיס ביקור מיוחד מקרין מקצועיות, מכיוון שהוא נעים חזותית, קל לקריאה וכולל פרטי התקשרות הרלוונטיים לעסק.

לעצב כרטיס ביקור בצורה מיוחדת ונכונה

כיצד לגרום לכרטיס ביקור לבלוט ולהפוך לאחד הכרטיסים המעוצבים ביותר שיש? ובכן, כרטיסכרטיס  ביקור הוא חלק חשוב מכל עסק כמו שהוא הפנים של  החברה ביקור הוא חלק חשוב מכל עסק כמו שהוא הפנים לכל חברה, ארגון ועוד. זה יכול להיות גורם מכריע בהחלטתם של אנשים אם יתקשרו עם עסק מסוים או לא. כדי לעצב כרטיס ביקור מיוחד, שימו לב לדברים האלה:

קודם כל, שימו לב להתאמה אישית של צבעים. שנית, התאימו בצורה נכונה את העיצוב התואם את מה שהחברה עושה. שלישית, הקפידו על רעיון עיצובי ייחודי ללוגו שלכם. רביעית, הקפידו על בחירת פונטים מספיק גדולים וברורים. מה עוד? המשיכו לקרוא:

מה עוד לזכור לגבי עיצוב כרטיסי ביקור מיוחדים?

כרטיסי ביקור מיוחדים חשובים מאוד בכל הנוגע לבניית הזהות המקצועית שלך. הם אמוריםכרטיסי ביקור מיוחדים חשובים מאוד בכל הנוגע לבניית הזהות המקצועית ולעסק להיות ביטוי של מי שאתה, במה אתה מאמין, מה אתה רוצה שאנשים יחשבו עליך, מה המסר השיווקי שלך ועוד. מכאן, שהדבר הראשון שצריך לזכור בעת עיצוב כרטיס ביקור מיוחד הוא סוג העסק שתרצו להציג ללקוחותיכם.

כמעצבים גרפיים של כרטיסי ביקור, אנשי המקצוע האלו צריכים לשים את עצמם בנעלי הלקוחות שלהם שמבקשים עיצוב כרטיס ביקור מיוחד. כדאי לדעת מה בתי העסק מחפשים ומה סדרי העדיפויות שלהם. יכול להיות שיש להם סגנון מסוים שהם מעדיפים, וכדאי שהמעצבים הגרפיים יגיעו מראש עם עיצובים העונים על הצרכים של לקוחותיהם.

מה חשוב לדעת לפני הדפסת כרטיס ביקור מיוחד?

לפני הדפסת כרטיס ביקור מיוחד, חשוב להבין מהו העסק ומה המסר השיווקי שלו. כמו כן, ישלפני הדפסת כרטיס ביקור מיוחד, חשוב להבין מהו העסק ומה המסר השיווקי של העסק צורך להבין האם העיצוב יתבסס על צבע אחד או במספר צבעים. לאחר מכן, חשוב להבין האם העיצוב יכלול דוגמאות, איורים או תמונות, מלל וטקסט, לוגו חברה ועוד. ולבסוף, צריך לדעת מהם מפרטי הגודל של כרטיס ביקור (גודל כרטיס הביקור המבוקש). כשמעצבים כרטיס ביקור, יש לזכור כמה דברים חשובים. הכי חשוב שהעיצוב יהיה פשוט על מנת להעביר את המסר. הדבר השני הוא שהוא צריך להתבלט וליצור כרטיס בעל מראה ייחודי. לבסוף, העיצוב צריך להיות מסוגל לעמוד בפני בלאי בטווח הארוך. לרוב, בוחרים באפשרויות של למינציה כדי להימנע מהבלאי שנוצר עם הזמן שעובר. בסופו של דבר, חשוב לזכור שכל כרטיסי הביקור הפיזיים נתונים לחסדי מזג האוויר והבלאי הנוצר בהם באופן טבעי לגמרי מהשמש, רטיבות, לחות וכו'. אם אתם רוצים כרטיס ביקור מיוחד שלא מתבלה, אתם כנראה צריכים כרטיס ביקור דיגיטלי.

מה השלב החשוב בעיצוב כרטיס ביקור מיוחד?

אחד השלבים החשובים בעיצוב כרטיס ביקור מיוחד הוא להחליט מה אתה רוצה שכרטיס הביקורכרטיס ביקור מיוחד משדרג את המיתוג של העסק הן בין שאר העסקים והן בעיני הלקוחות שלך יגיד ואיזה רושם אתה רוצה שהוא ישדר. אתה יכול להתחיל לעצב את כרטיס הביקור שלך על ידי ציור הפריסה של הכרטיס הכוללת סוג, גודל וצבע. אבל יחד עם זאת, יהיה אפשרי גם לקבל סיוע של מעצב גרפי מקצועי לעיצוב כרטיסי ביקור. אנשי מקצוע אלו יידעו לשאול את השאלות הנכונות כדי להבין איזה כרטיס ביקור יתאים לכם ויענה על צרכי בית העסק.

בים הפריטים שמצריכים בדיקה, חשוב לבדוק כיצד ייראה הלוגו, פונט שם החברה, פונט כתובת ועוד. כמו כן, חשוב לכלול גם מספר טלפון, אימייל, קישורים למדיה חברתית, כתובת אתר וכל מה שמבחינתכם רלוונטי עבור קהלי היעד.

כרטיסי ביקור הם פיסת מידע שיווקית!

בסופו של דבר, כרטיסי ביקור מיוחדים הם פיסת מידע קטנה, קלה להובלה וקלה להצגה שאתה נושא איתך. הם גם דרך מצוינת למתג את עצמך או את העסק שלך, מכיוון שניתן להתאים אותם עם צבעים, תמונות וטקסט רבים ושונים.

בעת עיצוב כרטיס ביקור, חשוב על המיקוד העיקרי של החברה שלך או המותג שלך. מה אתה רוצה להשיג? מהו קהל היעד שלך? איך אנשים יתקשרו עם הכרטיס? סביר להניח שכרטיס הביקור שלך יהיה הדבר הראשון שלקוח יראה כשהוא נתקל בך, ולכן חשוב לעצב אותו עם תשומת לב רבה לפרטים. – אם למשל ברצונך להציג פחות מידע על משטח גדול יותר, שקול להשתמש בנייר בעל מרקם עם רקע לבן. זאת, כדי שהמילים יבלטו. בהצלחה ושיווק נעים!

במקום להוציא הון עתק על כרטיסי ביקור רגילים בכל שנה, אתם יכולים להשקיע באופן חד פעמי על כרטיס ביקור דיגיטלי מעוצב ואיכותי
ניווט מהיר בחזרה:
New digital
New digital

כרטיס ביקור דיגיטלי מעולם לא היה קל יותר!
מערכת New digital מאפשרת לבעלי עסקים ליצור כרטיס ביקור מקצועי בקליק! פשוט בחרו מתוך התבניות הקיימות, הכניסו את המידע הרלוונטי על העסק שלכם כולל מספר טלפון, כתובת, אתר אינטרנט, דף פייסבוק ועוד, שתפו את הכרטיס עם לקוחות פוטנציאלים ומתעניינים ושפרו את החשיפה שלכם!

עיצוב כרטיס ביקור על ידי מעצבת גרפית מומחית!

רוצים שהמעצבת המומחית שלנו תעצב לכם כרטיס מותאם אישית, עם עמוד וקישור משלכם? השאירו פרטים ונחזור אליכם >>