כרטיס ביקור נדלן

השאירו פרטים ונחזור אליכם

מחיר לכרטיס 1
250 ש"ח לשנה +מעמ לשנה
כולל האפליקציה המתקדמת שלנו לשליחת כרטיס הביקור בסיום שיחה בלחיצת כפתור ללא תוספת תשלום
מחיר ל5 כרטיסים
150 שח לשנה
כולל האפליקציה המתקדמת שלנו לשליחת כרטיס הביקור בסיום שיחה בלחיצת כפתור ללא תוספת תשלום

כרטיס ביקור נדלן הוא הרושם הראשוני שאתם משאירים על הלקוחות שלכם. חשוב לזכור, רושם ראשוני הוא בסופו של דבר מה שיקבע אם העסקה תצליח או לא. כרטיס ביקור נדלן הוא התעודת זהות שלכם, הבסיס של העסק שלכם. עולם הנדלן הוא עולם מאוד גדול, מאוד משתלם אבל עם תחרות מאוד מאוד גדולה. מתוך כל התחרות שיש אתם חייבים למצוא דרך לייחד את עצמכם בצורה פשוטה ומהירה, זאת אתם יכולים וצריכים לעשות באמצעות כרטיס ביקור נדלן. 

למה כרטיס ביקור נדלן הוא חובה?

כרטיס ביקור נדלן הוא כרטיס ביקור שיכול להתאים למשרדי נדלן, מתווכים, משקיעים וכן הלאה. כל מי שעוסק בתחום הזה צריך כרטיס ביקור איכותי ואמין. כרטיס ביקור הוא למעשה עוד אמצעי דרכו אתם משווקים את העסק שלכם, כל ערוץ שיווק שרלוונטי עבורכם הוא גם חובה עבורכם. קשה מאוד להיכנס לתחרות גדולה באינטרנט, צריך להשקיע הרבה מאמצים כדי להגיע לדירוגים הגבוהים ביותר. כאשר אתם מעניקים למישהו כרטיס ביקור שלכם יש בזה משהו יותר אישי וכמובן יותר ממוקד. 

כרטיס ביקור נדלן הוא אמצעי שיווק שגם יחסית זול וגם יכול מאוד לעזור לכם לקדם את עצמכם. אתם יכולים להפיץ את כרטיס הביקור בדרכים רבות, במיוחד כאשר מדובר על כרטיס ביקור דיגיטלי. כרטיס ביקור דיגיטלי הוא מיני אתר שבעצם דרכו הלקוח יכול לקבל את כל האינפורמציה החשובה ביותר. כדי לבנות כרטיס ביקור דיגיטלי איכותי אתם חייבים להיעזר בבעל מקצוע אשר גם מבין בשיווק, בעיצוב ובהפצה. הדרך הנכונה ביותר לעבוד עם כרטיס ביקור דיגיטלי הוא על ידי הפצה ממוקדת לקרובים אליכם והם מפיצים את זה הלאה. כמו כן, תוכלו להעלות את כרטיס הביקור שלכם לקידום ממומן ברשתות החברתיות השונות.

מה התוכן החשוב ביותר?

תוכן הוא המלך. הבעיה העיקרית של כרטיס ביקור נדלן הוא שהתוכן לא ממש בא לקראתכם,כרטיס ביקור הוא למעשה עוד אמצעי דרכו אתם משווקים את העסק שלכם, כל ערוץ שיווק שרלוונטי עבורכם הוא גם חובה עבורכם אתם חייבים לדעת איך למקד את התוכן הרצוי בצורה הנכונה ביותר. מה זה אומר? אם עכשיו אנחנו כותבים מאמר על השירות שלכם אפשר לגעת בהמון נקודות חיוביות של העסק. עם זאת, כאשר מדובר על כרטיס ביקור נדלן אין לנו את המקום או את הרצון לכתוב ערמות של תוכן. אנחנו צריכים לבחור תוכן מאוד ממוקד שבעצם משרת את החזון העסקי שלכם ואת הייחוד שלכם לעומת המתחרים. בדרך כלל, כאשר אנחנו מדברים על כרטיס ביקור נדלן יש לנו גדלים שונים של כרטיס ביקור. העצה שלנו היא לבחור כרטיס ביקור קטן כאשר מדובר על כרטיס ביקור מודפס, ככה יהיה ללקוח הרבה יותר קל לשאת אותו. 

על כרטיס הביקור צריך להיות תוכן ממוקד אשר כולל את הפרטים האישיים שלכם, מי אתם, איך ליצור אתכם קשר, מייל, דף פייסבוק, אינסטגרם, וואטסאפ וכן הלאה. מלבד לכך, עליכם להציג את השירות שלכם במשפט לכל היותר, משפט אשר יהיה משפט שיווקי שיגרום למי שמקבל את כרטיס הביקור שלכם לרצות לשמוע עוד. איפה הלקוח יוכל לשמוע עוד? אם יש לכם אתר אינטרנט זה מעולה, תוכלו להוסיף קישור לכרטיס הביקור. אם אין לכם אתר אינטרנט רצוי שיהיה לכם דף עסקי כלשהו, אחרת דרך ההתקשרות היחידה היא טלפונית ולא כל לקוח שש לעשות זאת. כמו כן, חשוב להוסיף לוגו לכרטיס הביקור ואפילו תמונה שלכם כדי ליצור קשר בין אישי עם הלקוח. 

איך לעצב כרטיס ביקור נדלן?

יש מספר דרכים לעצב כרטיס ביקור נדלן, המטרה שלכם בהתחלה היא לבחור בין כרטיס מודפס ובין כרטיס דיגיטלי. כרטיס מודפס צריך להיות ממש איכותי וייחודי. לדוגמא, תוכלו לבחור בכרטיס שקוף שהוא שונה בנוף ממה שיש היום, בדרך הזאת אתם כבר מתחילים עם רושם ראשוני איכותי יותר. כמו כן, חשוב לבחור בנייר ממוחזר או באמצעי אשר לא פוגע באיכות הסביבה, להרבה לקוחות זה חשוב. כאשר מדובר על כרטיס ביקור נדלן דיגיטלי אתם צריכים להתייעץ עם מעצב איך להיות מינימליסטי אבל מאוד חד. אתם לא רוצים שהלקוח ייכנס לכרטיס הביקור שלכם ויתחיל להתבלבל, אתם רוצים משהו מאוד נוקב ופשוט, עם זאת גם ייחודי. 

האם כרטיסי ביקור מודפסים באמת עובדים?

כרטיסי ביקור מודפסים עובדים, זאת הסיבה שעד היום משתמשים בזה. לצד זה שאנחנו עם מאוד טכנולוגי, יש עדיין אנשים שמעדיפים את היחס הבין אישי, ולאו דווקא לעשות הכל דרך הטלפון. ברגע שכרטיס הביקור שלכם איכותי הוא יעבוד לא משנה אם הוא מודפס או דיגיטלי. כרטיס ביקור מודפס הוא אמצעי שאתם צריכים לשמור במשרד שלכם, להעניק לכל לקוח שמגיע אליכם לצורך ייעוץ. כמו כן, יש עוד דרכים להפיץ את כרטיס הביקור שלכם, לדוגמא אם אתם תוכלו ליצור שיתוף פעולה עם חברה כלשהי שעוסקת בנדלן ואתם מתווכים. כל עוד אתם שומרים על תוכן איכותי, אין שום סיבה לכך שכרטיס הביקור שלכם לא יעשה את העבודה. 

האם כדאי לעצב כרטיס ביקור אונליין באופן עצמאי ומה הסיכונים הכרוכים בכך
ניווט מהיר בחזרה:
New digital
New digital

כרטיס ביקור דיגיטלי מעולם לא היה קל יותר!
מערכת New digital מאפשרת לבעלי עסקים ליצור כרטיס ביקור מקצועי בקליק! פשוט בחרו מתוך התבניות הקיימות, הכניסו את המידע הרלוונטי על העסק שלכם כולל מספר טלפון, כתובת, אתר אינטרנט, דף פייסבוק ועוד, שתפו את הכרטיס עם לקוחות פוטנציאלים ומתעניינים ושפרו את החשיפה שלכם!

עיצוב כרטיס ביקור על ידי מעצבת גרפית מומחית!

רוצים שהמעצבת המומחית שלנו תעצב לכם כרטיס מותאם אישית, עם עמוד וקישור משלכם? השאירו פרטים ונחזור אליכם >>