כרטיס ביקור עיצוב עצמי

השאירו פרטים ונחזור אליכם

מחיר לכרטיס 1
250 ש"ח לשנה +מעמ לשנה
כולל האפליקציה המתקדמת שלנו לשליחת כרטיס הביקור בסיום שיחה בלחיצת כפתור ללא תוספת תשלום
מחיר ל5 כרטיסים
150 שח לשנה
כולל האפליקציה המתקדמת שלנו לשליחת כרטיס הביקור בסיום שיחה בלחיצת כפתור ללא תוספת תשלום

במהלך נסיעת עבודה עסקית לצורך פגישה עם משקיע פוטנציאלי, נקלעתם באופן לא מתוכנן לשיחה עם אדם שהתגלה כמשקיענסקור את הדרך והשיטות להכנת כרטיס ביקור עיצוב עצמי באופן הפשוט והיעיל ביותר פוטנציאלי נוסף לעסק, אך כיוון שהמפגש היה קצר מאוד ונתון לשעות הטרמינל בו ביצעתם קונקשיין – נאלצתם לקטוע את שיחת העסקים בשיאה, אך לא נפרדתם מאותו איש עסקים לפני שמסרתם לידיו כרטיס ביקור של החברה בה אתם עובדים.

לא עבר הרבה זמן עד שהחברה בה איש העסקים עובד יצרה קשר עם מנהלי החברה שלך, והנה הצטרף משקיע גדול ואיכותי נוסף שמינף את ההצלחה העסקית של החברה. כמובן שהשיחה הקצרה אך הנעימה תרמה להתרשמותו של אותו איש עסקים אקראי, אך אין ספק כי כרטיס הביקור שנמסר לידיו עשה את יתר העבודה לסגירת העסקה וההשקעה המוצלחת.

דוגמא זו ממחישה את היתרונות הגלומים בכרטיסי ביקור של חברות ועסקים, ובמאמר הנוכחי נסקור את הדרך והשיטות להכנת כרטיס ביקור עיצוב עצמי.

מה המטרה של כרטיס ביקור לעסק?

כל אזרח ישראלי נדרש להוציא ולהחזיק בתעודת זהות רשמית, שבאמצעותה ניתן לזהות אותו כאזרח מן השורה ולהעניק לו אתכדי שכרטיס הביקור בעיצוב עצמי ישרת את כל המטרות , עליו להכיל את כל המידע הרלוונטי והעדכני על העסק השירותים המתאימים. דבר דומה ניתן לומר על כרטיס הביקור של עסקים, כיוון שכרטיס זה מהווה את תעודת הזהות הרשמית של כל עסק באשר הוא, וכן גם לשמש כאמצעי מיתוג בלתי נפרד למהות ולאפיון של העסק.

כדי שכרטיס הביקור ישרת את כל המטרות הללו, עליו להכיל את כל המידע הרלוונטי והעדכני על העסק ובעיקר דרכי התקשרות עימו כמו מספר טלפון, מספר הנייד האישי של עובד/מנהל רלוונטי בחברה, כתובת אימייל, כתובת פיזית וכתובת אתר אינטרנט ופרטים נוספים וחשובים. בכדי ליצור את הזהות שמתקשרת לעסק, על כרטיס הביקור להכיל גם את ערכי המותג הבלעדיים כמו לוגו, סלוגן ומאפיינים נוספים שיצליחו לקשר בין הכרטיס למותג עבור מי שמחזיק בו.

כיצד לעצב כרטיס ביקור מקצועי לגמרי לבד?

בדרך כלל עיצוב של כרטיס ביקור כרוך בעבודה מקצועית של מעצב גרפי מנוסה, כיוון שהוא נעזר בכלים ממוחשבים ומיומנויות בתחוםכדאי להכיר את האפשרות לעיצוב כרטיס ביקור בצורה עצמאית ללא זמן המתנה ממושך העיצוב להכנת כרטיס ביקור מושך ומעוצב שיעביר את המסרים העסקיים והשיווקיים של העסק. כיוון שתהליך העיצוב של הכרטיס בידי מעצבים גרפיים עשוי להימשך זמן ארוך, כדאי להכיר את האפשרות לעיצוב כרטיס ביקור בצורה עצמאית ללא זמן המתנה ממושך.

אפשרות זו נעשית על ידי תוכנה מיוחדת וייעודית לעיצוב והכנת כרטיסי ביקור, כך שגם חסרי ידע וניסיון בעיצוב גרפי ידעו כיצד להפיק כרטיסי ביקור איכותיים ומעוצבים שישמשו ליצירת קשר עתידי עם עובדי ומנהלי החברה, וייצרו את הזהות העסקית הנכונה.

מהם השלבים להכנת כרטיס ביקור בעיצוב עצמי?

תהליך העיצוב של כרטיס הביקור לעסק נעשה באופן מקוון באמצעות התוכנה החכמה, כך שניתן להכין כרטיסי ביקור בצורה מהירה ויעילה וגם לחסוך לא מעט כסף על שכירת שירותיהם של מעצבים גרפיים. בכדי שכרטיס הביקור יעוצב בצורה נכונה ויראה מרשים ומקצועי, יש להיצמד לכמה שלבים מרכזיים בתהליך העיצוב העצמי:

  • בחירת פונט מושך – בחירת סגנון הפונט של הכיתוב שיופיע על גבי הכרטיס הביקור צריכה להיות מחושבת ונכונה, כיווןבעיצוב כרטיס הביקור, התאימו את צבעי הכרטיס ללוגו העסק – גווני כרטיס הביקור צריכים להיות יפים אך גם אסתטיים שלפונט יש מרכיב חשוב לעיצוב ונראות הכרטיס וכך לעניין שהוא יוצר במחזיק הכרטיס. ניתן לבחור פונט מסוים מתוך עשרות סוגים שקיימים במאגרי פונטים, ולהקפיד שכל הכרטיס מכיל את אותו הפונט הנבחר.
  • התאימו את צבעי הכרטיס ללוגו העסק – גווני כרטיס הביקור צריכים להיות יפים אך גם אסתטיים, וכדי להתאים את הצבע המתאים ביותר יש להישען על סגנון הגוונים שקיימים בלוגו של העסק.
  • הוספת אייקון תמונה – כרטיסי ביקור הם קטנים ופרקטיים, כך ששילוב של תמונות ואייקונים בכרטיס ביקור אינו מומלץ בדרך כלל. מצד שני אם לוגו העסק כולל תמונה או אייקון מסוים, כדאי לכלול אותו גם בכרטיס הביקור להקלת הזיהוי עבור מחזיק הכרטיס.
  • בחירת רקע מתאים – ניתן לבחור בין רקע חלק ונקי שיופיע על גבי הכרטיס או תמונה שתשמש כרקע, אך אין לשלב בין השניים כדי למנוע פגיעה בנראות ובעיצוב של הכרטיס. אם בוחרים תמונה, יש להוסיף לה אפקט שקיפות מירבי כדי שלא תסתיר את הטקסט והמידע שמודפס על הכרטיס.
  • בדקו את מידות האובייקטים שהוספתם לכרטיס – לאחר תכנון והוספת כל המילים, גוונים, אייקונים ורקעים לכרטיס יש לוודא כי כולם מופיעים בצורה אסתטית וישרה.

מה עדיף – כרטיס ביקור מנייר או כרטיס ביקור דיגיטלי?

כרטיסי הביקור בעידן הדיגיטלי הפכו להיות נגישים גם במחשבים וטלפונים חכמים, ובכך מאפשרים גישה נוחה וקלה יותר למידעטרם מעצבים כרטיס ביקור, יש לזכור כי כרטיסי הביקור בעידן הדיגיטלי הפכו להיות נגישים גם במחשבים וטלפונים חכמים רלוונטי על כל עסק. לכן כשמתכננים לעצב לבד כרטיס ביקור, יש להחליט האם רוצים להחזיק בכרטיס ביקור דיגיטלי או כרטיס מודפס מנייר. גם אם בוחרים באפשרות הפשוטה יותר של כרטיס ביקור מודפס, ניתן להוסיף לו ברקוד ייעודי המאפשר סריקה דיגיטלית וכך גישה מהירה ונוחה למידע ונתונים שיופיעו על גבי מכשירים דיגיטליים.

כיוון שישנם יתרונות שונים לכרטיסי ביקור מנייר וכאלו דיגיטליים, ההמלצה היא להחזיק בשניהם במקביל באופן נגיש וזמין כדי שללקוחות/משקיעים/ספקים של העסק יהיו את כל הדרכים ליצירת קשר מהיר, וכן כך גם ניתן ליצור מיתוג חזק ואיכותי יותר באופן פרונטלי או מקוון.

לשם מה צריך עיצוב כרטיסי ביקור
ניווט מהיר בחזרה:
New digital
New digital

כרטיס ביקור דיגיטלי מעולם לא היה קל יותר!
מערכת New digital מאפשרת לבעלי עסקים ליצור כרטיס ביקור מקצועי בקליק! פשוט בחרו מתוך התבניות הקיימות, הכניסו את המידע הרלוונטי על העסק שלכם כולל מספר טלפון, כתובת, אתר אינטרנט, דף פייסבוק ועוד, שתפו את הכרטיס עם לקוחות פוטנציאלים ומתעניינים ושפרו את החשיפה שלכם!

עיצוב כרטיס ביקור על ידי מעצבת גרפית מומחית!

רוצים שהמעצבת המומחית שלנו תעצב לכם כרטיס מותאם אישית, עם עמוד וקישור משלכם? השאירו פרטים ונחזור אליכם >>