עיצוב כרטיס ביקור אונליין

השאירו פרטים ונחזור אליכם

מחיר לכרטיס 1
250 ש"ח לשנה +מעמ לשנה
כולל האפליקציה המתקדמת שלנו לשליחת כרטיס הביקור בסיום שיחה בלחיצת כפתור ללא תוספת תשלום
מחיר ל5 כרטיסים
150 שח לשנה
כולל האפליקציה המתקדמת שלנו לשליחת כרטיס הביקור בסיום שיחה בלחיצת כפתור ללא תוספת תשלום

היום כבר לא צריך מהבית בשביל העסק שלכם, תוכלו לדאוג אל עיצוב כרטיס ביקור אונליין. עיצוב כרטיס ביקור אונליין הוא למעשה אמצעי דרכו אתם יכולים לעצב את ככרטיס הביקור שלכם באמצעות כלים טכניים הנמצאים לרשותכם באתר. תוכלו לבחור לעצב כרטיס ביקור לבד או באמצעות ליווי מקצועי של מעצב גרפי. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להשאיר הוראות של איך אתם רוצים שכרטיס הביקור יראה, במהרה יצרו אתכם קשר ותוכלו לראות את התוצר הסופי לצורך תיקונים במקרה הצורך. 

למה אתם צריכים עיצוב כרטיס ביקור אונליין?

עיצוב כרטיס ביקור אונליין מאפשר לנו לראות איך כרטיס הביקור שלנו יראה בפועל. נוכלעלות עיצוב כרטיס ביקור אונליין על ידי מעצב גרפי היא גבוהה יותר מאשר עיצוב באופן עצמאי להשתמש בכל האמצעים העומדים לרשותנו כדי ליצור כרטיס ביקור איכותי אשר יענה על הדרישות שלנו ושל הלקוחות שלנו. כמו כן, במקומות מקצועיים תוכלו למצוא שורה של מעצבים גרפים אשר יקבלו את ההזמנה שלכם ויצרו כרטיס ביקור עבורכם. כמובן שעלות עיצוב כרטיס ביקור אונליין על ידי מעצב גרפי היא גבוהה יותר מאשר עיצוב באופן עצמאי. למעשה, יש אתרים דרכם תוכלו למצוא אפשרות לעצב את כרטיס הביקור שלכם באופן חינמי לגמרי. מוטב לציין, הפורמט החינמי יהיה מוגבל מאוד ולכן סביר להניח שלא תגיעו למוצר איכותי ברמה אליה אתם מייחלים.

כאשר אתם יוצרים עיצוב כרטיס ביקור אונליין אתם למעשה עובדים על עוד אלמנט שיווקי לעסק שלכם. בסופו של דבר, כאשר אתם מביאים את כרטיס הביקור שלכם לאדם כלשהו, ברגע בו הכרטיס אינו נראה איכותי אתם למעשה עושים שיווק רע לעסק שלכם. וכן, בעולם העסקים יש דבר כזה פרסום רע. לכן, כאשר אתם חושבים על עיצוב הכרטיס שלכם, בין אם אתם פועלים לבד או עם בעל מקצוע יש לבחור בקפידה כל פרמטר ולא להתפשר כדי להוזיל מחירים. המחיר עבור העיצוב הוא מחיר חד פעמי, אל תתפשרו על העסק שלכם. 

האם כדאי לעצב לבד?

עיצוב באופן עצמאי יכול להיות מאוד טריקי, רוב העסקים נעזרים בשירותים של מעצבים גרפיים אשר למדו איך ליצור כרטיס ביקור שיהיה מזמין. עם זאת, אם אתם מאמינים שיש לכם את הכלים השיווקיים להתמודד לבד עם עיצוב כרטיס ביקור אונליין תוכלו לעשות זאת. חשוב לזכור, בעולם השיווק יש דגש על כל פרק קטן, החל מתוכן ועד לצבע הכרטיס הביקור. כרטיס ביקור אינו מהווה תחליף לאתר או דף עסקי, מדובר על אמצעי שיווק אשר מציג את העסק שלכם באופן הממוקד ביותר. לכן, חשוב לדעת בדיוק מה אתם מתכוונים להזין על גבי הכרטיס. ברגע בו אתם מפזרים יותר מדי מידע, הלקוח לא ירצה להמשיך לקרוא את זה. הדרך הנכונה ביותר לשווק הוא למעשה להציף בעיה ופיתרון, כאשר המוצרים שלכם הם הפיתרון. כמובן, יש עוד דרכים רבות ויעילות לשווק את עצמכם על כרטיס ביקור. 

כמה עולים שירותי עיצוב?

המחיר אותו נשלם עבור עיצוב גרפי לכרטיס ביקור יכול לנוע החל מ-200 ש"ח ועד כ-1,200האם כדאי לעצב כרטיס ביקור אונליין באופן עצמאי ומה הסיכונים הכרוכים בכך ש"ח. המחירים משתנים בהתאם לפרמטרים שונים. לדוגמא, כאשר מדובר על עיצוב יוקרתי לכרטיס ביקור דיגיטלי המחירים באמת יכולים להגיע לכ-1,200 ש"ח. כאשר מדובר על עיצוב גרפי יוקרתי לצורך כרטיס ביקור מודפס המחיר יכול לנוע עד כ-800 ש"ח. כמו כן, במקרה בו אין לכם לוגו לעסק ייתכן ותצטרכו להוסיף עוד סכום כזה או אחר. יש עיצובים שהם גם יותר עדינים ולא ייקחו מכם יותר מ-250 ש"ח. זכרו, מדובר על הוצאה חד פעמית ולכן חשוב לא להתפשר על עיצוב הכרטיס שלכם ובמיוחד הלוגו שלכם. מוטב לציין, כאשר מדובר על כרטיס דיגיטלי תצטרכו בכל שנה להוסיף עוד סכום של 200 ש"ח עד 400 ש"ח עבור שירותי אחסנה. 

האם יש משלוח?

כאשר מדובר על כרטיס ביקור מודפס תוכלו לקבל משלוח הביתה עם כמות כרטיסי הביקור אותם הזמנתם. רוב המקומות יציעו לכם משלוח בחינם או בעלות סימלית רק כאשר מדובר על כמות מינימלית של הזמנות. אם אתם מצפים לקבל משלוח חינם עבור 10 כרטיסי ביקור, סביר להניח שזה לא יקרה. כמו כן, חשוב להבין שככל שתדפיסו יותר כרטיסי ביקור ככה המחיר ליחידה יהיה נמוך יותר.

מה זה כרטיס ביקור דיגיטלי?

כרטיס ביקור דיגיטלי לא מחייב אתכם למשלוח, למעשה לא צריך בכלל. כרטיס ביקור דיגיטלי הוא מעין אתר עם עמוד אחד בו יש ללקוח אפשרות ליצור אתכם קשר, יש את פרטי העסק שלכם בקצרה וקיצור, כל מה שיש על כרטיס ביקור רגיל. ההפתעה היא שבעצם כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לשלוח ללקוח את כרטיס הביקור דרך הטלפון, אין צורך בהדפסות. הלקוח יכול להיכנס לכרטיס הביקור שלכם, להשאיר שם פרטים, להתקשר אליכם דרך כרטיס הביקור וכן הלאה. רוב העסקים היום נעזרים בכרטיסי ביקור דיגיטליים. 

כרטיס ביקור עיצוב הוא אחד האלמנטים החשובים ביותר לפן השיווקי של העסק שלכם. היום עסקים רבים מחזיקים בכרטיסי ביקור כאלה ואחרים, חלקם כרטיסי ביקור דיגיטליים, חלקם כרטיסי ביקור מודפסים וכן הלאה. העיקרון החשוב ביותר הוא מה הלקוח רואה במבט ראשוני, זה מה שיקבע האם הלקוח יבחר בכם או במתחרים שלכם. הנה כל מה שאתם חייבים לדעת על כרטיס ביקור עיצוב ולמה בכלל אתם צריכים כרטיס ביקור.

מה עוזר לי כרטיס ביקור עיצוב?

תחילה בואו נבין למה עסק צריך כרטיס ביקור מלכתחילה. כרטיס ביקור הוא בעצם הדרך הנכונהכל מה שרציתם לדעת אודות עיצוב כרטיס ביקור והשיטות הקיימות לכך ומהירה ביותר להציג את עצמכם, למכור את המוצר שלכם. יש מונח בקולנוע שקוראים לו פיץ' מעלית. הכרטיס ביקור שלכם הוא פיץ' מעלית, יש לכם חצי דקה (בדיוק הזמן שלוקח למעלית להגיע לקומה הנכונה) להותיר רושם על הלקוח שלכם. ברגע בו הכרטיס שלכם בעצם קורץ ללקוח וגורם לו להבין שמדובר כאן על מוצר או עסק רציני, הוא יבחר בכם לעומת המתחרים שלכם. כפי שאתם יודעים, היום כולנו קונים עם העיניים, עסק לא מזמין זה עסק שלא נכנס אליו גם אם יש לו מוצרים איכותיים מאוד.

כאשר אתם פונים לחברה מקצועית היא תציע לכם מגוון רחב של אפשרויות בכל הנוגע לבחירת כרטיס ביקור עיצוב. הבחירה הראשונה שלכם היא האם לבחור בכרטיס ביקור מודפס או דיגיטלי. כרטיס ביקור מודפס הוא מוצר שכולנו מכירים, אבל המון עסקים לא פועלים נכון לגביו. כאשר מדובר על כרטיס ביקור מודפס אתם רוצים לדאוג לכך שהמוצר יהיה יציב, עמיד ומושך לעין. בדרך כלל לאחר ההדפסה יש לשלוח את כרטיס הביקור לציפוי לכה בשביל לשמור עליו ולדאוג לכך שהוא יהיה יותר מושך לעין. 

הבחירה שלכם בכרטיס דיגיטלי יכולה להיות מאוד מובנית. כרטיס דיגיטלי הוא כרטיס עליו אתם משלמים באופן חד פעמי על ההקמה. לאחר מכן, אתם צריכים לשלם מדי שנה על שירותי אחסון של הכרטיס הדיגיטלי. כרטיס דיגיטלי מציג לנו יתרון מובהק, יש לנו כרטיס שאנחנו תמיד יכולים להוסיף או להוריד אינפורמציה ממנו ללא צורך בלזרוק בלאי. כמו כן, כולנו היום עסוקים בטלפון, אתם יכולים לשלוח את כרטיס הביקור שלכם לכל אנשי הקשר, הרבה יותר קל להפיץ כרטיסי ביקור דיגיטליים והם נשארים על הטלפון של הלקוח. בנוסף, כרטיס ביקור דיגיטלי מאשר ללקוחות שלכם בלחיצת כפתור להשאיר פרטים או ליצור קשר עם העסק. היום עסקים רבים בחרו לעבור לכרטיס ביקור דיגיטלי. עם זאת, העיצוב כאן לא פחות חשוב. כאשר מדובר על כרטיס ביקור דיגיטלי אתם חייבים לעמוד מול מעצב גרפי אשר יודע לעשות את ההחלטות הנכונות לקידום הכרטיס שלכם. 

כרטיס ביקור עיצוב גרפי מתקדם

בין אם אנחנו מדברים על כרטיס דיגיטלי או כרטיס ביקור מודפס, אנחנו רוצים לעבוד מול שורהעלות עיצוב כרטיס ביקור אצל מעצב גרפי לעומת עיצוב כרטיס באופן עצמאי של אנשי מקצוע אשר יודעים איך להפוך את הכרטיס שלנו להרבה יותר מזמין. מעצבים מתקדמים יודעים לתת את הדגש על נתונים פסיכולוגיים אשר למעשה יכולים להשפיע על מה שהכרטיס שלכם משדר. מה הדבר הראשון שאתם רואים על הכרטיס? את הצבע שלו. יש השפעה מאוד גבוהה לצבע בו תבחרו לכרטיס ביקור שלכם, כמובן שהצבע צריך להיות גם בהתאם לעסק שלכם. כמו כן, אתם לא רוצים להציף את כרטיס הביקור במילים, אתם חייבים להיות מאוד ממוקדים כאשר אתם בוחרים לעשות כרטיסי ביקור כאלה ואחרים. 

איפה מומלץ לייצר כרטיסי ביקור?

חשוב לבחור בחברה מקצועית אשר יש לה ניסיון רב בתחום של כרטיסי הביקור. תוכלו לבחור בבתי דפוס או לבחור במקום אשר מעצב לוגואים, כרטיסי ביקור וכן הלאה. המטרה החשובה ביותר היא לא לעשות את העבודה דרך תוכנות חינמיות, אלא לפנות למעצבים אשר יוכלו ליצור עבורכם כרטיס ביקור הרבה יותר מושך. העלות למעצב היא כמובן חד פעמית, בין אם מדובר על עיצוב לכרטיס מודפס או דיגיטלי. ברגע בו אתם פועלים דרך תוכנית חינמית סביר להניח שהתוצאה שלכם לא תראה כפי שרציתם. עליכם תמיד להסתכל מנקודת מבט של הלקוח, איך הוא רואה את העסק שלכם מבחוץ. 

כמה עולה לייצר כרטיס ביקור עיצוב יוקרתי?

המטרה שלכם היא לייצר את הבחירה שמשדרת יוקרתיות באופן מובהק, להראות איך אתם מבדילים את העסק שלכם מהעסק של המתחרים שלכם. כדי לעצב כרטיס ביקור איכותי, אתם צריכים לפנות לבעלי מקצוע איכותיים. כמובן, על עיצוב יוקרתי צריך לשלם בהתאם. כאשר מדובר על עיצוב כרטיס דיגיטלי יוקרתי אתם צריכים מעצב גרפי מקצועי. המחיר אותו תשלמו עבור עיצוב כרטיס דיגיטלי ינוע בין 500 ש"ח ועד 1,200 ש"ח. בנוסף לכך, המחיר אותו תשלמו עבור שירותי אחסנה ינועו בין 200 ש"ח ועד 400 ש"ח לשנה. כאשר מדובר על כרטיס מעוצב מודפס המחיר משתנה בהתאם לכמות כרטיסי הביקור אותם תרצו להדפיס ובהתאם למעצב, המחיר גם הוא נע בסביבות הכמה מאות שקלים. 

כרטיס ביקור און לייןהיום, הזמן משחק תפקיד חשוב בחיינו וכן, גם השיווק של העסק שאותו אנו מנהלים. זו הסיבה כי לרבים מבעלי העסקים אין את הזמן לעסוק ישירות בשיווק העסק והם נעזרים בכלי שיווקי נהדר שנקרא כרטיס ביקור און ליין. מדובר, על כרטיס ביקור אינטרנטי אשר גורם לכך שכרטיס הביקור און ליין, יראה בקרב גולשים רבים גם בגוגל וגם ברשתות החברתיות. גם אנשים שאין בבעלותם עדיין אתר אינטרנט, ניתן לצפות בהם ברשת, באמצעות כרטיס ביקור און ליין. אנשים שהם בעלי עסקים גדולים או קטנים, טרודים במשך היום וכאשר  הם מפספסים שיחה מלקוח פוטנציאלי, זה רק גורם להם להפסד. כאשר בעל עסק, מציג כרטיס ביקור און ליין, אין סיכוי שזה יקרה, היות וניתן להשאיר פרטים בוואטס אפ, בפרופיל העסקי של בעל העסק ברשת החברתית ועוד.בעל עסק, אשר שולח את הקישור של כרטיס ביקור און ליין, ניתן ללחוץ על אייקונים שונים כגון אייקון של טלפון, מה שיגרום לטלפון לחייג לבעל העסק, מייל לשליחת מייל, מסנג'ר או וואטס אפ.

 למעשה, כרטיס ביקור און ליין, מחליף את כרטיס הביקור הסטנדרטי שהיה מודפס על נייר. כרטיס ביקור חכם שהוא למעשה כרטיס און ליין, מקנה מידע כללי על העסק, כשאר לקוחות יכולים לבצע מגוון פעולות מהירות באופן הדיגיטלי כגון: ניווט, חשיפה לעסק, פרופילים עסקיים ברשתות החברתיות, מידע על בית העסק בגוגל ויצירת קשר בכל מיני אפשרויות נוחות. מלבד זאת, כרטיס און ליין לא ייזרק או יאבד, כי אם יישאר תמיד מחשב , בטלפון החכם או בטאבלט של הלקוחות, כך שהם יוכלו למצוא אותו בכל זמן שיחפצו. כרטיס ביקור, הוא בעצם כלי שיווקי חזק שעושה הרבה לבעלי העסקים, כמו מיתוג העסק וחשיפה גדולה.

 

תוכלו להציג תמונות וסרטונים בכרטיס ביקור און ליין

זה עוד יתרון גדול שכל בעל עסק יכול לבצע, לאפשר שלקוחותיו, ייחשפו לסרטונים ותמונות הקשורים במוצרים או בשירות שהעסק משווק ללקוחותיו. עוד יתרון בולט בבניית כרטיס ביקור  הוא המקום שעל הכרטיס. בניגוד לכרטיס ביקור סטנדרטי, כרטיס און ליין, מקנה מקום רב יותר, לגבי פרטי העסק, כאשר ניתן למתג את העסק באופן מקצועי. מי שאמון על בניית כרטיס און ליין, הן חברות דיגיטל, אשר מתמחות במיתוג ושיווק דיגיטלי. כאשר הלקוחות תופים בסרטונים ותמונות בתחום בית העסק, הם משתכנעים מהר יותר לרכוש את המוצר או השירות, מה שנקרא אמת בפרסום ומהימנות של בית העסק.   

ניתן למצוא עיצוב עדכניים בבניית כרטיס און ליין, כך שיהיה מותאם למכשירים השונים הכוללים טאבלט וטלפון נייד. באופן זה, גולשים רבים, יכולים לשתף את פרטי העסק באמצעות מכרים וחברים, מה שיגביר, הן את המיתוג והן את הרווחים ונתח הלקוחות. עידן הטכנולוגיה, פשוט לוקח את כרטיס ביקור און ליין, צעד קדימה. ניתן לקשר את הלקוחות לכרטיס החכם הדיגיטלי, להעביר מסמכים ולבצע חתימה דיגיטלית, מה שחוסך זמן רב בהתנהלות השוטפת וכל בעל עסק יודע כי זמן שווה כסף.

 

כרטיס ביקור און ליין מכיל גם דף נחיתה

מדובר בסוג של אתר בזעיר אנפין, אשר מספק את הפרטים המקיפים ביותר על בית העסק. מדובר על חוויה דיגיטלית משוכללת. היום בעלי עסקים רבים, אינם מעוניינים להישאר מאחור והם פשוט חייבים להיות  בקו אחד מול מתחריהם. ההתקשרות עצמה בין בעל העסק ללקוחות, מתבצע באמצעות כרטיס און ליין. למעשה כרטיס ביקור און ליין, מאפשר את ההתנהלות הדינאמית של בעלי העסקים וכן של הלקוחות שמעוניינים בכול "כאן ועכשיו".  זו הסיבה, כי כרטיס און ליין, מאפשר  זאת.

 

יש לציין כי אפשרויות העיצוב הן רבות. הלקוחות שהם בעלי העסקים, כאשר הם פונים לחברת מיתוג דיגיטלית, יכולים לממש את החזון שלהם בעיצוב של כרטיס ביקור און ליין. ניתן יהיה לשתף את הכרטיס הדיגיטלי החכם, כאשר ישנה שיחה נכנסת  או כאשר השיחה לא נענתה, או באמצעות לחיצה על כפתור  אם בוואטסאפ או אם באמצעות מסרון (SMS).כרטיס און ליין, נשלח באמצעות קישור קבוע ויכול להיפתח, כאשר הלקוחות לוחצים על הקישור. ניתן לבנות בכרטיס און ליין, מגוון כפתורים, כגון כפתורי מידע, או כפתורי קישורים, להוסיף קישור לסרטוני יוטיוב, בלוגים ועוד.

 

הקדמה הדיגיטלית מקלה על בעלי עסקים רבים

היום, הקדמה הדיגיטלית, מקלה על המון בעלי עסקים, כאשר הם יכולים להיחשף בקלות לקהל לקוחות, מכל מקום ובאמצעות לחיצת כפתור. כרטיס און ליין, הוא אחד מהכלים החזקים והיעילים שמשתמשים בו המון בעלי עסקים. כל לקוח יכול להכניס לטלפון החכם שלו את פרטי הקישור של כרטיס און ליין. אין צורך להעתיק את הפרטים של כרטיס הביקור הסטנדרטי שהכרנו לפני שנים. התקציר לגבי בית העסק, מנוסח באופן שיווקי ולעודד פניות מלקוחות חדשים. מה שבעלי עסקים צריכים לעשות, הוא למלא טופס באתר של בוני אתרים או חברות מיתוג  עסקים וניתן לבנות כרטיס און ליין שיתאים לבעלי העסקים בדיוק לפי צרכיהם. 

עיצוב כרטיסי ביקור כרטיסי ביקור הם כלי חיוני לכל בעל מקצוע. הם עוזרים בביסוס האמינות ותדמית המותג שלך. עיצוב כרטיסי ביקור אינו משימה קלה, אך בעזרת הכלים הנכונים ניתן להקל עליה. העיצוב של כרטיסי ביקור יכול להיות מסובך מכיוון שיש כל כך הרבה שיקולים לקחת בחשבון – מהגודל דרך הפריסה ועד איכות הנייר. אבל יש הרבה כלים שיכולים לעזור בעיצוב כרטיסי ביקור, כגון Adobe Illustrator ו-Canva.

יש הרבה ויכוחים אם אתה צריך או לא צריך לוגו משלך על כרטיס הביקור שלך. אין ממש הסכמה כללית בנושא זה, אבל יש אנשים המאמינים שזה עוזר בביסוס זהות המותג שלך ונותן לכרטיס שלך יותר אמינות. וכמו כן, יש כל מיני מיתוסים וויכוחים אחרים לגבי עיצוב כרטיסי ביקור בצורה הנכונה. בסופו של דבר, אין תשובה אחת נכונה. לכל מעצב גרפי יש את ה-TOUCH שלו או שלה, מה שאומר שכל בעל עסק מצריך גם עיצוב כרטיסי ביקור בסגנונות שונים. בשורה התחתונה, כרטיסי ביקור הם כלי לביסוס הזהות והמותג שלך.

מה צריך לדעת על עיצוב כרטיסי ביקור? 

עיצוב כרטיסי ביקור זו אומנות לכל דבר ועניין, הדורשת יצירתיות ודמיון. אותו הדבר ניתן לומר על עיצוב הפריסה, הגופן, הצבע והגודל של כרטיס הביקור שלך. העיצוב שלך צריך להיות מסוגל לשקף את האישיות שלך ולתת תחושה של מה אתה מייצג בבית העסק. במובן זה, כרטיסי ביקור הם החלק החשוב ביותר של הבטחון השיווקי. הם הרושם הראשוני שאנשים מקבלים ממך ומהעסק שלך.

תהליך של עיצוב כרטיס ביקור אינו קל. זה יכול לקחת שעות כדי למצוא את העיצוב, הגופן ושילוב הצבעים הנכונים שיהפכו את הכרטיס שלך לבולט. אבל עם תוכנות העיצוב שיש ברשותם של מעצבים גרפיים, קל מתמיד ליצור כרטיס ביקור במראה מקצועי תוך דקות. על המשקל הזה, כרטיסי ביקור הם דרך יעילה לקדם את העסק שלך. הם מהווים סוג של מגע אישי בשיווק, שאנשים יזכרו.

כרטיסי ביקור הם כלי שיווקי לכל דבר 

כרטיסי ביקור יכולים להיות דרך מצוינת להציג את עצמך ואת העסק שלך. הם יכולים לשמש גם ככלי שיווקי ייחודי עבור החברה או המוצר שלך. כרטיסי ביקור הם דרך יעילה לקדם את העסק שלך מכיוון שהם מהווים תזכורת מוחשית למי אתה, מה אתה עושה וכיצד ליצור איתך קשר. ישנן סיבות רבות לכך שכרטיסי ביקור יכולים להיות דרך מצוינת לקדם את העסק שלך. 

יש להם מגע אישי והם יכולים לעזור לך להשיג יותר לקוחות או קולגות לשיתופי פעולה למיניהם. אתה יכול גם להשתמש בהם ככלי שיווקי ולחלק אותם בחנויות או באירועי נטוורקינג. באופן הפעולה הזה, כרטיסי ביקור הם דרך מצוינת לקדם את העסק שלך. הם יכולים לשמש ככלי שיווקי והיכרות עם המותג שלך ועם המוצרים שאתם מספקים ללקוחותיכם. הם גם דרך מצוינת לשמור על קשר עם לקוחות ולהישאר מחוברים עם אנשי מקצוע אחרים בתעשייה. כמו כן, כרטיסי ביקור הם גם דרך מצוינת עבורך להציג את המיומנויות שלך ואת מה שמייחד אותך מהמתחרים.

הדרך המועילה ביותר להציג את עצמכם עסקית 

כרטיסי ביקור הם דרך מצוינת להציג את עצמך בפני הקהל שלך. הם קטנים, קלים לנשיאה ויכולים לשמש כהתחלה לשיחה. הם גם עוזרים לך בתהליך הנטוורקינג, שבו אתה יכול להציג את עצמך ואת החברה שלך. כרטיסי ביקור הם גם דרך מצוינת עבורך להישאר רלוונטי בעידן הדיגיטלי שבו הכול זז מאוד מהר באינטרנט.

לא רבים יודעים זאת, אבל תעשיית עיצוב כרטיסי הביקור שווה מיליוני דולרים מדי שנה ברחבי העולם הפיזי והאינטרנטי. לאחרונה חלה עלייה בשימוש בכרטיסי ביקור בשל ערכם הגבוה והעלות הנמוכה בהדפסתם, מה שבשנים עברו היה לא מאוד זול. 

לשם מה צריך עיצוב כרטיסי ביקור? 

כרטיסי ביקור הם לא רק בשביל להיות מקצוען. הם גם חשובים כדי לעזור לך להתבלט ולעשות רושם מתמשך על הלקוחות שלך. ובעזרת עיצוב כרטיסי ביקור מקצועי, זה בדיוק מה שתוכלו להציג בפני הלקוחות שלכם והקולגות שלכם. 

בשורה התחתונה, כרטיס ביקור הוא ההזדמנות הראשונה שלך להראות ללקוחות פוטנציאליים מי אתה ומה אתה יכול לעשות עבורם. זוהי דרך להציג את עצמך, את החברה שלך ואת השירותים שלך בפורמט תמציתי שהם יכולים להבין בקלות.

האם כרטיסי ביקור עדיין הכרחיים בעידן הווירטואלי? 

כרטיסי ביקור הם עדיין הכרח בעולם העסקים של היום. הם הפכו לכלי חשוב ליצירת קשרים והקמת מותג אישי, למרות ההתקדמות וההתפתחות של עולם הדיגיטל וכרטיסי הביקור הדיגיטליים. בעבר השתמשו בכרטיסי ביקור ליצירת הרושם הראשוני. זו הייתה יותר אינטראקציה חברתית מכל דבר אחר. כיום, זה יותר מדבר על בניית המותג האישי שלך והוצאת השם שלך בשוק.

כרטיסי ביקור הם כלי חשוב לביסוס זהות החברה שלך. ניתן להשתמש בהם כדי ליצור קשר אישי עם לקוחות פוטנציאליים וקיימים, להרחיב מעגלים עסקיים, קשרים בתחום שלכם ועוד. ואין ספק, שכרטיסי ביקור הם לא רק כלי חיוני לעסק שלך, אלא הם גם כלי שיווקי. 

ניווט מהיר בחזרה:
New digital
New digital

כרטיס ביקור דיגיטלי מעולם לא היה קל יותר!
מערכת New digital מאפשרת לבעלי עסקים ליצור כרטיס ביקור מקצועי בקליק! פשוט בחרו מתוך התבניות הקיימות, הכניסו את המידע הרלוונטי על העסק שלכם כולל מספר טלפון, כתובת, אתר אינטרנט, דף פייסבוק ועוד, שתפו את הכרטיס עם לקוחות פוטנציאלים ומתעניינים ושפרו את החשיפה שלכם!

עיצוב כרטיס ביקור על ידי מעצבת גרפית מומחית!

רוצים שהמעצבת המומחית שלנו תעצב לכם כרטיס מותאם אישית, עם עמוד וקישור משלכם? השאירו פרטים ונחזור אליכם >>