כרטיס ביקור עם ברקוד

השאירו פרטים ונחזור אליכם

מחיר לכרטיס 1
250 ש"ח לשנה +מעמ לשנה
כולל האפליקציה המתקדמת שלנו לשליחת כרטיס הביקור בסיום שיחה בלחיצת כפתור ללא תוספת תשלום
מחיר ל5 כרטיסים
150 שח לשנה
כולל האפליקציה המתקדמת שלנו לשליחת כרטיס הביקור בסיום שיחה בלחיצת כפתור ללא תוספת תשלום

כרטיס ביקור עם ברקודאם שמעתם על האופציה של עיצוב כרטיס ביקור עם ברקוד ואתם רוצים לאמץ אותה בכרטיסי הביקור, הדבר הראשון שאתם צריכים להבין הוא, שלא מדובר בברקוד סטנדרטי אלא בקוד QR ויש לכך משמעות רבה מאוד. על רגל אחת, כאשר אתם משלבים אלמנט כמו ברקוד בכרטיס הביקור שלכם, או למעשה בכל פריט אחר, הערך של הברקוד נובע מיכולת של מי שמקבל את הכרטיס לקרוא אותו. ברקוד סטנדרטי נהוג בענף המסחר והוא מופיע על כל מוצר ומוצר, אבל בעולם כרטיסי הביקור, קוד QR הוא הקוד הדומיננטי ואותו גם יודע כל טלפון חכם לקרוא ומשם גם נובע הערך המרכזי. אבל עוד קודם לכן, למה בכלל כרטיס ביקור עם ברקוד והאם זה נכון לכולם? על כך בשורות הבאות.

 

למה זה טוב כרטיס עם ברקוד?

כדי להבין את התועלת של ברקוד על כרטיסי ביקור, אפשר פשוט לבחון את התועלת של הברקוד המוטבע היום על כל מוצר בענף המסחר. בעבר, אם מוכר בחנות היה רוצה לתעד את כל המוצרים שהוא מוכר, היה עליו לכתוב תיאור של המוצר ואת המחיר שלו לצדו ולאחר מכן לבצע חישוב של כלל המוצרים כדי להגיש חשבון סופי ללקוח. היום, כל שהמוכר צריך לעשות הוא להעביר את המוצר תחת קורא ברקודים ומייד מתועדים כל הפרטים על המוצר הנמכר לרבות הסוג שלו, הדגם הספציפי, המחיר שלו, מבצעים שיש לגביו, השעה והיום הספציפיים שבהם הוא נמכר וכן הלאה. באותה צורה, כאשר אתם משלבים ברקוד בכרטיס הביקור שלכם, אתם מאפשרים למקבל הכרטיס להיחשף לכמויות גדולות של מידע גם באמצעות כרטיס ביקור סטנדרטי במידות סטנדרטיות.

כך למשל, במקום להזין את שמכם, תפקידכם, מספרי הטלפון והפקס, כתובת הדוא"ל, כתובת האתר ושמות המשתמש שלכם ברשתות החברתיות למיניהן, אתם פשוט מדפיסים קוד QR שאותו ניתן לסרוק באמצעות כל טלפון חכם וסריקה שלו תוביל את מקבל הכרטיס למעין מיניסייט בו יופיעו כל פרטי ההתקשרות הנדרשים, או פשוט לאתר האינטרנט שלכם, שם יוכל המשתמש למצוא גם את פרטי ההתקשרות שלכם בנוסף לכל המידע שהייתם רוצים לשתף אותו איתו לגבי העסק שלכם. אבל האם זה נכון בכל מקרה ואיך נכון לבנות את זה?

כרטיס ביקור שילוב ברקוד כהשלמהשילוב ברקוד כהשלמה, לא כתחליף

ככלל, כל איש עסקים יודע שכל פעולה עסקית שאנו מבצעים היא פעולה שחייבת לייצר ערך. אם הפעולה לא מייצרת ערך, זה אומר שהיא גימיק חסר ערך ומיותר, ואפילו לא נכון, לבצע אותה. גם במקרה של כרטיס ביקור עם ברקוד, אתם רוצים לבחון האם זה באמת נדרש. כך למשל, הצורך שלכם לספר ללקוח על עצמכם, להאביס אותו בפרטים על העסק ולחבר אותו באופן מיידי לאתר האינטרנט שלכם, יכול להצטייר בעיניו כניסיון מכירתי של מישהו שלא ממש מצליח. זאת לעומת איש עסקים מצליח מאוד, שלא מראה מאמץ בלשכנע אף אחד לעבוד איתו. איש עסקים כזה יעניק כרטיס ביקור עם שם, מספר טלפון וכתובת דוא"ל בלבד ורבים יתייחסו לכך כאל פורמט יוקרתי, אלגנטי ומרשים.

על כן, לפני שאתם הולכים להדפיס לעצמכם כרטיס ביקור עם ברקוד, שאלו את עצמכם איך זה משפיע על התפיסה של מקבל כרטיס הביקור לגביכם. אם למשל אתם מנהלים עסק שקבלת החלטת רכישה ממנו מגלמת צורך בידע רב ובהיכרות מעמיקה  איתכם, זה בהחלט לגיטימי להעמיד לרשות הלקוח את הידע הזה ומאחר ולא ניתן לשלב אותו בתוך כרטיס ביקור קטן, שילוב של ברקוד בתוך הכרטיס יכול בהחלט להשיג את המטרה. מצד שני, הברקוד לא אמור להחליף את כל התוכן הנדרש בכרטיס ביקור. אם כל מה שאתם מספקים ללקוח זה ברקוד, אל תתפלאו אם אף אחד לא יסרוק אותו ואף אחד גם לא יתקשר. מה שאתם רוצים לעשות זה לספק את פרטי ההתקשרות הבסיסיים הנדרשים בכל כרטיס ביקור כך שניתן יהיה ליצור עמכם קשר במהירות ובקלות מבלי לעבור את כל התהליך של סריקת ברקוד וניווט באתר שלכם רק כדי לקבל פרט התקשרות שהיה אמור להופיע מלכתחילה על הכרטיס. אם תרצו, תוכלו להוסיף גם ברקוד קטן שמפנה לאתר ייעודי, שמיועד לספק מידע קונקרטי שלדעתכם חשוב לספק ללקוחות פוטנציאליים שמקבלים את כרטיס הביקור שלכם – לא כתחליף אלא כתוספת, כשהשלמה.

כמו כן, כפי שאמרנו בהתחלה, הברקוד הנדרש הוא לא ברקוד קווים, אלא ברקוד מסוג קוד QR. את הקוד הזה תוכלו להפיק בקלות באתרים חינמיים ומאחר ומדובר בקוד סטנדרטי בעולם כולו, כל אדם בכל מקום בעולם יוכל לסרוק אותו באמצעות הטלפון החכם שלו ולגלוש ישירות לאתר אליו אתם רוצים לקחת אותו בכדי לקבל עליכם פרטים נוספים. כרטיס ביקור עם ברקוד היא בהחלט אופציה מתאימה לכל סוג של כרטיס ביקור, כל עוד אתם לא הופכים את הברקוד למלך הכרטיס, אלא מוסיפים אותו כפרט בעל ערך מוסף בלבד.

כרטיס ביקור עם ברקוד
ניווט מהיר בחזרה:
New digital
New digital

כרטיס ביקור דיגיטלי מעולם לא היה קל יותר!
מערכת New digital מאפשרת לבעלי עסקים ליצור כרטיס ביקור מקצועי בקליק! פשוט בחרו מתוך התבניות הקיימות, הכניסו את המידע הרלוונטי על העסק שלכם כולל מספר טלפון, כתובת, אתר אינטרנט, דף פייסבוק ועוד, שתפו את הכרטיס עם לקוחות פוטנציאלים ומתעניינים ושפרו את החשיפה שלכם!

עיצוב כרטיס ביקור על ידי מעצבת גרפית מומחית!

רוצים שהמעצבת המומחית שלנו תעצב לכם כרטיס מותאם אישית, עם עמוד וקישור משלכם? השאירו פרטים ונחזור אליכם >>