כרטיס ביקור צלם

השאירו פרטים ונחזור אליכם

מחיר לכרטיס 1
250 ש"ח לשנה +מעמ לשנה
כולל האפליקציה המתקדמת שלנו לשליחת כרטיס הביקור בסיום שיחה בלחיצת כפתור ללא תוספת תשלום
מחיר ל5 כרטיסים
150 שח לשנה
כולל האפליקציה המתקדמת שלנו לשליחת כרטיס הביקור בסיום שיחה בלחיצת כפתור ללא תוספת תשלום

כרטיס ביקור צלםתחום הצילום הוא פופולארי וצילום הוא תחום מהנה וישנם אנשים שגילו שהם מוכשרים בצילום והפכו למקצוענים בתחום. היום צלמים רבים, הפכו למעודכנים יותר ולכן, הן משתמשים עם כרטיס ביקור צלם והכוונה היא לכרטיס ביקור דיגיטלי שיש בו המון יתרונות. כרטיס ביקור לצלם, הוא מצרך מאוד מבוקש אבל יש כאלה צלמים, אשר אינם מבינים מה הפוטנציאל הרב הטמון בכרטיס זה. כאשר צלם פוגש לקוח פוטנציאלי ושולח אליו כרטיס דיגיטלי, הוא יכול מיד לשמור את שמו ברשימת אנשי הקשר, להיכנס לרשתות החברתיות של הצלם. ניתן יהיה להוריד את הכרטיס על מסך הבית או על הטלפון החכם. באופן זה, כרטיס ביקור של הצלם יופיע על מסך הבית של הלקוח, ממש כמו כל שאר האפליקציות.

 

אפילו לאחר פרקי זמן ארוכים, ניתן יהיה לשמור את הפרטים של הצלם, כשאר יש איזה שהוא אירוע בדרך ולקוחות זקוקים לשירותיו של הצלם. ניתן למקסם את הלקוחות באמצעות כרטיס ביקור שהוא דיגיטלי. הלקוחות מקבלים את כל המידע הדרוש להם, באמצעות כרטיס ביקור צלם. כאשר ללקוח יש את כל המידע, קל יהיה לו לבחור את הצלם, לאחר שיש לו את כעל המידע הדרוש לגביו. ניתן למצוא את הצלם בקלות גם בגוגל וגם ברשתות החברתיות. למשל, כשאר לקוחות מחפשים צלם ברשת, הם גם בודקים מה התמחות הצילום שלכם, באילו נושאים וכדומה.

כל המידע התמציתי של צלם בכרטיס אחד

בגלל שאתם כצלמים משווקים תמונות ושירותי צילום בתחומים השונים, מיותר להעמיס מידע רב ללקוחות.  זהו מן סוג של מיני אתר לצלמים. יש לשים לב כי, כרטיס ביקור , יהיה מתומצת וענייני, כך שניתן יהיה למצוא מידע כגון: מי הצלם, באיזה תחום הוא מתמחה, כמה תמונות צילמתם, קישורים שיובילו לרשתות החברתיות ודרכים קלות ומהירות שניתן באמצעותן ליצור קשר .כל צלם, חייב להיות מעודכן ולהשתמש  בשירותים יעילים, מודרניים וחדשניים ולכן, כרטיס ביקור לצלם שהוא כרטיס דיגיטלי, ניתן יהיה להשתמש בו, גם להעברת הודעות SMS בוואטספ אפ ואפילו באמצעות המייל. כרטיס ביקור , מאפשר לרכז את כל המידע שלכם במקום אחד וכן להמיר לקוחות פוטנציאלים לעסקאות.

 

ניתן יהיה לשלוח כרטיס ביקור שהוא דיגיטלי, באמצעות קישור ולמצוא אתכם בקלות, כאשר כל הפרטים החשובים נמצאים בכרטיס זה. כרטיס ביקור , מכיל כפתורים מהירים ליצירת קשר בקליק עם הצלם. כפתורים אלה, מאפשרים לצלם להגדיל את כמות העוקבים ברשתות החברתיות וניתן יהיה לשלוח ללקוחות תוכן פרסומי. ניתן יהיה להתרשם מהייחודיות של הצלם באמצעות כרטיס דיגיטלי איכותי שיכל את כל מה שהלקוחות מחפשים ומידע יעיל שיסייע להם בבחירה הנכונה. ישנם תוספים שכל צלם, יוכל להוסיף לכרטיס הדיגיטלי שלו כגון המרת לקוחות  מושלמים. ניתן למקסם את כמות הפניות והלידים של כרטיס ביקור שהוא למעשה כרטיס חכם. הכרטיס נמצא אצל הלקוחות במסך הבית של הטלפון החכם ומוכן תמיד, כאשר הלקוחות יזדקקו לשירותי צילום.

 

לרכוש כרטיס צלם דיגיטליכל צלם יוכל לרכוש כרטיס צלם דיגיטלי

היתרון הרב של כרטיס ביקור דיגיטלי, הוא שמחירו נמוך יחסית, עובדה אשר מאפשרת לכל צלם מקצועי לרכוש כרטיס ביקור דיגיטלי ועלות ההשקעה, תוחזר מהר יחסית. כאשר הלקוח הראשון שיגיע באמצעות כרטיס ביקור , יגיעו לקוחות רבים אחרים. מדובר על כלי שיווקי יעיל מעין כמוהו, אשר באמצעותו, ניתן יהיה להגיע לנתח לקוחות רב יותר. השמירה על קשר עם לקוחות נעשה באופן קל ופשוט יותר. עוד יתרון בולט בהשוואה של כרטיס ביקור העשוי מנייר, הוא שלא ניתן להשליך כרטיס זה לפח, או לאבד אותו. לקוחות תמיד ימצאו את הכרטיס של הצלם ברשת א בטלפון הנייד. המידע שישנו בכרטיס ביקור מנייר שכבר חלף מהעולם וקשה לראות רבה כאלה היום, הוא שהמידע שקיים על הכרטיס, אינו מתומצת והוא מאוד דל, בניגוד לכרטיס חכם של צלם.

 

 יש לציין, כי כרטיס ביקור צלם, כאשר הכוונה היא לכרטיס חכם, יופיע תוך כמה ימים בגוגל. כאשר לקוח מחפש צלם ההליך יהיה פשוט. הוא יחפש מידע, יקבל אותו באופן המהיר והנוח ביותר. כרטיס זה לצלם, מייצר יותר עסקאות וכן, לקוח שלא ימצא את הצלם שהוא מחפש יאבד סבלנות וימשיך הלאה ולכן, חשוב כי צלמים שמעוניינים למצוא יותר לקוחות, פשוט ירכשו כרטיס ביקור צלם שהוא חכם ויגדיל את העניין בצלם באמצעות המידע שכרטיס זה מעניק.

הנראות והרושם הראשוני  שכרטיס ביקור יעביר ללקוח, יקבעו את המשך העניין בצלם. אנו חיים בעולם שהנראות והטכנולוגיה חוברים יחד ולכן, זה מה שיגרום ללקוחות להראות כי הצלם הוא משקיען והעסק שלו איכותי. מיותר לציין, כי כרטיס ביקור שהוא כרטיס דיגיטלי, חוסך את עלויות הדפסת כרטיסי נייר. הכרטיס תמיד יהיה זמין ומעודכן ויכיל את התוכן הרלוונטי על הצלם, עבודותיו, הוותק ותיק העבודות. ההשקעה בכרטיס זה, כרוכה בתשלום שנתי ובעלויות של תחזוקה. ההחזר של השקעה זו, הוא די מהיר.

כרטיס ביקור צלם
ניווט מהיר בחזרה:
New digital
New digital

כרטיס ביקור דיגיטלי מעולם לא היה קל יותר!
מערכת New digital מאפשרת לבעלי עסקים ליצור כרטיס ביקור מקצועי בקליק! פשוט בחרו מתוך התבניות הקיימות, הכניסו את המידע הרלוונטי על העסק שלכם כולל מספר טלפון, כתובת, אתר אינטרנט, דף פייסבוק ועוד, שתפו את הכרטיס עם לקוחות פוטנציאלים ומתעניינים ושפרו את החשיפה שלכם!

עיצוב כרטיס ביקור על ידי מעצבת גרפית מומחית!

רוצים שהמעצבת המומחית שלנו תעצב לכם כרטיס מותאם אישית, עם עמוד וקישור משלכם? השאירו פרטים ונחזור אליכם >>