איך כדאי לעצב כרטיס ביקור שיפוצים

השאירו פרטים ונחזור אליכם

מחיר לכרטיס 1
250 ש"ח לשנה +מעמ לשנה
כולל האפליקציה המתקדמת שלנו לשליחת כרטיס הביקור בסיום שיחה בלחיצת כפתור ללא תוספת תשלום
מחיר ל5 כרטיסים
150 שח לשנה
כולל האפליקציה המתקדמת שלנו לשליחת כרטיס הביקור בסיום שיחה בלחיצת כפתור ללא תוספת תשלום

כרטיס ביקור שיפוציםעד לפני כמה שנים אי אפשר היה לראות סוגים שונים של כרטיסי ביקור. לכל העסקים היו אותם הכרטיסים בהבדל אחד, כמובן, של הכיתוב על גבי הכרטיס. באופן טבעי המהות של כרטיסי הביקור היא הפרטים של העסק, המקרים שבהם אפשר וכדאי ליצור איתו קשר וכמובן כל הדרכים שאפשר ליצור את הקשר – טלפון, כתובת מייל וכמובן כתובת פיזית של חנות או סניף. כיום המצב שונה ומומלץ שיהיה הבדל בין כרטיסי ביקור של עסקים שונים, כמו למשל כרטיס ביקור שיפוצים.

 

איך כרטיס ביקור שיפוצים שונה מכרטיס ביקור אחר?

כל התורה שקשורה בעיצוב כרטיסי ביקור קשורה למהות של העסק ולשירותים או המוצרים שהוא מציע ללקוחות שלו. כאשר מדובר בעסק שצריך כרטיס ביקור שיפוצים – הרי שמומלץ שכרטיס הביקור עצמו יראה כלפי חוץ בצורה מאד ברורה ובולטת לעין שמדובר בעסק של שיפוצים. בעבר זה לא היה נפוץ או מקובל ואילו כיום ברור מעל לכל ספק שצריך לעצב כרטיס ביקור שמייצג את העסק ואת השירותים או המוצרים בצורה ברורה ולכן הוא יהיה שונה מכרטיסי ביקור של עסקים אחרים.

איך יודעים שמסתכלים על כרטיס ביקור שיפוצים?

כאמור, כרטיס הביקור אמור להיות בולט מעל כרטיסי ביקור אחרים. איך דואגים שזה יקרה? על ידי יצירת כרטיס ביקור מעוצב, יצירתי ומקורי, כזה שברגע שמסתכלים עליו יהיה ברור שהוא קשור לעסק מתחום השיפוצים, העבודות והבנייה. זה העיקרון החשוב ביותר שקשור לעיצוב של כרטיסי ביקור – לדעת מיד במבט חטוף באיזה תחום או עולם תוכן מדובר ולכן עולם השיפוצים הוא כזה שלא קשה להביא אותו לידי ביטוי חזותי. כך צריך להיראות כרטיס ביקור שיפוצים.

 

מה התפקיד של כרטיס ביקור?

כרטיס הביקור, ללא קשר לתחום העיסוק של בעל העסק, הוא שגריר מרחוק. כאשר הוא נמצא בתוך הארנק של מי שבעבר התעניין בשירות או המוצר המדובר – בכל רגע אותו אדם יכול לשלוף אותו כי הוא זוכר את מה שהעסק מציע. כאשר יהיה מדובר בכרטיס מעוצב כמו כרטיס ביקור שיפוצים – יהיה הרבה יותר קל לזכור שיש אותו בארנק ומיד להיזכר בו ולשלוף אותו כדי ליצור קשר עם בעל העסק. לשם כך חשוב לשים לב לעיצוב של הכרטיס ולקשר שלו לעולם התוכן המקצועי.

 

איך מעצבים נכון את כרטיס הביקור?

מי שצריך לעצב כרטיסי ביקור הוא מי שיש לו ידע וניסיון רחבים בתחום העיצוב שמתאים למדיה הדיגיטלית והעסקית. צריך לבחור את הצורה הנכונה והמתאימה ביותר לכל עסק ועסק, לעצב את חלקות שטח הכרטיס לאלמנטים של כיתוב ושל איור או עיטור וכמובן לבחור את הצורות או התמונות מעולם התוכן. כאשר מעצבים כרטיס ביקור שיפוצים אפשר לבחור אלמנטים כמו ציור של לבנים או בניינים, כלי עבודה מעולם הבנייה ואפילו איור הומוריסטי של מי שעוסק בבנייה.

 

איך יודעים שכרטיס הביקור מעוצב נכון?

כאשר מוצאים את איש המקצוע הנכון והמתאים ביותר לצורך עיצוב כרטיס הביקור אפשר להיות שקטים ובטוחים שהוא יעשה עבודה נכונה ואט אט יבנה את הכרטיס בדיוק כפי שהכי מתאים לעסק ולבעליו. איך יודעים שהכרטיס עוצב נכון? לפי זה שהרבה אנשים ייפנו לשאול שאלות, להתעניין בנוגע לשירותי השיפוצים שמוצעים וכמובן יזמינו עבודות או יקבעו פגישות על מנת להתקדם. כך בעל העסק יידע שכרטיס הביקור עושה את העבודה שלו וחושף את העסק ללקוחות חדשים.

 

כמה עולה להפיק כרטיס ביקור?

חשוב להבין שכאשר מקבלים החלטה על הפקת כרטיסי ביקור העלות נחלקת לשניים – האחד הוא התהליך של העיצוב עם איש מקצוע צמוד, זה חייב להיות מעצב או מעצבת בעלי ניסיון רב ככל האפשר בעיצוב כרטיסי ביקור למגוון רחב של עסקים וכמובן כאלה מעולם השיפוצים והבנייה והחלק השני הוא הדפסת הכרטיסים לאחר העיצוב. מדובר גם בשתי עלויות שונות ונפרדות. בעוד ההדפסה עולה כמה מאות שקלים, תהליך העיצוב יכול גם לארוך הרבה זמן וגם לעלות אפילו סביב 1000 ₪.

תהליך העיצוב עד שכרטיס הביקור מוכן

בעל העסק חייב להיות שותף מלא לתהליך של עיצוב כרטיס ביקור דיגיטלי לשיפוצים, שכן הכרטיס אמור לשדר את המסרים העסקיים והשיווקיים שלו ולעזור ללקוחות לקבל את ההחלטה ליצור איתו קשר. מכאן שתהליך העיצוב חייב לכלול עוד סקיצה ועוד ניסיון ועוד סיבוב של אישור עד שכל הדיוקים יהיו במקום ובעל העסק עם המעצב ביחד יחליטו שזהו, כעת הכרטיס מוכן ועונה על כל הדרישות החשובות.

 

לתת כרטיסי ביקור שיודעים שהם עובדים!

אין ספק שברגע שכרטיס הביקור מוכן ובעל העסק שלם עם המראה והעיצוב שלו – אפשר להיות בטוחים שהוא יעשה את העבודה וייצג נאמנה את העסק כאשר הוא נמצא בארנק או בכיס של אדם אחר, שביום מין הימים עשוי להזדקק לשירותים של העסק. בכל פעם שבעל העסק ייתן למישהו את כרטיס הביקור הוא יידע שאי אפשר להתעלם מהכרטיס ושהעיצוב שלו יביא לקוחות.

כרטיס ביקור שיפוצים
ניווט מהיר בחזרה:
New digital
New digital

כרטיס ביקור דיגיטלי מעולם לא היה קל יותר!
מערכת New digital מאפשרת לבעלי עסקים ליצור כרטיס ביקור מקצועי בקליק! פשוט בחרו מתוך התבניות הקיימות, הכניסו את המידע הרלוונטי על העסק שלכם כולל מספר טלפון, כתובת, אתר אינטרנט, דף פייסבוק ועוד, שתפו את הכרטיס עם לקוחות פוטנציאלים ומתעניינים ושפרו את החשיפה שלכם!

עיצוב כרטיס ביקור על ידי מעצבת גרפית מומחית!

רוצים שהמעצבת המומחית שלנו תעצב לכם כרטיס מותאם אישית, עם עמוד וקישור משלכם? השאירו פרטים ונחזור אליכם >>