כרטיס ביקור שקוף

השאירו פרטים ונחזור אליכם

מחיר לכרטיס 1
250 ש"ח לשנה +מעמ לשנה
כולל האפליקציה המתקדמת שלנו לשליחת כרטיס הביקור בסיום שיחה בלחיצת כפתור ללא תוספת תשלום
מחיר ל5 כרטיסים
150 שח לשנה
כולל האפליקציה המתקדמת שלנו לשליחת כרטיס הביקור בסיום שיחה בלחיצת כפתור ללא תוספת תשלום

כרטיס ביקור שקוףכרטיס ביקור שקוף

אולי נתקלתם בו לאחרונה ואולי הוא אפילו שבה את ליבכם – כרטיס ביקור שקוף, שללא ספק נראה מיוחד, אבל האם הוא באמת מתאים לכם? האם הגימיק מצדיק את עצמו? האם ישנם בעלי מקצועות מסוימים שיכולים להפיק ערך אמיתי מבחירה בפורמט הזה של כרטיסי ביקור בעוד אנשי מקצוע אחרים עלולים דווקא להיפגע ממנו? באילו מקרים אנחנו רוצים לשלב גימיק בכרטיסי הביקור שלנו ובאילו מקרים אנחנו רוצים להימנע מכך? על כך תוכלו לקרוא ממש כאן בשורות הבאות.

 

כרטיס ביקור שקוף – מה הוא אומר?

אי אפשר להתעלם מהגימיק שעומד מאחורי כרטיס ביקור שקוף. מצד שני, אנשי עסקים ובכלל זה בעלי מקצוע המנהלים עסק, צריכים לסגל לעצמם חשיבה מבוססת ערך, או במילים אחרות, האם לעצם היותו של הכרטיס שקוף, יש ערך מוסף להשגת המטרה שלו, קרי השגת לקוחות חדשים ויצירת חשיפה חיובית רחבה של העסק בקרב קהל היעד. ובכן, התשובה לשאלה זו יכולה להיות כן אחד גדול ובאותה מידה גם לא אחד ענק. בעיצוב ובנייה של כרטיס ביקור, אחד האלמנטים החשובים ביותר שאותו יש לבחון הוא האופן בו הכרטיס מעביר את ערכי היסוד והמסרים השיווקיים המתאימים לעסק הרשום על גביהם. לשם הדגמה, רואה חשבון או עורך דין הוא בעל מקצוע שלקוחותיו מצפים למצוא אצלו ערכים של שמרנות, אמינות, איתנות, סדר וארגון ובעיקר רצינות "בלי משחקים". במקרה כזה, כרטיס ביקור שקוף יכול לשדר בדיוק את המסר ההפוך ולכן ללא ספק, ההמלצה לאנשי מקצוע בקטגוריה הזאת תהיה לצעוד בנתיב המסורתי של כרטיסי ביקור אטומים בעיצוב אלגנטי ואפילו יוקרתי.

לעומת זאת, כרטיס ביקור של גרפיקאי, דירקטור במשרד פרסום או אפילו עסק בענף המתנות והצעצועים, יכול בהחלט לכלול בתוכו גימיק שמשדר ערכים כמו חדשנות, יצירתיות, חשיבה מחוץ לקופסא, עדכניות, טרנדיות, רוח הזמן וכן הלאה. במקרים אלה, שקיפותו של כרטיס הביקור בהחלט מוסיפה לו ערך ויכולה גם להגדיל את הסתברות ההצלחה של קמפיין כרטיסי ביקור עבור העסק.

 

חסרונות בכרטיס שקוףיש גם חסרונות, אבל כשקיים יתרון, הוא חשוב יותר

כרטיס ביקור שקוף, בין אם הוא מתאים לעסק ובין אם לאו, כולל בתוכו גם מספר חסרונות שאי אפשר להתעלם מהם. כך למשל, הכרטיס הוא בעל נראות נמוכה יותר בתוך הארנק או בתוך אלבום כרטיסי הביקור. כרטיס ביקור שקוף הוא גם כרטיס ביקור המודפס על גבי יריעת פלסטיק חצי קשיחה ואם לא תקפידו לקצץ את הפינות, הכרטיס יכול בקלות לפצוע את מקבל הכרטיס וזה הדבר האחרון שאתם רוצים שיקרה. אחרי שאמרנו את זה, אם כפי שהסברנו קודם לכן, אתם רואים בשקיפות הכרטיס ערך מוסף שתורם לתדמית של העסק ועולה בקנה אחד עם ערכי היסוד המצופים ממנו, אין ספק שערך זה גובר על כל חיסרון שיכול להיות לכרטיס שקוף, בעיקר לאור העובדה שלרוב ניתן בהחלט להתמודד עם החסרונות הללו בצורה יפה ויעילה.

 

ומה לגבי המחיר?

ככלל, הדפסה על פלסטיק היא יקרה יותר מאשר הדפסה על גבי נייר. כמה יותר יקר? זה תלוי בעיקר בסוג הפלסטיק שאתם בוחרים. כך למשל, תוכלו להדפיס כרטיסי ביקור שקופים הדומים במבנה שלהם ובתצורה שלהם לכרטיסי אשראי. במקרה כזה מדובר בפלסטיק עבה יחסית שההדפסה עליו עשויה לדרוש טכניקות של דפוס משי או דפוס דיגיטלי מתקדם. בכרטיס מסוג כזה פער המחיר כולל בתוכו גם תוספת עלות בגין עלות הפלסטיק העבה עצמו וגם תוספת עלות בגין טכניקת הדפוס. לעומת זאת, ישנה גם אפשרות להדפיס כרטיס ביקור שקוף על גבי יריעת פלסטיק דקה למדי וחצי קשיחה, שבעיצוב נכון ובמידות הנכונות יכולה בהחלט לספק את התחושה של כרטיס ביקור איכותי. במקרה כזה, פער המחיר צפוי להיות קטן יותר ואולי אפילו זניח.

זכרו, מה שחשוב הוא הערך

אחרי שאמרנו את כל זה, גם כשמזמינים כרטיס ביקור שקוף מחיר הוא לחלוטין לא שיקול. ברמה החשבונאית, ההוצאה על עיצוב, בנייה והדפסה של כרטיסי ביקור היא אולי הוצאה עסקית, אבל ברמה העסקית מדובר במהלך השקעה במותג ובעסק. בהתאם לכך, כמו כל השקעה, גם השקעה בעסק באמצעות כרטיסי ביקור נמדדת לא על פי העלות שלה אלא על פי התשואה שלה, קרי הערך שהיא מספקת. אם הגעתם למסקנה שהאופציה של כרטיס ביקור שקוף תומכת יותר בערכי היסוד של העסק שלכם, השקיעו את הסכומים הנדרשים וסביר להניח שתוכלו גם ליהנות מהחזר אטרקטיבי. לעומת זאת, אם אתם לא לגמרי בטוחים, ייתכן שזה לא בדיוק הפורמט שמתאים לעסק שלכם ואל לכם להתפתות רק בגלל שראיתם את זה אצל חבר או קרוב משפחה או אולי אפילו במסגרת פרסומת מגזין. גם בגיבוש הטקסט שיופיע כל גבי הכרטיס, גם בגיבוש העיצוב הגרפי של הכרטיס וגם בהחלטה על סוג הנייר, או במקרה הזה הפלסטיק, שעליו יודפס הכרטיס, השיקול החשוב ביותר שעליכם לשקול הוא שיקול תוספת הערך ועמידת הכרטיס בערכי היסוד של העסק.

כרטיס ביקור שקוף
ניווט מהיר בחזרה:
New digital
New digital

כרטיס ביקור דיגיטלי מעולם לא היה קל יותר!
מערכת New digital מאפשרת לבעלי עסקים ליצור כרטיס ביקור מקצועי בקליק! פשוט בחרו מתוך התבניות הקיימות, הכניסו את המידע הרלוונטי על העסק שלכם כולל מספר טלפון, כתובת, אתר אינטרנט, דף פייסבוק ועוד, שתפו את הכרטיס עם לקוחות פוטנציאלים ומתעניינים ושפרו את החשיפה שלכם!

עיצוב כרטיס ביקור על ידי מעצבת גרפית מומחית!

רוצים שהמעצבת המומחית שלנו תעצב לכם כרטיס מותאם אישית, עם עמוד וקישור משלכם? השאירו פרטים ונחזור אליכם >>