כרטיס ביקור nfc

השאירו פרטים ונחזור אליכם

מחיר לכרטיס 1
250 ש"ח לשנה +מעמ לשנה
כולל האפליקציה המתקדמת שלנו לשליחת כרטיס הביקור בסיום שיחה בלחיצת כפתור ללא תוספת תשלום
מחיר ל5 כרטיסים
150 שח לשנה
כולל האפליקציה המתקדמת שלנו לשליחת כרטיס הביקור בסיום שיחה בלחיצת כפתור ללא תוספת תשלום

כרטיס ביקור nfcאם עד עכשיו, הסתפקתם בכרטיס ביקור מנייר עם לוגו נחמד, היום הדברים השתנו ולכן, בעלי עסקים אשר כבר התקדמו יחד עם הטכנולוגיה והתחרות, משתמשים כבר עם כרטיס ביקור  nfc. מכרטיס הסטנדרטי שעשוי מנייר, רוב בעלי העסקים עברו לכרטיס ביקור חכם, כאשר היום הם השתדרגו עם כרטיס ביקור  nfc.הכרטיס כולל בתוכו מן סוג של אתר אינטרנטי קטן, אשר מקדם את בעלי העסקים ומפרסם אותם גם בגוגל, ברשתות החברתיות פייסבוק ואינסטגרם, ניתן להתקשר בקלות עם בעל העסק באמצעות כפתורי ניווט עם אייקונים של וואטס אפ, SMS או טלפון, אשר מיד מתקשר אל בעל העסק, ברגע שלחצתם על האייקון. גם מייל ניתן לשלוח לבית העסק וישנן מגוון אפשרויות שקהל היעד ייחשף לבית העסק.

למי מתאים כרטיס ביקור  nfc

יש לציין, כי כרטיס ביקור  nfc, מתאים לאנשים שמנהלים גישות עם לקוחות, סוכני שטח, מתווכים, עורכי דין וכל מי שנמצא הרבה בפגישות.  בעל מקצוע חופשי או בעל עסק שנמצא בפגישה עם לקוח, יצמיד את כרטיס ביקור  nfc לטלפון החכם של הלקוח והקישור של בית העסק עם כל הפרטים והמידע, יופיע לו בטלפון הנייד. כרגע שהבנתם מה תפקידו של כרטיס ביקור  nfc, תוכלו להתקדם בטכנולוגיה החדשה, אשר תיצור רושם ראשוני חיובי לגבי בית העסק שלכם. ניתן באמצעו כרטיס ביקור חכם זה, ניתן יהיה למצוא גם את מיקום בית העסק באמצעות ווייז. למעשה, המטרה הראשונה של  כרטיס ביקורNFC  היא לשמור על קשר עם הלקוחות. בגל אפשרויות רבות של יצירת קשר באמצעות כריס חכם זה, תוכלו תמיד להיות בדף הבית או ברשימת אנשי הקשר של לקוחות וותיקים וחדשים כאחד.

 יש לדאוג, כי כאשר אתם מזמינים מחברת דיגיטל למיתוג עסקי וקידום בית העסק כרטיס ביקור שימו לב, כי יהיה בו סרטון ווידיאו שמראה את מהות העסק שלכם, תמונות חדות וברורות ותוכן ממוקד. כרטיס זה למעשה, מעביר בצורה הטובה ביותר, את המסרים שלכם ללקוחות. כרטיס ביקור nfc, מעניק את המענה הנכון ביותר ללקוחות שלכם, לאחר שהתעמקו בו באמצעות הרשת  מה שיעניק את הבחירה הבטוחה והטובה ביותר שהיא כמובן לבחור בבית העסק שלכם. חברות דיגיטל אשר מתמחות בבניית כרטיסי ביקור דיגיטליים, תשמור על שפה עיצובית מדויקת, כך שהנראות שלכם תהיה מקצועית. אין חשש שהלקוחות יאבדו את הכרטיס שנתתם להם, כאשר הכרטיס הוא דיגיטלי ולא עשוי מנייר, כזה שתמיד מאבדים, זורקים או שוכחים.

שנה חדשה כרטיס ביקור NFC חדש!

שנת 2022, הגיע אלינו בימים אלה, כך שאתם חייבים נוכחות מרשימה בדיגיטל, באמצעות כרטיס ביקור NFC. אפילו אם פרסמתם את עצמכם בכל הרשתות החברתיות הנחשבות ובעמודים העסקיים, אמנם עמודים עסקיים זה נהדר לפרסום ושיווק, אבל לא רק. אם תוסיפו גם את כרטיס ביקור NFC, השיווק שלכם יהיה יעיל יותר. למעשה כרטיס ביקור דיגיטלי זה, יקנה לכם חשיפה גדולה ולא במחיר של בניית ותחזוקת האתר שלכם.

לתכנת את כרטיס הביקורניתן לתכנת את כרטיס הביקור הדיגיטלי מסוג nfc

חברה אשר תבנה עבורכם כרטיס ביקור, תדאג לתכנת לכם אותו לפי צרכי העסק. זהו תג או מדבקה, אשר תהיה מוצמדת תמיד לכרטיס הביקור הדיגיטלי. הלקוחות, פשוט ישיגו אתכם בקליק, כאשר ישנם כפתורים שנוחים לשימוש וניתן להשיג אתכם באמצעותם. למעשה כרטיס ביקור, הם כמו כל כרטיס ביקור דיגיטלי, אבל יש בהם שבב מוטבע, מה שיפתח באופן אוטומטי את הכרטיס של בית העסק בטלפון הנייד של הלקוחות. אפשר לשתף את הכרטיס באמצעות סריקה, כאשר מצמידים אותו לטלפון החכם, יופיע מיד הקישור של בית העסק. כרטיסי ביקור עם NFC, מהווים דרך נפלאה. השמירה עם אנשי הקשר שהם הלקוחות, מתאפשרת בקלות והניהול של אנשי הקשר הוא בהרבה יותר קל. אפשר לשתף אותם גם בשאר הפלטפורמות כגון: לינקאדין, פינטרסט, טוויטר ושאר הרשתות החברתיות.

תם עידן כרטיסי הביקור מנייר ועל מנת שתעמדו בטכנולוגיות החדשות, עליכם להזמין כרטיס ביקור, כך שלא תישארו אי שם מאחור, כאשר שאר בעלי העסקים רק מתקדמים הלאה, הן מבחינת כוח הפרסום, הניהול והגדלת הרווחים באמצעות לקוחות חדשים.  הרושם הראשוני של בעלי עסקים, אשר עושים שימוש עם כרטיס ביקור NFC, הוא רב יותר, כאשר רואים בהם כמשקיענים שאינם פוסחים על טכנולוגיה מתקדמת, גם כאשר מדובר על פרסום העסק או הצגתו לקהל הלקוחות. כמו כן, ניתן לכתוב יותר על העסק בתכנים שנמצאים בכרטיס, בניגוד לכרטיסי ביקור סטנדרטיים מנייר שהיו נהוגים עד לפני כמה שנים. ניתן לשתף את כרטיס ביקור NFב באופן אישי או מקוון. בעלי עסקים רבים, מעידים כי שימוש בטכנולוגיה מסייע להם רבות לקידום העסק ולמקסום הרווחים.  מי שמעוניין ליצור רושם מתמשך על הלקוחות, מומלץ כי יהיה מעודכן בכל הקשור לטכנולוגיית השיווק בעידן הדיגיטלי, היות ועולם זה, הוא מאוד דינאמי ומי שיישאר עם האצבע על הדופק ויישאר מעודכן, הוא רק ירוויח.

את התהליך של הכנת כרטיס ביקור אתם רוצים לעבור ממקום של מחשבה מעמיקה והתמקדות בערך השיווקי ובמטרה שהוא אמור למלא
ניווט מהיר בחזרה:
New digital
New digital

כרטיס ביקור דיגיטלי מעולם לא היה קל יותר!
מערכת New digital מאפשרת לבעלי עסקים ליצור כרטיס ביקור מקצועי בקליק! פשוט בחרו מתוך התבניות הקיימות, הכניסו את המידע הרלוונטי על העסק שלכם כולל מספר טלפון, כתובת, אתר אינטרנט, דף פייסבוק ועוד, שתפו את הכרטיס עם לקוחות פוטנציאלים ומתעניינים ושפרו את החשיפה שלכם!

עיצוב כרטיס ביקור על ידי מעצבת גרפית מומחית!

רוצים שהמעצבת המומחית שלנו תעצב לכם כרטיס מותאם אישית, עם עמוד וקישור משלכם? השאירו פרטים ונחזור אליכם >>