מערכות גיבוי בענן – הפתרון הטוב ביותר במלחמה נגד כופר

השאירו פרטים ונחזור אליכם

מחיר לכרטיס 1
250 ש"ח לשנה +מעמ לשנה
כולל האפליקציה המתקדמת שלנו לשליחת כרטיס הביקור בסיום שיחה בלחיצת כפתור ללא תוספת תשלום
מחיר ל5 כרטיסים
150 שח לשנה
כולל האפליקציה המתקדמת שלנו לשליחת כרטיס הביקור בסיום שיחה בלחיצת כפתור ללא תוספת תשלום

וירוס כופר הינו וירוס פשוט אך מחוכם וחמקמק למדי. וירוס כופר עושה שימוש במעט משאבים ועל מנת לפגוע ולגרום נזק הוא מצליח להתחמק תחת הרדאר של תוכנות האנטי וירוס המתקדמות ביותר. הפגיעה והנזקים שגורמת מתקפת כופר באמצעות וירוס עלולים להיות חמורים ולהוביל  לתסכול רב ועוגמת נפש. הווירוס הופך את כל הקבצים שאיתם הוא בא במגע לבלתי קריאים ומעביר הודעה שעל מנת לקרוא ולעשות שימוש בקבצים השונים נדרש להעביר תשלום של כופר בסכום כספי משתנה. את התשלום יש לבצע, בדרך כלל, באמצעות ביטקוין שהינו מטבע וירטואלי שקשה לאתר את בעליו ומשום כך התשובה לשאלה הנפוצה מדוע לא מצליחים לתפוס את העומדים מאחורי המתקפה הינה שמדובר במשימה כמעט בלתי אפשרית.

 

מהו וירוס כופר?

וירוס כופר, באופן מפתיע, הינו פשוט למדי אך לא ניתן לזיהוי ונטרול באמצעות תוכנת אנטי וירוס. משום כך, הפתרון היעיל להתמודדות נכונה עם מתקפה באמצעות וירוס כופר הינו ליצור מראש ומבעוד מועד, גיבוי זמין, אמין ויעיל כך שהווירוס לא יוכל לעקוף, לפגוע או למחוק אותו.  התחכום של וירוס כופר חושף ומעמיד את כולנו בפני סכנת פריצה, איום, סחיטה ופגיעה וכאשר מדובר בנתונים וקבצים רגישים וחשובים של עסקים, חברות, ארגונים ועבודה, הרי שזה יכול להיות אסון של ממש. התשובה הממשית היחידה לווירוס כופר הינה גיבוי מקצועי באמצעות מערכות גיבוי בענן.

 

כיצד להתמודד עם מתקפת וירוס כופר?

ישנם מספר יתרונות לגיבוי קבצים ונתונים מקדים באמצעות מערכות גיבוי בענן:

  • אם שיניתם מסמך וכעת אתם זקוקים לגרסה הישנה.
  • אם מחקתם קובץ מסוים והתחרטתם על כך.
  • במקרה שבו המחשב שלכם אבד או התקלקל ויש צורך לשחזר את כל המידע, שהיה מאוחסן ושמור בו.
  • במקרים בהם יש לכם גיבוי מקומי אך קיים חשש להשחתה או לקלקול של החומרה.
  • במצבים שעובד מתוסכל וממורמר מחק חומרים מהמחשב שלו ביום האחרון לעבודתו.
  • ועוד…

​תרחיש של מתקפה על המחשב האישי או על מחשבי החברה שלכם מתבטא בכך שהמחשב יעבוד לאט יותר או שלא ניתן יהיה לגשת כלל לקובצי מדיה ומסמכים שבעבר היו זמינים. בנוסף, ייתכן שתתקבל הודעת שגיאה מ-Windows שאומרת שקובץ כלשהו הינו מסוג לא ידוע או שמערכת ההפעלה אינה יכולה לפתוח את הקובץ הזה. תרחיש ואפשרות נוספים הינם שתינעלו לחלוטין ולא תהיה לכם גישה כלל למערכת הממוחשבת שלכם.

 

היתרונות והחשיבות של מערכות גיבוי בענן

מערכות גיבוי בענן מספקות מגוון שירותים חיוניים ומועילים לימי שגרה ובמיוחד למצבי חירום דוגמת מתקפת כופר. המערכת המתקדמת של גיבוי בענן מאפשרת לאחסן, להגן וליצור גיבוי למידע, נתונים וקבצים חשובים ורגישים ובמקרה של מתקפת כופר, הקבצים החשובים שלכם יהיו מוגנים ולא תיאלצו להיכנע לתוקף שמנסה לסחוט מכם כסף, לגנוב מידע רגיש או לפגוע בפעילות העסקית שלכם. גיבוי בענן כולל אחסון קבצים בשרת וירטואלי מרוחק שנמצא תחת בקרה, פיקוח ותחזוקה מקצועיים כ של אנשי מקצוע מומחים כל העת. כך תוכלו להיות רגועים ובטוחים כי אתם מוגנים לכל מקרה חירום.

 

 

ניווט מהיר בחזרה:
New digital
New digital

כרטיס ביקור דיגיטלי מעולם לא היה קל יותר!
מערכת New digital מאפשרת לבעלי עסקים ליצור כרטיס ביקור מקצועי בקליק! פשוט בחרו מתוך התבניות הקיימות, הכניסו את המידע הרלוונטי על העסק שלכם כולל מספר טלפון, כתובת, אתר אינטרנט, דף פייסבוק ועוד, שתפו את הכרטיס עם לקוחות פוטנציאלים ומתעניינים ושפרו את החשיפה שלכם!

עיצוב כרטיס ביקור על ידי מעצבת גרפית מומחית!

רוצים שהמעצבת המומחית שלנו תעצב לכם כרטיס מותאם אישית, עם עמוד וקישור משלכם? השאירו פרטים ונחזור אליכם >>