עסקים במציאות העכשווית

השאירו פרטים ונחזור אליכם

מחיר לכרטיס 1
250 ש"ח לשנה +מעמ לשנה
כולל האפליקציה המתקדמת שלנו לשליחת כרטיס הביקור בסיום שיחה בלחיצת כפתור ללא תוספת תשלום
מחיר ל5 כרטיסים
150 שח לשנה
כולל האפליקציה המתקדמת שלנו לשליחת כרטיס הביקור בסיום שיחה בלחיצת כפתור ללא תוספת תשלום

עסקים 

שיטת ניהול עסקים השתנתה באופן חד בשנים האחרונות. אפשר לראות זאת בעיקר בעסקים וותיקים שבהם הדור המבוגר ניהל עד לא מכבר את העסק בשיטות הידועות והמוכרות שליוו אותו במשך שנים רבות. אך כאשר דור ההמשך נכנס לעסק הוא משנה באופן קיצוני לעיתים את תפיסת העולם, שיטות השיווק והמכירה והכל מתבצע בשיטות דיגיטליות חדשניות ואפקטיביות. עבור דור המייסדים השיטות הללו לא מובנות וקשה להם לקלוט שבמציאות העכשווית, מי שמעוניין בעסקים פעילים מבצע פעולות דיגיטליות אפקטיביות וזוכה ליצירת לידים ומכירות. 

כאשר הצעירים שלמדו במכללות, באוניברסיטאות או בקורסים את כל מה שקשור לניהול עסקים, שיווק עיצוב ועוד, נכנסים לעבודה בעסק הוותיק הם בוחנים אספקטים רבים אשר קיימים בו. אחד הנושאים החשובים בתפיסת העולם שלהם הוא בניית אתרים אשר ישקפו את הפעילות העסקית על כל רבדיה. בהתאם לגודלו של העסק ולתחומי העיסוק שלו, הם מזמינים ממומחה בתחום זה בנייה של אתר או כמה אתרי אינטרנט חדשים, מודרניים ומעוצבים. ככל שהאתרים הללו יהיו מזמינים יותר, כך ייכנסו אליהם גולשים רבים יותר וישהו בהם פרקי זמן ארוכים יותר. כל פעילות מסוג זה תגביר את הפעולות הנלוות הקשורות לשיווק ולמכירות, שמתבצעות באמצעות האתר. 

עסקים בעידן החדש 

אם בעבר השתמשו באופן תדיר בכרטיסי ביקור מודפסים, ניהול עסקים היום כולל שימוש באופציה של כרטיסים דיגיטליים שאפשר לשתף במהירות עם כל גורם נוסף שמעוניין בפרטים. מעבירים את המידע דרך הסמרטפון באופן קליל ונוח וכך אפשר ליצור שיתופי פעולה עסקיים. 

כל כרטיס דיגיטלי נבנה על פי הצרכים של העסק ויש בו רבדים פנימיים שמובילים לאינטראקציה עם הלקוחות. האפשרויות הן רבות והמקצוענים בתחום זה מציעים לבעל העסק כמה סוגים של תבניות המובילים לכיווני פעילות שונים וזאת כדי שהוא יבחר את האופציה המיטבית עבור קידום עסקים. 

אפקטיביות של כרטיס דיגיטלי 

כרטיס דיגיטלי יוצר מהפך בעסקים רבים כמו בניהול מסעדה. הלקוח נחשף לתפריט שיש בו אין ספור אפשרויות של מנות מזון איכותיות וקל לו מאד לבחור ולהרכיב את ההזמנה היומית שלו על פי סוגי הפריטים והשילובים האהובים עליו. בקטגוריה זו הוא מתאים את זמן המשלוח, מיקום האספקה, אופן התשלום וביצועו בפועל ועוד.

האפליקציה מאפשרת גם הזמנת מקומות במסעדות בשעות ובימים הנוחים לכל לקוח. כאשר הכול מתבצע באופן אוטומטי וקליל, החברה חוסכת בעלויות כוח אדם ועם זאת ההתנהלות היא ללא דופי. 

צבירת לידים 

עסקים רבים מושתתים על העובדה שגולשים נכנסים לאתר אינטרנט מסוים, המידע נראה להם רלוונטי עבורם ולכן הם משאירים את הפרטים שלהם כדי שנציג שירות יחזור אליהם. כאשר מקדמים עסקים באמצעות כרטיס דיגיטלי, כמות הלידים שצוברת כל חברה היא עצומה, כיוון שלקוחות פוטנציאליים רבים נחשפים לנושאים שלא היו מוכרים להם הכוללים שירות בתחומי קוסמטיקה, רפואה, מחשוב ואחרים, מוצרים לרכישה ועוד. 

ניווט מהיר בחזרה:
New digital
New digital

כרטיס ביקור דיגיטלי מעולם לא היה קל יותר!
מערכת New digital מאפשרת לבעלי עסקים ליצור כרטיס ביקור מקצועי בקליק! פשוט בחרו מתוך התבניות הקיימות, הכניסו את המידע הרלוונטי על העסק שלכם כולל מספר טלפון, כתובת, אתר אינטרנט, דף פייסבוק ועוד, שתפו את הכרטיס עם לקוחות פוטנציאלים ומתעניינים ושפרו את החשיפה שלכם!

עיצוב כרטיס ביקור על ידי מעצבת גרפית מומחית!

רוצים שהמעצבת המומחית שלנו תעצב לכם כרטיס מותאם אישית, עם עמוד וקישור משלכם? השאירו פרטים ונחזור אליכם >>