עריכת כרטיס ביקור

השאירו פרטים ונחזור אליכם

מחיר לכרטיס 1
250 ש"ח לשנה +מעמ לשנה
כולל האפליקציה המתקדמת שלנו לשליחת כרטיס הביקור בסיום שיחה בלחיצת כפתור ללא תוספת תשלום
מחיר ל5 כרטיסים
150 שח לשנה
כולל האפליקציה המתקדמת שלנו לשליחת כרטיס הביקור בסיום שיחה בלחיצת כפתור ללא תוספת תשלום

עריכת כרטיס ביקורלכרטיס הביקור יש השפעה מכרעת ל יצירת תדמית נכונה. כשמו כן הוא, כרטיס הביקור מהווה את הרושם הראשוני שלכם בעולם העסקים. כרטיסי ביקור מגבירים את המכירות והיחס לבית העסק ישתנה, כאשר כרטיס הביקור יראה מקצועי ויוקרתי, כזה שיהיו בו כל פרטי בית העסק והמידע החיוני ביותר. יש לבצע עריכת כרטיס ביקור במחשבה ותכנון נכון מראש. יש לשקף את פעילות בעל העסק, למשל עריכת כרטיס ביקור של עורך דין או של רואה חשבון, הכרטיס חייב להיות סולידי יותר, לעומת כרטיס ביקור של מעצבי שיער, או מעצבת אופנה, אשר הגוונים בו יהיו יותר עזים. אם לבית העסק יש לוגו, הוא יהיה חייב להופיע כמובן בכרטיס הביקור. יש לשים לב כי גם גודלו של כרטיס הביקור יהיה כזה שניתן יהיה להכניסו  לארנק.

עריכת כרטיס ביקור, כוללת את הפרטים שחשוב לכם שהכרטיס יכיל. לרוב הוא יכלול את שם העסק, המוצר שאתם משווקים, פרטי התקשרות, או איזה שהוא סלוגן שיעיד על החזון שלכם או מה שאתם מאמינים בו. אם החלטתם על כרטיס ביקור בל שני צדים, השלימו את המידע שאתם מעוניינים לפרסם בכרטיס. יש למסור את עריכת כרטיס ביקור ועיצוב נכון ומנצח בידי חברת מיתוג  מוכרת וותיקה שיש עליה המלצות וחוות דעת טובות.

קבלו השראה ודוגמאות של כרטיסי ביקור של עסקים דומים לשלכם

ניתן לייצר כרטיסי ביקור אנכיים או אופקיים,יש למצוא סקיצות, דוגמאות של  כרטיסי ביקור ולשבת מול הגרפיקאי, אשר יוכל גם לתת טיפים חשובים לפני עריכת כרטיס ביקור לעסק. המהות של העסק חשובה, כך שניתן יהיה לאפיין ולבצע עריכת כריס ביקור שתהלום ותתאים למהות העסק, או לבעלי מקצועות חופשיים.ש  כאלה שיעדיפו כרטיסי ביקור דו צדדיים ויש שיעדיפו בכלל כרטיס ביקור דיגיטלי, שעכשיו נכנס חזק לשוק כרטיסי הביקור. כאן מדובר על סוג אחר של עריכת כרטיס ביקור, משום שמדובר בכרטיס ביקור דיגיטלי שהוא מעין אתר קטן, אשר ניתן למצוא באמצעותו מידע רב, תמונות, סרטוני ווידיאו ועוד. כמו כן, ישנם כפתורים שמנווטים ליצירת קשר, לוויז שיוביל לבית העסק ועוד.

חוויה יוצאת דופן בשימוש עם כרטיס ביקור דיגיטלי

יש לציין, כי בעלי עסקים רבים עברו לשימוש בכרטיס דיגיטלי שהוא אפקטיבי פי כמה וכמה מכרטיס ביקור סטנדרטי. זוהי חוויית שימוש יוצאת דופן ללקוחות. כרטיס ביקור דיגיטלי, זמין לצפייה באמצעות האינטרנט, מה שמאפשר עריכת כרטיס ביקור דיגיטלי ללא פשרות וכן, רק חברות למיתוג עסקי דיגיטלי, כגון בוני אתרים וחברות פרסום באמצעות מיתוג, יוכלו לבצע עריכת כרטיס ביקור דיגיטלי באופן מדויק ומקצועי. יש לבנו ולאפיין באופן מקצועי את כרטיס הביקור הדיגיטלי. יש לשים ל כי יהיו כפתורים רבים שיהיו נוחים למשתמשים כגון: יצירת קשר טלפוני בלחיצת כפתור, שליחת הודעות טקסט, ניווט לחנות או לחברה, צפייה בגלריית תמונות או תיק עבודות, מידע רב על העסק ועוד פעולות שניתן יהיה להשתמש בהן בקלות ולקבל את כל המידע היעיל, מה שיוביל להנעה לפעולה.

עמוד הבית של כרטיס ביקור דיגיטלי, מותאם באופן אישי לכל פרטי הקישור של בעל העסק או החברה. למשל הקישורים לדפים העסקיים של הפרופילים ברשתות חברתיות רבות, יקושרו לקוחות שילמדו כמה שיותר על העסק שלכם, יתרשמו באמצעות תמונות וסרטונים שאלה הם הכלים החשובים ביותר לאמת בפרסום. בעלי עסקים יודעים כי אסור להם להישאר מאחור, כך שעליהם לעמוד על המשמרת, כך שיוכלו ליישר קו מול המתחרים. זו הסיבה כי יש להשקיע בטכנולוגיה החדשה, באסטרטגיית שיווק נכונה, עיצוב וכן, עריכת כרטיס ביקור דיגיטלי, אשר יתאים כמו כפפה ליד. כרטיס ביקור זה, יאפשר שהעסק יהיה הרבה יותר רווחי.

המיתוג של העסק מתחיל בעריכת כרטיס ביקורהמיתוג של העסק מתחיל בעריכת כרטיס ביקור

כרטיסי הביקור של כל בית עסק, מגיעים, רק לאחר שלב המיתוג והאסטרטגיה השיווקית הנכונה. יש לוודא, כי הלוגו יהיה מעניין, קליט ושונה וכן בגוונים שמזוהים עם המותג. מדובר על הפנים ש ל בית העסק או החברה. זה לא סוד שאנו חיים בעידן תחרותי, כך שכל אחד  מעוניין להתמודד על הלקוחות. הדרך היעילה להשאיר חותם שיקנה רושם טוב הוא באמצעות עריכת כרטיס ביקור שבאמת יראה כי בעל העסק הוא משקיען ובחר באנשי המקצוע הטובים ביותר למיתוג העסק שלו. כל יועץ ארגוני יאמר לכם, כמה חשוב כרטיס הביקור שלכם, אשר מהווה את כרטיס הכניסה שלכם בעולם העסקים.

גם שימשו נכון בגוונים הוא חשוב, למשל איזה גוון ייצר את הקונוטציה הנכונה ללקוח, השאלה היא האם להשתמש בגוונים קרים או חמים?. למשל לקליניקה של רופא, יש להשתמש הרבה בגוון הלבן וכן בצבע כהה אחד נוסף, על מנת להדגיש את תחושת הניקיון והמקצועיות. יש להשתמש נכון בגוון הרקע של כרטיס הביקור של העסק שלכם,  כך שלא יתחרה באלמנטים אחרים שישנם בכרטיס, כי אם יש לתמוך בגוון ולהדגיש את האלמנטים באופן הנכון. ישנם בעלי עסקים, אשר מעוניינים להשתמש באפקטים שונים, כגון הבלטת הכרטיס או חלק ממנו. ניתן אף לצפות את כרטיס הביקור בלכה, או בלמינציה, מה שיקנה לכרטיס הביקור מראה יוקרתי ומכובד יותר ואפילו מושקע יותר.

עריכת כרטיס ביקור
ניווט מהיר בחזרה:
New digital
New digital

כרטיס ביקור דיגיטלי מעולם לא היה קל יותר!
מערכת New digital מאפשרת לבעלי עסקים ליצור כרטיס ביקור מקצועי בקליק! פשוט בחרו מתוך התבניות הקיימות, הכניסו את המידע הרלוונטי על העסק שלכם כולל מספר טלפון, כתובת, אתר אינטרנט, דף פייסבוק ועוד, שתפו את הכרטיס עם לקוחות פוטנציאלים ומתעניינים ושפרו את החשיפה שלכם!

עיצוב כרטיס ביקור על ידי מעצבת גרפית מומחית!

רוצים שהמעצבת המומחית שלנו תעצב לכם כרטיס מותאם אישית, עם עמוד וקישור משלכם? השאירו פרטים ונחזור אליכם >>