פורטל השיווק עובר מתיחת פנים

השאירו פרטים ונחזור אליכם

מחיר לכרטיס 1
250 ש"ח לשנה +מעמ לשנה
כולל האפליקציה המתקדמת שלנו לשליחת כרטיס הביקור בסיום שיחה בלחיצת כפתור ללא תוספת תשלום
מחיר ל5 כרטיסים
150 שח לשנה
כולל האפליקציה המתקדמת שלנו לשליחת כרטיס הביקור בסיום שיחה בלחיצת כפתור ללא תוספת תשלום

בעולם בו הדיגיטל הוא מזמן כבר לא מותרות אלא הכרח, Allmarketing עומד כמגדלור לקהילת השיווק הישראלית. האתר הוקם בשנת 1999 והיה לאבן הפינה של אנשי מקצוע המחפשים תובנות במיתוג, אסטרטגיה ופרסום וכעת, כשהוא עובר מתיחת פנים מקיפה, הוא מוכן להגדיר מחדש את המורשת שלו, ומבטיחה פלטפורמה דינמית יותר עבור הקהל המגוון והקבוע שלו.

 

האבולוציה של מעצמת שיווק

מאז הקמתו, אתר Allmarketing היה יותר מסתם אתר אינטרנט, הוא היה למרכז פועם של ידע ומגמות בעולם השיווק. עם מגוון עשיר של מאמרים, פודקאסטים, עדכונים וקורסים, האתר פונה מאז ועד היום למגוון רחב של אנשי מקצוע – ממנכ"לים ומנהלי שיווק ועד לסטודנטים ועיתונאים. הערך שלו ניכר במועדון המנויים העוצמתי שלו המונה למעלה מ-8,000 חברים שמקבלים בכל שבוע את  הניוזלטר. 

 

מתיחת הפנים – קפיצה אל העתיד

מתיחת הפנים שעובר עכשיו האתר היא לא רק שינוי קוסמטי, הוא מייצג גם אבולוציה אסטרטגית, המתיישרת עם הנוף המשתנה ללא הרף של השיווק הדיגיטלי. האתר החדש יכלול ממשק ידידותי יותר, תאימות משופרת לנייד וזמני טעינה מהירים יותר. 

 

תוכן מותאם לקהל מגוון

כל מי שיש לו נגיעה לעולם השיווק וכל מי שרוצה להיכנס לכולם זה יוכל למצוא באתר את מה שהוא מחפש. בכל יום עולות כתבות חדשות, פודקאסטים ואייטמים בנושאים שונים הקשורים לעולם השיווק, בין היתר בנושאי פרסום, יחסי ציבור, מיתוג, אסטרטגיה ותקשורת. תוכלו לקרוא מאמרים על נושאים מגוונים, כמו לדוגמה מאמר על תוכנות תיווך חדשניות שיוכלו להקל על העבודה שלכם, כלים חדשים לשדרוג הנראות הדיגיטלית של העסק, למשל כלי AI חדשים ועוד. 

זוהי הזירה האמיתית לקבל את המידע הכי עדכני עבור אנשי שיווק ומכירות, מנהלי תוכן, אנשי יחסי ציבור ופרסום, מנהלי שיווק וסמנכ"לים ועוד. באמצעות האתר תדעו מי סגר עסקה ועל מה, מי גייס אדם חדש לשורותיו ומי התאחד, היכן הכי משתלם לפרסם ופשוט כל מה שצריך לדעת בעולם המכירות והשיווק של היום. תוכלו לשמוע על הטרנדים המובילים לפני כולם ועל מה שהולך בחו"ל לעומת הארץ.

 

קורסים ללימודים בתחום 

כיאה לפלטפורמת רשת חדשה אשר מתאימה את עצמה לצרכים של היום, תוכלו למצוא באתר קורסים שונים בתחום השיווק מהם תוכלו ללמוד לעומק על עולם השיווק ממי שנמצא בו כבר שנים רבות והוא חולק מהידע הרב שיש לו. באמצעות פורטל השיווק והמכירות של ישראל כל אחד ואחת בתחום השיווק יוכלו להזניק את הקריירה שלהם ולהוביל לשינוי בזמן קצר, תוך צבירת ידע תיאורטי ומעשי שיהפוך אותם למומחים בתחומם. 

בסופו של דבר, מה שהופך אתכם למומחים בתחומכם הוא ידע, אם אתם רוצים לצבור אותו מהמקור האמין ביותר, פורטל השיווק החדש הוא בדיוק הכתובת עבורכם, אז שימו אותו על הדסק טופ ותתחילו להיות מעודכנים בכל מה שחשוב.

ניווט מהיר בחזרה:
New digital
New digital

כרטיס ביקור דיגיטלי מעולם לא היה קל יותר!
מערכת New digital מאפשרת לבעלי עסקים ליצור כרטיס ביקור מקצועי בקליק! פשוט בחרו מתוך התבניות הקיימות, הכניסו את המידע הרלוונטי על העסק שלכם כולל מספר טלפון, כתובת, אתר אינטרנט, דף פייסבוק ועוד, שתפו את הכרטיס עם לקוחות פוטנציאלים ומתעניינים ושפרו את החשיפה שלכם!

עיצוב כרטיס ביקור על ידי מעצבת גרפית מומחית!

רוצים שהמעצבת המומחית שלנו תעצב לכם כרטיס מותאם אישית, עם עמוד וקישור משלכם? השאירו פרטים ונחזור אליכם >>