איך מכינים כרטיס ביקור דיגיטלי?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

מחיר לכרטיס 1
250 ש"ח לשנה +מעמ לשנה
כולל האפליקציה המתקדמת שלנו לשליחת כרטיס הביקור בסיום שיחה בלחיצת כפתור ללא תוספת תשלום
מחיר ל5 כרטיסים
150 שח לשנה
כולל האפליקציה המתקדמת שלנו לשליחת כרטיס הביקור בסיום שיחה בלחיצת כפתור ללא תוספת תשלום

כרטיס ביקור דיגיטליאיך מכינים כרטיס ביקור דיגיטלי?

כרטיס ביקור דיגיטלי דומה מאוד לכרטיס ביקור סטנדרטי – כרטיס הביקור הדיגיטלי נוצר באמצעות האינטרנט במקום הדפסה. ניתן לצפות בכרטיס הביקור הוירטואלי דרך כל מכשיר חכם.  כרטיס אולי דומה לכרטיס הביקור הסטנדרטי אך הוא בעל יתרונות ושכלולים רבים. אחד היתרונות הבולטים ביותר בכרטיס הביקור הדיגיטלי הוא האופציה להפוך את אנשי הקשר לאינטראקטיביים והאופציה להשתמש במגוון רחב של אלמנטים שונים בכרטיס. חלק מן האלמנטים הקיימים בכרטיס הביקור הדיגיטלי הם: חיוג לבית העסק או לנותן השירות בלחיצת כפתור פשוטה ומהירה, שמירת הטלפון של בית העסק או של נותן השירות בלחיצת כפתור פשוטה ומהירה, ניווט לבית העסק ועוד שלל אלמנטים.  מעבר לכך, כרטיסי ביקור דיגיטליים נוחים מאוד לשימוש, תוכלו לשלוח את כרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם לכל הלקוחות בלחיצת כפתור אחת וכך תהיו בטוחים שהם נשארים מעודכנים במידע על העסק שלכם או על השירות שאתם מעניקים.  כרטיס הביקור הדיגיטלי מרכז את כל המידע הרלוונטי ואת כל המידע השיווקי על בית העסק תוך כדי צמצום של ההוצאות מכיוון שאין התעסקות בהדפסות חוזרות של כרטיס הביקור.   

לאיזה סוג של אנשי מקצוע כרטיס ביקור יכול להתאים?

  • עורכי דין – הכרטיס הדיגיטלי הוא אחת הדרכים הטובות ביותר לעורכי דין להשאיר חותם אצל לקוחות פוטנציאליים. לא מעט פעמים במהלך היום אתם נפגשים בעשרות לקוחות פוטנציאליים – כרטיס ביקור דיגיטלי עוזר לכם להעביר את המסר בצורה נכונה.
  • רופאים –  רופאים הם אנשי מקצוע אשר צריכים לפרט על מהלך העבודה שלהם ועל היתרונות הקיימים דווקא אצלם מבין כל המתחרים, כרטיס הביקור הסטנדרטי מוגבל במקום ובדרך כלל מכיל בתוכו רק פרטי מידע יבשים ולא מעניינים. לעומת זאת בכרטיס הביקור הדיגיטלי ניתן לספק מידע ללא הגבלה מכיוון ששטח הכתיבה הוא בלתי מוגבל. 
  • חנויות ועסקים – הכרטיס מתאים לחנויות ולבעלי עסקים שאינם מסתפקים בחשיפה מעטה ורוצים להיחשף לכמה שיותר לקוחות פוטנציאלים. כרטיס הביקור הדיגיטלי מכיל בתוכו מגוון רחב של אפשרויות התורמות לקידום העסק ולשיווק שלו: כרטיס הביקור הדיגיטלי כולל בתוכו לחצנים שבאמצעותם ניתן להגיע אל הפרופילים של החנויות ושל בתי העסק ברשתות החברתיות השונות, עקב כך גדלה כמות הלקוחות הפוטנציאליים שנחשפים לתוכן השיווקי של בתי העסק ושל החנויות. 

לסיכום, ניתן לומר כי הכרטיס מתאים לכל בית עסק או נותן שירות שאינו מוכן להסתפק בכמות המידע הדלה שניתן להעביר בכרטיס הביקור הסטנדרטי, כמו כן כרטיס הביקור הדיגיטלי מתאים לבעלי עסקים ונותני שירות ששואפים להגיע לכמה שיותר לקוחות פוטנציאליים בכמה שפחות מאמץ תוך כדי חיסכון של זמן יקר ושל כסף חשוב.   

איזה תוכן ניתן להציג בכרטיס ביקור דיגיטלי?

איזה תוכן ניתן להציג בכרטיס ביקור דיגיטלי

  • בכרטיס תוכלו להשתמש בלחצן שיוביל את הלקוח ישירות אל המייל של בית העסק שלכם או אל המייל האישי שלכם.
  • בכרטיס תוכלו לכלול לחצן אשר יוביל את הלקוח אל האתר של העסק שלכם בלחיצת כפתור פשוטה ומהירה.
  • בכרטיס תוכלו לכלול לחצן שמבצע חיוג מהיר לבית העסק בלחיצת כפתור פשוטה ומהירה. 
  • בכרטיס תוכלו לכלול לחצנים אשר יובילו את הלקוחות הפוטנציאליים אל הפרופילים של העסק שלכם ברשתות החברתיות השונות (פייסבוק, אינסטגרם, לינקדאין ועוד).זהו יתרון משמעותי לעומת כרטיס הביקור הסטנדרטי שכולל בתוכו רק מידע בסיסי ללא כל תוכן שיווקי. 
  • הכרטיס נותן לכם את האפשרות להציג סרטוני תדמית על העסק שלכם ולהציג תמונות שימשכו לקוחות פוטנציאליים אל העסק שלכם. 
  • בכרטיס תוכלו לכלול לחצן אשר יוסיף אתכם לרשימת אנשי הקשר של הלקוח בלחיצת כפתור פשוטה ומהירה. הודות ללחצן זה הלקוח יכול לתקשר עם נותן השירות ולקבל את מלוא הפרטים הרלוונטיים עליו גם אם הוא לא שמר את כרטיס על מסך הבית שלו או בכל מקום אחר. 
  • בכרטיס תוכלו לכלול כפתור שמאפשר שיתוף של כרטיס הביקור שלכם ברשתות החברתיות השונות. זהו יתרון יוצא דופן – לקוח שנהנה מהשירות שלכם יכול לשתף את כרטיס הביקור שלכם בקלות עם הקרובים אליו, עם אנשים החיים בסביבה שלו ואפילו להעלות פוסט בפייסבוק אליו מצורף קישור של הכרטיס ביקור שלכם. יתרון זה תורם להגדלת החשיפה של בית העסק או של נותן השירות בצורה יוצאת דופן.

טיפים חשובים בנוגע לבניית כרטיס דיגיטלי

  • במידה ואינכם מחזיקים בשרת ודומיין משלכם – זה לא יהיה מהלך כלכלי מציידכם לבנות את כרטיס דיגיטלי באופן עצמאי מכיוון שהתשלומים שיהיה עליכם לשלם עבור השרת ועבור הדומיין יהיו גבוהים בהרבה מהתשלומים שיהיה עליכם לשלם לחברה עבור בניית כרטיס הביקור, במידה והנכם מחזיקים בשרת ודומיין משלכם אתם יכולים לנצל זאת ולבנות כרטיס דיגיטלי ללא עלות נוספת מציידכם. 
  • לא נדרש ידע קודם בבניית אתרים כדי להקים כרטיס ביקור דיגיטלי משלכם, נדרשת מעט הבנה טכנית וזמן לבניית הכרטיס הדיגיטלי.

כרטיס ביקור דיגיטלי הוא דרך מצוינת לעשות רושם על הלקוחות, קהלי היעד והקולגות שלכם. במובן זה, כרטיס ביקור דיגיטלי הוא כלי שיווקי המשמש לקידום בית העסק. זה יכול להיות אתר אינטרנט, פרופיל מדיה חברתית או מיני-סייט. חשוב לעשות את זה כמה שיותר מקצועי, כדי שהאדם שמקבל את זה ייקח אתכם ברצינות. לפני שתתחילו לעצב את כרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם, הנה כמה טיפים שיעזרו לכם להתחיל. קודם כל, ודאו שהתוכן שלכם ברור ותמציתי כדי שאנשים יוכלו להבין מה אתם עושים ומה הם יקבלו אם יפנו אליכם. שנית, תכללו את כל פרטי הקשר הדרושים כמו מספר טלפון, כתובת דואר אלקטרוני וכתובת אתר. שלישית, הוסיפו ביוגרפיה קצרה על עם קישורים לפרופילי המדיה החברתית אם יש כאלו. רביעית, כלול המלצות מקולגות או לקוחות שעבדו אתכם בעבר. מה עוד? המשיכו לקרוא, איך מכינים כרטיס ביקור דיגיטלי.

איך מכינים כרטיס ביקור דיגיטלי

כרטיס ביקור דיגיטלי הוא סוג של כרטיס ביקור שניתן לגשת אליו בצורה דיגיטלית מכל מקום בעולם ובכל רגע נתון. זה יכול לשמש כפרופיל מקוון, חשבון מדיה חברתית או אתר אינטרנט. על מנת ליצור כרטיס ביקור דיגיטלי, עליכם ליצור נוכחות מקוונת ולהתחיל לבנות את המוניטין הדיגיטלי שלכם. אתם יכולים לעשות זאת באמצעות פלטפורמות מדיה חברתית כמו לינקדאין, טוויטר, פייסבוק ואינסטגרם.  ישנן דרכים רבות ליצור כרטיס ביקור דיגיטלי. דרך אחת היא ליצור אתר ואז להעלות את המידע שלכם לאותו אתר. דרך נוספת היא ליצור קורות חיים מקוונים ולאחר מכן לשתף אותם עם עובדים ומעסיקים פוטנציאליים. דרך שלישית היא, להוריד בחינם תבנית עיצוב דיגיטלית של כרטיסי ביקור וליצוק בה את התוכן שלכם. איך מכינים כרטיס ביקור דיגיטלי המשיכו לקרוא.  https://www.youtube.com/watch?v=6Z7exNcpYOs

מהי תבנית עיצוב חינמית של כרטיס ביקור דיגיטלי? 

כרטיס ביקור דיגיטלי הוא דרך מודרנית להציג את עצמכם ואת החברה ללקוחות הפוטנציאליים. זוהי דרך קלה לשתף מידע על החברה שלך עם מישהו שעשוי להתעניין במה שאתם עושים. ובימינו הטכנו-דיגיטליים, יש דרכים ליצור כרטיס ביקור דיגיטלי בחינם. זה נקרא תבנית עיצוב חינמית לכרטיסי ביקור (MOCKUP).  תבנית עיצוב כרטיס ביקור דיגיטלי בחינם היא סוג של תבנית, שניתן להשתמש בה כדי ליצור כרטיס ביקור בצורה דיגיטלית. זהו כלי נהדר עבור פרילנסרים, עסקים קטנים ויזמים שמחפשים דרך קלה לעצב כרטיסי ביקור משלהם. תבניות עיצוב כרטיס הביקור הדיגיטלי החינמיות זמינות במגוון צבעים וסגנונות. ניתן להתאים אותם עם גופנים, תמונות וגרפיקה כדי לתת לכרטיסי הביקור את המראה המושלם. 

יתרונותיו של כרטיס ביקור דיגיטלי בחינם 

לתבניות כרטיסי ביקור דיגיטליות בחינם יש יתרונות רבים, כולל קלות השימוש והקלות ליצור כרטיס בעל מראה מקצועי בפחות זמן ומאמץ. היתרון הנפוץ ביותר בשימוש בתבנית כרטיס ביקור דיגיטלי חינמי הוא, קלות השימוש והעלות הזולה. התבניות נועדו להיות קלות להתאמה אישית, כך שתוכלו לשנות בקלות את הטקסט או התמונות בכרטיס ללא כל ניסיון קודם בעיצוב גרפי.  הם גם מאפשרים ליצור במהירות כרטיס ביקור במראה מקצועי בפחות זמן ומאמץ, מאשר אילו שהייתם מעצבים מאפס. במילים אחרות, תבנית עיצוב כרטיס ביקור דיגיטלי בחינם היא כלי עיצוב מקוון המספק למשתמש את היכולת ליצור כרטיס ביקור דיגיטלי משלו תוך דקות ספורות. כרטיסי ביקור דיגיטליים הופכים פופולריים יותר בקרב אנשי מקצוע מכיוון שהם זולים יותר מכרטיסי ביקור מסורתיים וניתן לגשת אליהם מכל מכשיר. עוד על איך מכינים כרטיס ביקור דיגיטלי כאן:  https://www.youtube.com/watch?v=6Z7exNcpYOs

10 טיפים ליצירת כרטיס ביקור דיגיטלי 

ריכזנו עבורכם 10 טיפים ליצירת כרטיס ביקור דיגיטלי, שיעזרו לכם ליצור את הכרטיס הטוב ביותר שאפשר. 1) ודאו ששמכם ברור וקל לקריאה. 2) תכללו את הלוגו של החברה או סמל מזהה אחר בחלקו העליון של הכרטיס.  3) תכללו קישורים לפרופילי המדיה החברתית, כדי שאנשים יוכלו למצוא עליכם יותר מידע באינטרנט. 4) תכללו קישורים לאתר או לבלוג שלכם אם יש בו מידע חשוב, שיעזור לאנשי קשר חדשים ולאנשי קשר ישנים כאחד. 5) השתמשו בגודל הנכון – כרטיסי ביקור דיגיטליים לא צריכים להיות גבוהים מ-600 פיקסלים ולא רחבים מ-1200 פיקסלים. 6) השתמש בפורמט הנכון – הפורמטים הטובים ביותר הם JPEG (.jpg), GIF (.gif), PNG .png או TIFF.  7) תכללו את פרטי ההתקשרות שלכם – שמכם, שם החברה, כתובת הדוא"ל, מספרי הטלפון שלכם, כתובת האתר, פרופילי מדיה חברתית ועוד.  8) שמרו על זה פשוט – אתם רוצים לוודא שאתם לא מגזימים בעיצוב הכרטיס, כך שהלקוחות יבינו בדיוק מה המסר העסקי שלכם.   9) מה אתם עושים: החלק הזה צריך להיות קצר ומדויק – אולי רק משפט אחד שמתאר איזה סוג של עבודה אתם עושים או אילו כישורים אתם מביאים אתכם.  10)  השתמשו בתמונה באיכות גבוהה של הלוגו שלכם, שאמורה להיות בפוקוס.

האם כל בית עסק חייב כרטיס ביקור דיגיטלי? 

כרטיס ביקור דיגיטלי, הוא דף אינטרנט עצמאי שניתן לשתף באינטרנט ובכל אמצעי שדרכו אפשרי לשלוח לינק. זה יכול לשמש כדי להציג את המותג, המוצרים והשירותים שלכם ללקוחות פוטנציאליים ועוד. מעבר לכך, כרטיס ביקור דיגיטלי הוא דרך יעילה לפרסם את שם החברה שלכם ולהגביר את הכרת המותג. התוכן בכרטיס ביקור דיגיטלי צריך להיות ברור ותמציתי. זה צריך להכיל מידע על מה שאתם עושים, היכן אתם נמצאים וכיצד אנשים יכולים ליצור אתכם קשר. ואמנם לא חובה, אבל בהחלט רצוי שבכת בית עסק יהיה כרטיס ביקור מהסוג הזה. בעידן הדיגיטלי, כרטיסי ביקור מסורתיים הוחלפו בכרטיסי ביקור דיגיטליים. אבל מה הטעם בכרטיס ביקור דיגיטלי? ובכן, בשורה התחתונה, ניתן לגשת לכרטיסי ביקור דיגיטליים בכל מכשיר, בכל זמן ובכל מקום. ניתן לשתף אותם עם כל אחד בלחיצת כפתור אחת בלבד והם לא תופסים מקום בכיס או בתיק.

כרטיסי ביקור דיגיטליים הם ייצוגים דיגיטליים של המותג האישי שלך. הם גם כלי קידום מכירותכרטיס ביקור דיגיטלי משדרג את המיתוג של העסק הן בין שאר העסקים והן בעיני הלקוחות עבור העסק, כמו גם דרך להציג בפני הלקוחות שלכם את כל המידע הרלוונטי על בית העסק, על שירותיו ומוצריו השונים.

כרטיסי ביקור דיגיטליים ניתנים להעברות בקלות למייל, וואצאפ, מדיה חברתית ומערכות אחרות מבלי לאבד איכות. בסופו של דבר, הם מיני סייט לכל דבר, מה שאומר שאתם שולחים ללקוחות שלכם לינק שמפנה אותם לכרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם.  כרטיס הביקור הדיגיטלי הוא כרטיס אלקטרוני-אונליין, המכיל מידע על היסטוריית עבודתו, הרקע ההשכלתי ותחומי העניין האישיים של איש מקצוע, חברה או ארגון ועסקים.

בשביל מה צריך כרטיס ביקור דיגיטלי?

כרטיס ביקור דיגיטלי הוא הדרך האידיאלית לעדכן את הקליינטורה שלך כשאתה מחפש הזדמנויות עסקיות חדשות. כמו כן, זוהי דרך להציג את השירותים של החברה בפני קולגות, נותני שירותים אחרים למען שת"פ, ספקים ולקוחות פוטנציאליים.

בעידן המדיה החברתית, בו לכל אחד יש פרופיל והוא מעדכן אותו כל הזמן, כרטיסי ביקור דיגיטליים נותנים לאנשי מקצוע דרך להציג את עצמם בצורה מקצועית והכי חשוב – תמציתית. כרטיסי ביקור דיגיטליים הם אלטרנטיבה לכרטיסי ביקור מסורתיים. הם נותנים סיכום קצר של החברה והשירותים או המוצרים שלה עם טופס יצירת קשר פשוט בתחתית.

 

חלופה לכרטיס ביקור מסורתי

כרטיס ביקור דיגיטלי מהווה חלופה לכרטיסי ביקור מסורתיים ונותן סיכום קצר של שירותיעל מנת שהעסק יתקדם בעולם הדיגיטל, יש לדאוג ליצור כרטיס ביקור דיגיטלי החברה או המוצרים, עם פרטי ההתקשרות של החברה בתחתית בד"כ. הם גם חסכוניים, ניתנים להעברה ושליחה בקלות בכמות גדולה, וניתן להשתמש בהם באתרי אינטרנט, פלטפורמות מדיה חברתית וכו'.

כרטיסי ביקור דיגיטליים קיימים כבר שנים רבות וכוללים גם קודי QR, ובשנים האחרונות מתפתחים להיות אינטראקטיביים יותר וקלים יותר לשימוש עבור הלקוחות. שש הרבה דרכים לעשות זאת. אבל אם אתם מחפשים משהו יצירתי יותר, או רוצים משהו שיבלוט מהקהל – נסו להיעזר במעצב גרפי מוכשר ובעל מוניטין בתחום.

טיפים ליצירת כרטיס ביקור דיגיטלי

ראשית, השתמשו בגוונים מושכים את העין בכרטיסי הביקור שלכם. אם אפשר, צרו אינפו-גרפיקה ומקמו אותה במיקום בולט ומרכזי במני סייט שלכם, שהוא הכרטיס ביקור. על אותו משקל, אם אפשרית טכנולוגית מבחינתכם ומבחינה תקציבית, צרו GIF מונפש והכניסו אותו בחתימה שלכם. זה ייראה מעולה וזה יגרום לאנשים ליצור עמכם קשר.

בסופו של דבר, חשוב לזכור שכרטיסי ביקור הם דרך מצוינת ליצור רושם ראשוני בעולם המקצועי והדיגיטלי. הם יכולים לעזור לך להקדים את המתחרים שלך ולהתבלט מהקהל. לפיכך, חשוב שיהיה כזה שלא רק מעוצב היטב, אלא גם בעל עיצוב יצירתי וייחודי, כזה שימשוך אנשים ולקוחות להתקשר אתכם עסקית.

יצירת כרטיסי ביקור כולל את השלבים העיקריים הבאים:

  1. קבל עיצוב בעל השפעה על קהל היעד שלך – אחד החלקים המרכזיים בעיצוב כרטיס הביקור שלך הוא בחירת עיצוב שישפיע על קהל היעד ויניע לפעולה.
  2. גלו מה קהלי היעד שלכם אוהבים, מה מושך אותם ליצור קשר עסקי.
  3. קבל דוגמאות מהמעצב הגרפי, ולאחר מכן, בחר את הדוגמה שהכי מוצאת חן בעיניך ומתאימה לסוג בית העסק.
  4. בדקו כיצד כרטיסי ביקור דיגיטליים של מתחרים נראים, זה נקרא מחקר מתחרים.

עדיף להשתמש בתבניות עיצוב מוכנות מראש או בעיצוב ייחודי?

איך ניתן ליצור כרטיס ביקור דיגיטלי  שלא יהיה דומה לכרטיסי ביקור אחרים ישנן באינטרנט גם תבניות מעוצבות מראש בחינם, כדי לקבל כרטיס ביקור דיגיטלי במקום, ממש תוך כמה רגעים. אבל יחד עם זאת, עדיף ליצור כרטיס ביקור דיגיטלי משלך בעזרת מעצב גרפי וכזה עם עיצוב ייחודי ההולם את רוח ואופי בית העסק. זה יכול להיות מותאם אישית לפי הצרכים או המפרט של סוגי שירותי החברה.

כרטיסי ביקור דיגיטליים הם חלק חיוני מאסטרטגיית השיווק הדיגיטלי. אז, בין אם אתה סטארטאפ שרק מתחיל או חברה עם שנים של ניסיון, אתה צריך אחד! אנחנו ממליצים לאתר מעצב גרפי מקצועי, לבחון את תיק העבודות שלו ולהחליט במי להסתייע כדי ליצור את הכרטיס.

מה הדרך הנכונה לעיצוב כרטיס ביקור דיגיטלי?

אין דרך נכונה או לא נכונה כשמדובר ביצירת כרטיסי ביקור דיגיטליים, כל עוד אתה פועל לפי ההנחיות של המעצב הגרפי. כמו כן, אפשר להתבונן באינטרנט בכרטיסי ביקור ולקבל השראה כדי ליצור אחד.

כרטיס ביקור דיגיטלי הוא אחת הצורות המסורתיות יותר של שיווק דיגיטלי. כיום, עסקים מקוונים נוטים יותר להשתמש במיני-אתר מאשר בכרטיס ביקור פיזי לצורך פרסום השירותים שלהם. לכרטיס ביקור דיגיטלי יש את היתרון שהוא ניתן לשיתוף במיידי במדיה חברתית ובאתרים שונים, מה שיכול לעזור להשיג יותר חשיפה למותג שלך. זה ספקו סקירה כללית של מה שהחברה שלכם עושה, ותכללו מידע מפתח כגון מספר טלפון, כתובת, כתובת דואר אלקטרוני וכתובת אתר ועוד. עם הכרטיס הנכון, גם אתם תוכלו להניע את הלקוחות שלכם לפעולה.  

איך יוצרים כרטיס ביקור דיגיטלי

כרטיס ביקור דיגיטלי הוא כלי שכל עסק צריך היום, בין אם מדובר על עצמאי כמו עורך דין ובין אם מדובר על עסק גדול. המטרה שלכם היא ליצור קשר קרוב עם הלקוח שלכם, לשמור על אמון ביניכם ולגרום לו להבין שתמיד יש לו אל מי לפנות. יש סוגים שונים של כרטיסי ביקור, יש כרטיסי ביקור שאנחנו מדפיסים ותבניות שונות של כרטיסי ביקור דיגיטלי. כדי לדעת מהו הצעד הבא שלכם עליכם להתאים את עצמכם מול המתחרים שלכם ולהיות תמיד צעד קדימה, בגלל זה אתם צריכים לדעת איך יוצרים כרטיס ביקור דיגיטלי ולא, זה לא יקר כמו שזה נשמע.   

מהו כרטיס ביקור דיגיטלי?

לפני שאנחנו נבין איך יוצרים כרטיס ביקור דיגיטלי, צריך להבין מה אנחנו יוצרים. כרטיס ביקור דיגיטלי הוא למעשה מעין מיני אתר אשר נמצא על שרת מסוים לפי בחירתכם. בכרטיס דיגיטלי אתם מכניסים את האינפורמציה הקריטית ללקוח, שזה במשפט אחד לסכם מה אתם עושים (מהו השירות אותו אתם מציעים), איך ליצור אתכם קשר ולינק לאתר שלכם. כמובן, יש לצייד את כרטיס הביקור עם לוגו של העסק שלכם, בכל זאת אתם רוצים לשווק את עצמכם. לאחר שיש לכם כרטיס דיגיטלי אתם תוכלו לשלוח את כרטיס הביקור באמצעות הודעות בטלפון, מייל והוא גם יוכל להופיע במנועי החיפוש בגוגל. כל לקוח היום מתחיל את החיפוש שלו אחר בית עסק בגוגל ולכן, אתם רוצים להופיע שם בראש. כרטיס ביקור דיגיטלי הוא גם כלי שיווקי אשר יוכל לשווק אתכם ולקדם את האתר שלכם בדירוג גוגל באמצעות בניית קישורים. 

 

מי צריך את זה?

כרטיס ביקור דיגיטלי פותח בפני העסק דלתות בעולם האינטרנט להרחבת קהל הלקוחות של העסק חשוב להבין, עצם העובדה שמדובר על "מיני אתר", זה לא אומר שאתם צריכים לוותר על אתר לבית העסק. עם זאת, לא כל בעל מקצוע יכול להרשות לעצמו אתר אינטרנט. לדוגמא, אם יש עצמאי שעובד מהבית ורוצה לשווק את עצמו, אך התקציב של דל עבור בניית אתר, מה שהוא יכול לעשות זה להתחיל מכרטיס ביקור דיגיטלי אותו הוא יוכל לשלוח לכל לקוח פוטנציאלי. מלבד לכך, גם מי שיש לו אתר צריך כרטיס ביקור דיגיטלי. כרטיס ביקור דיגיטלי מתאים לכל בית עסק ועצמאי, אתם למעשה ככה בונים את הקשר שלכם עם הלקוח. לאחר פגישה עסקית, תוכלו לשלוח ללקוח את כרטיס הביקור שלכם. כמו כן, יש שירותים אוטומטיים של שליחת כרטיס ביקור דיגיטלי בהתאם ללקוח שיוצר אתכם קשר. לכן, כל מי שרוצה לקדם את העסק שלו ולחדש את עצמו כנגד המתחרים שלו צריך כרטיס ביקור דיגיטלי. היום כרטיסי ביקור מודפסים כבר אינם אפקטיביים. למעשה, הם כמעט אף פעם לא היו, במיוחד עם התפתחות העידן הטכנולוגי. נוכל להעיד על עצמנו, כאשר אנחנו מקבלים כרטיס ביקור מודפס, לרוב אנחנו נשמור אותו בכיס ונשכח ממנו. במקרים אחרים, אפילו נזרוק אותו לפח. כאשר יש לנו כרטיס דיגיטלי הלקוח מקבל מאיתנו לינק אליו הוא צריך להיכנס וזמין לו לאורך כל הזמן.   

איך יוצרים כרטיס ביקור דיגיטלי באופן עצמאי?

איך יוצרים כרטיס ביקור דיגיטלי באופן עצמאי? פשוט מאוד. יש לנו לא מעט אתרים אשר מציעים לנו שירותים כאלה באופן חינמי! כן, אתם לא חייבים לשלם עבור בניית כרטיס ביקור דיגיטלי. עם זאת, יש לכם הגבלה בבחירת התבניות והאפשרויות כאשר אתם פועלים באופן חינמי. הבחירה החינמית מתאימה לעצמאיים ולמקומות בהם התחרות לא גדולה. עם זאת, כאשר אתם רוצים להשקיע מעט יותר אתם תדרשו לבחור תבניות ייחודיות עם בלעדיות ואף להיעזר בשירות של מעצבים מובילים כדי ליצור את הכרטיס המושך ביותר. המחירים אז עולים באופן חד פעמי עבור בניית הכרטיס. המערכת לבניית כרטיס דיגיטלי מאוד פשוטה, כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להתאים את שם העסק שלכם בחלק העליון של כרטיס הביקור, לצרף את הלוגו שלכם. בחלק האמצעי של כרטיס הביקור צריך להקדיש כמה משפטים (עד שלושה) לספר על עצמכם. יש חשיבות מאוד גדולה למה אתם כותבים, חשוב לבחור נכון. בתחתית יהיה עליכם להוסיף אמצעים ליצירת קשר, בין אם זה טלפון, דף פייסבוק, אתר, מייל וכן הלאה.   

תחשבו מחוץ לקופסא

כאשר אתם צריכים לתאר את העסק שלכם והשירות בו בכמה מילים פשוטות, עליכם לעשות זאת באופן מאוד חכם ומהיר. אף לקוח לא יקרא עכשיו פסקאות על גבי פסקאות, הלקוח רוצה משהו שיתפוס לו את העין ישר שהוא פותח את הכרטיס הדיגיטלי שיצרתם עבורו. תחשבו מה הפיתרון שאתם מציעים ולאיזו בעיה, נסו לתמצת את השירות שלכם במשפט שיגרום ללקוח לרצות להכיר אתכם ואת מה שאתם יכולים לתת לו עם השירות שלכם.   

האם זה משתלם?

אז איך יוצרים כרטיס ביקור דיגיטלי? וגם לאחר שאנחנו כבר מבינים איך יוצרים כרטיס ביקור דיגיטלי, האם זה באמת משתלם? בקיצור, כן. המחיר אותו אנחנו משלמים על כרטיסי ביקור מודפסים יהיו קבועים וגבוהים בהתאם להיצע הכרטיסים הנדרש. בדרך כלל מדובר על הוצאות של כמה מאות שקלים עד אלפים מדי שנה. עם זאת, המחיר עבור כרטיס ביקור דיגיטלי הינם רק עבור שירותי אחסון. בדרך כלל המחיר ינוע בין 200 ש"ח ועד 400 ש"ח לשנה עבור אחסון הכרטיס בלבד. אם אנחנו נרצה, נוכל גם להיעזר בשירותיו של מעצב ואיש שיווק כדי לפתח את כרטיס הביקור שלנו, המחירים האלו נעים בין 100 ש"ח ועד 1,200 ש"ח באופן חד פעמי. לכן, גם אם אנחנו בוחרים להיעזר בשירותיו של מעצב ואיש שיווק, עדיין המחיר אותו נשלם עבור כרטיס ביקור דיגיטלי יהיה זול יותר. 

כיצד בדרך כלל נראה פורמט כרטיס ביקור? זו שאלה שאולי תהיתם בעבר או שאתם תוהיםכרטיס ביקור דיגיטלי בפורמט מותאם אישית לכל עסק לגביה עכשיו. איך נראה הפורמט של כרטיסי ביקור בדרך כלל? מהן כמה מהטעויות הנפוצות שאנשים עושים בעת עיצוב כרטיסי הביקור שלהם? מאמר זה יענה על שאלות אלו ועוד.

הטעות הראשונה שאנשים עושים בעת עיצוב כרטיסי הביקור שלהם היא, לא לקחת בחשבון את העובדה שהם אמורים להיות מוצבים על משטחי שולחן ומחשבים שולחניים. הרבה אנשים מתעלמים מהפרט הפשוט הזה, ובסופו של דבר יוצרים כרטיס גדול מדי למטרה המיועדת לו. דבר זה, הוא מה שעלול לגרום לבלבול אצל מי שמקבל אותו. לאחר מכן, בעת עיצוב הכרטיס שלכם, כדאי לשקול האם הוא יודפס בצבע מלא, או שעדיף שיהיה טקסט שחור על רקע לבן.

 

כלי חיוני לנטוורקינג מקצועי

כרטיסי ביקור הם כלי חיוני לנטוורקינג מקצועי. כרטיסי ביקור הם חלק ממערך הכלים של כל איש מקצוע. הם דרך יעילה להציג את עצמכם ולמכור את עצמכם למעסיקים עתידיים פוטנציאליים, לקוחות, קולגות ועוד.

הפורמט של כרטיסי הביקור נראה בדרך כלל כך: שם, כותרת, שם חברה, כתובת, מספר איש קשר ואימייל. הצבעים הנפוצים ביותר בעיצוב כרטיסי ביקור הם שחור ולבן, אבל ישנם גם כרטיסי ביקור צבעוניים כמובן.

על מה מעיד פורמט כרטיס ביקור?

כרטיס ביקור הוא כלי רב עוצמה עבור כל בעל מקצוע. זה מראה משהו על האישיות של בית העסק, הסגנון ואת סוג העבודה שאתם עושים. ישנם סוגים רבים ושונים של כרטיסי ביקור, שאנשי מקצוע יכולים לבחור מהם. המפתח הוא לוודא שהכרטיס שלך מעביר את המסר הנכון עבורך אישית ועבור בית העסק באופן כללי.

אי אפשר להדגיש מספיק את החשיבות של כרטיס ביקור טוב! כרטיס ביקור צריך להיות קל לקריאה ולהיכנס לכיס או לארנק. כרטיס ביקור בחיתוך מרובע או מלבני למשל, הוא בדרך כלל האפשרות הטובה ביותר שכדאי לשקול.

פורמט כרטיס ביקור מהווה רושם ראשוני חשוב

כרטיסי ביקור הם כלי מכריע המשמש כדי להכיר אותך לעולם ולייצר את הרושם הראשוני החשוב כל כך. אתה יכול להשתמש בהם ליצירת רשתות נטוורקינג, פרסום המוצר שלך, תכנון אירועים או סתם כדי לשמור על קשר עם אנשים, לקוחות וקולגות, ספקים, נותני שירותים ועוד.

סיפקנו כמה דוגמאות לפורמטים שונים של הדפסה, אבל חשוב להבין כי כל כרטיס הוא ייחודי וניתן לעצב אותו לפי העדפתכם. המפתח הוא לגרום לזה להיראות מקצועי, על מנת לנצל את הקשר הראשוני שיצרתם עם המקבל של אותו כרטיס. בסופו של דבר, חשוב לזכור שכרטיסי ביקור הם חלק הכרחי מהאינטראקציות העסקיות והאישיות שלכם. כדאי ללמוד כיצד להדפיס אותם כראוי לפני שמתחילים בתהליך העיצוב. אם אין לכם חצי מושג בתהליך העיצוב, חשוב לקבל סיוע של מעצב גרפי מקצועי או חברת עיצוב אתרים, חברת עיצוב גראפי, חברת בניית אתרים שגם בונה כרטיסי ביקור דיגיטליים וכו'.

טיפים להדפסת כרטיסי ביקור

כרטיס ביקור דיגיטלי מגיע בפורמטים שונים ועושה שימוש בטכנולוגיה כדי לספק למחזיקי כרטיס ביקור חוויה מותאמת אישית בפורמט מותאםבנוסף לחומרים המשמשים להדפסה, ישנם מספר גורמים נוספים שאתה צריך לקחת בחשבון בעת עיצוב כרטיס הביקור שלך. למשל, השתדלו להשתמש בנייר מט להדפסת כרטיסי ביקור. זה נראה מקצועי יותר מנייר מבריק ויחזיק מעמד זמן רב יותר מבלי להראות סימני בלאי.

בטח ראיתם אנשים מחלקים כרטיסי ביקור ותהיתם איך להשיג אחד לעצמכם. למרות שזה מרשים לראות את הכרטיס שלך בערמה כשאתה נכנס לפגישה, זה לא אומר שאתה צריך למהר להדפיס אותם עד שתחשוב על כמה דברים חשובים. צריך לבדוק מראש, איזה גודל כרטיס אתם רוצים? כמה כרטיסים אתה צריך? איזה צבע דיו אתה רוצה? האם תצטרכו תמונה או קוד QR בגב הכרטיס העתידי שלכם?

כרטיס ביקור הוא הכרח בימינו התחרותיים

זה הפך להיות הכרח להחזיק כרטיס ביקור משלך בעבודה, בבית הספר ובאירועים. הוספת שמך ופרטי הקשר שלך היא הדרך הטובה ביותר להבטיח שאנשים ידעו מי אתה, מי אתה מייצג והיכן הם יכולים למצוא אותך.

אבל כרטיס ביקור בעידן הדיגיטלי דורש יותר מסתם הדפסה מסודרת או עיצוב פשוט עם פרטי הקשר שלך. אתה צריך לחשוב איזה סוג של מסר אתה רוצה לשלוח דרך הכרטיס, איך אתה מציג את עצמך ואת העסק עצמו.

מה אחד ההיבטים החשובים בפורמט כרטיס ביקור?

ההיבט החשוב ביותר של כרטיס ביקור הוא פרטי הקשר שלך. פרטי הקשר שלך צריכים להיות קלים לקריאה, קלים לזכור וקלים לאיית. זה צריך לכלול גם מידע על החברה שלך ומיקומה. זכרו, כרטיס ביקור הוא כלי שיווקי שעוזר לך להציג את המוצר או השירות שלך בפני אנשים בצורה מהירה ויעילה.

ואין ספק, מבחינת עלויות הדפסה, הכרטיס יכול להיות כלי שיווקי יעיל ומאוד זול. זוהי דרך רשמית להציג את עצמך בפני לקוחות פוטנציאליים. ככזה, זה צריך להיות מעוצב בצורה שתפתה את הלקוחות לשמור את הכרטיס וליצור קשר בשלב מסוים.

איך עושים כרטיס ביקור דיגיטליבבנייה ועיצוב של כרטיס ביקור דיגיטלי, חשוב להפריד בין המרכיב הקונספטואלי ובין המרכיב הטכני. ברמה הטכנית, כרטיס ביקור דיגיטלי הוא מעין אתר אינטרנט זעיר ובנייתו נעשית בצורה דומה לבניית אתר אינטרנט רגיל, כמובן עם מספר תוספות קוד ייחודיות, שהופכות אותו לכרטיס ביקור ולא לאתר הנפתח עם קישור. אבל האתגר האמיתי הוא דווקא סביב המרכיב הקונספטואלי, המרכיב שיכריע עד כמה כרטיס הביקור שלכם אכן ישיג את מטרותיו. בשורות הבאות נספר לכם איך עושים כרטיס ביקור דיגיטלי ועוד יותר מכך, נספר לכם איך עושים את זה בצורה נכונה.

 

לפני הכל, מדובר בכלי שיווקי

מן הסתם, מרגע שהחלטתם לאמץ את הכלי החדשני הזה, באופן טבעי יעניין אתכם מאוד איך עושים כרטיס ביקור דיגיטלי, אבל עוד לפני השלב הטכני של יצירת הכרטיס, חשוב להפנים את הדבר החשוב ביותר – כרטיס ביקור דיגיטלי הוא כלי שיווקי וכל השקעה בו צריכה להיות מותנית בתרומה הפוטנציאלית שלו לעסק. אם כרטיס הביקור שלכם לא ישיג את מטרותיו, זה לא משנה עד כמה הוא יהיה יפה ואסתטי ועד כמה הוא יהיה בנוי היטב. בדיוק מהסיבה הזאת, לפני שמתחילים לבנות את הכרטיס עצמו, יש לחשוב על האופן בו נכון וצריך לבנות אותו.

כרטיס ביקור במהותו הוא כלי שיווקי, שמטרתו היא לספק את פרטי ההתקשרות שלכם לנמען כמעין היכרות ראשונית. כרטיס ביקור הוא גם כלי שיווקי סטטיסטי, כלומר הערך שלו בא לידי ביטוי ביחס ישר להיקף ההפצה שלו בקרב קהל היעד – ככל שתפיצו את כרטיס הביקור שלכם ליותר נמענים, כך תעלה ההסתברות לכך שתוכלו גם ליהנות מהאימפקט השיווקי של פעולת ההפצה. בהתאם לכך, גם בתהליך של בניית כרטיס ביקור דיגיטלי יש לזכור את שני המרכיבים הללו ולבנות את כרטיס הביקור בהתאם.

מרכיב המפתח המרכזי בהיבט זה הוא ערכי היסוד המועברים לנמען כאשר הוא צופה בכרטיס הביקור שלכם. האם הרושם שהוא מקבל לגביכם הוא שאתם חדשניים, פורצי דרך ובעלי מחשבה מחוץ לקופסא? האם הוא מקבל את הרושם שאתם שמרנים, איתנים, יסודיים ומקצועיים? האם הוא מקבל את הרושם שאתם שמים לב לפרטים הקטנים ושלכל פעולה שלכם יש משמעות וערך, או שהוא מקבל את הרושם שאתם מנסים להרשים אותו בכל מחיר? ככל שכרטיס הביקור יוצר את הרושם בצורה טובה ונכונה יותר על הנמען המקבל אותו, כך האימפקט השיווקי שלו יהיה משמעותי יותר.

 

בניית כרטיס ביקור בהתאם למטרתו השיווקית

בהמשך לנאמר עד כה, די ברור שבכל הסבר סביב השאלה איך עושים כרטיס ביקור דיגיטלי, חובה להתחיל בהיבט הקונספטואלי וההיבט הזה הוא כולו באחריותכם. עליכם להחליט מהם הפרטים שיופיעו בכרטיס, מהו המידע התמציתי שתרצו להגיש לנמען בשלב ראשוני זה של ההיכרות, איך תוכלו להציג את עצמכם בצורה האטרקטיבית ביותר מבלי להפוך למכירתיים ונדושים ואיך אתם יכולים להביא את כל זה לידי ביטוי באמצעות הפלטפורמה הדיגיטלית של כרטיס ביקור דיגיטלי. לאחר שגיבשתם את כל אלה, תוכלו לפנות לשלב של בניית הכרטיס ברמה הטכנית ואת זה מומלץ לבצע באחת משתי צורות: א' תוכלו להיעזר בפלטפורמה מקוונת שיעמיד לרשותכם ספק השירות. פלטפורמה כזאת תכלול בדרך כלל שורה ארוכה של תבניות בסיסיות אותן תוכלו להתאים אישית על פי ההעדפות שלכם והיא תאפשר לכם לבנות את הכרטיס בצורה די ידידותית בתוך זמן לא רב. ב' תוכלו להאציל את משימת הבנייה והעיצוב של הכרטיס על צוות מקצועי, לרוב מטעם ספק השירות עצמו. במקרה הזה, אתם עדיין אלו שמכתיבים את ערכי היסוד והרושם שצריך להעביר הכרטיס, אך אתם נעזרים באנשי מקצוע שמכירים את עקרונות העיצוב המקצועיים, לגביהם לבטח אין לכם שמץ של מושג.

כרטיס ביקור דיגיטלי יכלול בדרך כלל מידע טקסטואלי הכולל את פרטי ההתקשרות שלכם ועוד תיאור תמציתי של הפעילות העסקית שלכם. הוא יכלול תמונה או שתיים והוא יכול לכלול גם סרטון וידאו קצרצר. כל אחד מן הכלים הללו הוא כלי חשוב, שיכול למלא תפקיד מפתח בכרטיס הביקור הדיגיטלי. יחד עם זאת, כשבוחנים איך עושים כרטיס ביקור דיגיטלי, צריך גם לוודא שאתם לא מפריזים ולא עוברים את הגבול. כרטיס ביקור הוא בסופו של דבר כלי שיווקי תמציתי מאוד, שבא למלא תפקיד של חיבור ראשוני במסגרת היכרות ראשונית. זה לא המקום לפרט על כל השירותים שלכם וזה גם לא המקום לשלב סרטונים ארוכים וכבדים (מבחינת רוחב פס). כרטיס הביקור שלכם צריך לעלות על מסך הנמען, לפעול בצורה אוטומטית לחלוטין ולספר לו בתוך שניות ספורות מי אתם, כיצד ניתן ליצור עמכם קשר ומדוע גם כדאי ליצור עמכם קשר. בכלי כזה, ישנה חשיבות רבה לקופירייטינג של הכרטיס ועוד יותר מכך למיקרו-קופי, כלומר למילים בודדות או למשפטים קצרצרים שמעבירים מסר דחוס ורב משמעות.

חשוב להבין – כרטיס ביקור דיגיטלי וכרטיס ביקור בכלל, הוא לא סתם פריט משרדי שטוב להחזיק בו. המדובר בכלי שיווקי שנמדד בהיקף התרומה שלו לשורה התחתונה של העסק. כרטיס ביקור הוא גם לא הוצאה עסקית (גם אם כך מתייחסת אליו רשות המיסים), אלא השקעה עסקית לכל דבר ועניין. ככל שתשקיעו יותר בכרטיס שלכם, גם במונחי מחשבה וזמן וגם במונחים כספיים, כך תוכלו ליהנות מאימפקט רב יותר, שתרומתו יכולה להיות גבוהה באלפי מונים ביחס לעלותו. על כן, לא יהיה זה מוגזם אם בתהליך של בניית כרטיס הביקור שלכם, תשלבו גם קופירייטר, גם מעצב וגם איש טכני כדי להבטיח את התוצאה האפקטיבית ביותר מבחינתכם. זכרו שזה לא איך עושים כרטיס ביקור דיגיטלי, אלא איך עושים אותו נכון.

ניווט מהיר בחזרה:
New digital
New digital

כרטיס ביקור דיגיטלי מעולם לא היה קל יותר!
מערכת New digital מאפשרת לבעלי עסקים ליצור כרטיס ביקור מקצועי בקליק! פשוט בחרו מתוך התבניות הקיימות, הכניסו את המידע הרלוונטי על העסק שלכם כולל מספר טלפון, כתובת, אתר אינטרנט, דף פייסבוק ועוד, שתפו את הכרטיס עם לקוחות פוטנציאלים ומתעניינים ושפרו את החשיפה שלכם!

עיצוב כרטיס ביקור על ידי מעצבת גרפית מומחית!

רוצים שהמעצבת המומחית שלנו תעצב לכם כרטיס מותאם אישית, עם עמוד וקישור משלכם? השאירו פרטים ונחזור אליכם >>