צילום תדמית בוידאו לעסקים

השאירו פרטים ונחזור אליכם

מחיר לכרטיס 1
250 ש"ח לשנה +מעמ לשנה
כולל האפליקציה המתקדמת שלנו לשליחת כרטיס הביקור בסיום שיחה בלחיצת כפתור ללא תוספת תשלום
מחיר ל5 כרטיסים
150 שח לשנה
כולל האפליקציה המתקדמת שלנו לשליחת כרטיס הביקור בסיום שיחה בלחיצת כפתור ללא תוספת תשלום

אין ספק שרובנו יודעים כיצד לצלם תמונות מעולות, ובמיוחד אלו שעוסקים בדיגיטל ובקידום. עם זאת אין תחליף להכרת תחום הווידאו לעומק, במיוחד אם רוצים להציע ללקוחות את סרטוני התדמית הטובים ביותר, בדגש על מקצועיות. האם בכל משרד פרסום כדאי שיהיה מי שעבר קורס צילום וידאו וכיצד יוצרים בעידן של היום צילומי תדמית לעסקים? הכנו עבורך מדריך מקוצר שיעשה סדר בדברים. 

דרישות הלקוחות לוויראליות

אנו חיים בעולם דיגיטלי בו הפלטפורמות המקובלות לפרסום הן לא מה שהיו בעבר, למעשה, כל עולם הפרסום השתנה בשנים האחרונות וכך גם קו המחשבה של הלקוחות. עסקים רוצים להיות בטיק טוק, בפייסבוק, הם רוצים שיעבירו את הפרסומת שלהם מאחד לשני במהירות שיא בווצאפ והם בעיקר רוצים להיות ויראליים. איך עסק הופך לוויראלי בלי סרטון תדמית מעולה? הוא לא יכול, ולכן דרישת הלקוחות כיום היא למומחה בתחום סרטוני התדמית, לא אחד שיציג אותם כעסק לגיטימי (גם זה חשוב) אלא כמי שמבין את השוק ויודע כיצד לגרום לו להפוך לוויראלי. 

לא מספיק שיהיה צילום מקצועי בסרטון, צריכים להיות גם יצירתיות, חשיבה מחוץ לקופסה והבנה של השוק אליו מכוונים. את כל אלה לומדים במסגרת קורס צילום וידאו שבסופו יהיו ללומדים את כל הכלים ליצור סרטוני תדמית מותאמים לקהל של היום. 

השירות המבוקש ביותר כיום מחברות הדיגיטל 

כמעט כל לקוח שיגיע לפתחן של חברות דיגיטל יציב דרישה מסוימת לתוכן וידאו תדמיתי איכותי. גם הלקוח הכי פחות מתמצא מבין שהיום הפרסום נעשה בפלטפורמות אחרות כיוון שהוא עצמו צורך את אותם התכנים כצרכן פוטנציאלי. 

דוגמה מצוינת לתוכן דיגיטלי ויראלי היא הפרסומת של דלתא, בה לי בי-רן מדלג על ביצים בפארק ושר שיר תוך כדי. הפרסומת, שמיועדת לתחתונים, מוסרת את המסר שלה בעקיפין, מבלי לומר את הדבר האמיתי אך כולם מבינים על מה מדובר. תוסיפו לזה קצב טוב וקצת הומור והנה לכם תוכן ויראלי מעולה שכל עסק וחברה רוצים לעצמם וכל סוכנות דיגיטל צריכה להציע. כדאי גם לזכור שהתוכן הדיגיטלי לא מקודם רק בפלטפורמה אחת, הוא יכול להיות באינסטגרם, בטיק טוק, בפייסבוק, בטוויטר, ביוטיוב וגם לעבור מאחד לשני במהירות דרך הווצאפ, כך שתוכן אחד הופך לכזה שניתן לעשות בו שימוש בפלטפורמות רבות. 

להציע ללקוחות מקצועיות 

כאשר סוכנות דיגיטל רוצה להציע ללקוחות שלה מקצועיות, היא צריכה גם לפעול לשם כך. המחלקה או האדם שיעסקו בנושא צריכים לדעת צילום מקצועי כבסיס, ובמסגרת קורס צילום וידאו יעמיקו את ההבנה כיצד ליצור, לצלם, לתסרט ולערוך סרטוני תדמית מקצועיים. במסגרת קורס צילום וידאו עובדי חברות דיגיטל במשותף או בנפרד ילמדו את כל רזי המקצוע, וגם כיצד לפצח תוכן מעולה שיזניק את הסרטון קדימה אל הוויראליות. בקורס לומדים על זוויות צילום, על עריכה מתקדמת ומותאמת לדרישות של היום וגם על תוספות מיוחדות, הוספת כתוביות ובכלל, כיצד מדברים היום לקהל ספציפי. כאשר חברות דיגיטל מפצחות את הנוסחה, הלקוחות זורמים אליהן בעיקר בשל תיק העבודות, לכן גם במסגרת הקורס יבוצעו עבודות אותן ניתן יהיה להציג, ומכאן השמיים הם הגבול.

ניווט מהיר בחזרה:
New digital
New digital

כרטיס ביקור דיגיטלי מעולם לא היה קל יותר!
מערכת New digital מאפשרת לבעלי עסקים ליצור כרטיס ביקור מקצועי בקליק! פשוט בחרו מתוך התבניות הקיימות, הכניסו את המידע הרלוונטי על העסק שלכם כולל מספר טלפון, כתובת, אתר אינטרנט, דף פייסבוק ועוד, שתפו את הכרטיס עם לקוחות פוטנציאלים ומתעניינים ושפרו את החשיפה שלכם!

עיצוב כרטיס ביקור על ידי מעצבת גרפית מומחית!

רוצים שהמעצבת המומחית שלנו תעצב לכם כרטיס מותאם אישית, עם עמוד וקישור משלכם? השאירו פרטים ונחזור אליכם >>