שימושים עיקריים לכרטיס חכם

השאירו פרטים ונחזור אליכם

מחיר לכרטיס 1
250 ש"ח לשנה +מעמ לשנה
כולל האפליקציה המתקדמת שלנו לשליחת כרטיס הביקור בסיום שיחה בלחיצת כפתור ללא תוספת תשלום
מחיר ל5 כרטיסים
150 שח לשנה
כולל האפליקציה המתקדמת שלנו לשליחת כרטיס הביקור בסיום שיחה בלחיצת כפתור ללא תוספת תשלום

עם השנים, אנחנו יכולים לראות שיותר ויותר בעלי מבני מגורים ומבני עסקים מסוגים שונים, בוחרים לוותר על האופציה של שימוש באמצעים רגילים, בין אם זה מפתח לפתיחת דלת ובין אם זה רישום בכרטיסים רגילים, ובמקום זה בוחרים לעבור ולהשתמש בכרטיסים חכמים.

הרעיון של כרטיסים חכמים הוא מאוד פשוט. מדובר על כרטיס אשר ניתן להשתמש בו במקומות שונים, על פי אופי המערכת, אשר קולטת אותו ובעזרתו ניתן לייצר שורה של פעולות. השימוש בכרטיסים אלו הפך להיות מאוד שימושי, מאחר והוא הרבה יותר נוח, הרבה יותר בטוח, ובמקרים רבים גם מספק הרבה יותר מידע ונתונים שניתן לעשות בהם שימושים שונים.

לפני שנסביר אילו שימושים ניתן לעשות עם כרטיס חכם, חשוב להדגיש שעם השנים השימושים בכרטיסים אלה מאוד מתפתח. לכן אנחנו גם יכולים לראות יותר ויותר אנשים עושים בהם שימוש, וכיצד הם מחליפים אמצעים וכלים אחרים שהיינו רגילים להשתמש בהם.

מה אנחנו יכולים לעשות עם כרטיס חכם?

פתיחת דלתות – השימוש הראשוני שנעשה בכרטיס חכם הוא פתיחת דלתות. השתמשו בו במשך שנים בבתי מלון ועם הזמן, השימוש הפך להיות נפוץ יותר הן במקומות עבודה והן במבני מגורים.

היתרון שלו בהיבט זה, שלא כל אחד יכול להשתמש בו, והוא מקשה על אנשים המעוניינים להיכנס למקום אליו הם לא מורשים להיכנס.

מערכות זיהוי – אפשר להשתמש בכרטיס חכם לצורך זיהוי, בין אם זה במכשירי סלולר, בין אם זה בשעון עבודה, וכן באמצעים וכלים אחרים. זה מאפשר לבצע פעולות באופן הרבה יותר ממוקד וכן מאפשר לקבל מידע הרבה יותר עדכני על מי שמחזיק את הכרטיס ועושה בו שימוש.

ישנם מקומות עבודה שמספקים כרטיסים חכמים לעובדים, הן בשביל להזדהות והן בשביל שיוכלו להיכנס אל חללים מסוימים במבנה וכן לקבל מידע שקשור לתחום העיסוק שלהם והטבות שונות.

תשלומים – היום אנחנו יכולים לזהות שימוש הולך וגובר בכרטיס חכם לצורך ביצוע תשלומים בבתי עסק שונים. חשוב לציין, זה שונה מאשר כרטיס אשראי שמאפשר לנו לבצע עסקה בשלב מאוחר יותר, כאן אנחנו יכולים לבצע את התשלום בזמן אמת.

 מה היתרונות של מערכת כרטיס חכם

אפשר לציין שני יתרונות בולטים של כרטיסים חכמים: זיהוי ממוקד, מידע ונתונים.

זיהוי ממוקד – הכוונה שהכרטיס מספק זיהוי ספציפי של האדם אשר מחזיק בו. זה לא משהו כללי שכל אחד יכול להשתמש בו. זה נדרש לצורכי אבטחה וכן לצרכים אחרים. הרבה יותר אפקטיבי לעבוד עם כרטיס חכם שמשרת אדם מסוים.

מידע ונתונים – הכרטיס יכול לאגור בתוכו כמויות מידע שונות אשר ניתן לעשות בהם שימוש, בין אם זה לצורך ניתוחים ובין אם זה לצרכים אחרים. המידע יכול לשרת את האדם שמחזיק את הכרטיס או את המערכת בה הוא עובד.

 

 

ניווט מהיר בחזרה:
New digital
New digital

כרטיס ביקור דיגיטלי מעולם לא היה קל יותר!
מערכת New digital מאפשרת לבעלי עסקים ליצור כרטיס ביקור מקצועי בקליק! פשוט בחרו מתוך התבניות הקיימות, הכניסו את המידע הרלוונטי על העסק שלכם כולל מספר טלפון, כתובת, אתר אינטרנט, דף פייסבוק ועוד, שתפו את הכרטיס עם לקוחות פוטנציאלים ומתעניינים ושפרו את החשיפה שלכם!

עיצוב כרטיס ביקור על ידי מעצבת גרפית מומחית!

רוצים שהמעצבת המומחית שלנו תעצב לכם כרטיס מותאם אישית, עם עמוד וקישור משלכם? השאירו פרטים ונחזור אליכם >>