אפשרויות לקידום העסק דיגיטלית ותפקידו של משרד פרסום

השאירו פרטים ונחזור אליכם

מחיר לכרטיס 1
250 ש"ח לשנה +מעמ לשנה
כולל האפליקציה המתקדמת שלנו לשליחת כרטיס הביקור בסיום שיחה בלחיצת כפתור ללא תוספת תשלום
מחיר ל5 כרטיסים
150 שח לשנה
כולל האפליקציה המתקדמת שלנו לשליחת כרטיס הביקור בסיום שיחה בלחיצת כפתור ללא תוספת תשלום

קידום דיגיטלי מהווה אסטרטגיה חיונית לעסקים שמטרתם להגדיל את החשיפה שלהם, לייצר מעורבות לקוחות ולשפר מכירות. בסביבה הדיגיטלית, אין לזה תחליף. הקידום מהסוג הזה כולל למעשה מגוון רחב של צעדים אופרטיביים, שנועדו להגיע ללקוחות ולגולשים ולהניע לפעולה דרך ערוצים דיגיטליים. בעוד עסקים לא תמיד מבינים עד הסוף איך עושים זאת היטב ללא עזרה, משרדי פרסום ממלאים תפקיד מרכזי בתכנון וביצוע אסטרטגיות קידום דיגיטליות מצליחות. להלן נתייחס לכמה אפשרויות קידום דיגיטליות, ואיך משתלב בתמונה משרד הפרסום שלכם.

אופטימיזציה של מנועי חיפוש (SEO)

אופטימיזציה למנועי חיפוש, או SEO כך מסביר משרד פרסום, זו אסטרטגיית קידום דיגיטלית חשובה ואף חיונית. מטרתה להפוך את האתר למוצלח יותר, בסריקה שנעשית מטעם מנועי חיפוש לצורך הצגת מיקומים בתוצאות החיפוש. על ידי אופטימיזציה של תוכן באתר, שימוש במילות מפתח רלוונטיות, שיפור מבנה האתר ושימוש בפתרונות רספונסיביים, ניתן לשפר באופן משמעותי את הדירוג בקידום האורגני מול מנועי הפרסום (ללא תשלום עבור פרסומות). כך, חשיפה משופרת מובילה ליותר טרפיק. את הטרפיק ניתן להפוך למכירות וללידים. בנוסף, צעדי SEO כוללים אופטימיזציה דרך שמות עמודים ותיאורי דפים וכן צעדים יזומים בניהול תגובות וביקורות מקוונות, בכדי לשפר את תוצאות החיפוש.

שיווק יעיל באמצעות תוכן מעולה

מבלי להוריד מהחשיבות של פרסום ממומן בגוגל, אסור להפחית מן הערך של חשיבות התוכן ואיכותו. שיווק תוכן מהווה גישה המתמקדת ביצירה והפצה של תוכן בעל ערך לגולש. זהו תוכן רלוונטי לקורא, שמטרתו למשוך קהל יעד ולעניין אותו. על ידי מתן מידע שימושי, מבדר או חשיפת פתרונות למשתמשים, עסקים יכולים לבסס אמון ולבסס את עצמם כמובילים בענף שלהם. אסטרטגיה זו כוללת שימוש בשלל פתרונות וערוצים. למשל הפצת פוסטים בבלוג באתר, העלאת סרטונים, השתתפות בפודקאסטים ועוד. כל זה מאפשר למשוך לקוחות פוטנציאליים, ולהפוך אותם ללקוחות משלמים. שיווק באמצעות תוכן מחזק טרפיק, מייצר לידים, וכן משפר אסטרטגיות שיווק דיגיטלי באופן כללי בזכות יצירת מעורבות מול קהל היעד.

שיווק שמביא תוצאות דרך המדיה החברתית

לצד פרסום בגוגל, עסק יכול להחליט להשקיע גם בפתרונות של פרסום ממומן בפייסבוק. אבל גם כאן, יש צורך לעשות דברים בצורה נבונה. שיווק וקידום דרך המדיה החברתית עובד טוב כשרוצים להתחבר לקהל. ניתן לעשות בכך שימוש מעולה כדי לבנות את המותג, להגדיל את המכירות ולהניע טרפיק אל האתר שלכם. לשם קידום דיגיטלי מסוג זה צריך לעדכן נכון את הפרופילים ברשת החברתית, יש להתייחס לעוקבים, לפרסם תכנים ולבדוק את רמת המעורבות והעניין ביחס אליהם. חשוב גם לבצע ניתוח תוצאות כדי לשפר יעילות. דבר נוסף, המפתח לשיווק מוצלח במדיה החברתית נשען על התייחסות למאפיינים הייחודיים של כל פלטפורמה (שכן פייסבוק, אינסטגרם או לינקדאין פועלים על פי חוקים משלהם). כמו כן יש להתאים את הקידום על פי מאפייני קהלי היעד השונים.

איפה נכנס לתמונה משרד הפרסום שלכם?

משרד הפרסום נכנס לתמונה בכך שהוא מפשט עבורכם את המורכבות של הקידום דיגיטלי בפלטפורמות השונות. הפרסומאים הטובים ביותר מצוידים במומחיות בניתוח השוק, פיתוח אסטרטגיה, הפקת תכנים וניהול קמפיינים בערוצים הדיגיטליים. משרד הפרסום שלכם צריך לעבוד יחד אתכם, בשיתוף פעולה הדוק. צריך להבין בעזרתכם מהן המטרות, מהם היעדים, לאפיין קהלי היעד ואז לבסס אסטרטגיה שיווקית נאותה. כמו כן, משרד הפרסום משתמש בכלים מתחום של התנהגות הצרכנים וניתוח מגמות בשיווק, כדי לשכלל לשלמות את האסטרטגיה בזמן אמת ולהביא לביצועים מיטביים. על בסיס מומחיות בניתוח מידע ובכלי מדידה, משרד פרסום יודע לבדוק בכל עת מהי האפקטיביות המצטברת של הקידום הדיגיטלי, לצורך ביצוע שיפורים מתמידים.

משרד פרסום

משרד פרסום
ניווט מהיר בחזרה:
New digital
New digital

כרטיס ביקור דיגיטלי מעולם לא היה קל יותר!
מערכת New digital מאפשרת לבעלי עסקים ליצור כרטיס ביקור מקצועי בקליק! פשוט בחרו מתוך התבניות הקיימות, הכניסו את המידע הרלוונטי על העסק שלכם כולל מספר טלפון, כתובת, אתר אינטרנט, דף פייסבוק ועוד, שתפו את הכרטיס עם לקוחות פוטנציאלים ומתעניינים ושפרו את החשיפה שלכם!

עיצוב כרטיס ביקור על ידי מעצבת גרפית מומחית!

רוצים שהמעצבת המומחית שלנו תעצב לכם כרטיס מותאם אישית, עם עמוד וקישור משלכם? השאירו פרטים ונחזור אליכם >>