העתיד כבר כאן: 5 טרנדים חמים בשיווק דיגיטלי שתצטרכו להכיר ב-2024

השאירו פרטים ונחזור אליכם

מחיר לכרטיס 1
250 ש"ח לשנה +מעמ לשנה
כולל האפליקציה המתקדמת שלנו לשליחת כרטיס הביקור בסיום שיחה בלחיצת כפתור ללא תוספת תשלום
מחיר ל5 כרטיסים
150 שח לשנה
כולל האפליקציה המתקדמת שלנו לשליחת כרטיס הביקור בסיום שיחה בלחיצת כפתור ללא תוספת תשלום

שיווק דיגיטלי

עולם השיווק הדיגיטלי מתחדש כל הזמן, ובכל מספר שבועות ניתן לשמוע על טרנד חם שחובה להכיר. במאמר הבא החלטנו להרים את הכפפה, ולספר לכם על כל הטרנדים החמים בשנת 2024. אם אתם מעוניינים לשווק את העסק באמצעות הדיגיטל, חובה להכיר את הטרנדים הללו. כך תדעו כי אתם ממצים את כל הכלים העמודים לרשותכם, ולא שוכחים אף פרט. לא פעם אנשים מגלים את הטרנדים החמים רק בדיעבד, כאשר הם כבר הופכים להיות פחות רלוונטיים. נדגיש כי ברגע שתנצלו את הטרנדים החמים בזמן הנכון, תראו מהם תועלת רבה. לעיתים אפילו מעבר למה שאתם חושבים לעצמכם או מסוגלים לעלות על הדעת בתחילת התהליך.

הבינה המלאכותית הופכת למלכה של הכיתה

שנת 2023 גרמה לבינה המלאכותית להיכנס לחיינו, אך בשנת 2024 היא תהפוך להיות המלכה האמיתית. אם עד היום לא יצא לכם להשתמש בבינה המלאכותית, אין סיבה שתמצאו את עצמכם מדשדשים מאחור. הבינה המלאכותית מקבלת מקום של כבוד בתחום השיווק הדיגיטלי, וכיום כמעט כל משווק משתמש בה. בזכות הבינה המלאכותית תוכלו להוריד מעצמכם מטלות רבות, ולגרום לפונקציה הזו לעבוד בשבילכם. בין רגע תקבלו תוצרים מדהימים, כאלה שיהיה לכם קשה מאוד ליצור אותם לגמרי לבד. נציין כי יצירת אסטרטגיית שיווק B2C אפקטיבית באמצעות בינה מלכותית אפשרית, אך בעזרתכם. אתם אלה שאמורים להכווין את הבינה המלאכותית כדי שתספק לכם את הסחורה.

הוידיאו משתלט על כל הרשתות החברתיות

לא בכדי הטיקטוק הפכה להיות לאחת מהרשתות החברתיות האהודות ביותר. הוידיאו הופך בשנים האחרונות לשחקן משמעותי, כזה שאי אפשר להישאר אדישים כלפיו. גם אתם יכולים לשווק את העסק שלכם על ידי סרטוני וידיאו מוצלחים וויראליים. כאלה שאף אחד לא יצליח להישאר אדיש אליהם, וכמובן ירצה לפרסם אותם לחברים. ברגע שסרטון הופך לויראלי, יהיה קשה עד כמעט בלתי אפשרי לעצור אותו. כעבור זמן קצר תראו איך השיווק בדרך הזו הביא לתמורה הרצויה, הרבה מעבר למה שלקחתם בחשבון. לעיתים סרטון אחד מוצלח יעשה עבודה של קידום אורגני שנפרס על פני שנים ארוכות.

שיווק דיגיטלי על ידי הכנת פודקאסטים

בהמשך לטרנד הקודם, אפשר לראות איך הפודקאסטים נהפכים לכלי שיווק דיגיטלי יעיל. כיום המון אנשים שומעים פודקאסטים בכל מקום, ולא משנה באיזה פלטפורמה הם עושים זאת. במקום להקשיב לאותן האמירות ברדיו, ישנה אפשרות להעביר את הדרך עם תוכן משמעותי. כזה שמביא איתו ערך מוסף, ומביא אתכם בדיוק לנקודה בה תרצו להיות. שיווק דיגיטלי בדרך הזו יביא אתכם לשנת 2024 בצורה הכי בולטת והכי ברורה שרק קיימת. נציין כי לא פעם את הפודקאסט תעשו יחד עם קולגה נוספת מהתחום בו אתם עושים, ועליו אתם רוצים לדבר. ברגע שהפודקאסט הופך לנשמע, כל מי שרק מאזין לכם ירצה לבקר בעסק שלכם.

שיווק דיגיטלי

שיווק העסק בעזרתם של משפיענים

בזכות הפופולאריות הרבה של הרשתות החברתיות, המשפיענים משתמשים בהן כדי להרוויח עוד כסף. מדוע שאתם לא תהיו במקום הנכון ובזמן הנכון? הרי משפיענים מעלים על בסיס קבוע סרטונים שלהם מסבירים על מוצרים ודברים שונים. באמצעות שיתוף פעולה תוכלו להביא את עצמכם לחשיפה גבוהה וגדולה ממה שדמיינתם. לכל סרטון של משפיען יש מאות אלפי ציפיות, בחלק מהמקרים הוא חוצה את רף המיליון. אם מדברים על מוצר או שירות שלכם, אין סיבה שהשיווק הזה לא יעשה עבודה מצוינת. אך עליכם לקחת בחשבון כי מדובר על הוצאה כספית לא זולה, אך מאוד משתלמת.

הכנסת תוכן איכותי לאתרים ולרשתות החברתיות

גם בשנת 2024 התוכן הוא המלך, המשפט הזה ככל הנראה ימשיך להיות רלוונטי לאורך זמן. גם השנה יהיה עליכם לעבוד עם יוצרי תוכן מקצועיים, כאלה שיגרמו לכם להביא ערך מוסף למותג שלכם. על ידי יצירת תוכן טוב ונכון תוכלו למצוא את עצמכם מנפצים את כל תקרות הזכוכית. עם התוכן המוצלח ניתן יהיה לקדם את האתר, ולהביא אתכם למקום הראשון בתוצאות החיפוש בגוגל. התועלת היא רבה, אך אל תיקחו את המשימה הזו על הכתפיים שלכם. ישנם אנשי מקצוע שכל מה שהם עושים זה לעבוד קשה כדי להכין לכם תוכן שיתאים כמו כפפה ליד.

שיווק דיגיטלי
ניווט מהיר בחזרה:
New digital
New digital

כרטיס ביקור דיגיטלי מעולם לא היה קל יותר!
מערכת New digital מאפשרת לבעלי עסקים ליצור כרטיס ביקור מקצועי בקליק! פשוט בחרו מתוך התבניות הקיימות, הכניסו את המידע הרלוונטי על העסק שלכם כולל מספר טלפון, כתובת, אתר אינטרנט, דף פייסבוק ועוד, שתפו את הכרטיס עם לקוחות פוטנציאלים ומתעניינים ושפרו את החשיפה שלכם!

עיצוב כרטיס ביקור על ידי מעצבת גרפית מומחית!

רוצים שהמעצבת המומחית שלנו תעצב לכם כרטיס מותאם אישית, עם עמוד וקישור משלכם? השאירו פרטים ונחזור אליכם >>