גודל כרטיס ביקור בפיקסלים

השאירו פרטים ונחזור אליכם

מחיר לכרטיס 1
250 ש"ח לשנה +מעמ לשנה
כולל האפליקציה המתקדמת שלנו לשליחת כרטיס הביקור בסיום שיחה בלחיצת כפתור ללא תוספת תשלום
מחיר ל5 כרטיסים
150 שח לשנה
כולל האפליקציה המתקדמת שלנו לשליחת כרטיס הביקור בסיום שיחה בלחיצת כפתור ללא תוספת תשלום

גודל כרטיס ביקור בפיקסליםגודל כרטיס ביקור בפיקסלים

כרטיס ביקור הוא בעצם מסמך שמיועד לספק את פרטי ההתקשרות של מוסר הכרטיס למקבל אותו. יחד עם זאת, מטרתו העליונה של כרטיס הביקור היא לסייע בשיווק העסק, לחשוף את העסק לכמה שיותר אנשים בקהל היעד, למשוך לקוחות חדשים ובסופו של דבר להשפיע גם על השורה התחתונה של העסק. בכדי שכרטיס הביקור יוכל להשיג את מטרותיו, עליו לעמוד בכמה קריטריונים של תוכן ועיצוב, כשאחד מהם הוא גם הגודל הפיזי של הכרטיס. קריטריון זה נמדד כמובן במידות אורך של מ"מ או ס"מ, אבל ניתן לתרגם אותו גם לפיקסלים ובשורות הבאות נדבר על גודל כרטיס ביקור בפיקסלים ועד כמה זה קריטי.

 

קודם כל, מהו הגודל של כרטיס ביקור?

הגודל הסטנדרטי של כרטיסי ביקור בישראל עומד על 90 מ"מ אורך על 50 מ"מ רוחב. ישנה מידה סטנדרטית נוספת, המקובלת במרבית המדינות ועומדת על 80 מ"מ אורך על 55 מ"מ רוחב. הטענה היא כי הפורמט השני הוא נוח יותר וקל להכניסו יותר לארנק טיפוסי, אם כי זה לא בהכרח נכון. 55 מ"מ זה אומר תוספת של חצי ס"מ על פני הפורמט הראשון ובארנקים רבים זה יכול בהחלט לבלוט החוצה מעל פתח הארנק. ככלל, אם אתם רוצים להיות באזור הבטוח של מידות כרטיס ביקור, מומלץ מאוד לדבוק במידות הסטנדרטיות של 90 מ"מ אורך על 50 מ"מ רוחב.

מהו גודל כרטיס ביקור בפיקסליםמהו גודל כרטיס ביקור בפיקסלים?

אחרי שעמדנו על מידות כרטיס הביקור הטיפוסי במ"מ/ ס"מ, נשאלת השאלה מהו גודל כרטיס ביקור בפיקסלים. שאלה זו רלוונטית לכאורה לאלו המבקשים לעצב את כרטיס הביקור שלהם על גבי מחשב ונדרשים לדעת מהו גודל הקנבס שיש ליצור בתוכנת העיצוב הגרפי. אז אם נתרגם את מידות האורך לפיקסלים, נקבל 600 פיקסלים לרוחב הכרטיס ו-1050 פיקסלים לאורכו. בפורמט השני דרך אגב, הנתונים יעמדו על 650 פיקסלים לרוחב הכרטיס ו-1004 פיקסלים לאורכו. ואחרי שאמרנו את זה, בעיצוב כרטיס ביקור על גבי המחשב, ההמלצה היא תמיד ליצור קובץ ברזולוציה כמה שיותר גבוהה ולכן, לנתונים אלה של גודל כרטיס ביקור בפיקסלים כדאי להתייחס בתור המינימום האפשרי בלבד.

ככל שגודל הקנבס יהיה גדול יותר, כך רזולוציית הקובץ תהיה גבוהה יותר ואיכות ההדפסה תהיה טובה יותר. יחד עם זאת, מה שכן חשוב להקפיד עליו הוא היחס בין האורך לרוחב, כלומר 5/9. כך למשל, תוכלו לפתוח קנבס בגודל 5000 פיקסלים רוחב ו-9000 פיקסלים אורך כדי ליצור כרטיס ביקור ברזולוציה גבוהה במיוחד. ואחרי שאמרנו את כל זה, כרטיסי ביקור אינם נושאים בדרך כלל אלמנטים גרפיים מורכבים כמו תמונה ולכן אין כל צורך ליצור אותם ברזולוציה גבוהה. אופציה זו מתאימה לכרטיסי ביקור שאכן רוצים לשלב בהם למשל תמונת רקע ואז חשוב בהחלט שהרזולוציה תהיה גבוהה והתמונה תצא חדה וברורה. בכל מקרה אחר, אתם יכולים לדבוק במידות הסטנדרטיות של 600 פיקסלים רוחב על 1050 פיקסלים אורך.

האם אפשר לבנות את הכרטיס במידות גדולות או קטנות יותר?

ובכן, ברמה הטכנית התשובה היא כמובן כן – יש לכם את היכולת הטכנית ליצור כרטיס ביקור בכל גודל שאתם רוצים ללא שום מגבלה. יחד עם זאת, ביצירת כרטיס ביקור, יש לקחת בחשבון את השיקולים שבגינם נקבע עבורם גודל סטנדרטי כפי שנקבע. גודל זה משקף את המידות הנוחות ביותר לשמירה על כרטיסי ביקור בכיס, בארנק ובאלבום כרטיסי ביקור. חריגה ממידות אלה כלפי מעלה יכולה להפוך את כרטיס הביקור שלכם להרבה פחות נוח לנשיאה, מה שיציב סימן שאלה סביב מספר האנשים שאכן ישמרו את הכרטיס שלכם ולא ישליכו אותו לפח. חריגה ממידות אלה כלפי מטה עלולה לפגוע בנראות של הכרטיס שלכם ביחס לכרטיסים אחרים.

בכל מקרה, כדאי לקחת בחשבון שמידות כרטיסי ביקור ובכלל זה גם גודל כרטיס ביקור בפיקסלים, משקפים לא רק את מידות האורך והרוחב של הכרטיס, אלא גם את הפרופורציה של הכרטיס. כל גרפיקאי יודע שפרופורציה היא נושא חשוב מאוד בעיצוב וישנן פרופורציות שהן יותר נעימות לעין מאשר אחרות. הפרופורציה של כרטיס ביקור סטנדרטי, קרי 90 מול 50 מ"מ היא הפרופורציה האולטימטיבית שלה מצפה גם כל מי שמקבל כרטיס ביקור לידיו מאדם אחר. בחירה במידות אחרות, יכולה לשנות את הפרופורציה הזאת ולהפוך אותה לפחות נעימה ואינטואיטיבית. זה אולי נשמע לכם כמו סוגיה זניחה, אבל ברמת התת מודע יש לכך השפעה דרמטית.

לצורך העניין, אם תקבלו שני כרטיסי ביקור סטנדרטיים משני ספקים מתחרים, אתם יכולים להיות בטוחים שחלק מהחלטת הבחירה שלכם בין שני הספקים, תסתמך גם על אלמנטים עיצוביים ומבניים של הכרטיס ויש בהחלט סיכוי שתבחרו בכרטיס בעל הפרופורציות הנעימות יותר למראה על פני הכרטיס שחורג מהמידות המקובלות. כדי להבטיח שאתם עושים את הבחירות הנכונות, גם בהיבט של גודל הכרטיס והפרופורציה שלו, מומלץ תמיד להתייעץ עם איש מקצוע המתמחה בתחום.

כרטיס ביקור למנעולן הוא אחד הכלים החשובים ביותר שמובילים בסופו של דבר להגדלת ההזמנות
ניווט מהיר בחזרה:
New digital
New digital

כרטיס ביקור דיגיטלי מעולם לא היה קל יותר!
מערכת New digital מאפשרת לבעלי עסקים ליצור כרטיס ביקור מקצועי בקליק! פשוט בחרו מתוך התבניות הקיימות, הכניסו את המידע הרלוונטי על העסק שלכם כולל מספר טלפון, כתובת, אתר אינטרנט, דף פייסבוק ועוד, שתפו את הכרטיס עם לקוחות פוטנציאלים ומתעניינים ושפרו את החשיפה שלכם!

עיצוב כרטיס ביקור על ידי מעצבת גרפית מומחית!

רוצים שהמעצבת המומחית שלנו תעצב לכם כרטיס מותאם אישית, עם עמוד וקישור משלכם? השאירו פרטים ונחזור אליכם >>