כרטיס ביקור אלקטרוני

השאירו פרטים ונחזור אליכם

מחיר לכרטיס 1
250 ש"ח לשנה +מעמ לשנה
כולל האפליקציה המתקדמת שלנו לשליחת כרטיס הביקור בסיום שיחה בלחיצת כפתור ללא תוספת תשלום
מחיר ל5 כרטיסים
150 שח לשנה
כולל האפליקציה המתקדמת שלנו לשליחת כרטיס הביקור בסיום שיחה בלחיצת כפתור ללא תוספת תשלום

התקדמות הטכנולוגיה מאפשרת לנו לעשות תהליכים רבים בצורה נוחה ופשוטה יותר, כיוון שכמעט הכל נגיש ונמצא במרחבההמלצה עבור כל אחד מעסקים אלו היא להחזיק בכרטיס ביקור אלקטרוני הווירטואלי – בין אם אנחנו רוצים לרכוש מוצר כזה או אחר, למצוא מידע על מקומות, לקבל מידע מקיף על נושא כזה או אחר, לרכוש השכלה מקצועית, לעבוד מהבית מבלי להגיע למשרד ועוד המון דברים אחרים שמקלים לנו על חיי היומיום.

כיוון שאנשים רבים עושים שימוש במרחב הווירטואלי באופן יומיומי לכל צורך ומטרה, זהו המקום בו עסקים שונים צריכים לבסס את מקומם כדי להיות חשופים ונגישים לקהלים רלוונטיים, כך שהם יוכלו למנף את ההצלחה של העסק ולהגדיל את מאגר הלקוחות. לכן כאשר מדובר על עסק קטן או גדול, חדש או וותיק – ההמלצה עבור כל אחד מעסקים אלו היא להחזיק בכרטיס ביקור אלקטרוני, שיאפשר לחבר אותם לכל מה שקורה בדיגיטל בכל מקום ובכל זמן.

מה היתרונות שיש בכרטיס ביקור אלקטרוני, איך מכינים כרטיס כזה והאם הוא עדיף מאשר כרטיס ביקור מודפס? נרחיב על כל הנושאים הללו במאמר הנוכחי, אך לא לפני שנעניק סקירה קצרה על המהות של כרטיס ביקור אלקטרוני.

מהו כרטיס ביקור אלקטרוני?

מדובר על כרטיס ביקור דיגיטלי המאגד בתוכו את כל המידע שצריך לדעת על העסק, בין אם מדובר על שעות פעילות העסק, כתובת העסק, טלפונים של המקום, כתובת אימייל, אתר האינטרנט של העסק ועוד פרטים נוספים אותם בעל העק בוחר להציג בכרטיס. בשונה מכרטיס ביקור מודפס, כרטיס הביקור האלקטרוני מאפשר גישה אליו רק באמצעות מכשיר דיגיטלי בעל תמיכה לרשת האינטרנט, שכיום מדובר על מכשיר סטנדרטי הנמצא בשימוש עבור כל אדם.

מה היתרונות שיש בכרטיס ביקור אלקטרוני?מה היתרונות שיש בכרטיס ביקור אלקטרוני, איך מכינים כרטיס כזה והאם הוא עדיף מאשר כרטיס ביקור מודפס

עצם זה שכרטיס הביקור האלקטרוני מוצג לקהל היעד על גבי צג דיגיטלי הוא מציע לבעלי עסקים שלל יתרונות חשובים:

  • זמין בכל מצב – כרטיס ביקור סטנדרטי מנייר מודפס על גבי כרטיסים קשיחים קטנים, שאלו עשויים להיאבד או ליפול וכך למנוע את האפשרות ליצירת קשר מהיר ונוח עם העסק. בשונה ממנו, כרטיס ביקור אלקטרוני אינו נאבד לעולם מהסיבה שהגישה אליו נוחה ומהירה יותר באמצעות מכשיר דיגיטלי, כך שניתן למצוא ולהעלות את פרטי העסק על צג המכשיר בכל מקום ובכל זמן שרק רוצים.
  • העברה פשוטה ומהירה של כרטיס הביקור – כרטיס הביקור האלקטרוני קל ונוח להפצה, ולכן גם מאפשר להגיע לתפוצה רחבה יותר של אנשים באמצעות העברת קישור בלחיצת כפתור. סיימתם פגישה מוצלחת עם ספק או משקיע? במקום למסור לידיו כרטיס ביקור שעלול ללכת לאיבוד או להיעלם בטעות, פשוט שלחו ישירות לטלפון הנייד שלו את הקישור לכרטיס הביקור ותהיו בטוחים שהוא ייצור קשר.
  • קבלת נכס דיגיטלי יעיל – כיוון שכרטיס הביקור מוצג על גבי מכשירים דיגיטליים, הוא נחשב לדף אינטרנט הניתן להצגה במכשירים עם תמיכה לאינטרנט. כך למעשה ניתן להחזיק בנכס דיגיטלי חשוב ויעיל עבור העסק ולאפשר לקהל הצרכנים למצוא מידע רלוונטי גם בחיפוש בגוגל.
  • ביסוס נוכחות בזירה הדיגיטלית – ידוע כיום כי עסקים שלא נמצאים ברשת הם כאילו לא קיימים עבור קהל הצרכנים הגדול, ולכן גם עסק קטן שמחזיק כרטיס ביקור אלקטרוני בלבד יכול לבסס כך את הנוכחות הדיגיטלית שלו.
  • מראה חדשני ומעוצב – כרטיסי ביקור מודפסים יכולים להיות מעוצבים ומיוחדים, אך באמצעות עיצוב של כרטיס ביקור אלקטרוני ניתן להחזיק בכרטיס בעל עיצוב חדשני וייחודי יותר כיוון שישנם מאפיינים גרפיים שנראים יותר טוב מבחינה וויזואלית על גבי צג דיגיטלי.
  • שימוש נוח וידידותי בכרטיס – נוסף לנוחות הגישה והמראה המעוצב של כרטיס הביקור, השימוש הייעודי בו הוא הרבה יותר נוח ופשוט עבור מחזיקי הכרטיס, כיוון שכל המידע הקיים בכרטיס מסייע גם לבצע פעולות בלחיצת כפתור אחת כמו חיוג לבית העסק, שליחת מייל, ניווט לבית העסק ועוד.
  • מידע מקיף על העסק במקום אחד – כיוון שכרטיס הביקור האלקטרוני נמצא ונגיש במכשירים דיגיטליים כדף אינטרנט, ניתן לכלול בו מידע רחב ומקיף יותר על העסק וכן לכלול תמונות, טקסטים ואלמנטים נוספים שייצרו עניין ומשיכה עבור אלו המחזיקים בו.
  • אפשרות לקבלת נתונים על פעילות הכרטיס – עסקים שחילקו כרטיסי ביקור ללקוחות/ספקים ומשקיעים בעבר אף פעם לא ידעו האם הכרטיסים הצליחו להניב את ההצלחה השיווקית הנכונה, אך באמצעות הכרטיס האלקטרוני כל עסק יוכל לקבל מידע סטטיסטי עדכני בנוגע לפעילות שבוצעה בכרטיס כמו נתונים על מספר האנשים שהתקשרו לבית העסק, כמות האנשים שבחרו לנווט לעסק וכו'.

כיצד ניתן להכין כרטיס ביקור אלקטרוני?

את הבנייה והעיצוב של כרטיס הביקור האלקטרוני מבצעים מעצבים גרפיים וחברות המתמחות בתחום, כאשר תהליך התכנון ואפיוןרטיס ביקור אלקטרוני אינו נאבד לעולם מהסיבה שהגישה אליו נוחה ומהירה יותר באמצעות מכשיר דיגיטלי הכרטיס נעשה בשילוב רצונות בעל העסק והמקצועיות של המעצבים.
כרטיס ביקור אלקטרוני או מודפס – מה עדיף יותר?

למה לבחור רק סוג כרטיס אחד אם אפשר לעשות גם וגם? לכל אחד מכרטיסי הביקור יש את היתרונות שלו, ולכן כדאי לכל בעל עסק להחזיק ברשותו כרטיס ביקור אלקטרוני וגם כרטיס מודפס שיוכלו להציע לקהל הצרכנים את הדרכים הנוחות ביותר לשמירה על קשר עתידי עם העסק.

בניית כרטיס ביקור דיגיטלי חינם
ניווט מהיר בחזרה:
New digital
New digital

כרטיס ביקור דיגיטלי מעולם לא היה קל יותר!
מערכת New digital מאפשרת לבעלי עסקים ליצור כרטיס ביקור מקצועי בקליק! פשוט בחרו מתוך התבניות הקיימות, הכניסו את המידע הרלוונטי על העסק שלכם כולל מספר טלפון, כתובת, אתר אינטרנט, דף פייסבוק ועוד, שתפו את הכרטיס עם לקוחות פוטנציאלים ומתעניינים ושפרו את החשיפה שלכם!

עיצוב כרטיס ביקור על ידי מעצבת גרפית מומחית!

רוצים שהמעצבת המומחית שלנו תעצב לכם כרטיס מותאם אישית, עם עמוד וקישור משלכם? השאירו פרטים ונחזור אליכם >>