כרטיס ביקור דוגמאות

השאירו פרטים ונחזור אליכם

מחיר לכרטיס 1
250 ש"ח לשנה +מעמ לשנה
כולל האפליקציה המתקדמת שלנו לשליחת כרטיס הביקור בסיום שיחה בלחיצת כפתור ללא תוספת תשלום
מחיר ל5 כרטיסים
150 שח לשנה
כולל האפליקציה המתקדמת שלנו לשליחת כרטיס הביקור בסיום שיחה בלחיצת כפתור ללא תוספת תשלום

העסק שלכם משגשג ומצליח כבר תקופה מסוימת, אך קולגות מתחום העיסוק שלכם ממשיכים לשכנע אתכם להוציא כרטיס ביקורדוגמאות של מידות שונות לכרטיס ביקור בהתאם לאופי העסק לעסק כדי למנף את ההצלחה העסקית. אין ספק כי עסק מצליח שמכניס כסף ורווח הוא השאיפה של כל בעל עסק, אך גם כשזה קורה חשוב לא להפסיק לחשוב כיצד להצעיד את העסק קדימה ולהגדיל את ההצלחה בכל דרך והזדמנות שנקרית בדרך.

לכן גם ההמלצה של הוצאת כרטיסי ביקור לעסק היא רלוונטית וחשובה עבורכם, ולמעשה עבור כל עסק חדש או וותיק שמעוניין להצליח בשוק התחרותי של העסקים כיום. כיוון שכרטיס ביקור מעניק שלל יתרונות לעסקים, ריכזנו בהמשך את כל המידע שחשוב לדעת על מהות כרטיסי הביקור, התרומה שלהם למיתוג העסק, תהליכי עיצוב והכנת כרטיסי ביקור וגם כמה דוגמאות ואפשרויות של כרטיסי ביקור לעסקים.

מה המטרה של כרטיס ביקור?

כרטיס ביקור מעניק לכל עסק את הזהות שלו, כאשר הוא משמש כאמצעי לזיהוי של העסק הרלוונטי וכן הענקת מידע ופרטים כללייםכרטיס ביקור מעניק לכל עסק את הזהות שלו, כאשר הוא משמש כאמצעי לזיהוי של העסק הרלוונטי וכן הענקת מידע ופרטים כלליים עבור האדם שמחזיק את כרטיס הביקור. ממש כפי שתעודת הזהות האישית של כל אזרח מעניקה מידע חיוני עליו עבור מקומות שונים, כך גם כרטיס הביקור מעניק את המידע הנחוץ לכל דורש.

בנוסף למידע פרקטי וחשוב הנגיש לכל, כרטיס הביקור מאפשר למחזיקים בו גישה נוחה ומזמינה העשויה להגדיל את מאגר הלקוחות של העסק, כיוון שכרטיסי ביקור כוללים בדרך כלל מידע חיוני ויעיל כמו פרטי יצירת קשר בטלפון/אימייל/אתר, כתובת העסק, שם בעל העסק או בעל התפקיד בחברה ועוד פרטים רבים אחרים שעסקים רוצים להבליט על עצמם.

אילו עסקים צריכים להחזיק כרטיסי ביקור?

כיוון שכרטיסי הביקור תורמים למיתוג ולזהות של העסק, ניתן לומר כי כל עסק מוכרח להחזיק ברשותו כרטיסי ביקור מעוצבים ורשמייםמפני שכרטיסי הביקור תורמים למיתוג ולזהות של העסק, ניתן לומר כי כל עסק מוכרח להחזיק ברשותו כרטיסי ביקור מעוצבים ורשמיים שיהיו נגישים שיהיו נגישים עבור קהל הצרכנים. בין אם מדובר על עסק המציע שירות, מוצר או רעיון עליו להיות זמין עבור פנייה של לקוחות, ספקים או משקיעים שימנפו את ההצלחה העסקית של החברה.

לכן גם עסקים גדולים ומוכרים ברמה בינלאומית וגם עסקים קטנים צריכים להחזיק כרטיסי ביקור, וכך להיות זמינים ונגישים עבור הלקוחות וגם להישאר בתודעה של הצרכנים. עסקים המונים הרבה עובדים ומחלקות יציגו ללקוחותיהם מידע יעיל ביצירת קשר עם בעלי תפקיד שונים בחברה, כאשר לכל אחד מהם יהיה כרטיס ביקור אחר המשייך אותו מבחינה רשמית ומקצועית למהות החברה וגם מעניק דרך נוחה ופשוטה ליצירת קשר עסקי לצורך כזה או אחר.

כרטיס ביקור דוגמאות ואפשרויות

כרטיס הביקור איננו מהווה רק אמצעי ליצירה ושמירה על קשר על לקוחות העסק, אלא גם מעניק אפשרות לשיווק יעיל של העסקכרטיס ביקור דוגמאות ואפשרויות עיצוב, גודל , צורה ועוד ויצירת מותג בלעדי וייחודי שיבלוט מעל כולם. כדי למלא אחר מטרה שיווקית זו, כרטיס הביקור צריך להיות מעוצב ומסוגנן בהתאם למהות העסק וכן לכלול מאפיינים מושכים ומעניינים שימשכו את העין גם של אלו שנתקלים במקרה באותו כרטיס ביקור.

כדי להמחיש את המטרה השיווקית הנכונה לכל עסק, ריכזנו מידע על כרטיס
ביקור דוגמאות לפי תחומי עיסוק שונים:

  • כרטיסי ביקור למדריכי ספורט – כרטיס ביקור כזה צריך לאפיין את מהות העסק, ולכן יש לכלול בו אייקון או תמונה המתקשרת לעולמות הספורט כמו משקולות, מאזני משקל, צללית של גוף עם שרירים וכל מאפיין אחר שימשוך את העין וייצור עניין.
  • כרטיסי ביקור לעסקים בתחום הביוטי – עסקים המתעסקים ביופי וקוסמטיקה מתמחים באסתטיקה, ולכן כרטיסי הביקור לעסקים כאלו צריכים לשדר את המאפיינים הקשורים לתחום כמו צבעים וגוונים בהירים ועדינים, פונט הנוסך תחושה של רוגע ואף תמונות הממחישות תחומי הטיפוח בהם העוסק מתמחה.
  • כרטיסי ביקור לעורכי דין – עורכי דין, ומקצועות חופשיים אחרים, הינם בעלי מקצוע העוסקים בתחומי עיסוק מהותיים המוכרחים לשדר מקצועיות ורשמיות, ולכן כרטיסי הביקור שלהם צריכים להיות מסוגננים בהתאם עם רקעים בהירים ולבנים, פונט בולט, טקסט תמציתי ולוגו מודגש וגדול ללא כל תמונות ואובייקטים "צבעוניים".
  • כרטיסי ביקור לחברות נדל"ן – חברות נדל"ן עוסקות בייעוץ ומכירה של עסקאות נדל"ן, שאלו הן עסקאות גדולות ומשמעותיות עבור הרוכשים וגם המתעניינים בכך. לכן כרטיס הביקור שיועץ נדל"ן צריך להחזיק יהיה רשמי ויכלול את כל המידע ודרכי יצירת הקשר הרלוונטיים, כאשר הנראות והעיצוב של הכרטיס יכלול מאפיינים מקצועיים ויוקרתיים מבחינת הצבע, צורה ואיכות של הכרטיס.

כיצד מעצבים כרטיסי ביקור?

עיצוב כרטיסי ביקור נעשה בצורה מקצועית ובהתאמה אישית על ידי מעצבים המתמחים בתחום, כאשר האפיון והעיצוב הראשוני שלכיצד מעצבים דוגמאות של כרטיסי ביקור במגוון צורות הכרטיס נעשה בשיתוף עם בעל העסק כדי להגיע למראה ולסגנון המתאים ביותר.

הודות לאפשרויות המתקדמות בעידן הטכנולוגי של היום, קיימת אפשרות לעצב כרטיסי ביקור בצורה עצמית ופשוטה על ידי תוכנה ייעודית לכך – כאשר לאחר עיצוב הכרטיס נותר רק להדפיס אותו על גבי נייר איכותי. אפשרות נוספת היא לעצב ולבנות כרטיס ביקור דיגיטלי, המאפשר גישה למידע ופרטים על העסק בצורה מקוונת דרך הסמארטפון, מחשב או מכשיר דיגיטלי אחר עם חיבור לאינטרנט.

האם כדאי לערוך השוואת מחירים בין מעצבים גרפיים
ניווט מהיר בחזרה:
New digital
New digital

כרטיס ביקור דיגיטלי מעולם לא היה קל יותר!
מערכת New digital מאפשרת לבעלי עסקים ליצור כרטיס ביקור מקצועי בקליק! פשוט בחרו מתוך התבניות הקיימות, הכניסו את המידע הרלוונטי על העסק שלכם כולל מספר טלפון, כתובת, אתר אינטרנט, דף פייסבוק ועוד, שתפו את הכרטיס עם לקוחות פוטנציאלים ומתעניינים ושפרו את החשיפה שלכם!

עיצוב כרטיס ביקור על ידי מעצבת גרפית מומחית!

רוצים שהמעצבת המומחית שלנו תעצב לכם כרטיס מותאם אישית, עם עמוד וקישור משלכם? השאירו פרטים ונחזור אליכם >>