כרטיס ביקור דיגיטלי המלצות

השאירו פרטים ונחזור אליכם

מחיר לכרטיס 1
250 ש"ח לשנה +מעמ לשנה
כולל האפליקציה המתקדמת שלנו לשליחת כרטיס הביקור בסיום שיחה בלחיצת כפתור ללא תוספת תשלום
מחיר ל5 כרטיסים
150 שח לשנה
כולל האפליקציה המתקדמת שלנו לשליחת כרטיס הביקור בסיום שיחה בלחיצת כפתור ללא תוספת תשלום

כרטיס ביקור דיגיטלי המלצותכרטיס ביקור דיגיטלי הוא דרך פשוטה ויעילה לקדם את העסק וליצור את הרושם הנכון. אבל מה זה אומר בעצם? בעולם של היום, חשוב שיהיה לכם כרטיס ביקור דיגיטלי שנגיש בכל מכשיר ובכל רגע נתון, מכל מקום בעולם. עוד על כרטיס ביקור דיגיטלי המלצות כאן, המשיכו לקרוא. 

כרטיס ביקור דיגיטלי צריך להיות ידידותי לנייד וקל לשיתוף ברשתות המדיה החברתיות. זוהי דרך קלה עבור לקוחות או לקוחות פוטנציאליים ללמוד יותר על החברה או השירות מבלי להתקשר או לשלוח דוא"ל ישירות. וזה לא משנה אם אתה פרילנסר, בעל עסק קטן או תאגיד גדול – כל אחד יכול להפיק תועלת מכרטיס ביקור דיגיטלי שמדגיש את המומחיות שלו בצורה מושכת ועסקית.

מהו כרטיס ביקור דיגיטלי? 

כרטיס הביקור הדיגיטלי הוא אתר אינטרנט קטן (סוג של מיני-סייט), המהווה הרחבה לאתר האינטרנט של החברה. יש לו את אותן תכונות והטבות כמו כרטיס ביקור מסורתי, אבל בפורמט דיגיטלי. כפועל יוצא מכך, אפשר לשתף את הכרטיס בקלות רבה ע"י שליחת לינק. 

כרטיסי ביקור הם דרך מצוינת לשווק את עצמכם ואת החברה שלכם, אבל תמיד הייתה הבעיה של להחזיק יותר מדי כרטיסים בהישג יד או לשכוח אותם בבית. עם כניסת כרטיסי ביקור דיגיטליים (DBC – digital business card) הבעיה הזו נפתרה. DBCs הם פשוט דפי אינטרנט, הכוללים את כל המידע מכרטיס ביקור מסורתי עם קישורים חזרה לאתר האינטרנט של החברה. המשיכו לקרוא על כרטיס ביקור דיגיטלי המלצות:

ניתן לשתף כרטיס ביקור דיגיטלי בכל אמצעי המדיה 

כרטיס ביקור דיגיטלי הוא כרטיס ביקור שניתן לשתף באופן אלקטרוני, בדרך כלל באמצעות דואר אלקטרוני, ברשתות החברתיות, ווצאפ ועוד. זוהי דרך מצוינת להוציא את שמכם החוצה וליצור קשרים עם אנשי מקצוע אחרים, קהלי יעד וקולגות עסקיות. 

ישנן דרכים רבות ושונות שבהן תוכל להשתמש בכרטיס ביקור דיגיטלי כדי לקדם את המותג ולהתחבר לאנשים שעלולים להיות אנשי קשר בעלי ערך עסקי עבורכם. למשל, תוכלו לפרסם את כרטיס הביקור בדף העסקי של פייסבוק החברה. כך תוכלו להבטיח שכל מי שצריך לקבל את הכרטיס אכן נחשפים אליו. 

כרטיס ביקור דיגיטלי המלצות

אם אתם מחפשים כרטיס ביקור דיגיטלי המלצות, חשוב להכיר 2 סוגים עיקריים. 1) כרטיס ביקור דיגיטלי בעיצוב אישי ע"י מעצב גראפי. 2) הורדה חינמית של כרטיסי ביקור MOCKUP (תבנית עיצוב חינמית וגנרית של כרטיסים). מתלבטים בין לבין? בואו נדבר גם על זה. 

מה ההבדל בין כרטיס ביקור דיגיטלי בעיצוב אישי לבין כרטיס ביקור MOCKUP? ההבדל העיקרי בין השניים הוא, שבעוד שהאחד מעוצב ע"י מעצב גראפי בהתאמה אישית לסוג העסק, השני מורד בחינם מהאינטרנט ויש גבולות להתאמתו האישית. מה עדיף? המשיכו לקרוא על כרטיס ביקור דיגיטלי המלצות בשורות הבאות.

כרטיס ביקור דיגיטלי המלצות- כרטיס ביקור דיגיטלי מותאם אישית VS תבנית עיצוב חינמית

כרטיס ביקור דיגיטלי בהתאמה אישית הוא עיצוב שאתה יוצר בעצמך או בעזרת מעצב גרפי. אתה יכול להעלות לוגו משלך, להוסיף את שמך ומידע נוסף לכרטיס. זוהי אפשרות מצוינת אם אתה רוצה לקבל יותר שליטה על העיצוב ולהתאים בצורה מושלמת את המסר העסקי המוצג על גבי הכרטיס.

העיצובים החינמיים הם תבניות הניתנות בחינם על ידי חברות שונות ואתרים באינטרנט. תבניות אלו מעוצבות בדרך כלל על ידי אנשי מקצוע והן מציעות מגוון סגנונות, צבעים וגופנים שונים לבחירה. אתם יכולים לשנות את הטקסט בכרטיסים האלה והתמונות, כך שהם אולי לא ניתנים להתאמה אישית כמו כרטיסי הביקור הדיגיטליים המותאמים אישית – אבל הם חוסכים כסף. בחיים כמו בחיים, לכל אחד מאלו יש את היתרונות והחסרונות שלו. עוד על כרטיס ביקור דיגיטלי המלצות: 

היתרונות של כרטיס ביקור דיגיטלי 

כרטיס ביקור דיגיטלי המלצות הוא כלי שיווקי רב עוצמה שניתן להשתמש בו כדי להציג את הכישורים והמומחיות של בית העסק. אחד היתרונות של שימוש בכרטיס ביקור דיגיטלי הוא, שניתן לגשת אליו מכל מכשיר, כך שלא תצטרכו לסחוב כרטיס פיזי.

אתם יכולים ליצור כרטיס ביקור דיגיטלי אישי משלכם על ידי העלאת קורות החיים, תיק העבודות ופרטים רלוונטיים אחרים כדי להציג את הכישורים והמומחיות שלכם. אתם יכולים גם להשתמש בכרטיס ביקור דיגיטלי כדי לאחסן מידע ליצירת קשר, כולל מספרי טלפון וכתובות דוא"ל.

כרטיס ביקור דיגיטלי המלצות- את מי יכול לשמש כרטיס הביקור הדיגיטלי? 

כרטיס ביקור דיגיטלי יכול לשמש אנשי מקצוע כדי לספק מגע אישי יותר לעבודתם ולקוחותיהם. זו יכולה להיות דרך מצוינת עבורם לשים לב לאנשים הנכונים ולעזור להם לבנות את המוניטין שלהם בתעשייה. במובן זה, כרטיס ביקור דיגיטלי משמש לעתים קרובות עסקים קטנים שאין להם חלון ראווה פיזי או יכולת לחלק כרטיסי ביקור מסורתיים מנייר. 

את כרטיס הביקור הדיגיטלי יכול ליצור כל מי שיש לו את הכישורים ליצור אתר אינטרנט אטרקטיבי. יש אנשים שמשתמשים באתרים האישיים שלהם ככרטיסי ביקור דיגיטליים שלהם, בעוד שאחרים יוצרים אחד במיוחד במטרה להיות כרטיס ביקור. בשורה התחתונה, כרטיס ביקור דיגיטלי הוא דרך לקדם את עצמכם, או את העסק שלכם – באינטרנט. זה יכול לשמש ככלי מיתוג אישי וזה בדרך כלל אתר שמכיל מידע על עצמך או על העסק שלך. אנשים שיש להם נוכחות מקוונת עשויים לרצות לשקול להשתמש בכרטיס ביקור דיגיטלי. עוד על כרטיס ביקור דיגיטלי המלצות כאן: 

כרטיס ביקור דיגיטלי המלצות- דרכים ליצור כרטיס ביקור דיגיטלי בחינם 

ישנן דרכים רבות ושונות ליצור כרטיס ביקור דיגיטלי בחינם. אתם יכולים ליצור אחד עבור עצמכם או עבור החברה בכמה לחיצות עכבר בלבד. הצעד הראשון הוא לבחור מתוך אחד האתרים הרבים הזמינים, כגון Squarespace, Wix, Weebly או WordPress. 

אם אין לכם את הידע הנדרש ליצירת כרטיס ביקור דיגיטלי, תוכלו להסתייע בחברות בניית אתרים, מעצבים גראפיים ועוד. בסופו של יום, ישנן תבניות רבות המציעות אפשרויות ייחודיות כמו היכולת להוסיף סרטונים, אנימציות ותכונות אינטראקטיביות אחרות. הכול תלוי בצרכי העסק שלכם. 

כרטיס ביקור דיגיטלי המלצות
ניווט מהיר בחזרה:
New digital
New digital

כרטיס ביקור דיגיטלי מעולם לא היה קל יותר!
מערכת New digital מאפשרת לבעלי עסקים ליצור כרטיס ביקור מקצועי בקליק! פשוט בחרו מתוך התבניות הקיימות, הכניסו את המידע הרלוונטי על העסק שלכם כולל מספר טלפון, כתובת, אתר אינטרנט, דף פייסבוק ועוד, שתפו את הכרטיס עם לקוחות פוטנציאלים ומתעניינים ושפרו את החשיפה שלכם!

עיצוב כרטיס ביקור על ידי מעצבת גרפית מומחית!

רוצים שהמעצבת המומחית שלנו תעצב לכם כרטיס מותאם אישית, עם עמוד וקישור משלכם? השאירו פרטים ונחזור אליכם >>