כרטיס ביקור דיגיטלי WIX

השאירו פרטים ונחזור אליכם

מחיר לכרטיס 1
250 ש"ח לשנה +מעמ לשנה
כולל האפליקציה המתקדמת שלנו לשליחת כרטיס הביקור בסיום שיחה בלחיצת כפתור ללא תוספת תשלום
מחיר ל5 כרטיסים
150 שח לשנה
כולל האפליקציה המתקדמת שלנו לשליחת כרטיס הביקור בסיום שיחה בלחיצת כפתור ללא תוספת תשלום

כרטיס ביקור דיגיטלי WIXכרטיס ביקור דיגיטלי WIX

כל הרעיון של כרטיסי ביקור הוא הפצה רוחבית של השם שלכם לקהל היעד במטרה לפנות לכמה שיותר לקוחות פוטנציאליים. לקוחות פוטנציאליים הם כאלה שמעולם לא יצרו עמכם קשר אך עשויים להזדקק לשירותים או למוצרים שלכם ולבטח כאלה שכבר יצרו עמכם קשר ונמצאים בתהליך של קבלת החלטה לגבי עבודה עמכם. כרטיס ביקור דיגיטלי WIX הוא כלי נהדר להגיע לכל הלקוחות האלה שכבר יצרו עמכם קשר בצורה לגמרי דיגיטלית שמטמיעה את הפרטים שלכם בתוך רשימת אנשי הקשר בטלפון ובמחשב שלהם. איך עושים את זה והאם יש דרך להעביר כרטיס דיגיטלי כזה גם מיד ליד? על כך תוכלו לקרוא ממש כאן בשורות הבאות.

מהו כרטיס ביקור דיגיטלי?

ובכן, כרטיס ביקור דיגיטלי הוא כמו מיניסייט, או בעברית, אתר אינטרנט זעיר מעוצב, שכולל בתוכו פריטי מידע תמציתיים. במקרה של כרטיס ביקור דיגיטלי WIX מדובר באתר זעיר שכולל בתוכו את כל פרטי ההתקשרות עמכם, ממש כמו בכרטיס ביקור. יחד עם זאת, מאחר ומדובר באתר אינטרנט ולא בכרטיס קטן באורך של 9 ס"מ ורוחב של 5 ס"מ, בכרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם תוכלו לשלב פריטי מידע נוספים ובתנאי, שלא תהפכו את הכרטיס לעמוס מדי ופולשני מדי עבור מקבל הכרטיס. על הפרטים שתוכלו לשלב בכרטיס נדבר עוד מעט, אבל כעת נסביר איך בדיוק עובר הכרטיס מכם והלאה.

ובכן, כרטיס ביקור דיגיטלי WIX הוא לא סתם קובץ תמונה שאתם מחזיקים בטלפון ויכולים לשלוח לכל אדם בווטסאפ או בסמס, אלא ממש אתר שיושב על שרת אינטרנט וזמין לצפייה בכל עת. המטרה שלכם כעת היא להציג את האתר הקטן הזה לכל לקוח פוטנציאלי בדיוק ברגע המתאים ולשם כך נדרשת מערכת של כרטיסי ביקור דיגיטליים כדוגמת זו של חברת וויקס. מערכת זו שולחת את הכרטיס שלכם באופן אוטומטי בשני מצבים אפשריים: כאשר אתם מנהלים שיחת טלפון עם מישהו, כרטיס הביקור יישלח אליו אוטומטית בפורמט של סמס או הודעת ווסטאפ ויוצג לו באופן אוטומטי על גבי המסך מבלי שהוא צריך לפתוח אותו. המשלוח האוטומטי של כרטיס הביקור יכול להתבצע תוך כדי שיחה או לאחר סיום השיחה. המצב השני הוא כאשר אדם ניסה ליצור איתכם קשר טלפוני או באמצעות אפליקציית מסרים מיידיים כדוגמת סמס או ווטסאפ ונשאר ללא מענה. במקרה כזה, נשלחת לו הודעה אוטומטית עם כרטיס הביקור שלכם בכדי להבהיר שאתם מודעים לפנייתו ותחזרו אליו מייד כשתוכלו, כשבאותה הזדמנות גם הצלחתם להשאיר אצלו את כרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם.

כיום, באמצעות טכנולוגיית NFC, ישנה גם האפשרות להעביר כרטיס ביקור דיגיטלי WIX בין שני מכשירים באמצעות קירוב שלהם זה לזה. במקרה כזה, כרטיס הביקור יעבור באופן אוטומטי לטלפון המקבל ויוטמע ברשימת אנשי הקשר שלו. יחד עם זאת, מודל זה של העברת כרטיסי ביקור נמצא עדיין בחיתוליו ולא כדאי כרגע לבנות עליו לצורך יצירת תפוצה רחבה של כרטיסי הביקור שלכם. בהעברה פיזית של כרטיס ביקור בין שני אנשים, מומלץ עדיין לעשות שימוש בכרטיסי ביקור מודפסים ומומלץ עוד יותר לא לבצע מסירה חד צדדית, אלא החלפה של כרטיסי ביקור באופן דו צדדי, מה שמוציא את שני הצדדים עם הרגשה טובה ומגדיל את ההסתברות לפניות עתידיות.

איך בונים כרטיס ביקור דיגיטלי WIX?

פלטפורמת וויקס היא הפלטפורמה המובילה בעולם לבנייה עצמית של אתרי אינטרנט ובין היתר, מציעה הפלטפורמה גם יצירה של כרטיס ביקור דיגיטלי לכל אדם המנהל אתר על גבי הפלטפורמה או לצורך הספציפי של כרטיס ביקור בלבד. את כרטיס הביקור תוכלו לבנות בעצמכם באמצעות פלטפורמת עיצוב ידידותית מאוד שמעמידה לרשותכם את כל אפשרויות העיצוב הגרפיות הקיימות היום וכן, תוכלו לבחור בין כמה תבניות מעוצבות מראש, להשתמש בהן כפי שהן או להתאים אותן בשוליים על פי העדפותיכם. מרגע שבניתם את הכרטיס הדיגיטלי שלכם, כל שעליכם לעשות הוא להירשם לשירות על גבי הפלטפורמה של וויקס ומאותו הרגע יש לכם כרטיס ביקור דיגיטלי WIX, שיגיע אוטומטית לכל אדם על פי הפירוט שהבאנו בפניכם לעיל.

שימו לב, שבבנייה ועיצוב של כרטיסי ביקור, ישנה משמעות רבה לתפוצה הרחבה של הכרטיס אבל לא פחות מכך, גם לאופן בו בנוי, כתוב ומעוצב הכרטיס. המטרה שלכם היא ליצור כרטיס ביקור שכל אדם שיקבל אותו ירגיש שהוא חייב לנסות לעשות איתכם עסקים ושאתם לא משהו שאפשר לוותר עליו בהינף יד. אם אינכם יודעים לייצר כרטיס ביקור כזה, על אף שפלטפורמת וויקס מאפשרת לכם לעשות זאת בעצמכם, כדאי בהחלט להיעזר באיש מקצוע שילווה אתכם ויוודא שאתם בונים את כרטיס הביקור האולטימטיבי, שגם תואם את הפורמט של כרטיס ביקור דיגיטלי . מיותר לציין, שכרטיס ביקור דיגיטלי זה לא בא להחליף את הכרטיס המודפס ובכדי להגיע לתפוצה כמה שיותר רחבה, כדאי להמשיך ולהפיץ את שני סוגי הכרטיסים רחב ורחוק ככל שאפשר. 

כרטיס ביקור דיגיטלי WIX
ניווט מהיר בחזרה:
New digital
New digital

כרטיס ביקור דיגיטלי מעולם לא היה קל יותר!
מערכת New digital מאפשרת לבעלי עסקים ליצור כרטיס ביקור מקצועי בקליק! פשוט בחרו מתוך התבניות הקיימות, הכניסו את המידע הרלוונטי על העסק שלכם כולל מספר טלפון, כתובת, אתר אינטרנט, דף פייסבוק ועוד, שתפו את הכרטיס עם לקוחות פוטנציאלים ומתעניינים ושפרו את החשיפה שלכם!

עיצוב כרטיס ביקור על ידי מעצבת גרפית מומחית!

רוצים שהמעצבת המומחית שלנו תעצב לכם כרטיס מותאם אישית, עם עמוד וקישור משלכם? השאירו פרטים ונחזור אליכם >>