עיצוב כרטיס ביקור לבד

השאירו פרטים ונחזור אליכם

מחיר לכרטיס 1
250 ש"ח לשנה +מעמ לשנה
כולל האפליקציה המתקדמת שלנו לשליחת כרטיס הביקור בסיום שיחה בלחיצת כפתור ללא תוספת תשלום
מחיר ל5 כרטיסים
150 שח לשנה
כולל האפליקציה המתקדמת שלנו לשליחת כרטיס הביקור בסיום שיחה בלחיצת כפתור ללא תוספת תשלום

בין כל משימות העיצוב של חומרים שיווקיים לעסק, עיצוב כרטיס ביקור נתפס על ידי רבים כעיצוב הפשוט ביותר, שאותו ניתן להשלים גם באופן עצמאי לחלוטין. אבל האם זה באמת נכון לבצע עיצוב כרטיס ביקור לבד? האם פלייר שאתם רוצים לפזר באזור מסוים ועבורו אתם שוכרים משרד גרפיקה לעיצוב הפלייר, הוא באמת חשוב יותר מכרטיס הביקור שלכם שאותו אתם מוכנים לעצב בעצמכם? ואם אתם כבר מתכוונים לעצב את כרטיס הביקור שלכם בעצמכם, על מה חשוב מאוד להקפיד בתהליך? על כך תוכלו לקרוא ממש כאן בשורות הבאות.

כרטיס ביקור – בין הכלים השיווקיים החשובים ביותר לבעלי מקצוע

המגזר העסקי נחלק לענפים ושווקים שונים ומגוונים ולכל ענף המאפיינים הייחודיים שלו. עבור מרבית בעלי המקצוע, בכל הענפיםהאם זה באמת כדאי לבצע עיצוב כרטיס ביקור באופן עצמאי השונים, כרטיס ביקור הוא אחד מהכלים השיווקיים החשובים ביותר שעומדים לרשותם. כך למשל, עורכי דין, רואי חשבון, חשמלאים, טכנאי קירור וכן הלאה, כל אלה הם בעלי מקצוע שיכולים להפיק ערך עסקי ושיווקי עצום מניהול נכון של קמפיין כרטיסי הביקור שלהם. קמפיין כרטיס ביקור, דרך אגב, הוא קמפיין קבוע שמתנהל לאורך כל חיי העסק מדי יום ביומו ובמסגרתו אנחנו רוצים לפזר כמה שיותר כרטיסי ביקור לכמה שיותר אנשים. כאמור, בעבור בעלי מקצוע אלה, יכול כרטיס הביקור להוות את הכלי השיווקי החשוב ביותר בכל הארסנל השיווקי הקיים. בעלי מקצוע שלא מצליחים להפיק מכרטיסי הביקור שלהם את הערך העסקי הנדרש, כנראה שפספסו משהו באחד משני השלבים: בשלב של הכנת כרטיס הביקור ועיצובו ובשלב של חלוקת הכרטיס ופיזורו.

כרטיס ביקור הוא כלי שיווקי סטטיסטי שנועד לשכנע את מקבל הכרטיס ליצור קשר עם מוסר הכרטיס. זה אומר שככל שנחלק יותר כרטיסים, כך נגדיל את ההסתברות שנראה תוצאות חיוביות מהכרטיסים שלנו ולהיפך. זה גם אומר, שאת כרטיס הביקור שלנו אנחנו צריכים לעצב ולבנות בצורה כזאת שתותיר אצל מקבל הכרטיס את ההרגשה שהוא לא יכול להרשות לעצמו לוותר על עבודה איתכם. וכאן בדיוק נכנס הנושא של עיצוב כרטיס ביקור לבד – האם אתם יודעים כיצד ליצור את כרטיס הביקור, שהוא כאמור כלי השיווק החשוב ביותר שלכם, בצורה כזאת שגם תשיג עבורכם את התוצאות העסקיות הנדרשות? אם לא, אתם לא רוצים לעשות את זה לבד.

עיצוב כרטיס ביקור זו לא משימה יומיומית פשוטה

רבים מזמינים את כרטיסי הביקור שלהם כבר ביום הקמת העסק, יחד עם פנקסי החשבוניות, אלא שבמרבית המקרים מדובר בכרטיסיהנושא של עיצוב כרטיס ביקור לבד – האם אתם יודעים כיצד ליצור את כרטיס הביקור ביקור מאוד בסיסיים ואינפורמטיביים שמלכתחילה אינם בנויים ואינם מסוגלים להשיג את מטרתם השיווקית. בסופו של דבר, כשאתם מחזיקים את כרטיס הביקור שלכם בידכם, אתם רוצים להרגיש שהדבר שאתם הכי רוצים לעשות עכשיו זה למסור אותו לכל אדם שעובר מולכם ברחוב, שאתם גאים בו ושאתם גאים למסור אותו לכל אחד ולספר על עצמכם. אם אינכם מרגישים זאת, הכרטיס שלכם לא עומד בסטנדרטים השיווקיים הנדרשים. פעם שנייה, כאשר אתם מביטים בכרטיס שלכם, אתם רוצים להיות בטוחים שכל אדם שיקבל אותו, ירגיש צורך פנימי בלתי מוסבר ליצור איתכם קשר. את האפקטיביות בהיבט הזה תוכלו לבדוק עם קרובי משפחה, חברים ושכנים, כמובן לאחר שביקשתם מהם להיות כנים לחלוטין ושוב, אם זאת לא ההרגשה שנוצרת אצלם, הכרטיס שלכם לא עומד במטרותיו. למרבה הצער, זה המצב בו מצויים מרבית כרטיסי הביקור ואחת הסיבות לכך היא, שרבים בוחרים לעבור את התהליך של עיצוב כרטיס ביקור לבד.

ובכל זאת, אם אתם ממש רוצים לבד

אם אתם מרגישים שאתם יכולים לעשות את זה לבד, וזה בהחלט אפשרי שאתם יכולים, עומדות בפניכם מספר אפשרויות להשלים אתתוכלו להשתמש באתרי אינטרנט המאפשרים לבצע עיצוב כרטיס ביקור לבד בחינם ובאונליין המשימה. לשם כך תוכלו להשתמש בתוכנות מחשב או אפליקציות מובייל לעיצוב כרטיסי ביקור וישנם היום לא מעט יישומים מאוד טובים ומקצועיים לכך. במקביל, תוכלו להשתמש באתרי אינטרנט המאפשרים לבצע עיצוב כרטיס ביקור לבד בחינם ובאונליין. גם במקרה הזה, תוכלו למצוא אתרים מקצועיים מאוד, שגם יציעו לכם המון תבניות בסיסיות להתחיל מהן.

כל עוד אתם מקפידים על שני הכללים שאותם פירטנו לעיל: א' שתהיו גאים בכרטיס שלכם ותשאפו להפיץ אותו כמה שיותר וב' שמקבלי הכרטיסים שלכם ירגישו שהם רוצים לעבוד איתכם – כל עוד אתם מקפידים על שני אלה, תוכלו בהחלט להשלים את המשימה של עיצוב כרטיס ביקור לבד. מצד שני, אם אתם כנים עם עצמכם ואתם יודעים שאתם לא באמת מסוגלים לייצר את כרטיס הביקור שיעמוד בסטנדרטים הללו בעצמכם, אז אל תוותרו לעצמכם ופנו לאיש מקצוע. זכרו, שכרטיס ביקור עשוי להיות כלי השיווק החשוב ביותר ואולי גם היחיד שעומד לרשותכם. אם הכלי השיווקי הזה לא ימלא את תפקידו, זה אומר שלעסק שלכם אין שיווק וזה אומר שימיו ספורים וזאת סיבה מספיק טובה להשקיע את כל המאמץ, הזמן והכסף בבניית כרטיס ביקור מקצועי, משכנע ומעוצב, שמעביר את המסר הנכון גם ובעיקר, אם זה אומר שלא תוכלו לעשות זאת בעצמכם.

גודל כרטיס ביקור אילוסטרייטור
ניווט מהיר בחזרה:
New digital
New digital

כרטיס ביקור דיגיטלי מעולם לא היה קל יותר!
מערכת New digital מאפשרת לבעלי עסקים ליצור כרטיס ביקור מקצועי בקליק! פשוט בחרו מתוך התבניות הקיימות, הכניסו את המידע הרלוונטי על העסק שלכם כולל מספר טלפון, כתובת, אתר אינטרנט, דף פייסבוק ועוד, שתפו את הכרטיס עם לקוחות פוטנציאלים ומתעניינים ושפרו את החשיפה שלכם!

עיצוב כרטיס ביקור על ידי מעצבת גרפית מומחית!

רוצים שהמעצבת המומחית שלנו תעצב לכם כרטיס מותאם אישית, עם עמוד וקישור משלכם? השאירו פרטים ונחזור אליכם >>