כרטיס ביקור חינם dcp

השאירו פרטים ונחזור אליכם

מחיר לכרטיס 1
250 ש"ח לשנה +מעמ לשנה
כולל האפליקציה המתקדמת שלנו לשליחת כרטיס הביקור בסיום שיחה בלחיצת כפתור ללא תוספת תשלום
מחיר ל5 כרטיסים
150 שח לשנה
כולל האפליקציה המתקדמת שלנו לשליחת כרטיס הביקור בסיום שיחה בלחיצת כפתור ללא תוספת תשלום

כרטיס ביקור חינם DCP הוא סוג של כרטיס ביקור דיגיטלי לחלוטין וניתן להורדה בחינם. זה לא דורש שום תהליך הדפסה, כלומר המשתמש לא צריך דיו או נייר כדי ליצור את כרטיסי הביקור שלו. מכיוון שהכרטיסים דיגיטליים, ניתן לשתף אותם בקלות במדיה החברתית או להדפיס אותם.

יצירת כרטיס ביקור חינם dcp היא אפשרית באמצעות כלים דיגיטליים וטכנולוגיים, הניתנים לשימוש בחינם ברשת. יחד עם זאת, אם תקבלו סיוע של חברת עיצוב גרפי או חברת בניית אתרים, כרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם ייראה הרבה יותר מקצועי ומושך. כיצד כדאי ליצור בימינו כרטיס ביקור? האפשרות של כרטיס ביקור חינם DCP היא מעולה, במיוחד אם אתם מעוניינים לחסוך עלויות עיצוב, הדפסה ועוד. בואו נדבר על זה יותר לעומק.

מי משתמש בכרטיסי ביקור DCP?

כרטיס ביקור חינם של DCP הוא אסטרטגיית שיווק פופולרית למי שרוצה להימנע מהעלות של ייצור כרטיסי ביקור פיזיים. אך יחד עם זאת, עדיין רוצה לחלוק את פרטי ההתקשרות שלהם עם אנשים בצורה מספיק מקצועית (וחינמית).

כרטיס ביקור חינם של DCP עוזר לך למשוך לקוחות מבלי שתצטרך להשקיע בכרטיסי ביקור יקרים או להדפיס אותם בעצמך. ניתן להדפיס אותם לפי דרישה והם נראים ייצוגיים. מאמר זה מסביר מה זה DCP, כיצד הם עשויים והיתרונות שלהם על פני כרטיסי הביקור המסורתיים. רוצים להבין יותר לעומק במה מדובר? מעולה, בשביל זה אנחנו פה, המשיכו לקרוא.

יתרונות של כרטיס ביקור בחינם DCP

כרטיס ביקור חינם DCP הוא כרטיס ביקור שאין לו עלויות נוספות עבור בעל הכרטיס, אך עדייןכרטיס ביקור חינם DCP הוא כרטיס ביקור שאין לו עלויות נוספות עבור בעל הכרטיס, אך עדיין מציע את אותן הטבות של כרטיס ביקור מסורתי מציע את אותן הטבות של כרטיס ביקור מסורתי. המשמעות היא שכרטיסי ביקור מסוג זה הם בחינם הן לפרט והן לחברה.

כרטיס ביקור חינם DCP הוא לא כרטיס ביקור מסורתי מנייר. זה מכיל מידע עליך או על החברה שלך, זה לא רק פיסת נייר או כרטיס ביקור מקרטון ופלסטיק. ניתן להשתמש בכרטיס זה כדי לסייע בהפצת פרטי הקשר שלך בצורה של קוד QR או כתובת דואר אלקטרוני. אתה יכול גם להשתמש בכרטיסים האלה כדי לבקש משוב ממי שמתעניין בשירות או במוצר שלך.

מה עוד כדאי לדעת על כרטיס ביקור בחינם DCP?

כרטיס ביקור חינם DCP הוא כרטיס ביקור שאין לו את אותן עלויות הדפסה קלאסיות של כרטיסי ביקור מסורתיים. זה גם לא דורש שום תוכנה או חומרה מיוחדים כדי להדפיס אותו, או אפילו ידע וניסיון עם עיצוב כרטיסי ביקור לעסקים.

זהו כרטיס ביקור שניתן להדפיס בקלות תוך פחות מ-2 דקות, וללא צורך בתוכנה וחומרה יקרים לייצורם. זוהי דרך קלה עבור אנשים שאין בבעלותם מדפסת כדי ליצור ולשלוח את הכרטיסים שלהם מבלי לדאוג לגבי עלויות הדיו וההדפסה.

מה מיוחד בכרטיסי ביקור בחינם DCP?

מה שמיוחד בכרטיס ביקור מסוג זה הוא, שהוא מבטל את העלות מהמשוואה ומאפשר לאנשיםכרטיס ביקור חינם DCP הוא כרטיס ביקור שאין לו את אותן עלויות הדפסה קלאסיות של כרטיסי ביקור מסורתיים שבדרך כלל יש להם עסקים עם תקציב נמוך שמתקשים כלכלית, עסקים קטנים, פרילנסרים, סטארט-אפים וכו' – להדפיס כרטיסים בקלות.

כרטיס ביקור בחינם הוא נכס יקר ערך עבור כל עסק. הם דרך יעילה לעסקים לצמוח, שכן הם נותנים הזדמנות ללקוחות הפוטנציאליים ליצור קשר עם החברות, להבין במה החברה עוסקת ועוד. כמו כן, הכרטיס הזה עוזר בבניית רשימת אנשי הקשר שלך ומסייע להגדיל את הנראות שלך בשוק. זאת ועוד, זה יכול לעזור לך להציג את השירותים והמוצרים שלך, לעזור ביצירת קשרים עם עסקים ויזמים אחרים ועוד.

כלי שיווקי חיוני שצריך להיות בכל ארנק של בעל עסק

כרטיס ביקור DCP הוא כלי שיווקי חיוני שיהיה בארסנל השיווקי שלך. זה יכול לעזור לך לקדםכרטיס ביקור DCP הוא כלי שיווקי חיוני שיהיה בארסנל השיווקי שלך את המותג שלך, להתחבר ללקוחות חדשים ולהרחיב את הרשת העסקית של המותג או החברה. ישנם מספר יתרונות שמגיעים עם DCP. אתה יכול להשתמש בו ככלי השיווק המושלם ולעדכן אותו ככל שתגדל. DCP הוא גם דרך מצוינת לחברות להציג את תרבות החברה והערכים שלהן בפני לקוחות פוטנציאליים וקולגות.

הדבר החשוב ביותר בכרטיס ביקור חינם הוא, שהוא יעזור לך בבניית המותג האישי שלך וירחיב את רשת הקשרים העסקיים שלך. וכל זה ללא עלויות דל הדפסה, עיצוב וכל עלות אחרת. אתם פשוט נכנסים לאתר, בוחרים THEME (שבלונה לעיצוב כרטיסי ביקור בחינם), ושולחים את הכרטיס שלכם להכנה. עד כדי כך קל ופשוט.

"תן לכרטיס הביקור החינמי שלך DCP לדבר במקומך"

הצעד הראשון למציאת שבלונה (THEME) לכרטיס הביקור המושלם והחינמי של DCP הוא, על ידי צמצום קהל היעד שלך. מי יראה את הכרטיס הזה, ואיך הוא יראה אותו? זה צריך להיות כרטיס ביקור שמדבר לקהל היעד שלך.

הכרטיס צריך לכלול מידע על השירות שאתה מציע ומה אתה נלהב ממנו כדי ליצור את הרושם הטוב ביותר כאשר הוא מחולק. זכור שכרטיסים אלה נראים בדרך כלל על ידי אנשים שאולי עדיין לא יודעים מי אתה או מה אתה עושה. אם כך, זכרו זאת כשאתם מעצבים את הכרטיס וחושבים מה יגרום לרושם ראשוני נהדר.

מחפש דרך שיווקית יעילה שתסייע לעסק שלך להגיע לקהל צרכנים גדול, אך במקביל להצליח לעשות תהליך שיווקי שאיננו כרוךנרחיב על התהליך של הכנת כרטיסי ביקור, העלויות שכרוכות בכך וגם אפשרות להכנת כרטיס ביקור חינם והמשמעות בכך בעלויות גבוהות או תהליכים מתמשכים? הפתרון לכך הוא הכנה של כרטיסי ביקור לעסק, שאלו הם אותם כרטיסים קשיחים וקטנים הניתנים להעברה מיד ליד בצורה מוחשית וכן מאפשרים שמירה שלהם בצורה נוחה בכיס, ארנק, תיק או כל מקום אחר הנגיש עבור מקבלי הכרטיס.

בשונה מתהליכים שיווקיים אחרים, הכנה והדפסה של כרטיסי ביקור יכולים לשמש את העסק לטווח הארוך וגם העלויות שלהם זולות יחסית לפתרונות שיווקיים אחרים. במאמר הזה נרחיב על התהליך של הכנת כרטיסי ביקור, העלויות שכרוכות בכך וגם אפשרות להכנת כרטיס ביקור חינם והמשמעות בכך.

כמה עולה להכין כרטיס ביקור?

הכנה והדפסה של כרטיסי ביקור נעשים באמצעות בתי דפוס מקצועיים, להם נמצאים כל הכלים והציוד הדרוש להכנת כרטיסי ביקור מעוצבים ומסוגננים. העלויות של כרטיסי הביקור משתנים בהתאם לפרמטרים מגוונים כמו סוג הנייר עליו הכרטיס מודפס, גודל כרטיס הביקור, העיצוב של הכרטיס וכו'. נכון להפריד בין העלויות של הכנת כרטיס הביקור לשני חלקים שונים – עיצוב הכרטיס והדפסה של הכרטיס המעוצב.

תהליך העיצוב של כרטיס הביקור יכול להיעשות על ידי בית הדפוס הנבחר, או לחילופין לבחור במעצב גרפי מקצועי שיעצב כרטיס ביקור ייחודי בהתאמה אישית לסוג ומהות העסק. לרוב העלות של עיצוב כרטיס הביקור בבית הדפוס תהיה נמוכה באופן משמעותי מעיצוב על ידי מעצב גרפי, כאשר ההבדלים בעלויות יכולות להסתכם בכמה מאות עד אלפי שקלים.

לעומת זאת, ההדפסה של כרטיס הביקור מתבצעת רק בבית הדפוס הנבחר, שכאמור לו יש את הציוד הנחוץ להדפסה מדויקת של הכרטיס ובהתאם לכמות הדרושה. העלות של הדפסת הכרטיס תלויה בכמות הכרטיסים הנדרשים להדפסה, כאשר לרוב המינימום הוא 100 כרטיסי ביקור שעלויות ההדפסה נעות בין 100-200 ₪.

האם ניתן לעשות כרטיס ביקור חינם ללא עלויות?

כפי שניתן לראות, העלויות המשמעותיות הכרוכות בהכנה של כרטיסי ביקור נוגעות לעיצוב של הכרטיס ביקור, כאשר האפשרות שלהאם אכן תוכלו להכין כרטיס ביקור חינם באיכות גבוהה עיצוב מקצועי על ידי מעצב גרפי תהיה היקרה ביותר בעלויות הכלולות בהכנה והדפסה של הכרטיסים. לכן, קיימת אפשרות להוזיל משמעותית את העלויות של הכנת כרטיס הביקור באמצעות שימוש בתוכנה ייחודית, באמצעותה ניתן לעצב באופן חופשי וחינמי את כרטיס הביקור המתאים ביותר לעסק.

יש לקחת בחשבון כי לא קיימת לחלוטין האפשרות של כרטיס ביקור חינם, כיוון שההדפסה של כרטיס הביקור המעוצב לאחר שימוש בתוכנה תהיה כרוכה בעלות ממוצעת של כ-150 ₪, אך עלות זו תקפה לרוב להדפסה של כמה מאות כרטיסי ביקור שיכולים לשמש את העסק לטווח הארוך.

כיצד לבחור תוכנה לעיצוב עצמי של כרטיס ביקור?

בעידן הטכנולוגי בו אנו חיים כיום, ניתן למצוא של כלים ותוכנות איכותיות ויעילות למגוון צרכים ביניהם גם הצורך להכין ולעצב לגמרייש לקחת בחשבון כי לא קיימת לחלוטין האפשרות של כרטיס ביקור חינם, כיוון שההדפסה של כרטיס הביקור המעוצב לא תהיה חינם לבד כרטיס ביקור לעסק. השימוש בתוכנות אלו איננו מצריך ידע מקצועי בעיצוב כמו אלו שמחזיקים מעצבים גרפיים, כיוון שהתוכנות מובנות במיוחד להכנת כרטיסי ביקור ומלוות את בעל העסק צעד אחר צעד ביצירת כרטיס ביקור מעוצב שמושך את העין.

בין היצע התוכנות הקיימות, מומלץ להעדיף את התוכנות שמאפשרות "יד חופשית" לעיצוב ואינן מכילות רק כמה תבניות עיצוב קבועות בלבד. בנוסף ,יש לשים לב כי התוכנה הנבחרת לעיצוב הכרטיס מאפשרת העלאה של קבצים כמו תמונות, אייקונים וכמובן הלוגו של העסק שמוכרח להתנוסס על גבי כרטיס הביקור שמכינים.

 

אילו פרטים יש למלא במהלך הכנת הכרטיס?

נוסף לנראות ולעיצוב של הכרטיס, יש לזכור להכניס פרטים ומידע עדכני, מועיל ורלוונטי על העסק בתהליך הכנת כרטיס הביקור כדי שהוא יעניק את האפקט השיווקי הנכון. כל כרטיס ביקור צריך לכלול את הזהות של העסק כמו לוגו, סלוגן או אייקון/תמונה מתאימה וכן מידע פרקטי כמו כתובת העסק, טלפונים, כתובות אימייל, כתובת אתר אינטרנט ושמות הפרופילים של העסק ברשתות החברתיות השונות.

כדי להפוך את כרטיס הביקור ליעיל יותר עבור המחזיקים בו, כדאי לבדוק את האפשרות להוספת ברקוד QR אותו ניתן לסרוק באמצעות כל מכשיר דיגיטלי ולהגיע בקלות לנכסים דיגיטליים של העסק הקיימים ברשת.

כיצד תוכלו להכין כרטיס ביקור חינם באיכות גבוהה?

לרוב תוכנות ייעודיות להכנת כרטיסי ביקור מאפשרות להפיק כרטיס ביקור סטנדרטי ופרקטי הכולל בתוכו את כל מהות וזהות העסק. עסקים רבים מסתפקים בכרטיסי ביקור כאלו, אך עבור עסקים שרוצים להכין כרטיס ביקור איכותי שיראה מקצועי אך בעלויות נמוכות, יוכל להשקיע בתהליך ההדפסה של כרטיסי הביקור ולאו דווקא בעיצוב שלהם.

כך למעשה ניתן לעצב כרטיס ביקור לעסק בהתאמה אישית ובחינם, כאשר התקציב המשמעותי עבור הכנת כרטיסי הביקור יוקדש לאיכות ההדפסה שלהם. בתי דפוס מאפשרים לשדרג את כרטיסי הביקור המודפסים באמצעות תוספות מיוחדות כמו הטבעות, תבליטים, למינציה, ציפוי לכה, פויל זהב או כסף ועוד תוספות אחרות שיבדלו את כרטיס הביקור ויעניקו לו מראה מרשים ויוקרתי.

ניווט מהיר בחזרה:
New digital
New digital

כרטיס ביקור דיגיטלי מעולם לא היה קל יותר!
מערכת New digital מאפשרת לבעלי עסקים ליצור כרטיס ביקור מקצועי בקליק! פשוט בחרו מתוך התבניות הקיימות, הכניסו את המידע הרלוונטי על העסק שלכם כולל מספר טלפון, כתובת, אתר אינטרנט, דף פייסבוק ועוד, שתפו את הכרטיס עם לקוחות פוטנציאלים ומתעניינים ושפרו את החשיפה שלכם!

עיצוב כרטיס ביקור על ידי מעצבת גרפית מומחית!

רוצים שהמעצבת המומחית שלנו תעצב לכם כרטיס מותאם אישית, עם עמוד וקישור משלכם? השאירו פרטים ונחזור אליכם >>