עלות עיצוב כרטיס ביקור

השאירו פרטים ונחזור אליכם

מחיר לכרטיס 1
250 ש"ח לשנה +מעמ לשנה
כולל האפליקציה המתקדמת שלנו לשליחת כרטיס הביקור בסיום שיחה בלחיצת כפתור ללא תוספת תשלום
מחיר ל5 כרטיסים
150 שח לשנה
כולל האפליקציה המתקדמת שלנו לשליחת כרטיס הביקור בסיום שיחה בלחיצת כפתור ללא תוספת תשלום

עלות עיצוב כרטיס ביקורעלות עיצוב כרטיס ביקור

עיצוב לגו, בחירת ערכת צבעים, עיצוב רקע למסמכי העסק ועיצוב כרטיס ביקור הן כולן משימות שאנו מעניקים להן חשיבות רבה ובצדק. יחד עם זאת, האם אנחנו באמת עושים את זה נכון? האם אנחנו מעצבים את כל אלה תחת המטרה שהם ייראו טוב, יפים ומרשימים בלבד, או שאנו ממנפים את העיצוב לצורך השגת המטרות השיווקיות והעסקיות שלנו? עלות עיצוב כרטיס ביקור היא בהחלט סוגיה שאתם רוצים לבחון לפני שאתם מבצעים הזמנה, אך לחלוטין לא מדובר בסוגיה שאמורה להכריע כל החלטה שאתם מקבלים בנושא ובשורות הבאות נסביר מדוע.

 

כמה עולה לעצב כרטיס ביקור?

ובכן, התשובה היא שאם אתם ממש רוצים, אז תוכלו לעשות את זה גם לגמרי בחינם. בחיפוש פשוט באינטרנט תוכלו להוריד תבניות קבועות מראש של כרטיסי ביקור ולבנות לעצמכם את כרטיס הביקור באמצעות שלל אפליקציות גרפיות במכשיר הנייד. לחילופין, תוכלו להוריד רקעים ואלמנטים עיצוביים אחרים ולחבר אותם יחד לכדי כרטיס ביקור לטעמכם, להוסיף את הטקסט הנדרש והנה יש לכם כרטיס ביקור, שלפחות אתם אוהבים את איך שהוא נראה. אם תרצו לעצב את כרטיס שלכם אצל איש מקצוע, התענוג יעלה לכם לא יותר מ-200 שקלים. כשאתם מקימים עסק חדש, על כל ההשקעה הכרוכה בכך, המדובר מן הסתם בסכומים קטנים וזניחים, שאתם בהחלט יכולים לשאת בהם. יחד עם זאת, עלות עיצוב כרטיס ביקור הוא לחלוטין לא פרמטר עסקי, שיווקי או תועלתני שאתם רוצים להניח בראש סדר העדיפויות שלכם.

עיצוב כרטיס ביקור הוא הלב הפועם שלועיצוב כרטיס ביקור הוא הלב הפועם שלו

כרטיס ביקור הוא בסופו של דבר כלי שיווקי, שיכול להיות חסר ערך וחסר תועלת או לחילופין, יכול לשנות את כל מהלך חייו של עסק. ככלל, מדובר בכלי שיווקי סטטיסטי, כלומר ככל שתפזרו יותר כרטיסי ביקור וככל שתחשפו באמצעות כרטיסי הביקור שלכם יותר אנשים לעסק שלכם, כך תעלה ההסתברות שתוכלו לראות תוצאות מפעילות כרטיסי הביקור שלכם ושלפעילות הזאת יהיה גם אימפקט על השורה התחתונה של העסק. מצד שני, אם כרטיס הביקור שלכם לא מעוצב כראוי, יהיה עליכם לפזר הרבה יותר כרטיסי ביקור כדי להשיג את אותו האימפקט ובמקרים מסוימים גם תאבדו לחלוטין את הקשר בין מספר כרטיסי הביקור שאתם מפזרים ובין התועלת שהם מייצרים עבורכם.

אדם המקבל מכם כרטיס ביקור צריך להרגיש שאיתכם הוא חייב לעבוד ועליכם הוא לא יכול לוותר מבלי לפחות לנסות. את התחושה הזאת עליכם ליצור אצל מקבל הכרטיס הן באמצעות כרטיס הביקור עצמו, קרי התוכן, העיצוב והתצורה שלו והן באמצעות האופן בו אתם מוסרים לו את הכרטיס. לעניין המסירה, כדאי תמיד לפזר את כרטיסי הביקור עם המון קלאס ולא תוך יצירת תחושה של מכירה או הזדקקות לתשומת ליבו של המקבל. כמו כן, כדאי תמיד לבצע את מסירת הכרטיס במסגרת החלפת כרטיסים, כלומר אתם נותנים את הכרטיס שלכם ומקבלים כרטיס מהאדם השני. תחלופה הדדית זו יוצרת בעצמה קשרי אמון ורצון לעבוד יחד והשפעתה, תתפלאו לשמוע, היא דרמטית על רמת יעילות כרטיסי הביקור שלכם.

ברמת העיצוב, זה אומר שהכרטיס צריך לשקף בדיוק את הערכים שיגרמו למקבל הכרטיס להאמין שאתם אנשי המקצוע הנכונים. עבור עורך דין זה אומר ערכים של שמרנות, איתנות, ארגון וסדר, הקפדה על פרטים, יוקרה וכן הלאה. עבור משרד פרסום זה אומר חדשנות, עכשוויות, חשיבה מחוץ לקופסא, צבעוניות, יצירתיות וכן הלאה. את כל זה אנו אומרים לכם, בכדי להבהיר את הדבר החשוב ביותר: עלות עיצוב כרטיס ביקור אינה רלוונטית למידת ההצלחה של הכרטיס ככלי שיווקי. אם צריך, מומלץ להשקיע גם אלף ואלפיים שקלים בעיצוב הכרטיס, שיוכל לעשות שינוי אמיתי בעסק שלכם.

איך תעשו את זה נכון?

חשבו בינכם ובין עצמכם מהם הערכים החשובים ביותר שהלקוחות הפוטנציאליים שלכם מחפשים אצלכם, מהו הדבר הטוב שאתם מציעים לעולם, שהעולם צריך אותו ושכאשר תספקו לו אותו זה יעשה לו טוב. את זה בדיוק אתם צריכים להביא לידי ביטוי באמצעות הכרטיס, הן באמצעות הטקסט והן באמצעות הצבעים, התצורות, הפרופורציות והסטייל הכללי. זה אולי נשמע קל ופשוט, אבל זה לחלוטין לא. האופן בו פועל כרטיס ביקור על מקבל הכרטיס הוא בדרך כלל בלתי מודע ונדרש ידע וניסיון רב בתחום בכדי לייצר את העיצוב שבאמת יפיק את התועלת לה אנו מצפים.

בשורה התחתונה, כרטיס ביקור שנראה טוב זה נחמד, אבל זוהי לחלוטין לא המטרה של כרטיס הביקור. המטרה כל הכרטיס שלכם הוא להביא לקוחות חדשים וליידע אותם שהדבר הנכון והכדאי ביותר מבחינתם הוא לעבוד איתכם. אז כן, בחישובים של עלות עיצוב כרטיס ביקור בהחלט צריך להתייחס לנושא האסתטיקה, אבל עוד מעבר לכך, יש לבצע את העיצוב מנקודת מבט עסקית ושיווקית ולוודא שהכרטיס נושא איתו את ערכי היסוד השיווקיים שיאפשרו לו לייצר עבורכם את האימפקט שלשמו אתם משקיעים בו מלכתחילה.

עלות עיצוב כרטיס ביקור
ניווט מהיר בחזרה:
New digital
New digital

כרטיס ביקור דיגיטלי מעולם לא היה קל יותר!
מערכת New digital מאפשרת לבעלי עסקים ליצור כרטיס ביקור מקצועי בקליק! פשוט בחרו מתוך התבניות הקיימות, הכניסו את המידע הרלוונטי על העסק שלכם כולל מספר טלפון, כתובת, אתר אינטרנט, דף פייסבוק ועוד, שתפו את הכרטיס עם לקוחות פוטנציאלים ומתעניינים ושפרו את החשיפה שלכם!

עיצוב כרטיס ביקור על ידי מעצבת גרפית מומחית!

רוצים שהמעצבת המומחית שלנו תעצב לכם כרטיס מותאם אישית, עם עמוד וקישור משלכם? השאירו פרטים ונחזור אליכם >>