כרטיס ביקור מגנטי

השאירו פרטים ונחזור אליכם

מחיר לכרטיס 1
250 ש"ח לשנה +מעמ לשנה
כולל האפליקציה המתקדמת שלנו לשליחת כרטיס הביקור בסיום שיחה בלחיצת כפתור ללא תוספת תשלום
מחיר ל5 כרטיסים
150 שח לשנה
כולל האפליקציה המתקדמת שלנו לשליחת כרטיס הביקור בסיום שיחה בלחיצת כפתור ללא תוספת תשלום

עסקים שרוצים לקדם את עצמם בצורה נכונה ויעילה כדי למנף את הצלחת העסק, מוכרחים לנקוט בפעולות מחושבות ואיכותיותכיום אפשרויות ההכנה של כרטיסי הביקור הם מגוונים מאוד, כך שגם ניתן למצוא את האפשרות להדפסת כרטיס ביקור מגנטי שיאפשרו להם למשוך קהל צרכנים גדול ורלוונטי יותר. תהליכי השיווק והפרסום של העסק צריכים להתקיים כל הזמן, ולא רק כאשר עסק חדש פותח את שעריו או עסק וותיק מחליט שהגיע הזמן להגדיל את מאגר הלקוחות הקבוע שלו.

עסק פעיל המשדר נוכחות תמידית עבור לקוחותיו נחשב למקצועי וגם נגיש יותר, ולכן הדפסה של כרטיסי ביקור לעסק יהוו את תהליך השיווק הרלוונטי והיעיל עבור הצלחתו – בין אם מדובר על עסק קטן או גדול, עסק תחרותי בתחום או כזה שאין לו הרבה מתחרים. כיום אפשרויות ההכנה של כרטיסי הביקור הם מגוונים מאוד, כך שגם ניתן למצוא את האפשרות להדפסת כרטיס ביקור מגנטי.

כרטיס ביקור – מה המטרה שלו ומה הוא כולל?

כרטיס ביקור הינו כרטיס קטן ומעוצב שהודפס על ידי בעל העסק, כאשר המטרה בכך היא להעניק לעסק שלו זהות ומיתוג בלעדי ומיוחד שיצליח למשוך את קהל היעד הרלוונטי. נוסף לעניין המיתוגי שכרטיס הביקור נותן, הוא מאפשר למחזיקים בו ליצור קשר מהיר ופשוט עם העסק הודות לפרטים הכלליים שכרטיס הביקור מכיל כמו שם העסק, לוגו החברה, סלוגן, טלפון של העסק, כתובת וגם דרכי התקשרות מקוונים כמו כתובת אימייל או אתר אינטרנט ופרופיל ברשתות החברתיות.

מהו כרטיס ביקור מגנטי?

כרטיס ביקור סטנדרטי הינו כרטיס עשוי נייר עליו מודפסים כל פרטי העסק, ואילו כרטיס ביקור מגנטי הינו כרטיס העשוי מדף מגנטאילו כרטיס ביקור מגנטי הינו כרטיס העשוי מדף מגנט מיוחד המקנה לו את האפשרות להיצמד ולהידבק למשטחים מיוחד המקנה לו את האפשרות להיצמד ולהידבק למשטחים בעלי תכונות מגנטיות כמו ברזל ומתכות אחרות דוגמת ניקל וקובלט. בשונה מכרטיס ביקור מודפס מנייר, הכרטיס המגנטי אינו ניתן לעיצוב והדפסה דו-צדדית כיוון שאחד מצדדי הכרטיס מוכרח להיות ממגנט כדי שיוכל לקבל את אפשרות ההדבקה שלו על משטחים.

יחד עם זאת, עיצוב של כרטיס ביקור מגנטי זהה לתהליך העיצוב של כרטיס ביקור סטנדרטי, כיוון שניתן לכלול בו את כל הפרטים והמידע שבעל העסק רוצה להציג למחזיקים בו. קיימת אפשרות להדפיס כרטיסי ביקור מגנטיים בגדלים שונים ולא רק בגודל של כרטיס ביקור סטנדרטי, דבר המאפשר להשיג פרסום בולט יותר.

מה היתרונות של כרטיס ביקור מגנטי לעומת כרטיס ביקור מנייר?

כיוון שכרטיס ביקור מגנטי מכיל את השדה המגנטי הדרוש להיצמדות למשטחים עשויים ברזל ומתכת, ניתן להדביק אותו בצורהאנשים שמקבלים לידם כרטיס ביקור מגנטי יוכלו להצמיד אותו למקרר חשופה ונגישה יותר וכך להעלות את רמת הנראות שלו באופן וויזואלי. אנשים שמקבלים לידם כרטיס ביקור מגנטי יוכלו להצמיד אותו למקרר, דלת או אזור אחר בבית שהם נמצאים איתו חשיפה תמידית – וכך למעשה לאפשר לכרטיס להיות גלוי לעיניהם באופן קבוע ולהישאר בתודעה, וכאשר יעלה הצורך הם יוכלו ליצור קשר מיידי עם העסק באמצעות הפרטים המופיעים על כרטיס הביקור.

כיוון שכרטיסי הביקור המגנטיים נצמדים למשטחים שונים, הם נמצאים תמיד בהישג יד עבור הלקוחות, ספקים וצרכנים פוטנציאליים הנתקלים בכרטיס הביקור של עסק כזה או אחר. כרטיסי ביקור מנייר לעומת זאת מוצאים לרוב את דרכם לכיס או לארנק, כך שהחשיפה אליהם איננה גבוהה כמו בכרטיס ביקור מגנטי והיא תלויה בזיכרון או בהיתקלות מקרית בכרטיס.

כיצד כרטיסי ביקור מגנטיים מייעלים את תהליכי השיווק של העסק?

בנוסף לחשיפה הגבוהה שכרטיס ביקור מגנטי מעניק לעסק, כרטיס מסוג זה יסייע גם לייעל בצורה טובה יותר את תהליכי השיווק שללצד החשיפה הגבוהה שכרטיס ביקור מגנטי מעניק לעסק, כרטיס מסוג זה יסייע גם לייעל בצורה טובה יותר את תהליכי השיווק של העסק. העסק. כיוון שמדובר על כרטיס בעל שדה מגנטי הניתן להדבקה על משטחי מתכת, בעל העסק יכול להצמיד אותו באזורים ומקומות שונים ברחבי החנות/עסק פיזי שקיים ברשותו וכך להשיג שטח פרסום נגיש ונוח עבור המבקרים בחנות, עוברי אורח ברחוב וכו'.

גם בעלי עסקים שרוצים להגדיל את החשיפה לעסק שלהם יוכלו לעסוק זאת באמצעות שימוש בכרטיסי ביקור מגנטיים, אותם הם יוכלו לחלק בצורה רחבה ופרקטית על ידי הצמדתם לרכבים חונים באזור העסק. כיוון שהכרטיס עשוי מגנט ולא נייר רגיל, הוא לא ייפול או יתעופף ברוח לאחר הנחתו על הרכב כך שהחשיפה השיווקית תהיה גבוהה וטובה יותר עבור העסק לעומת תהליכים שיווקיים אחרים.

איך לעצב כרטיס ביקור מקצועי בצורה נכונה?

בכדי שכרטיס הביקור יעשה את האפקט הנכון עבור קהל הלקוחות והצרכנים, חשוב לעצב אותו בצורה נכונה שמצד אחד תמשוך אתהאם כרטיסי ביקור מגנטיים מייעלים את תהליכי השיווק של העסק העין אך גם תהיה פרקטית ונגישה ברמה מקצועית. לכן כרטיס ביקור צריך לכלול את פרטי העסק באופן קצר ותמציתי ככל הניתן, וכן לשלב בו את המאפיינים המיתוגיים של העסק כמו לוגו, סלוגן, גווני צבע התואמים ללוגו, תמונות או אייקונים הקשורים למהות העסק וכל אלמנט אחר שיתרום למקצועיות שכרטיס הביקור משדר.

באמצעות חברה מקצועית לעיצוב והדפסה של כרטיסי ביקור מגנטיים ורגילים ניתן לאפיין את כרטיס הביקור המתאים לכל עסק, כך שהמסר השיווקי הנכון יעבור דרך הכרטיס אותו הלקוחות וקהל הצרכנים מחזיק.

האם כדאי לערוך השוואת מחירים בין מעצבים גרפיים
ניווט מהיר בחזרה:
New digital
New digital

כרטיס ביקור דיגיטלי מעולם לא היה קל יותר!
מערכת New digital מאפשרת לבעלי עסקים ליצור כרטיס ביקור מקצועי בקליק! פשוט בחרו מתוך התבניות הקיימות, הכניסו את המידע הרלוונטי על העסק שלכם כולל מספר טלפון, כתובת, אתר אינטרנט, דף פייסבוק ועוד, שתפו את הכרטיס עם לקוחות פוטנציאלים ומתעניינים ושפרו את החשיפה שלכם!

עיצוב כרטיס ביקור על ידי מעצבת גרפית מומחית!

רוצים שהמעצבת המומחית שלנו תעצב לכם כרטיס מותאם אישית, עם עמוד וקישור משלכם? השאירו פרטים ונחזור אליכם >>