מחיר כרטיס ביקור

השאירו פרטים ונחזור אליכם

מחיר לכרטיס 1
250 ש"ח לשנה +מעמ לשנה
כולל האפליקציה המתקדמת שלנו לשליחת כרטיס הביקור בסיום שיחה בלחיצת כפתור ללא תוספת תשלום
מחיר ל5 כרטיסים
150 שח לשנה
כולל האפליקציה המתקדמת שלנו לשליחת כרטיס הביקור בסיום שיחה בלחיצת כפתור ללא תוספת תשלום

כאשר אנו פותחים עסק, אחד הדברים החשובים ביותר הוא הצגת הרושם הראשוני שלנו בפני הלקוח הפוטנציאלי. רושם ראשוני זהניתן בהחלט למצוא מחיר כרטיס ביקור במחירים הוגנים והגונים, מבלי הצורך להשקיע הרבה מאד כסף בא לידי ביטוי באמצעות מדיה חברתית ובינאישית, בין היתר. ובפרט, באמצעות הנפקה של לוגו וכרטיסי ביקור.  אלו האחרונים הם ללא כל ספק הפנים של העסק שלנו, ומובילים את השם שלו והרושם הראשוני הנוצר כלפיו, וכך מקבלים את ההחלטה, האם נכון או לא לשכור שירותיו של בעל העסק. מכרטיס ביקור קטן אחד אפשר לדלות פרטים רבים, החל מרמת הפרטים הטכניים ועד לנרטיב, אופי ואיכות בעל המקצוע וכלה ביוקרה, מקצועיות, חן ועוד. מי מכם שחשב שבהכרח יהיה לו הצורך לשכור שירותיו של מעצב גרפי על מנת לעצב לו לוגו וכרטיס ביקור משלו, יכול בהחלט להירגע, כי ניתן למצוא מחיר כרטיס ביקור במחירים הוגנים והגונים, מבלי הצורך להשקיע הרבה מאד כסף. בכל מקרה, ההמלצה שלנו היא תמיד כן להיעזר באנשי מקצוע שזהו תחום התמחותם.

כפי שצוין בפסקה לעיל, הכנתם כרטיס ביקור ולוגו לעסק הם הצעד הראשון שעל בעל עסק לעשות בפתיחת עסק חדש. באמצעות אלו ניתן ביעילות ובמהירת להגיע לליבו של הקהל וליצור מצג מדויק ומיוחד עבור העסק שלכם. אך יש לציין כי אם אלו האחרונים יעשו בצורה שאיננה מקצועית או איננה מדויקת, הם בהחלט יכולים להיות בעוכרם של בעל העסק ליצור את המצג ההפוך בעיני הלקוח הפוטנציאלי. לגבי העניין הכלכלי כפי שציינו לעיל, אם בחרתם שכן לפנות לאיש מקצוע לא תהיה זו הוצאה גדולה במיוחד, כפי שנפרט להלן.

מחיר כרטיס ביקור וטווחי והוצאות

מחירים וטווחי הוצאות עבור הוצאה של כרטיסי ביקור לעסק היא עניין גמיש במיוחד. שכן, היא נעה ונדה לפי מגוון פרמטריםמה הם הפרמטרים העיקריים אשר ישפיעו על מחיר כרטיס ביקור ואפשרויות, סוגי כרטיסי הביקור, גודלם וכדומה. מבחינת מחירים, השאלה היא ב איזה סוג של כרטיס ביקור אנו מעוניינים. כיום, שתי האופציות המרכזיות הן כמובן כרטיס ביקור פיזי וכן כרטיס ביקור דיגיטלי. השני מביניהם, הוא הדבר הבא בהצגת הרושם הראשוני בעסק שלנו. עם זאת על הראשון, גם כן לא כדאי לוותר, אם אפשר, הוא נגיש, הוא נוח והוא תמיד עלינו, ועבור בעלי עסקים- זה בהחלט חשוב.

כפי שציינו, הקריטריונים המצוינים שבכרטיסי הביקור הם אלו אשר יקבע את המחיר הסופי. כאשר תוכלו לבחור למשל בכרטיסי ביקור פיזיים, לעניין הדפסה על צד אחד, שני צדדים, הטבעות זהב, קצוות עגולים או סגנון מט, והיד עוד נטויה. כרטיסי ביקור פיזיים רגיליים מחירם יתחיל החל מ-40 ש"ח למספר לכ-100 כרטיסים, וכמובן יכול להגיע עד כמה מאות שקלים ל-100 כרטיסים אם בוחרים בעיצוב מסוים ומיוחד.

לעניין כרטיסי ביקור דיגיטליים, אלו האחרונים מושפעים ממספר רב של אפשרויות גם כן, וגם מחיר כרטיס ביקור יקבע בדיוק באותה תצורה. כאן, האפשרויות בכרטיס הביקור הן רבות במיוחד, ועל כן טווחי המחירים גדולים אף יותר. לרוב המחירים הם חודשיים, ומתחילים מטווחים של 50-70 ש"ח בחודש עבור כרטיס הביקור הדיגיטלי הפשוט ביותר, ועד כמובן, מאות שקלים חדשים לכרטיסים משודרגים במיוחד.

פרמטרים אשר ישפיעו על מחיר כרטיס ביקור

חשוב קודם כל כן להקדים ולאמר שכרטיס ביקור פיזי וכן כרטיס ביקור דיגיטלי הם דבר ראשון וקודם כל- כרטיסי ביקור. תפקידם שלדפוס כרטיס ביקור- אילו פרטים חשוב לכתוב בכרטיס אלו הוא להציג אתכם ואת העסק שלכם, בצורה מדויקת המפרטת בדיוק את שירותכם, מי אתם ומה אתם עושים, זאת לצד עיצוב מנצח שישקף בדיוק את הוויית העסק שלכם. מעבר לכך חשוב לציין, שלמשל בעניין כרטיסי הביקור הדיגיטליים בהם מקבלים המון במחיר אחד, יש לשים פעמינו לקריטריונים שבהחלט הכרחיים בעבורנו בכרטיס. שכן, האופציות מרובות ולא כולן מתאימות או מדויקת לנו, ומצד שני, ישנן אלו שהכרחיות בעבורנו.

קריטריון חשוב נוסף אשר רלוונטי לכל סוגי הכרטיסים, ובהחלט משפיע על המחיר הוא עיצוב וויזואליות. כרטיס ביקור ראוי הוא כזה אשר מציג מצג מדויק ומושלם שלכם ושל משלח ידכם, של אופי העסק ואופיו בעליו, והוא עובר זאת ויזואלית מתוך נראות הכרטיס. כיום, אפשרויות העיצוב הן בלתי מוגבלות וניתן ליצור עיצובים מרהיבים ביותר, וליצור התאמה מדויקת לכל בעל עסק. בצורה הזו, קל ונאות הרבה יותר להגיע לליבם של אנשים. וכתוצאה מכך, להגדיל את מעגל הלקוחות משמעותית ובייחוד, את השפעת העסק שלכם.כרטיס ביקור הוא אחד ממוצרי הדפוס הבסיסיים בעסקים רבים ומחירו תלוי בסוג הכרטיס

וכעת נעמוד על עניין חשוב לא פחות והוא עניין הפונקציות. הוא רלוונטי בעיקר לעניין כרטיס הביקור מסוג הדיגיטלי. מאחר שהוא ממתין כקישור בסמארטפון שלכם, ונשלח לעוברים ושבים, הוא מוכרח להיות מותאם פונקציונלית לשם כך. על כן, הכרחית המקצועיות בעניין זה, ואל לנו לוותר על קישורים ראויים ולחיצים בכרטיס הביקור שלנו. עוד חשובים הם סוג הקישורים שאנו בוחרים להזין, שכאמור האופציות מרובות בכרטיסים אלו. בין האפשרויות למשל קישור לגלריית תמונות, תיק עבודות, חיוג מהיר או שליחת מייל לבעל העסק, המלצות וחוות דעת ואפילו אפשרות לניווט לבית העסק באמצעות קישור לאפליקציית Waze. נכון שקריטריון זה בכוחו להשפיע על מחיר כרטיס ביקור, אך הוא בהחלט שווה את זה.

מידות שונות לכרטיס ביקור
ניווט מהיר בחזרה:
New digital
New digital

כרטיס ביקור דיגיטלי מעולם לא היה קל יותר!
מערכת New digital מאפשרת לבעלי עסקים ליצור כרטיס ביקור מקצועי בקליק! פשוט בחרו מתוך התבניות הקיימות, הכניסו את המידע הרלוונטי על העסק שלכם כולל מספר טלפון, כתובת, אתר אינטרנט, דף פייסבוק ועוד, שתפו את הכרטיס עם לקוחות פוטנציאלים ומתעניינים ושפרו את החשיפה שלכם!

עיצוב כרטיס ביקור על ידי מעצבת גרפית מומחית!

רוצים שהמעצבת המומחית שלנו תעצב לכם כרטיס מותאם אישית, עם עמוד וקישור משלכם? השאירו פרטים ונחזור אליכם >>