מהו כרטיס ביקור אונליין?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

מחיר לכרטיס 1
250 ש"ח לשנה +מעמ לשנה
כולל האפליקציה המתקדמת שלנו לשליחת כרטיס הביקור בסיום שיחה בלחיצת כפתור ללא תוספת תשלום
מחיר ל5 כרטיסים
150 שח לשנה
כולל האפליקציה המתקדמת שלנו לשליחת כרטיס הביקור בסיום שיחה בלחיצת כפתור ללא תוספת תשלום

כרטיס ביקור אונלייןלכאורה צמד המילים כרטיס ביקור אונליין מעט סותר את עצמו. הרי כרטיסי ביקור הם מלבנים מקרטון או נייר קשיח שמופיעים עליהם פרטים של עסקים ודרכים ליצור קשר. אונליין היא מילה כללית שקשורים לאלמנטים דיגיטליים או וירטואליים ולא כאלה שאפשר להחזיק ביד או להעביר בין אדם לאדם. למרות זאת, כרטיסי ביקור אונליין הם בהחלט דבר שקיים ויש לו ביקוש אדיר. את כרטיסי הביקור האלה אפשר להעביר ללקוחות או מתעניינים בדרכים דיגיטליות בלי להיפגש.

 

מהו כרטיס ביקור אונליין?

הרבה מאד נושאים שקשורים לשיווקי עסקים עברו שינויים מהותיים על מנת להתאים את עצמם לרשת האינטרנט ולעולם הדיגיטל. אחד מהם הוא התחום של הפקת כרטיסי ביקור. מכיוון שרשת האינטרנט מחברת ומקשרת בין אנשים גם מרחוק – הרי מתבקש שאפשר יהיה לעשות בה שימוש על מנת להתגבר גם על אתגרים גאוגרפיים. מכיוון שייתכן מאד מצב שבו בעל עסק ירצה להעביר את כרטיס הביקור שלו ללקוח מתעניין שגר רחוק, הרי שהוא יוכל לשלוח לו כרטיס ביקור אונליין.

איך נראה כרטיס ביקור אונליין?

אותם העקרונות הכלליים חלים גם על כרטיסי ביקור מקוונים בדיוק כפי שהם חלים על כרטיסי ביקור פיזיים – יופיעו פרטים כלליים של העסק, אילו שירותים או מוצרים אפשר לקנות ממנו, למי או מתי יכולים לעזור השירותים האלה וכמובן – חייבים להופיע כל הפרטים ליצירת קשר – מספרי טלפון נייח או נייד, כתובת דואר אלקטרוני, כתובת פיזית, כתובת של אתר אינטרנט והשם של העמוד העסקי בפייסבוק. בעזרת כרטיס הביקור יהיה קל ונוח ללקוח לדעת איך לפנות כאשר יצטרך.

 

לאילו בעלי עסקים כדאי להפיק כרטיסי ביקור אונליין?

מכיוון שכל בעל עסק, ללא קשר לעולם התוכן של העסק שלו, צריך שיהיו לו תמיד בהישג יד כרטיסי ביקור לתת למי שהוא נתקל בו ומתעניין בעסק שלו – כך הדבר בנוגע להימצאותו של כרטיס ביקור אונליין. קל מאד לשלוח אותו בהודעת וואטסאפ או SMS, דרך הדואר האלקטרוני או לתיבת הצ'אט. כך הלקוח יקבל מיד את כל המידע שהוא צריך ולא יצטרך להמתין למפגש פרונטלי. כיום יש חשיבות גבוהה מאד למתן מידע מיידי בלי שהלקוח או הגולש שמתעניין צריך להמתין.

 

איך מפיקים כרטיסי ביקור וירטואליים?

בדומה להפקת כרטיסי ביקור רגילים מנייר – גם כאן חייב התהליך להיות מבוצע על ידי אנשי מקצוע מעולם העיצוב. מי שיש לו ידע וניסיון בעיצוב אתרים או בעיצוב מודעות שיווק דיגיטלי למדיה של רשת האינטרנט או הרשתות החברתיות יידע בדיוק איך יהיה הכי נכון לעצב גם כרטיס ביקור אונליין שבזכותו ייפנו אל העסק עוד ועוד לקוחות או מתעניינים. מה שחשוב לדעת הוא שבעל עסק שלא יהיו לו כרטיסי ביקור מקוונים עלול להפסיד לקוחות ולכן חשוב מאד להפיק את הכרטיס באופן מקצועי.

 

החידושים שקיימים בכרטיסי הביקור הדיגיטליים

בניגוד לכרטיס ביקור פיזי שהגודל שלו מוגבל ויש הרבה מידע שבעל העסק לא יכול להדפיס עליו, כרטיס ביקור אונליין יכול להכיל לא מעט מידע, שכן אפשר לגלול אותו כמו עמוד פרסומת ולהתרשם ממידע חשוב שמופיע עליו – דוגמאות למוצרים, מחירון מפורט, תמונות של מוצרים שונים לבחור מתוכם וכמובן כפתור שמיועד ליצירת קשר מיידית עם בעל העסק. אם כבר יוצרים כרטיס ביקור שהוא נכס דיגיטלי – בהחלט אפשר לנצל את היתרונות של רשת האינטרנט.

 

איך יודעים שהכרטיס הדיגיטלי פועל?

בעל עסק שמקפיד לפעול על פי אסטרטגיה מובנית ומוסדרת של שיווק העסק שלו יידע בדיוק מתי או למי כדאי לשלוח את כרטיס הביקור הדיגיטלי שלו. בבואו של אותו לקוח פוטנציאלי לבצע הזמנה או רכישה ישירה של מוצר או שירות – או אז יידע בעל העסק שכרטיס הביקור עשה את העבודה שלו, עודד את הלקוח ליצור קשר ולקנות וכמובן דאג שעצם קיומו של העסק יישאר לו בתודעה. זה בדיוק התפקיד של כרטיס ביקור מכל סוג שהוא.

כמה עולה להפיק כרטיס ביקור וירטואלי?

עיצוב של כרטיס ביקור וירטואלי הוא תהליך שיכול לקחת זמן כי הוא חייב להיות מאד מדויק ומתאים לעסק הספציפי ולבעלים שלו. חשוב מאד לעבוד עם בעל מקצוע בעיצוב נכסים דיגיטליים על מנת שהכרטיס לא רק יהיה בנוי בצורה נכונה ויעילה אלא גם יתאים בעיצוב שלו לאני מאמין של העסק או על מנת שיהיה דומה לנכסים פיזיים או דיגיטליים שכבר יש לעסק. כרטיס הביקור הזה יצטרף לשורת נכסים דיגיטליים שמעמיד העסק לרווחת הלקוחות שלו.

 

איך מרגישים שיודעים שכרטיס הביקור עושה את עבודתו?

אין ספק שיש הרבה שמחה וסיפוק בידיעה ששולחים לאנשים מתעניינים את כרטיס הביקור הווירטואלי והם שומרים עליו ויודעים שכדאי להם לפנות אל העסק כדי לקבל שירות מצוין. כאשר הכרטיס הזה מצטרף לנכסים דיגיטליים שונים בעל העסק יהיה עם תחושת סיפוק גדולה על שהוא מקדם את העסק ודואג להתפתחות ושגשוג.

כרטיס ביקור אונליין
ניווט מהיר בחזרה:
New digital
New digital

כרטיס ביקור דיגיטלי מעולם לא היה קל יותר!
מערכת New digital מאפשרת לבעלי עסקים ליצור כרטיס ביקור מקצועי בקליק! פשוט בחרו מתוך התבניות הקיימות, הכניסו את המידע הרלוונטי על העסק שלכם כולל מספר טלפון, כתובת, אתר אינטרנט, דף פייסבוק ועוד, שתפו את הכרטיס עם לקוחות פוטנציאלים ומתעניינים ושפרו את החשיפה שלכם!

עיצוב כרטיס ביקור על ידי מעצבת גרפית מומחית!

רוצים שהמעצבת המומחית שלנו תעצב לכם כרטיס מותאם אישית, עם עמוד וקישור משלכם? השאירו פרטים ונחזור אליכם >>