מה החשיבות של כרטיס ביקור לעסק

השאירו פרטים ונחזור אליכם

מחיר לכרטיס 1
250 ש"ח לשנה +מעמ לשנה
כולל האפליקציה המתקדמת שלנו לשליחת כרטיס הביקור בסיום שיחה בלחיצת כפתור ללא תוספת תשלום
מחיר ל5 כרטיסים
150 שח לשנה
כולל האפליקציה המתקדמת שלנו לשליחת כרטיס הביקור בסיום שיחה בלחיצת כפתור ללא תוספת תשלום

כרטיס ביקור לעסקבעולם העסקים ידוע כיום על אינספור דרכים או מהלכים שבעלי עסקים עושים בהם שימוש על מנת לקדם את העסק שלהם מעל לעסקים אחרים. בעידן האינטרנט והדיגיטל קיבל נושא זה חשיבות, שכן יש הרבה יותר דרכים להיות קשר עם הלקוחות ולהישאר כל הזמן בתודעה שלהם. כרטיס ביקור לעסק הוא אחד האלמנטים החשובים ביותר עבור כל בעל עסק, ללא קשר לתחום העיסוק שלו. כרטיס הביקור ידוע בהיותו שגריר של ממש והוא ישמש תזכורת כשיהיה צורך בשירותים של העסק.

 

למה כל בעל עסק צריך כרטיס ביקור לעסק?

אנשים עסוקים מאד כיום בשגרה לחוצה, עמוסה וגם לא מעט מתוחה. אין זה פשוט לזכור את כל מי שפוגשים כל יום ובכל דקה ולמרות שמפגש זה או אחר יכול להיות חשוב ומהותי – מתוך שכחה תמימה לא יהיה אפקט ארוך טווח למפגש הזה. כאשר המפגש יסתיים במתן כרטיס ביקור לעסק – אותו לקוח פוטנציאלי יבדוק בארנק או בתיק שלו וייזכר מיד שמדובר בעסק שהוא יכול ממש עכשיו ליהנות מהמוצרים או השירותים שלו. זו חשיבות כרטיס הביקור שיישאר בידיו.

מה חשוב לדעת על כרטיס ביקור לעסק?

כרטיס ביקור הוא בעצם פיסת קרטון קטנה שמופיעים עליה כל הפרטים של העסק. כרטיסי ביקור עובדים מיד ליד ללא הפסקה בכל מקום שבו נפגשים בעלי עסקים עם אנשים שעשויים להתברר כלקוחות פוטנציאליים שייצאו נשכרים מהשירותים או המוצרים שהעסק מציע. אנשים רבים שומרים בתיק או בארנק שלהם לא מעט כרטיסי ביקור של עסקים על מנת לפנות אליהם במידה ויתעורר הצורך באותם מוצרים או שירותים שהם מציעים.

 

איך מעצבים כרטיסי ביקור?

לכרטיס הביקור יש תפקיד מאד חשוב. הוא צריך להיות השגריר של העסק מרחוק ולהזכיר למי ששומר אותו את דבר קיומו של העסק בדיוק בזמן הנכון והמתאים. בעבר לא היו סוגים שונים של כרטיסי ביקור ורובם ככולם נראו בצורה זהה. כיום ידוע שעל מנת שללקוח הפוטנציאלי יהיה קל יותר לזכור שיש לו כרטיס ביקור – הכרטיס צריך להיות מעוצב בצורה בולטת, מקורית, ייחודית וכזאת שמושכת את העין. כך הוא יבלוט בין כרטיסי ביקור אחרים ויהיה קל יותר לזכור שיש אותו.

 

מהפכת העיצוב של כרטיסי ביקור

כאמור, עד לפני כמה שנים כל כרטיסי הביקור היו מלבניים, בעלי אותן מידות ואותו צורה והיה מעין פורמט שכל כרטיסי הביקור היו מעוצבים ומודפסים לפיו. כיום המצב בדיוק הפוך – כל בעל עסק רוצה כרטיס ביקור לעסק שיהיה שונה, מקורי וכזה שקל לזכור שקיים – מרובע, עגול, בעל צבעים עזים, כזה שיש בו פעולה קטנה שהלקוח צריך לבצע ועוד. כרטיסי הביקור כיום מעוצבים בדרכי חשיבה יצירתיות, עשירות ופורצות דרך ולכן הם משיגים את המטרה וגורמים ללקוחות להתקשר.

 

באילו תחומים צריך כרטיסי ביקור?

באופן כללי וגורף אפשר לומר שכל בעל עסק צריך שיהיה לו כרטיס ביקור לעסק להציג בפני הלקוחות שלו וכמובן לצייד אותם בו. ייתכן ויש תחומי עיסוק כאלה ואחרים שפחות יתאימו ליצירת כרטיס ביקור והעברה שלו מיד ליד אך אלה נחשבים למעטים ביותר ובאופן כללי ההמלצה הגורפת לכל בעלי העסקים היא לעצב ולהדפיס כמה שיותר כרטיסי ביקור שיהיו להם בהישג יד והם יוכלו לתת ללקוחות שלהם, בין אם במפגשים מתוכננים ובין אם במפגשים אקראיים.

 

איך מעצבים כרטיס ביקור לעסקים?

חשוב להבין שמדובר בתהליך שצריך לבצע אותו עם אנשי מקצוע מהתחום של עיצוב לעסקים. על מנת לעצב את הכרטיס בצורה והדרך הנכונות ביותר צריך לבצע אפיון מדויק של העסק, של מה שעומד לנגד עיניו של הבעלים, של קהל היעד וכמובן של המוצרים או השירותים. רק לאחר השלבים האלה יוכל אותו מעצב להתחיל במלאכה של תרגום כל המידע העסקי לכזה חזותי שיבוא לידי ביטוי במראה של הכרטיס ובעיצוב שלו כפי שהלקוח יראה אותו.

כמה עולה לעצב כרטיס ביקור לעסקים?

העיצוב של האלמנטים הגרפיים של העסק – זה מה שבדרך כלל עולה לא מעט בתהליך של עיצוב כרטיסי ביקור לעסקים. בנוסף לכך שכירת השירותים של מעצב גראפי מקצועי ומוכשר גם כן עולה לא מעט. בחלק מהמקרים העיצוב יכול לעבור את סף ה- 1000 ₪ וללא ספק התוצאה תהיה טובה מאד, נכונה ומתאימה לעסק וכזאת שבהחלט תשדר את המסרים העסקיים והשיווקיים שחשובים לבעל העסק. יחד עם זאת – אין ספק שמדובר בהשקעה שתניב לאחר מכן הכנסות.

 

מה קורה כשכרטיס הביקור עושה את העבודה שלו

התפקיד של כרטיס ביקור לעסק הוא, כאמור, להיות השגריר של העסק אצל אנשים שייתכן ויום אחד יצטרכו את השירותים או המוצרים. לכן, כאשר מגיעות פניות מלקוחות שמתעניינים או מבצעים רכישה – אפשר לדעת מעל לכל ספק שכרטיס הביקור מעוצב בצורה נכונה ואכן מושך את תשומת הלב של הלקוחות כך שהם יודעים בדיוק מתי כדאי להם לפנות.

כרטיס ביקור לעסק
ניווט מהיר בחזרה:
New digital
New digital

כרטיס ביקור דיגיטלי מעולם לא היה קל יותר!
מערכת New digital מאפשרת לבעלי עסקים ליצור כרטיס ביקור מקצועי בקליק! פשוט בחרו מתוך התבניות הקיימות, הכניסו את המידע הרלוונטי על העסק שלכם כולל מספר טלפון, כתובת, אתר אינטרנט, דף פייסבוק ועוד, שתפו את הכרטיס עם לקוחות פוטנציאלים ומתעניינים ושפרו את החשיפה שלכם!

עיצוב כרטיס ביקור על ידי מעצבת גרפית מומחית!

רוצים שהמעצבת המומחית שלנו תעצב לכם כרטיס מותאם אישית, עם עמוד וקישור משלכם? השאירו פרטים ונחזור אליכם >>