כרטיס ביקור מגנטי מחיר

השאירו פרטים ונחזור אליכם

מחיר לכרטיס 1
250 ש"ח לשנה +מעמ לשנה
כולל האפליקציה המתקדמת שלנו לשליחת כרטיס הביקור בסיום שיחה בלחיצת כפתור ללא תוספת תשלום
מחיר ל5 כרטיסים
150 שח לשנה
כולל האפליקציה המתקדמת שלנו לשליחת כרטיס הביקור בסיום שיחה בלחיצת כפתור ללא תוספת תשלום

תוהים כיצד תוכלו לשווק את העסק שלכם בעלויות נמוכות יחסית? התשובה לכך היא כרטיסי ביקור, אותם כרטיסים קטנים וקומפקטיים שניתן להעביר מיד ליד בצורה נוחה ומהירה. אם בעבר כרטיסי הביקור הסטנדרטיים לעסקים היו כאלו המודפסים על נייר קשיח ואיכותי, כיום ניתן למצוא סוגים נוספים של כרטיסי ביקור לעסקים ביניהם נמצא גם כרטיס ביקור מגנטי שהינו כרטיס מומלץ לכל בעל עסק.

מדוע כרטיס הביקור המגנטי הוא הכרטיס המועדף על עסקים, מה העלויות של הדפסת כרטיס כזה וכיצד למצוא את בית הדפוס המתאים להכנת הכרטיסים? נענה על כל השאלות הללו במאמר הנוכחי, אך לא לפני שנעניק סקירה קצרה אודות המשמעות של כרטיס הביקור מגנטי והתכונות שיש בו.

מה המשמעות של כרטיס ביקור מגנטי?

מדובר על כרטיס ביקור שנועד למלא אחר המטרות השיווקיות והמיתוגיות של כל עסק, כיוון שהוא מכיל את כל הפרטים והמידעכך גם במקרה של כרטיס ביקור מגנטי מחיר, העלות שלו תהיה גבוהה יותר לעומת עלויות הדפסה של כרטיסי ביקור אחרים כיוון שמחיר ההדפסה משתנה הרלוונטי על עסק כזה או אחר כמו כתובת העסק, טלפונים ליצירת קשר, אתר אינטרנט, שם הפרופיל ברשתות החברתיות וכן גם מאפיינים המזוהים עם אותו עסק כמו לוגו העסק וסלוגן מיתוגי.

בשונה מכרטיס ביקור סטנדרטי, כרטיס ביקור מגנטי מודפס על גבי מגנט ולא על נייר קשיח, כך שאותו כרטיס מקבל שדה מגנטי המאפשר לו להיצמד למשטחים שונים עשויים ברזל ומתכות. יש לזכור כי כרטיס הביקור המגנטי ניתן להדפסה חד צדדית בלבד, כיוון שאחד משטחי הפנים של הכרטיס מוכרח להיות עשוי מגנט כדי שיהיו לו את התכונות המגנטיות הדרושות להיצמדות למשטחים.

למה כרטיס ביקור מגנטי עדיף על כרטיס ביקור רגיל?

הביקוש לכרטיסי ביקור מגנטיים גבוה עבור בעלי עסקים לא בכדי, כיוון שבאמצעות כרטיס ביקור בעל יכולות היצמדות למשטחים ניתןכרטיס ביקור מגנטי מחיר – למה הוא עולה יותר לקבל חשיפה גבוהה וטובה יותר עבור העסק לעומת כרטיס עשוי נייר. כיוון שהכרטיס המגנטי מכיל שדה מגנטי, אלו המחזיקים בו יכולים לתלות אותו במקומות שונים ברחבי הבית/משרד שהם לרוב חשופים וגלויים לעין כמו דלתות מקרר במטבח, דלת הכניסה/יציאה מהבית ומשטחים אחרים המאפשרים הדבקה של מגנטים עליהם.

בנוסף לכך, בעל העסק יכול להרוויח תועלת שיווקית רחבה מכך שהכרטיס עשוי מגנט, כיוון שהוא יכול לחלק את הכרטיס בתפוצה רחבה יותר ללא תלות במפגש פיזי עם עוברים ושבים. הסיבה לכך היא כושר ההידבקות של כרטיס המגנט על משטחים עשויים ברזל, כך שבעל העסק יכול לתלות אותם ברחוב ובאזורים הסמוכים למקום העסק כמו עמודי תאורה, פחים, גדרות ואפילו רכבים חונים.

מהן העלויות של הדפסת כרטיסי ביקור?

עלויות ההדפסה של כרטיסי ביקור לעסק הם זולים יחסית ומסתכמים בכמה מאות שקלים, כאשר עלות זו כוללת לרוב הדפסה שלכרטיס הביקור המגנטי הוא הכרטיס המועדף על עסקים ומה העלויות של הדפסת כרטיס כזה מאות כרטיסי ביקור המאפשרים לבעל העסק לחלק אותם בצורה חופשית. כיוון שקיימים סוגים שונים של כרטיסי ביקור מודפסים, העלויות משתנות בהתאם לכל סוג של כרטיס מודפס – כך למשל מחיר כרטיס ביקור המודפס על צד אחד יהיה נמוך יותר לעומת מחיר הדפסה של כרטיס ביקור דו צדדי.

כך גם במקרה של כרטיס ביקור מגנטי מחיר, העלות שלו תהיה גבוהה יותר לעומת עלויות הדפסה של כרטיסי ביקור אחרים כיוון שמחיר ההדפסה משתנה בהתאם לפרמטרים שונים המשפיעים על העלות הסופית שלו.

אילו פרמטרים משפיעים על העלות הסופית של כרטיסי הביקור?

  • מקום ההדפסה – מחיר ההדפסה של כרטיס הביקור תלוי במקום בו מדפיסים את כרטיסי הביקור, כיוון שעלויות העבודה משתנות מבית דפוס כזה ואחר.
  • כמות הכרטיסים המודפסים – באופן טבעי מקובל לחשוב כי הדפסה של כמות גדולה יותר של כרטיסי ביקור תהיה יקרה יותר לעומת כמות קטנה יותר, אך בהרבה מקומות דווקא כמות גדולה יותר תאפשר לבעל העסק לקבל הנחות והוזלות ככל שכמות הכרטיסים תעלה.
  • סוג הנייר עליו מודפסים הכרטיסים – לסוג הנייר עליו מודפס כרטיס הביקור יש השפעה לא מועטה על העלות הסופית, כאשר נייר קשיח ואיכותי יותר יהיה יקר יותר מנייר סטנדרטי ופחות איכותי. כך גם בכל הקשור לכרטיסי ביקור המודפסים על ניירות מחומרים מיוחדים כמו כרטיס ביקור שקוף או כרטיס ביקור מגנט.
  • שדרוגים לכרטיסים – אלו שרוצים להחזיק בכרטיס ביקור מיוחד לעסק שלהם יצטרכו לשלם בהתאם, כיוון שכל שדרוג של כרטיסי הביקור הסטנדרטי משמעותו הגדלת עלויות.
  • עיצוב כרטיס ביקור – עיצוב הכרטיס אצל מעצב גרפי מקצועי יעלה יותר בהשוואה לעיצוב כרטיס ביקור בבית הדפוס עצמו.

כרטיס ביקור מגנטי מחיר – למה הוא עולה יותר?

כיוון שיש הרבה פרמטרים המשפיעים על עלות כרטיס הביקור, כך באופן טבעי הדפסה של כרטיס ביקור מגנטי תעלה יותר לעומת כרטיס ביקור סטנדרטי. הנייר עליו הכרטיס מודפס הוא מיוחד ועשוי מחומרים מגנטיים, ולכן פרמטר זה משפיע על העלות הסופית שיכולה לנוע בין 150-300 ₪ להדפסה של כמה מאות כרטיסי ביקור מגנטיים.

כיצד למצוא כרטיס ביקור מגנטי בעלויות משתלמות?

הדרך למציאת בתי דפוס שיציעו מחירי הדפסה משתלמים עבור כרטיסים מגנטיים היא על ידי ביצוע השוואות מחירים, ולכן ניתן ומומלץ לאתר ברחבי הרשת בתי דפוס מקצועיים ולבקש הצעות מחיר כדי לבחור את ההצעה הטובה והמשתלמת ביותר.

ניווט מהיר בחזרה:
New digital
New digital

כרטיס ביקור דיגיטלי מעולם לא היה קל יותר!
מערכת New digital מאפשרת לבעלי עסקים ליצור כרטיס ביקור מקצועי בקליק! פשוט בחרו מתוך התבניות הקיימות, הכניסו את המידע הרלוונטי על העסק שלכם כולל מספר טלפון, כתובת, אתר אינטרנט, דף פייסבוק ועוד, שתפו את הכרטיס עם לקוחות פוטנציאלים ומתעניינים ושפרו את החשיפה שלכם!

עיצוב כרטיס ביקור על ידי מעצבת גרפית מומחית!

רוצים שהמעצבת המומחית שלנו תעצב לכם כרטיס מותאם אישית, עם עמוד וקישור משלכם? השאירו פרטים ונחזור אליכם >>