איך כדאי לעצב כרטיס ביקור קונדיטוריה

השאירו פרטים ונחזור אליכם

מחיר לכרטיס 1
250 ש"ח לשנה +מעמ לשנה
כולל האפליקציה המתקדמת שלנו לשליחת כרטיס הביקור בסיום שיחה בלחיצת כפתור ללא תוספת תשלום
מחיר ל5 כרטיסים
150 שח לשנה
כולל האפליקציה המתקדמת שלנו לשליחת כרטיס הביקור בסיום שיחה בלחיצת כפתור ללא תוספת תשלום

כרטיס ביקור קונדיטוריהעיצוב כרטיס ביקור לעסק הוא לא משימה פשוטה. כיום יש לא מעט עקרונות שיווקיים ועיצוביים שצריך לפעול על פיהם על מנת שכרטיס הביקור יתאים בדיוק לעסק שאותו הוא מפרסם. אם בעבר כל כרטיסי הביקור היו נראים בדיוק אותו הדבר, הרי שכיום אין זה כך ועיצוב של כרטיס ביקור קונדיטוריה למשל צריך להתבסס על עולם התוכן של העסק, חייב לשלב מילים או אלמנטים חזותיים אחרים שקשורים לתחום הקונדיטוריה וממש להעביר את הטעם של המאפים אל הלקוח.

 

מה מיוחד כל כך בעיצוב כרטיס ביקור קונדיטוריה?

כאמור, כיום כבר ידוע מעל לכל ספק שיש סיבה ומחשבה מאחורי כל אלמנט שמופיע על גבי כרטיסי הביקור. כבר אין כרטיסי ביקור לבנים מלבנים אחידים שנראים בדיוק באותה צורה וכיום כרטיס הביקור חייב לשדר מסרים ונושאים שקשורים הן לתחום של העסק והן לעסק עצמו. כרטיס הביקור הוא שגריר בידיו של הלקוח ולכן כרטיס ביקור קונדיטוריה צריך להזכיר ללקוח מה מציעה לו הקונדיטוריה, למה כדאי לו להגיע אליה ואיך הוא יכול ליהנות מהביקור בה.

מה צריך לעמוד מאחורי התהליך של עיצוב כרטיס ביקור קונדיטוריה?

כאמור, כאשר מסתכלים מרחוק בפעם הראשונה על כרטיס ביקור קונדיטוריה צריך מיד להבין באיזה סוג של עסק מדובר. הכרטיס אמור לדבר בשם עצמו. באופן כללי כרטיס הביקור שמייצג עסק של קונדיטוריה צריך להציג אלמנטים של עוגות או מאפים, יופיעו עליו דמויות שנהנות מאוכל טעים וכמובן שעיצוב והצבעים בכל שטח הכרטיס יהיו כאלה שמשדרים את השהות בתוך קונדיטוריה. יהיה מספיק מבט אחד על הכרטיס כדי להפעיל את בלוטות הטעם ואת הרצון להגיע לשם.

 

מה התהליך של עיצוב של כרטיס ביקור?

ההדפסה עצמה של כרטיסי ביקור לא נחשבת ליקרה מאד מבחינה כספית אך מה שצריך לקחת בחשבון זה תהליך העיצוב שאינו פשוט או מהיר. לכל עסק בנפרד ויתרה מכך – לכל בעל עסק צריך לעצב את כרטיס הביקור שהכי מתאים לו ומשדר את העקרונות העסקיים והשיווקיים שמתאימים לו. לשם כך צריך לאפיין ולנתח לעומק את העסק עצמו, את מה שדחף את בעליו לפתוח אותו, מי קהל היעד וכמובן מה המוצרים או השירותים שמוצעים לקהל הרחב.

 

מה יעשה מי שמעצב כרטיסי ביקור?

בעת תהליך של עיצוב כרטיס ביקור העבודה הקשה תתבצע על ידי המעצב המקצועי לאחר שיבין לעומק מבעל העסק (שהוא הלקוח שלו) את מהות העסק ויבצע איתו אפיון מדויק ומעמיק. לאחר מכן הוא זה שיציע אפשרויות, יכין סקיצות בתוכנות הממוחשבות המקצועיות העומדות בפניו, ייקח בחשבון צבעים, גוונים ורעיונות חדשניים ואט אט ביחד עם בעל העסק – יתקבל הרעיון המתאים ביותר לכרטיס ביקור שישקף הן את העסק עצמו והן את מה שבעליו רוצה להעביר ללקוחות.

 

כמה עולה להפיק כרטיס ביקור?

התהליך עם המעצב עולה לא מעט, שכן זה המקום עבורו לעשות שימוש בכל הכישורים המקצועיים שלו על מנת לעצב את כרטיס הביקור בדרך שהכי מייצגת כל עסק ועסק בנפרד. בנוסף לכך התהליך לוקח בחשבון שימוש בתוכנות מקצועיות וכמובן שינוי או עריכה של הסקיצות. ברוב המקרים התהליך יעלה 1500-2000 ₪ בערך ויש גם את העניין של רמת המקצועיות או הוותק של המעצב. כל אלה ביחד יהיו הפרמטרים שעל פיהם ייקבע המחיר.

 

האם כל עסק צריך כרטיס ביקור?

התשובה לכך היא די אינטואיטיבית – בהחלט כן. כרטיס הביקור הוא השגריר של העסק בארנק או הכיס של לקוחות קיימים או פוטנציאליים והוא תמיד יזכיר להם את דבר קיומו של העסק. כאשר הם יצטרכו למצוא שירות של קונדיטור או שיתחשק להם לבקר בקונדיטוריה – הם מיד ייזכרו שיש להם אל מי לפנות. מיד ייצא מהארנק כרטיס ביקור קונדיטוריה ובעקבותיו הלקוח יגיע אל המקום. זה התפקיד של כרטיס הביקור וזו החשיבות של קיומו ושל העיצוב המוקפד שלו.

הסיפוק האדיר בהימצאותו של כרטיס ביקור

בעל עסק כמו קונדיטוריה ישמח ויתרגש בכל פעם שישלוף מהכיס כרטיס ביקור קונדיטוריה שלו וייתן ללקוח שמתעניין או שבדיוק מחפש שירותי אפייה מקצועיים. הוא יידע שזה רק עניין של זמן עד שתגיע פנייה מאותו אדם ובהחלט יהיה לו למה לצפות. כך אט אט הוא ירחיב בצורה משמעותית את מעגל הלקוחות שלו ויוכל כמובן גם להגדיל את ההכנסות שלו. בדרך זו הוא גם יוכל לפתח מוצרים חדשים ולהציע שירותים מעניינים ללקוחות הנאמנים שלו.

 

התפקיד של כרטיסי הביקור בעולם העסקים התובעני

אין ספק שכל בעל עסק צריך לעשות כל שביכולתו על מנת לוודא שהעסק שלו נשאר בתודעה של הלקוחות שלו. הפקת כרטיס ביקור דיגיטלי היא נדבך נוסף שהוא יכול לעשות וללא ספק לכרטיס יהיה תפקיד חשוב ומהותי בהצלחה של שגשוג בעסק וצמיחתו עם הזמן לכיוונים חדשים והתפתחות עסקים מוצלחת. מסיבות אלה כדאי להשקיע בכרטיסי הביקור.

כרטיס ביקור קונדיטוריה
ניווט מהיר בחזרה:
New digital
New digital

כרטיס ביקור דיגיטלי מעולם לא היה קל יותר!
מערכת New digital מאפשרת לבעלי עסקים ליצור כרטיס ביקור מקצועי בקליק! פשוט בחרו מתוך התבניות הקיימות, הכניסו את המידע הרלוונטי על העסק שלכם כולל מספר טלפון, כתובת, אתר אינטרנט, דף פייסבוק ועוד, שתפו את הכרטיס עם לקוחות פוטנציאלים ומתעניינים ושפרו את החשיפה שלכם!

עיצוב כרטיס ביקור על ידי מעצבת גרפית מומחית!

רוצים שהמעצבת המומחית שלנו תעצב לכם כרטיס מותאם אישית, עם עמוד וקישור משלכם? השאירו פרטים ונחזור אליכם >>